Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!
Σάββατο 10 Μαρτίου 2012
Ελα και πές μου σύ τώρα..!
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!
Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012
"Με ποιών το μέρος είστε; "
Ενα μεγάλο "εύγε" στον κύριο που γύρισε και ρώτησε τον σόίμπλε το αυτονόητο!
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!
Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012
Γερμανοτσολιάδες..!
Δεν ξέρω αν είδατε την εκπομπή που είχε τον άλλον της νδ και τον άλλον του πασοκ που προσπαθούσαν να κάνουν τί;
Σάββατο 3 Μαρτίου 2012
ΥES..YES...πρρρ..ούϊ μάνα μ' !!!
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!
Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012
Φασίστες..δοσίλογοι δίχως τελειωμό !
Τελικά ψηφίστηκαν τα πάντα! Οσον αφορά τις μειώσεις στις συντάξεις και στους μισθούς των Ελλήνων καθώς και ό,τι έχει να κάνει με τα φάρμακα για τα γενόσημα!
Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012
Εϊναι "κούκου" παντελώς !
Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012
"..δεν τελειώσαμε..δεν..."
Καλά ... παρακολούθησα την ομιλία του και δεν ένιωσα τον παραμικρό φόβο παρά το ότι αυτό προσπαθούσε να κάνει!
Τί μου λέει τώρα εμένα αυτός!
Θα αδειάσουν τα ράφια, δεν θα έχουμε βενζίνη ή πετρέλαιο, πως θα γίνουμε Αλβανία και άλλα τέτοια!
Εδώ ρε σύ δεν έχουμε λεφτά για νοίκια και άλλα βασικά!
Μας άφησες και τίποτε από τα πολλαπλά χαράτσια που μας έχεις επιβάλλει ;
Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012
Ο παππούς μου, ο ράφτης και το θαύμα!
Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012
ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!
Ποιος είστε σείς κύριε που βρίζετε τον Ελληνικό Λαό;
Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012
"Αφού ξέρετε.. ! "
"Μετά τη συνεδρίαση του Eurogroup, ο Γιώργος Παπανδρέου πρέπει να δρομολογήσει τις διαδικασίες για την αλλαγή ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ, να συγκαλέσει το Πολιτικό Συμβούλιο και να αναπροσαρμόσει τις ημερομηνίες που έχει προσδιορίσει" υποστήριξε, μιλώντας στον Real FΜ, επισημαίνοντας ότι μετά τις χθεσινές διαγραφές και τη δική του προ ημερών κίνηση υπάρχει μόνο ένας υποψήφιος.
Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012
Η απόλυτη χούντα!!
Τον ειδες κυρία μου τον φασίστα?
Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012
"Αργός θάνατος από πείνα.."
Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012
Ρε σύ Ελληνα..!!
Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
Στη Βουλή ψηφίζουν οι παράνομοι ενοικιαστές της για την τύχη του ιδιοκτήτη της...
Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010
ΒΓΗΚΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕΡΓΙΑΝΙ ΤΟ ΧΑΦΙΕΔΟΤΣΟΥΡΜΟ
Τρίτη 4 Μαΐου 2010
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ...

Ως πότε παλικάρια, να ζούμεν στα στενά
μονάχοι σαν λιοντάρια, στες ράχες, στα βουνά;
Σπηλιές να κατοικούμεν, να βλέπομεν κλαδιά,
να φεύγομ΄ απ΄ τον κόσμον, για την πικρή σκλαβιά;
Να χάνομεν αδέλφια, πατρίδα και γονείς,
τους φίλους, τα παιδιά μας κι όλους τους συγγενείς;
Κάλλιο ΄ναι μίας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνοι σκλαβιά και φυλακή!
Τι σ’ ωφελεί αν ζήσεις και είσαι στη σκλαβιά;
Στοχάσου πως σε ψένουν κάθ΄ ώραν στη φωτιά.
Τι άλλαξε σήμερα 200 χρόνια μετά από αυτούς τους στίχους του Ρήγα ;
Πάλι ραγιάδες είμαστε . Μόνο οι βεζύρηδες άλλαξαν . Είναι πιο απρόσωποι, αφάνταστα πιο επικίνδυνοι.Δεν είναι σαν τον Ιμπραήμ και τον Κιουταχή , που είχαν κεφάλι να κόψεις και άντερα να τους βγάλεις . Τι να βρεις να "κλαδέψεις" από ένα hedge fund άραγε ή από μια τράπεζα ;
Φτάσαμε πάλι σε ένα κομβικό σημείο σαν χώρα , σε μια ακόμα διχοτομική κλείδα.
Πρέπει να διαλέξουμε για ακόμα μια φορά πως θέλουμε να ζήσουμε .
Μιας ώρας ελεύθερη ζωή ή σαράντα χρόνια σκλαβιά στους βεζύρηδες της Wall street ;
Εγώ δεν αντέχω άλλο . Προτιμώ να κηρύξουμε τον πόλεμο σε όλη την Ευρώπη και τον κόσμο και ας μας ισοπεδώσουν , απλά να αισθανθώ περήφανος , ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ και Έλληνας έστω και για ένα μήνα παρά αυτήν η κατάντια.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΑΣ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΑΜΟ , ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ , ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΨΗΛΑ.
θέλετε τον πλούτο μας ;Τα γαμημένα τα λεφτά μας ; Την χώρα μας ;
Καμιά αντίρρηση... Ελάτε να δοκιμάσετε την περίφημη Ελληνική "φιλοξενία" μας. Μόνο να ξέρετε ότι τελείωσε η χωριάτικη και το τζατζίκι . Ρωτήστε να σας πουν τι καλά πέρασαν οι Πέρσες στον Μαραθώνα, την Σαλαμίνα τις Θερμοπύλες και τις Πλαταιές. Οι Τούρκοι στην Πελοπόννησο και την Ρούμελη .Οι Ιταλοί στην Αλβανία , Οι Γερμανοί στην Κρήτη , και στα Άγραφα όταν τολμούσαν να ξεμυτίσουν . Ελάτε έχει για όλους ...... Για ξένους και ΝΤΟΠΙΟΥΣ.
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ
Δευτέρα 3 Μαΐου 2010
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

