2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Ελα και πές μου σύ τώρα..!


Ο κύριος "μαζί τα φάγαμε..σας διορίσαμε.." δεν έχει τελικά το Θεό του!
Εξαφανίζεται για κάμποσο καιρό..μάλλον έτσι του λέν να κάνει ή αυτοβούλως, αλλά όταν αποφασίζει να μιλήσει..δεν ξέρει τί λέει το άτομο!
Οταν τον ακούω να μιλά θεωρώ τον εαυτό μου βλάξ ή..στην τελική,δεν μπορώ να βρώ την κατάλληλη λέξη ρε παιδί μου να αυτοχαρακτηριστώ!
Τον άκουσες τί είπε;
Οχι..πές μου εσύ πως νιώθεις ακούγοντάς τον;
Ελα και πές μου γιατί εγώ νιώθω πλήρως ανίκανος να σχολιάσω αυτά που λέει!

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

"Με ποιών το μέρος είστε; "


Ενα μεγάλο "εύγε" στον κύριο που γύρισε και ρώτησε τον σόίμπλε το αυτονόητο!
Τί άλλο να πείς μετά από αυτό άραγε;
Ποιους σώζετε τον ρώτησε μίλησε για τη "δημοκρατική νομιμότητα της κυβέρνησης" η οποία δεν υφίσταται, μίλησε για το πώς αγνοείται η Εθνική κυριαρχία του Ελληνικού Λαού!
"Με ποιών το μέρος είστε με το λαό της Ευρώπης ή των οικονομικών οργανισμών; "
Το είδατε αυτό;
Ακούσατε κυρία μου;
Ο βασικός μισθός της Ελλάδος έφτασε της Ισπανίας..
Και έπεται συνέχεια κυρία μου!

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Γερμανοτσολιάδες..!


Δεν ξέρω αν είδατε την εκπομπή που είχε τον άλλον της νδ και τον άλλον του πασοκ που προσπαθούσαν να κάνουν τί;
Να πείσουν πείσει ο ένας πως αν το πασοκ δείξει πως έμαθε...θα μπορεσουν να ανασυνταχτούν... και ο άλλος της νδ έλεγε πως δεν εχει καμμία σχέση η νδ με το πασοκ..πως είναι αντιμνημονιακοί και άλλες παπαριές του είδους!
Είπε και ο άλλος ο κωλοτούμπας πως η τρόϊκα δίνει λεφτάκια στα ΜΜΕ και ο άλλος δημοσιογράφος κάνει τον ανήξερο κυρία μου!
Αλήθεια εσύ πιστεύεις πως η τρόϊκα έγινε siemens και αντίστροφα, και δίνει λεφτάκια στα ΜΜΕ καθώς και σε φροντιστήρια για τη διαφθορά στην Ελλάδα;
Μα καλά τί γίνεται ωρε δω πέρα;
Δεν έχουν καταλάβει πως ο Ελληνικός Λαός τους έχει πάρει χαμπάρι;
Θέλω να το πιστεύω αυτό πως έχει επιτευχθεί!

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

ΥES..YES...πρρρ..ούϊ μάνα μ' !!!


Δε με....
Αϊντε απο κεί περα με το lost και το least μέγα πρωθυπουργέ..εγκάθετε!
Τί είσαι ρεεε ένας επιπλέον "κουκουλοφόρος" αυτών που ήλθαν στη χώρα μου εγκαταστάθηκαν ως τρίτο ράίχ διατάζουν και σείς όλα κεί μέσα σκύβετε μέχρι τελικού σκισίματος του...καλσόν και λέτε " yes sir ! "
Αλίμονο! 
Στα τα παδιά μου γιατί να το κάνουν αυτό;
Τί έφταιξα εγώ,ο γείτονας,ο ηλικιωμένος και οι μελοντικές γενεές;
Αλλά τι σε νοιάζει εσενα και τους ομοίους σου;
Βγήκατε και ξεφουρνίσατε ένα όνομα εφοπλιστού πως έβγαλε το μμύριο όξω και ξοφλήσατε..."κλείσατε" που λέν και στο χωριο μ'!
Nαι...οι υπόλοιποι σωτήρες μας κεί μέσα τί κάναν άραγε;
Τα'χουν τα λεφτάκια τους στις Ελληνικές τράπεζες;
Ναι..καλά!
Και μου λές για αναδιαρθρωση φοροεισπρακτικού μηχανισμού..για να μη ξεχνιόμαστε, τον περιορισμό της παρακοικονομίας...και...και...ναι..ναι..έλα..έλα γιούχου ένα κοινωνικά φορολογικό σύστημα!
YES...YES....YES!!!

