2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

5 απλά βήματα για να ξεκλειδώσετε το blog σας

Αν διαβάσετε παλιό μας άρθρο προτρέπουμε να κάνετε αντίγραφο και στην word press
Εδώ το κοματοσκυλο μας δείχνει πως θα λύσουμε το πρόβλημα και εδώ


http://kommatoskylo.blogspot.com/2009/11/5-blog.html
Πριν  λίγο καιρό, έκαψε και ζεμάτισε πολλούς Bloggers. Μιλάμε για την σήμανση που θέτει η Google σε ένα blog όταν το χαρακτηρίζει ως κακόβουλο. Αυτό έχει ως συνέπεια, όπως ήδη έχουν διαπιστώσει πολλοί συνάδελφοι bloggers, να “κλειδωθεί” το blog τους και κανένας αναγνώστης να μην έχει πρόσβαση σε αυτό. Το άρθρο που παραθέτουμε περιγράφει 5 απλά βήματα προκειμένου να ξεπεράσουμε αυτήν την δυσκολία, αλλά επειδή δεν είναι δυνατόν να επαληθεύσω την επιτυχία της μεθόδου, μιας και δεν έχω στη διάθεσή μου κάποιο “κλειδωμένο” blog, παραθέτω την μέθοδο και αν κάποιος άτυχος συνάδελφος βρεθεί σε αυτήν την δύσκολη θέση (χτύπα ξύλο), ας μας ενημερώσει αν τα 5 βήματα δουλεύουν ή όχι. Εκτίμησή μου είναι ότι η μέθοδος δουλεύει άψογα, μιας και αναφέρεται σε κορυφαίο site της Ινδίας.