Πάρε για ακόμα μια φορά Ελληνικέ Λαέ τα όπλα και κατατρόπωσε αυτούς που επιβουλευονται την κυριαρχία σου , μέσα στην ίδια σου την χώρα.
Μην κοιτάς μακριά όμως , μην περιμένεις μεραρχίες Panzer να περάσουν την γραμμή Ρούπελ , μήτε Αλεξιπτωστιστές να πέσουν στις πόλεις και στα χωριά σου και ούτε εχθρικούς στόλους να πλέυσουν στα λιμάνια σου.
Οι εχθροί μας είναι ήδη εδώ, από δεκαετίες εντός των πυλών . Εγκαταστάθηκαν όταν εσύ έβγαζες τα μάτια του αδερφού σου στον εμφύλιο, προσκυνώντας σταλινοβρεττανικές αστερόεσσες , αντί να κρεμάς συντεταγμένα όπως οι υπόλοιποι ευρωπαίοι τους δοσιλόγους και τους προδότες σου για να προχωρήσεις μπροστά.
Είναι οι 300 που στρογγυλοκάθονται στην Βουλή των 16 μισθών χωρίς αιδώ , ψηφίζοντας να σου βγάλουν τα μάτια και τρωγοπίνοντας μετά κάνοντας χαβαλέ στα ακριβά ρεστοράν που εσύ δεν μπορείς ούτε απ'έξω να περάσεις .
Σάββατο 1 Μαΐου 2010
ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

Συνέχεια λέμε για αντίσταση για αγώνες ,για πάλη ενάντια στα λαμόγια που μας κυβερνούν και στα άλλα λαμόγια που πάνε να μας φέρουν στο κεφάλι μας.
Μιλάμε για πορείες , ξεσηκωμούς και άλλα περισσότερο ή λιγότερο ακραία. Συμφωνώ με τον αγώνα και με κάθε αγώνα για τα δίκαιά μας .Όμως αυτά τα γαϊδούρια δεν φοβούνται πολύ από τέτοια , δηλαδή φοβούνται αλλά μόνο όταν χοντρύνει το παιχνίδι.
Εγώ λέω όμως ότι εκτός από τους δρόμους πρέπει να τους χτυπήσουμε και στο σύστημα , εκεί που πονάνε .
Η ιδέα μου ήρθε σήμερα που πήρα το ταχυδρομείο μου . Το Υπουργείο Οικονομικών μου έστειλε καθυστερημένα την φορολογική δήλωση για το 2009.
Ε , λοιπόν ερωτώ :
Φαντάζεστε τι θα γίνει αν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες ή και περισσότεροι, απλά
ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ;
Τι θα μας κάνουν όλους ; Να σας πως ;
Θα μας κλάσουν μια μάντρα αρ....ιδια αν είμαστε πολλοί.
Μόνο έτσι θα πονέσουν , με χτύπημα στον άθλιο φορομπηχτικό μηχανισμό που ταπεινώνει τους φτωχούς και εξαγνίζει τα λάμογια . Εξάλλου γιατί να πληρώνουμε φόρους ;Τι έχουμε τάχα ; Τις φοβερές παροχές μήπως ;
Δεν ξέρω συνάδελφοι blogger σκεφτείτε το ......
Τους διαλύουμε το σύστημα χωρίς να βγούμε καν στους δρόμους .
Τι λέτε δεν θα έπαιρναν το μήνυμα , ότι εμείς οι Έλληνες είμαστε τόσο τρελοί που δεν μπορούν να παίζουν μαζί μας ;
Θα ήθελα την γνώμη σας , γιατί δεν είμαι χαζός αντιλαμβάνομαι τι μπορεί να προκληθεί από αυτό αν συμβεί.
Παρασκευή 30 Απριλίου 2010
ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ
Όχι κύριοι ( ο διάολος να σας κάνει κύριους) ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ή και αν φταίμε σίγουρα δεν φταίμε το ίδιο.
Δεν μπορεί να φταίει η γιαγιά μου και η μάνα μου που τις έτρωγε το λιοπύρι στα χωράφια το ίδιο με τον Παπανδρέου και τον Καραμανλή.