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Φασίστες..δοσίλογοι δίχως τελειωμό !


Τελικά ψηφίστηκαν τα πάντα! Οσον αφορά τις μειώσεις στις συντάξεις και στους μισθούς των Ελλήνων καθώς και ό,τι έχει να κάνει με  τα φάρμακα για τα γενόσημα!
Αυτά είναι...όσοι κάναν αντίσταση την κάναν! Αλλά μέχρι εκεί! Σου λέει να μην είμαι εγώ στα επόμενα ψηφοδέλτια;
Δεν κάνει!
Με ψήφους 202 υπέρ, 80 κατά και ένα παρών η Βουλή ενέκρινε τις περικοπές στις συντάξεις. Πέντε μπλέ διαγραφέντες το υπερψήφισαν.
Σε ό,τι αφορά τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ο μόνος ο οποίος άλλαξε στάση ήταν ο Μαγκούφης ο οποίος ενώ στην ψηφοφορία για τη δανειακή σύμβαση είχε ψηφίσει «όχι» στη ψηφοφορία για τον εφαρμοστικό νόμο ψήφισε «ναι». Επιπλέον, 9 ακόμα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ οι οποίοι είχαν μεν υπερψηφίσει επί της αρχής τη νέα δανειακή σύμβαση αλλά είχαν καταψηφίσει επιμέρους άρθρα ψήφισαν «ναι» στο σύνολο του εφαρμοστικού νόμου. Και τα ονόματα αυτών..Κεγκέρογλου, Μίχου Τσελεπή,  Καρύδη,  Αράπογλου,  Κουσελά, Κουτσούκο, Αντωνακόπουλο,  Δημητρουλόπουλο. Υπενθυμίζεται ότι αυτοί δεν είχαν τεθεί εκτός ΚΟ ΠΑΣΟΚ, είχε τεθεί ωστόσο ζήτημα συμμετοχής τους στα ψηφοδέλτια του κόμματος.

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Εϊναι "κούκου" παντελώς !


Ολοι μαζί κυρία μου τώρα! Ολοι μαζί πρασινομπλέ...κυβέρνηση με ποιον πρωθυπουργό;
Νέα κυβέρνηση έχουμε με πω τον αντωνάκη..τον τρελα-αντωνάκη της Πηνελόπης Δέλτα με αντιπρόεδρο τον γνωστο αντιπρόεδρο...δηλαδή το πασοκ τί κάνει;
Αστε κυρία μου τί κάνει..προφανώς δεν έχει ιδέα  του τί γίνεται πια!
 Η νδ δίνει άφεση αμαρτιών στο πασοκ!
Είμαστε "κούκου" τελείως!
Είναι κυρία μου όλοι τους συνεννοημένοι να υπογράψουν τα πάντα κι ας χτυπιούνται μεταξύ τους στη βουλή! Είδαμε πρίν λίγες μέρες να κονταροχτυπιούνται για τα νέα μέτρα και είδαμε πως ο αντιπρόεδρος γύρισε και είπε το "..εν τέλει..θα υπογράψατε ..θα κάνετε αυτό που πρέπει.."
Δηλαδή Ελληνα αν κατάλαβες, τί είπε ;
Είναι όλα προσυμφωνημένα! Φώναζε ο αντιπρόεδρος στον άλλον τον μνημονάκια της νδ! 
Μα αφού και σύ κύριε της νδ θα τα υπογράψετε εν τέλει όλα..έτσι δεν είναι άραγε;
Δουλευόμαστε μήπως;
Ολα για το "θεαθήναι" Ελληνα!

