2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα αΕλλάδα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα αΕλλάδα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Αυτή είναι η Ελληνίδα πρωταθλήτρια που αρνήθηκε τα τουρκικα αργύρια!



Μία Ηρωίδα-Ελληνίδα: Αρνήθηκε 500 χιλ ετησίως από την Τουρκία για να αγωνιστεί με την ημισέληνο στο στήθος.
Της προσέφεραν από την Τουρκία 500.000 ευρώ το χρόνο προκειμένου να αγωνιστεί με την ημισέληνο στο στήθος.
Μάλιστα της είπαν πως για να γίνει αυτό θα έπρεπε να κάνει λευκό γάμο για να πάρει την
την τουρκική υπηκοότητα.
«Το εθνόσημο δεν πωλείται», είπε η ίδια, όπως θα δείτε από όσα δήλωσε στο MEGA, προτιμά να αγωνίζεται με την γαλανόλευκη και ας παίρνει 500 ευρώ το μήνα!


Πηγή


Πηγή: www.staparaskinia.gr


GoPetition 

Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Στη Βουλή ψηφίζουν οι παράνομοι ενοικιαστές της για την τύχη του ιδιοκτήτη της...



Ε, λοιπόν, είναι απλό: Αυτές οι μονάδες μειοψηφίας που βρίσκονται στην Βουλή είναι οι τζαμπατζήδες ένοικοι ενός κτιρίου που ιδιοκτήτης του είναι ο Λαός αυτού του τόπου. Παρ' ότι ο ιδιοκτήτης του ζητάει να φύγουν από το χώρο που του ανήκει, γιατί δεν τήρησαν κανέναν από τους όρους του μισθωτηρίου, εκείνοι στρογγυλοκάθονται και συζητάνε ανέμελα ενώ ο ιδιοκτήτης του τους χτυπάει την πόρτα...
Ο ιδιοκτήτης (λαός) βλέπει και ακούει αυτή τη ληστοπαρέα να γκρεμίζει και να διαλύει το βιός του. Να βάζει από την πίσω πόρτα και να ξεπουλάει ότι αυτός με χίλιους κόπους, με αίμα, με εξορίες, με ιδρώτα κατάφερε να μαζέψει για το σπιτικό του. Αντί να αρπάξει ένα πολυβόλο και να διεκδικήσει την περιουσία του έχει αποφασίσει να τηρήσει τη νομιμότητα και απλά χτυπάει την πόρτα και τους φωνάζει να βγουν!
Ότι κι αν αποφασίζει, ότι κι αν κάνει αυτός ο ενοικιαστής, έχει ισχύ μόνο για το τομάρι του! 
Δεν δεσμεύει τον ιδιοκτήτη! Κι επιπλέον, αυτός ο ενοικιαστής θα πληρώσει για τις ζημιές που έκανε στην Ελλάδα! Γιατί αυτό είναι το δίκαιο και το νόμιμο!


Κάποιος συνάνθρωπός μας πέθανε χτες κάτω από την ένταση και τα χημικά των ενοικιαστών! 
Κάποιοι συνάνθρωποί μας πεθαίνουν αυτοκτονώντας, εγκλωβισμένοι και νιώθοντας μόνοι και ανυπεράσπιστοι στην λαίλαπα που τους χτυπά! 
Κάποιοι συνάνθρωποί μας παραδίδουν τα παιδιά τους στα χωριά ΣΟΣ γιατί δεν έχουν τα ελάχιστα απαιτούμενα για να τους θρέψουν...

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Η Ελλάδα, το χρέος, και ο πλούτος της...



Περί Ελλάδος το ανάγνωσμα... και τα ασημικά της.
Τα συγκεκριμένα στοιχεία τα είχα διαβάσει και παλιότερα, αλλά, μιας και μου τα θύμισε ένας φίλος, δεν βλάπτει να τα ξαναθυμηθούμε, γιατί λέγε-λέγε κάποιοι από εμάς ίσως και να αναρωτιόμαστε αν η Ψωρο Κώσταινα είναι όντως φτωχός τόπος (οι ιθαγενείς της μπορεί να είναι φτωχοί μιας και τα τσιράκια του Κεφαλαίου έχουν φροντίσει δεόντως γι' αυτό...)
1. Είμαστε μια χώρα που ελέγχει μια χερσαία και θαλάσσια έκταση όση είναι η Γερμανία και η Αυστρία μαζί (450.000 τετρ. χιλιόμετρα) αφού εκτεινόμαστε από την Αδριατική ως τις ακτές του Λιβάνου (περιλαμβανομένης και της Κύπρου) και από το Τριεθνές στον Έβρο ως ανοιχτά της Λιβύης. Απαιτούνται 2 ώρες ταξίδι με αεροπλάνο για να πάμε από το πιο δυτικό (Κέρκυρα) στο πιο ανατολικό άκρο του Ελλαδικού χώρου (Λάρνακα). Σαν να πετάμε δηλαδή από τις Βρυξέλλες ως τη Μασσαλία.
2. Είμαστε 2οι στον κόσμο σε καταθέσεις στην Ελβετία.
3. Διαθέτουμε μια σημαντική τουριστική βιομηχανία (χωρίς να έχει γίνει έως τώρα σοβαρή υποστήριξή της ούτε καν να έχουν αξιοποιηθεί καταπώς τους πρέπει οι αρχαιολογικοί χώροι της) και δεχόμαστε 16.000.000 τουρίστες το χρόνο.
4. Έχουμε 3 πολύ μεγάλα ναυπηγεία που κατασκευάζουν όποιο είδος πλοίου θελήσει κανείς.
5. Έχουμε βιομηχανίες αμαξωμάτων που κατασκευάζουν καταπληκτικά βαρέα φορτηγά, λεωφορεία, βαγόνια τραίνων, βυτία κ.λπ.