Το κείμενο είναι μεταφρασμένο στην ελληνική γλώσσα από εμένα. Στο τέλος της ανάρτησης, υπάρχει το ίδιο κείμενο στην αγγλική γλώσσα καθώς και το link που οδηγεί στο site όπου πρωτοδημοσιεύτηκε η όλη πατέντα. Ευελπιστώ ότι η μέθοδος αυτή παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην ελληνική μπλογκόσφαιρα. Αν όχι, ζητώ συγνώμη, δεν είναι πρόθεσή μου η αναδημοσίευση.
Σημείωση δική μου: ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΩΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ BLOG ΣΑΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΒΑΣΗ ΕΙΣΤΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ, αλλά επειδή δεν θέλω να σας κακοκαρδίσω παρά να σας βοηθήσω, αυτό γίνεται ως εξής:
Ρυθμίσεις ---> Εργαλεία ιστολογίου ---> Εξαγωγή ιστολογίου ---> Λήψη ιστολογίου
Αποθηκεύουμε το αρχείο που προκύπτει, για μελλοντική χρήση στην περίπτωση που θα χρειαστεί να επαναφέρουμε όλες τις αναρτήσεις και όλα τα σχόλια. (το περιβάλλον του Blog αποθηκεύεται αλλιώς)
Πάμε λοιπόν:
Το πλήθος των blogs της μορφής blogspot.com μεγαλώνει μέρα με τη μέρα, για να μην πούμε ώρα με την ώρα. Πολλά blogs έχουν δημιουργήθεί αποκλειστικά για λόγους spam, όμως τι συμβαίνει στην περίπτωση που το blog σας, έχει κλειδωθεί χωρίς προφανή λόγο; Δηλαδή, τι συμβαίνει στην περίπτωση που το blog σας δεν παραβιάζει τους όρους χρήσης της Google και παρόλα αυτά βρίσκεστε κλειδωμένοι;
Η Google μπορεί να κλειδώσει το blog σας αν διακινείται spam υλικό, υλικό malware ή οτιδήποτε αντίκειται στους Όρους Λειτουργίας και Χρήσης της Google. Ή πολύ απλά, κάποιοι μυστήριοι και κομπλεξικοί τύποι έχουν μαρκάρει το blog σας ως κακόβουλο χρησιμοποιώντας την επισήμανση που υπάρχει στην κορυφή του blog σας, με την πολύ γνωστή σε όλους μας Navbar. Πολλά αθώα blogs κλειδώθηκαν κατά αυτόν τον τρόπο. Η Google χωρίς να εξετάσει αν και κατά πόσο ένα blog είναι πραγματικά κακόβουλο, το κλειδώνει και εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο εκτός από το να περιμένουμε πότε θα το ξεκλειδώσει (αν το ξεκλειδώσει…)
Για παράδειγμα, έστω ότι έχουμε το blog sony.blogspot.com και μας το κλειδώνει η Google. Πρώτα από όλα δεν πρέπει να πανικοβληθούμε! Το blog δεν διαγράφηκε, απλώς απαγορεύτηκε η πρόσβαση στους αναγνώστες. Επίσης, δεν έχουμε τη δυνατότητα να αναρτήσουμε κανένα νέο κείμενο μεχρις ότου η Google το ελέγξει και αποφανθεί περί αυτού. Ναι, αλλά αυτό μπορεί να πάρει καιρό, οπότε ορίστε τα 5 βήματα που ακολουθούμε σε αυτήν την περίπτωση.
1) Πηγαίνουμε εδώ: http://draft.blogger.com/ και δημιουργούμε ένα νέο blog με τους παλιούς μας κωδικούς (ΝΑΙ, έχουμε πρόσβαση στο λογαριασμό μας ακόμη και αν μας κλείδωσαν το blog.) Ονομάζουμε το νέο blog tony.blogspot.com
2) Πηγαίνουμε: Ρυθμίσεις ---> Εργαλεία ιστολογίου ---> Εισαγωγή ιστολογίου ---> Λήψη ιστολογίου. Σε αυτό το σημείο εισάγουμε το αντίγραφο ασφαλείας που είχαμε από το αρχικό μας blog. Δηλαδή εισάγουμε τις αναρτήσεις και τα σχόλια από το sony.blogspot.com στο tony.blogspot.com
3) Πηγαίνουμε στο κλειδωμένο sony.blogspot.com Ρυθμίσεις ---> Δημοσίευση ---> Blog*Spot Διεύθυνση και εκεί αναγράφουμε π.χ. sony-new.blogspot.com
4) Πηγαίνουμε στο tony.blogspot.com Ρυθμίσεις ---> Δημοσίευση ---> Blog*Spot Διεύθυνση και εκεί αναγράφουμε sony.blogspot.com
5) Αυτό ήταν. το κλειδωμένο blog πλέον είναι προσβάσιμο και μπορούμε να αναρτήσουμε, να σχολιάσουμε και οτιδήποτε θα κάναμε υπό κανονικές συνθήκες.
Αυτό συμβαίνει γιατί όταν η Google κλειδώνει ένα blog, λαμβάνει υπόψιν της το ID του blog και όχι την διεύθυνση URL. Το blog ID είναι ένας μοναδικός αριθμός που αποδίδει η Google σε όλα τα blogs. Μπορούμε να δούμε αυτό το ID αν πάμε στον Πανόπτη και μετακινήσουμε το ποντίκι πάνω από τις Ρυθμίσεις. Τότε ο σύνδεσμος που κρύβεται σε εκείνο το σημείο θα είναι της μορφής http://blogger.com/blog-options-basic.g?blogID=XXXXXXXXXXXX
Χρησιμοποιήστε αυτό το κόλπο για καλό σκοπό και μόνο στην περίπτωση που έχετε πέσει θύματα ανεγκέφαλων ανθρώπων. Και ας ελπίσουμε ότι η Google στο μέλλον θα χειρίζεται διαφορετικά τα κλειδώματα

18 σχόλια:

DaisyCrazy είπε...

ευχαριστούμε για την ενημέρωση και αχρείαστη να'ναι αλλά ποτέ δεν ξέρεις..

Ανώνυμος είπε...

Αχρείαστο δεν θα πεις τίποτα... αλλά φύλαγε τα ρούχα σου

marianaonice είπε...

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!

humanity είπε...

ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΝΕΜΕ!
ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ,ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΩΦΕΛΙΜΕΣ!