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

"..δεν τελειώσαμε..δεν..."


Καλά ... παρακολούθησα την ομιλία του και δεν ένιωσα τον παραμικρό φόβο παρά το ότι αυτό προσπαθούσε να κάνει!
Θες αυτά που μου λέγαν οι παλιοι που ζήσαν περιόδους μετά τον πόλεμο κατα τη διάρκεια της κατοχής και βλέποντας τους ίδιους ανθρώπους ζωντανούς να έχουν φτάσει σε σημείο τόσο μη ανθρώπινο αφού η σύνταξή τους η πενιχρή πια δεν τους φτάνει ούτε προς αναπνοή, δε με έκανε τούτος ο "κύριος" που άκουγα να μιλά..δεν ένιωθα τίποτε παρά μόνο θυμό!
Τί μου λέει τώρα εμένα αυτός! 
Πως θα κάνουμε θυσίες στις θυσίες αλλιώς πάμε για την απόλυτη καταστροφή!
Θα αδειάσουν τα ράφια, δεν θα έχουμε βενζίνη ή πετρέλαιο, πως θα γίνουμε Αλβανία και άλλα τέτοια!
Εδώ ρε σύ δεν έχουμε λεφτά για νοίκια και άλλα βασικά!
Μας άφησες και τίποτε από τα πολλαπλά χαράτσια που μας έχεις επιβάλλει ;
Ποιος σου είπε πως θα πάω ν' αγοράσω κάτι αφού άδεια δεν θα είναι τα ράφια αλλά η τσέπη μας η οποία έχει σκιστεί προσπαθώντας να βρούμε κάτι κεί μέσα!
Μ' αυτά και μ' αυτά προσπαθείτε να μας τρομοκρατήσετε και είστε τυχεροί γιατί είναι κάποιοι αδαείς που σας πιστεύουν και βλέποντας όλο αυτό το υφάκι τρομοκρατούνται όντως!
Είδες;
Ακουσες;
Η μείωση των περιουσιών ή εκμηδένιση των περιουσιών!
Υπάρχουν άραγε περικοπες που σε συνθλίβουν συναισθηματικά;
Εμένα όχι! Αυτούς κυρία μου όμως ναί!
Αυτή είναι η διαφορά μας από δαύτους!
Το άκουσες πάλι το γνωστό ποίημα" "..αδυναμία καταβολής μισθών και συντάξεων.." ;;
Εγώ το άκουσα! μόνο που δεν φοβάμαι!

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Ο παππούς μου, ο ράφτης και το θαύμα!


Η γιαγιά Φωτεινή καθάρισε με την ανάποδη του αγκώνα της το τζάμι στο παράθυρο μετά έτριψε τις δυο παλάμες της και είπε απευθυνόμενη στον άντρα της ,τον παππού μου :
-Θόδωρε ,πάλι θα χιονίσει…
Εμείς τα παιδιά ,χωμένα κάτω από την χοντρή βελέντζα ( προίκα της γιαγιάς από την μάνα της και το καυχιόταν ) κοιτάγαμε τον παππού με προσμονή. Ξέραμε ότι σε τέτοιες περιπτώσεις μας έλεγε και κάποια ιστορία.
-Λοιπόν παππού θα μας πεις για τον ράφτη και το θαύμα; είπε η Μαρία ,η αδελφή μου.
Αυτός έβαλε δυο ξύλα στο τζάκι , έκατσε όσο πιο αναπαυτικά μπορούσε στην δική του πολυθρόνα (προίκα και αυτή της γιαγιάς ) και άρχισε:
-Ήταν λοιπόν ένας χωρικός που λεγόταν Έλληνας ,αλλά στην πρωτεύουσα κάποιος χοντρός του είχε βγάλει το παρατσούκλι “μαλάκας” ,και κατέβηκε στη πόλη να ράψει κουστούμι.
Πήγε σε ένα καλό ,όπως του έλεγαν , ράφτη ,αυτός του πήρε ΜΕΤΡΑ και του είπε ότι σε μια βδομάδα το κουστούμι θα είναι έτοιμο.
Την επόμενη βδομάδα ο Έλληνας ξαναπήγε στον ράφτη και έκανε πρόβα. Η διαπίστωση ήταν φοβερή. Το αριστερό μανίκι ήταν κοντό. Από τον αγκώνα και κάτω το χέρι ήταν έξω από το μανίκι.

