2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

ΜΙΛΑ ΡΕ ΕΛΛΗΝΑ ΜΗΝ ΣΩΠΑΙΝΕΙΣ ΠΙΑ ΞΕΣΗΚΩΣΟΥ..



Ένα συγκλονιστικό όσο και διαχρονικό ποίημα.
Απαγγέλλει η Μαριέτα Ριάλδη
.η ελληνική κοινωνία μέσα σε 3 λεπτά και 20 δεύτερα!!
ΤΟ ποίημα που καθηλώνει στο ίντερνετ τον Έλληνα
Η σιωπή δεν είναι χρυσός είναι συνενοχή..


Tο ποίημα του 

Σώπα μη μιλάς.... (του Αζίζ Νεσίν)

(1916-1995)
ΔΕΝ είναι Έλληνας αλλά Τούρκος 
όμως η δικαιοσύνη και η κραυγή είναι διεθνής και είναι διαχρονική
σατίριζε τόσο την πολιτικοκοινωνική ζωή της Τουρκίας, όσο και τους πολιτικούς ηγέτες. Η σάτιρά του και ο σαρκασμός του προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις από τους αντιπάλους του
μια ζωή να σου λένε σωπα..
αλλά πρέπει κάποια στιγμή να μιλήσεις
Σώπα, μη μιλάς , είναι ντροπή
κόψε τη φωνή σου 
σώπασε επιτέλους

Για να είμαι τουλάχιστον σωστός στα σχέδια και στα όνειρά μου
ανάμεσα σε λυγμούς και σε παροξυσμούς κρατώ τη γλώσσα μου,
γιατί νομίζω πως θα' ρθει η στιγμή που δεν θα αντέξω
και θα ξεσπάσω και δεν θα φοβηθώ και θα ελπίζω 
και κάθε στιγμή το λαρύγγι μου θα γεμίζω με ένα φθόγγο , 
με έναν ψίθυρο , με ένα τραύλισμα , με μια κραυγή που θα μου λέει: 
ΜΙΛΑ!... ξεσηκώσου  αδελφέ.


GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφός μου δασκάλα, έβαλε στη γιορτή του Πολυτεχνείου τα μικρά παιδιά να το πουν. Λίγους μήνες μετά η ίδια με χαρακτήρισε "επιθετική" όταν τόλμησα να αρθρώσω κάποιες αλήθειες... Σπουδαίο άλλοθι η ποίηση, κάποιες φορές..