Unknown είπε...

ΔΟΥΛΕΥΕΙ 100% απλα χανεις τους φιλους που σε εχουν κανει add... ψιλοπραγματα!

ΕΝΑΣ ΑΛΛΙΩΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ είπε...

Ευχαριστώ!! και καλησπέρα :)

freskos είπε...

to blog freskoprama.blogspot.com kleidose..
me ayton ton ontos oraio kolpo tha mporoysa na to anoikso alla exoyn kleidosei to account moy
exei kaneis kamia idea gia to ti mporo na kano ???

Aνεμος είπε...

freskos είναι υποχρεωμένοι να σου ανοίξουν τους κωδικούς
στείλε τους μια αίτηση και θα δούμε

freskos είπε...

exo steilei 100 aitiseis me kapoy 5 diaforetikoys tropoys...
tipota...

freskos είπε...

otan leme ypoxreomenoi dil ??
ti na toys kano poy den to anoigoyn ?

marianaonice είπε...

@freskos
Mακάρι να μπορούσα να βοηθήσω.
Δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσες να κάνεις...
έχεις σώσει τουλάχιστον τις αναρτήσεις σου, να ανοίξεις ένα Νο2 μπλόγκ?

Aνεμος είπε...

ΦΡΕΣΚΟς ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΡα

THE SECRET REAL TRUTH είπε...

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.Να είσαι καλα!!!!

katxat είπε...

χρήσιμο

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΥ ΤΑ ΚΛΕΙΔΩΣΑΝ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ! ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΟ EMAIL. ΦΥΣΙΚΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΤΟΥς ΔΩΣΩ ΚΑΝΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ! ΟΠΟΤΕ, ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΜΕ ΚΑΤΗΡΓΗΜΕΝΟ ΤΟ EMAIL ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΤΟ BLOG ΜΟΥ; ΑΠΛΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ.

Aνεμος είπε...

δεν θα δωσεις βεβαια κινητο ειναι προσωπικο δεδομενο
στειλε μας εμαιλ να μας πεις ακριβως τι εγινε
bloggersenomenoi@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω αυτή τη στιγμή ανοίξει νέο λογαριασμό για να έχω νέο email και να σας γράψω. Δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να τους δώσω τα στοιχεία μου και το θεωρώ απαράδεκτο και στην παρούσα φάση προτιμώ να τα χάσω και ν' ανοίξω καινούρια. Δεν θα το συνεχίσω και ας ξεχαστεί γι' αυτή τη φορά μόνο. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση! Τώρα ξέρω ότι έχω εσάς να με ενημερώνετε, παιδιά, οπότε θα έχω προετοιμαστεί καλύτερα στα επόμενα. Ενημερωτικά, συνέβη αμέσως μετά την τελευταία μου ανάρτηση και εντελώς ξαφνικά. Εκτός, αν όπως ισχυρίζονται κάποιος επιχείρησε πρόσβαση στο λογαριασμό μου ή έγινε κάποια εμπλοκή και τα κόψαν όλα αυτόματα για λόγους ασφαλείας. Όπως και να' χει, αυτό το θεματάκι με τα κινητά τηλέφωνα όπως μου έχουν πει και πολλά άλλα παιδιά σε αντίστοιχες περιπτώσεις διακοπής στο facebook είναι απαράδεκτο το λιγότερο!
Δεν πειράζει, θα μάθω κι εγώ. Για την ώρα παρακολουθώ με ενδιαφέρον το blog σας-όλων μας και θα σχολιάζω όταν έχω να πω και γω μια γνώμη, με σεβασμό πάντα. Ευχαριστώ πολύ! Συνεχίζουμε δυναμικά!! Συγγνώμη που δε λέω το όνομά μου δημοσίως, αλλά το όλο θέμα μού ήρθε λίγο απότομα...

Unknown είπε...

ΠΡΙΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΧΘΕΣ 4/1/12 ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΣΤΟ Φ/Β ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΑΝ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ GOOGLE Η ΕΑΝ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΓΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ ΑΠΟΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ Φ/Β