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!


Ποιος είστε σείς κύριε που βρίζετε τον Ελληνικό Λαό;
Ποιοι είστε σείς κύριοι "εταίροι" που υποτιμάτε και ξεφτιλίζετε ένα ολόκληρο Εθνος που όταν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ομιλούσαν την αρχαία Ελληνική και ανέλυαν θέματα ρητορικής και Φιλοσοφίας εσείς ήσασταν σκαρφαλωμένοι στα δέντρα σαν τους πιθήκους;
Ποιοι είστε σείς κύριοι "εταίροι" που θεωρείται τη χώρα μου στις κακές..άχρηστες χώρες "PIGS" οι γνωστές αν δεν γνωρίζετε (PIGS- Portugal, Italy, Greece, Spain );
Ποιοι είστε σείς κύριοι "εταίροι" που γιομάτοι κόμπλεξ και ρατσιμό απέναντι στη χώρα μου θεωρείτε πως μπορείτε να ισοπεδώνετε ένα Εθνος το οποίο είναι η κοιτίδα του πολιτισμού, της Δημοκρατίας;
Ποιοι είστε σείς κύριοι "εταίροι" που από εμπάθεια προσπαθείτε να μειώσετε τα Ελληνόπουλα και να τα κάνετε να νιώσουν άχρηστα;
Ποιοι είστε σείς κύριοι "εταίροι" που ήδη έχετε πείσει τους περισσότερους Ελληνες που ξέρω πως είναι τεμπεληδες και σείς εργαζεστε περισσότερο από εμάς;
Για ρίξτε μια ματιά στα κοιτάπια σας!
Είστε αδιάβαστοι ρε!
Ποιοι είστε σείς κύριοι "εταίροι" που ξεχνάτε πως όταν οι γερμαναράδες κατηγορήθηκαν για τα απάνθρωπα εγκλήματά τους κατά τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο δεν ξοφλήσαν τη χώρα μου;
Τί θέλετε τώρα;
Τί ζητάτε;
Ποιοι είστε σείς κύριοι "εταίροι" που προσπαθείτε να με πείσετε πως 11 εκ. κάτοικοι ευθύνονται για την παγκόσμια κρίση ή πως την επηρεάζουμε;
Ποιοι καλέ;

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

"Αφού ξέρετε.. ! "


"Μετά τη συνεδρίαση του Eurogroup, ο Γιώργος Παπανδρέου πρέπει να δρομολογήσει τις διαδικασίες για την αλλαγή ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ, να συγκαλέσει το Πολιτικό Συμβούλιο και να αναπροσαρμόσει τις ημερομηνίες που έχει προσδιορίσει" υποστήριξε, μιλώντας στον Real FΜ, επισημαίνοντας ότι μετά τις χθεσινές διαγραφές και τη δική του προ ημερών κίνηση υπάρχει μόνο ένας υποψήφιος.
Μάλιστα...ωραία κυρία μου το λοιπόν αφού τα κανονίσαν αυτοί χθές βράδυ και υπεγράψαν τώρα λέει πάνε σε εκλογές!
Κι εγώ αναρωτιέμαι ποιοι θα είναι αυτοί πυο θα κληθούν να εφαρμόσουν τα μέτρα και δε θατους γιαουρτώνει ο κόσμος και όχι μόνο στις γειτονιές και στις επαρχίες τους?
Ποιοι είναι αυτοί που θα έχουν το σθένος και το περισσιο θράσος να μπουν μπροστά και να εφαρμόσουν όλα όσα έχουν υπεγράφη και έρχονται κι αλλα μέτρα κατά το καλοκαιράκι μη ξεχνιόμαστε?
Πόση τόλμη και ανδρισμό θα πρέπει κάποιος να έχει για να κάνει κάτι τέτοιο?
Τί ρωτάω τώρα θα μου πείτε!
Από θράσος να φάν κι οι κότες!
Αφού ξέρετε πως ό,τι υπογράψατε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ!
Αφού ξέρετε πως ο "δοτός " πρωθυπουργός που ετοιμάζεται για ανασχηματισμό και  πως θα βάλει τεχνοκράτες δεν είναι αποτέλεσμα της ΛΑΪΚΗΣ ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑΣ!
Αφού ξέρετε πως το μνημόνιο εξυπηρετεί όχι τα συμφέροντα του ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ αλλά ξένα συμφέροντα!

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Η απόλυτη χούντα!!


Τον ειδες κυρία μου τον φασίστα?
Το πρωτοπαλίκαρο ποιανού?
Τί γιουσουφάκι είσαι κι εσύ αγόρι μου!
Γιατί η τραμπουκίστικη αυτή συμπεριφορά καλείται "φασισμός" !
Αυτή λέγεται φασιστική συμπεριφορά! Σε κοιτάζει και πιστεύεις πως θα σε φάει ζωντανό!
Προσπαθεί να σε πείσει πως κάνουν ό,τι καλύτερο δυνατόν για τη χώρα...έτσι το λέν' αυτοί..αλλά όχι για σένα όχι για μένα..όχι για τους ΕΛΛΗΝΕΣ!
Από επιχειρήματα?
ΜΗΔΕΝ!
ΤΙΠΟΤΑ!
Το γνωστο σε όλους "ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ" !!!
Μιλά για τη μοίρα της χώρας, αποκαλεί τον Λαφαζάνη εκπρόσωπο της δραχμής!
Και ποιος σου είπε ρε σύ πως ο Ελληνικός Λαός δε θέλει τη δραχμή του?
Κάντε ρε ένα δημοψήφισμα με θέμα τη δραχμή και πές μου!
Κουντάς? πο'λεγε και η σγχωρμένη η βάβω μ'!
"Τελείωσε η πλάκα.." και άλλα συναφή!
Ποιος κάνει πλάκα κύριε?
Γιατί αλήθεια ποιος κάνει πλάκα?
Μήπως εγώ?

Εσύ ρε γείτονα!
Για ποιο Σύνταγμα μιλά το οποίο έχει καταπατηθεί..έχει ξεφτιλιστεί..έχει ξεσκιστεί λές και είναι η χειρότερη πόρνη?

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

"Αργός θάνατος από πείνα.."

 Αυτά έλεγε τότε ο κύριος αυτός! Μια Ελλάδα με δυνατή φωνή...μια Ελλάδα με ποίλτες να δουλεύουν...να χτίσουμε...Με λένε..
 Αυξάνουμε συντάξεις...!
Θα...θα....δεν θα ...αλλά θα κάνουμε...αυτό....θα...!
Βρέ άει στο διάολο!!!
Ορίστε τί έλεγε τότε!
Δε ντρέπεται λίγο ρε σύ ο αλητήριος αυτός!
Τί έχετε να μας πείτε τώρα κύριε που κόβεις φάρμακα σε κόσμο και κοσμάκη..τί έχεις να πείς τώρα?
Τί έχετε να πείτε κύριε που μειώνεις μισθούς και συνταξεις και δεν τελειώσατε ακόμη ...το 'πε και η τρόϊκα το καλοκαιράκι θα επιστρέψουν?
Τί έχεις να πείς...για το χαρτοφυλάκιό σου??
Για ποια ισότητα...για ποια ισονομία μιλάτε?
Δείτε και το παρακάτω βιντεάκι που για όσους δεν γνωρίζουν αγγλικά ο εν λόγω δημοσιογράφος, λέει το αυτονόητο!

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Ρε σύ Ελληνα..!!

 Δεν ξέρω αν τον είδατε, αλλά βγήκε χθές βράδυ ο μέγας συνταγματολόγος μας... και μας είπε τί???
Πω...πω..πωωω ρε τί  τρομολάγνος είναι ο εν λόγω κύριος δεν μπορώ άλλο ρε αδέρφι!
Βγήκε το λοιπόν και μας είπε τα γνωστά και χιλιοειπωμένα μ' ένα ύφος και καλά παιδάκια καθήστε καλά ειδάλλως δε γλειτώνουμε τη χρεωκοπία, θα βγούμε απ' το ευρώ και την ΕΕ ή αυτό ή θα παραμείνουμε μεν στο ευρώ αλλά ο Ελληνικός ηλιθιος λαός (το ηλίθιος το εννοούσε αυτός σίγουρα) θα πρέπει να κάνει κι άλλες θυσίες!
ΠΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΙ ΜΟΥ?
Πόσες?
Ηλίθιοι κυρία μου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!
Ούτε όμως και ξύπνιοι είναι!
Λαμόγια και κλεφτρόνια είναι...και για να μη ξεχνιόμαστε...ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!
Και τα κανάλια από κοντά να λέν και να ξαναλέν επιτούτου τα ίδια και τα ίδια για να σε κάνουν να σκέφτεσαι "μανούλα...θα χρεωκοπήσουμε...και τί θα κάνω...και θα ξενιτευτώ..και..και..."

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Στη Βουλή ψηφίζουν οι παράνομοι ενοικιαστές της για την τύχη του ιδιοκτήτη της...



Ε, λοιπόν, είναι απλό: Αυτές οι μονάδες μειοψηφίας που βρίσκονται στην Βουλή είναι οι τζαμπατζήδες ένοικοι ενός κτιρίου που ιδιοκτήτης του είναι ο Λαός αυτού του τόπου. Παρ' ότι ο ιδιοκτήτης του ζητάει να φύγουν από το χώρο που του ανήκει, γιατί δεν τήρησαν κανέναν από τους όρους του μισθωτηρίου, εκείνοι στρογγυλοκάθονται και συζητάνε ανέμελα ενώ ο ιδιοκτήτης του τους χτυπάει την πόρτα...
Ο ιδιοκτήτης (λαός) βλέπει και ακούει αυτή τη ληστοπαρέα να γκρεμίζει και να διαλύει το βιός του. Να βάζει από την πίσω πόρτα και να ξεπουλάει ότι αυτός με χίλιους κόπους, με αίμα, με εξορίες, με ιδρώτα κατάφερε να μαζέψει για το σπιτικό του. Αντί να αρπάξει ένα πολυβόλο και να διεκδικήσει την περιουσία του έχει αποφασίσει να τηρήσει τη νομιμότητα και απλά χτυπάει την πόρτα και τους φωνάζει να βγουν!
Ότι κι αν αποφασίζει, ότι κι αν κάνει αυτός ο ενοικιαστής, έχει ισχύ μόνο για το τομάρι του! 
Δεν δεσμεύει τον ιδιοκτήτη! Κι επιπλέον, αυτός ο ενοικιαστής θα πληρώσει για τις ζημιές που έκανε στην Ελλάδα! Γιατί αυτό είναι το δίκαιο και το νόμιμο!


Κάποιος συνάνθρωπός μας πέθανε χτες κάτω από την ένταση και τα χημικά των ενοικιαστών! 
Κάποιοι συνάνθρωποί μας πεθαίνουν αυτοκτονώντας, εγκλωβισμένοι και νιώθοντας μόνοι και ανυπεράσπιστοι στην λαίλαπα που τους χτυπά! 
Κάποιοι συνάνθρωποί μας παραδίδουν τα παιδιά τους στα χωριά ΣΟΣ γιατί δεν έχουν τα ελάχιστα απαιτούμενα για να τους θρέψουν...

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

ΒΓΗΚΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕΡΓΙΑΝΙ ΤΟ ΧΑΦΙΕΔΟΤΣΟΥΡΜΟ


Δύο περιπτώσεις υπάρχουν ή να είναι ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ντυμένοι αναρχικοί και να χαλάνε αυτοί τις πορείες άρα πλήρης πλύση εγκεφάλου απο τα ΜΜΕ και απόκρυψη στοιχείων απο την Αστυνομία, ή πάλι να είναι χρυσαυγήτες  και να συνεργάζονται με την αστυνομία,
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ,Ο ΧΑΦΙΕΔΙΣΜΟΣ,ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ,ΤΑ ΔΑΚΡΥΓΟΝΑ,ΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ,ΕΧΟΥΝ ΑΡΩΜΑ..ΧΟΥΝΤΑΣ
Η ΦΙΜΩΣΗ ΚΑΙ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ 
http://prezatv.blogspot.com/2010/12/video_20.html


GoPetition Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ...


Ως πότε παλικάρια, να ζούμεν στα στενά
μονάχοι σαν λιοντάρια, στες ράχες, στα βουνά;


Σπηλιές να κατοικούμεν, να βλέπομεν κλαδιά,
να φεύγομ΄ απ΄ τον κόσμον, για την πικρή σκλαβιά;


Να χάνομεν αδέλφια, πατρίδα και γονείς,
τους φίλους, τα παιδιά μας κι όλους τους συγγενείς;

Κάλλιο ΄ναι μίας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνοι σκλαβιά και φυλακή!

Τι σ’ ωφελεί αν ζήσεις και είσαι στη σκλαβιά;
Στοχάσου πως σε ψένουν κάθ΄ ώραν στη φωτιά.



Τι άλλαξε σήμερα 200 χρόνια μετά από αυτούς τους στίχους του Ρήγα ;

Πάλι ραγιάδες είμαστε . Μόνο οι βεζύρηδες άλλαξαν . Είναι πιο απρόσωποι, αφάνταστα πιο επικίνδυνοι.Δεν είναι σαν τον Ιμπραήμ και τον Κιουταχή , που είχαν κεφάλι να κόψεις και άντερα να τους βγάλεις . Τι να βρεις να "κλαδέψεις" από ένα hedge fund άραγε ή από μια τράπεζα ;

Φτάσαμε πάλι σε ένα κομβικό σημείο σαν χώρα , σε μια ακόμα διχοτομική κλείδα.

Πρέπει να διαλέξουμε για ακόμα μια φορά πως θέλουμε να ζήσουμε .

Μιας ώρας ελεύθερη ζωή ή σαράντα χρόνια σκλαβιά στους βεζύρηδες της Wall street ;

Εγώ δεν αντέχω άλλο . Προτιμώ να κηρύξουμε τον πόλεμο σε όλη την Ευρώπη και τον κόσμο και ας μας ισοπεδώσουν , απλά να αισθανθώ περήφανος , ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ και Έλληνας έστω και για ένα μήνα παρά αυτήν η κατάντια.

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΑΣ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΑΜΟ , ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ , ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΨΗΛΑ.

θέλετε τον πλούτο μας ;Τα γαμημένα τα λεφτά μας ; Την χώρα μας ;

Καμιά αντίρρηση... Ελάτε να δοκιμάσετε την περίφημη Ελληνική "φιλοξενία" μας. Μόνο να ξέρετε ότι τελείωσε η χωριάτικη και το τζατζίκι . Ρωτήστε να σας πουν τι καλά πέρασαν οι Πέρσες στον Μαραθώνα, την Σαλαμίνα τις Θερμοπύλες και τις Πλαταιές. Οι Τούρκοι στην Πελοπόννησο και την Ρούμελη .Οι Ιταλοί στην Αλβανία , Οι Γερμανοί στην Κρήτη , και στα Άγραφα όταν τολμούσαν να ξεμυτίσουν . Ελάτε έχει για όλους ...... Για ξένους και ΝΤΟΠΙΟΥΣ.



ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ



Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ



Πάρε για ακόμα μια φορά Ελληνικέ Λαέ τα όπλα και κατατρόπωσε αυτούς που επιβουλευονται την κυριαρχία σου , μέσα στην ίδια σου την χώρα.
Μην κοιτάς μακριά όμως , μην περιμένεις μεραρχίες Panzer να περάσουν την γραμμή Ρούπελ , μήτε Αλεξιπτωστιστές να πέσουν στις πόλεις και στα χωριά σου και ούτε εχθρικούς στόλους να πλέυσουν στα λιμάνια σου.
Οι εχθροί μας είναι ήδη εδώ, από δεκαετίες εντός των πυλών . Εγκαταστάθηκαν όταν εσύ έβγαζες τα μάτια του αδερφού σου στον εμφύλιο, προσκυνώντας σταλινοβρεττανικές αστερόεσσες , αντί να κρεμάς συντεταγμένα όπως οι υπόλοιποι ευρωπαίοι τους δοσιλόγους και τους προδότες σου για να προχωρήσεις μπροστά.
Είναι οι 300 που στρογγυλοκάθονται στην Βουλή των 16 μισθών χωρίς αιδώ , ψηφίζοντας να σου βγάλουν τα μάτια και τρωγοπίνοντας μετά κάνοντας χαβαλέ στα ακριβά ρεστοράν που εσύ δεν μπορείς ούτε απ'έξω να περάσεις .


Σάββατο 1 Μαΐου 2010

ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ


Συνέχεια λέμε για αντίσταση για αγώνες ,για πάλη ενάντια στα λαμόγια που μας κυβερνούν και στα άλλα λαμόγια που πάνε να μας φέρουν στο κεφάλι μας.
Μιλάμε για πορείες , ξεσηκωμούς και άλλα περισσότερο ή λιγότερο ακραία. Συμφωνώ με τον αγώνα και με κάθε αγώνα για τα δίκαιά μας .Όμως αυτά τα γαϊδούρια δεν φοβούνται πολύ από τέτοια , δηλαδή φοβούνται αλλά μόνο όταν χοντρύνει το παιχνίδι.
Εγώ λέω όμως ότι εκτός από τους δρόμους πρέπει να τους χτυπήσουμε και στο σύστημα , εκεί που πονάνε .
Η ιδέα μου ήρθε σήμερα που πήρα το ταχυδρομείο μου . Το Υπουργείο Οικονομικών μου έστειλε καθυστερημένα την φορολογική δήλωση για το 2009.
Ε , λοιπόν ερωτώ :
Φαντάζεστε τι θα γίνει αν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες ή και περισσότεροι, απλά

ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ;

Τι θα μας κάνουν όλους ; Να σας πως ;
Θα μας κλάσουν μια μάντρα αρ....ιδια αν είμαστε πολλοί.
Μόνο έτσι θα πονέσουν , με χτύπημα στον άθλιο φορομπηχτικό μηχανισμό που ταπεινώνει τους φτωχούς και εξαγνίζει τα λάμογια . Εξάλλου γιατί να πληρώνουμε φόρους ;Τι έχουμε τάχα ; Τις φοβερές παροχές μήπως ;

Δεν ξέρω συνάδελφοι blogger σκεφτείτε το ......
Τους διαλύουμε το σύστημα χωρίς να βγούμε καν στους δρόμους .
Τι λέτε δεν θα έπαιρναν το μήνυμα , ότι εμείς οι Έλληνες είμαστε τόσο τρελοί που δεν μπορούν να παίζουν μαζί μας ;
Θα ήθελα την γνώμη σας , γιατί δεν είμαι χαζός αντιλαμβάνομαι τι μπορεί να προκληθεί από αυτό αν συμβεί.

Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ

Ήρθαν οι στιγμές . Ήρθαν τα πάνω κάτω . Δεν δέχομαι όμως το συλλογικό αίσθημα ευθύνης που πάνε να μας περάσουν οι δοσίλογοι και τα λαμόγια που μας κυβερνάνε από την μεταπολίτευση και μετά , για να μας κάνουν να αποδεχθούμε την σφαγή μας
Όχι κύριοι ( ο διάολος να σας κάνει κύριους) ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ή και αν φταίμε σίγουρα δεν φταίμε το ίδιο.
Δεν μπορεί να φταίει η γιαγιά μου και η μάνα μου που τις έτρωγε το λιοπύρι στα χωράφια το ίδιο με τον Παπανδρέου και τον Καραμανλή.