2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Σήμερον κρεμάται επί ξύλου ....ακόμα και η φύση "κλαίει"...εμείς ?


Σήμερα, ξημέρωσε στον τόπο μου ένας μουντός συννεφιασμένος ουρανός.Παράξενα συναισθήματα αναδύονται αυτόματα από το αντίκρισμα του.Τίποτα δεν είναι ίδιο με την χθεσινή ηλιόλουστη μέρα αποφάσισα. Παραξενεμένος έκανα καφέ και βγήκα στο μπαλκόνι να ρεμβάσω λίγο , πήρα και το πληκτρολόγιο να μάθω για τον καιρό.Οι δρόμοι κάτω ήταν υγροί, -απ τη νυχτερινή πάχνη σκέφθηκα.Ξάφνου κάτι υγρό ανεπαίσθητο άγγιξε το πρόσωπο μου ,ύστερα κι άλλο ,κι άλλο , κι άλλο μέχρι που έγινα σχεδόν μούσκεμα σαν τους δρόμους απο κάτω. Δεν ήταν βροχή όμως αυτό ,τι ήταν ? πλησίασα απορημένος στο κάγκελο να δω..Ξαφνικά ήχησε στα αυτιά μου γεννώντας ανησυχία η καμπάνα της κοντινής εκκλησίας, ανησυχία γιατί είναι ο γνωστός πένθιμος ήχος που σημαίνει οτι κάποιος "έφυγε" απο κοντά μας.Τότε κατάλαβα και ντράπηκα, ντράπηκα για μένα, για όλους εμάς , για το μικρό ανθρωπάκι που αφήσαμε να μας κυριεύσει και να κουμαντάρει τις ζωές μας..
 
Κατάλαβα τι ήταν αυτό το "υγρό" στους δρόμους και στο πρόσωπό μου. Η φύση "γνωρίζει" , αυτή "ξέρει" .....πάντα κάνει αυτό που πρέπει αποδίδοντας την ευλάβεια στο Δημιουργό της.Είδα και ένοιωσα τα δάκρυά της ,ελευθέρωσα και τα δικά μου που σταματούσα απορώντας μέχρι τώρα γιατί έρχονται .....ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ! ΚΑΙ ΝΤΡΑΠΗΚΑ κι έσκυψα να βρω τρύπα να κρυφτώ απ τη φύση απ τον Κύριο ,να εξαφανίσω αυτό τ' ανθρωπάκι που κουβαλώ μέσα μου απο προσώπου γης. Να ξαναγίνω ΑΝΘΡΩΠΟΣ....
ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ σήμερα ! Σήμερον κρεμάται επί ξύλου . .

6 σχόλια:

o είπε...

ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΕΔΩ :

www.new-byzantium.blogspot.com

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !

Theodosia είπε...

Έγραψες!!! πολύ καλό τόσο που μπαίνω στον πειρασμό να το κλέψω:)

marianaonice είπε...

Όσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου Πάντα τη Μ. Παρασκευή ο καιρός είναι μουντός, συννεφιασμένος και βροχερός...
Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο αυτό, δεν ξέρω αν κλαίει η φύση επειδή κηδεύεται ο Χριστός, ή κλαίει επειδή ξαναθυμάται τους σταυρωμένους ανθρώπους ανά τους αιώνες, αυτό που ξέρω είναι ότι τη Μ.Παρασκευή όλοι έχουμε ανάγκη να αφήσουμε τα δάκρυα να κυλήσουν για να ξαναθυμηθούμε την ανθρωπιά μας...

"...Εγώ η καρδιά είμαι ο στρατευόμενος Θεός που μάχεται στα σύνορα. Εγώ η ανθρώπινη καρδιά είμαι ο αρχιστράτηγος σ' όλες τις δυνάμεις, τις ορατές και αόρατες.
Πιστεύω στην καρδιά του ανθρώπου, το χωματένιο αλώνι όπου μέρα και νύχτα παλεύει η ζωή με το θάνατο!"

Καζαντζάκης: Ο ΒΡΑΧΟΚΗΠΟΣ

Ας πιστέψουμε επιτέλους στην καρδιά μας κι ας την εμπιστευτούμε... εκείνη ξέρει που να ψάξει να βρει την ανθρωπιά μας, εκείνη ξέρει ν' αγαπά...

Unknown είπε...

@ O Κρατησα μπουκμαρκ να σας μελετησω.Σας περασα και στα ιστολογια που παρακολουθω.
@ Theodosia Ξερεις οτι ειναι παντα τιμη για μενα και μονο οτι κατορθωνω και σε βαζω στον "πειρασμο".Πολυ περισσοτερο οταν υποπιπτεις σε αυτον ! ;)
@ Marianaonice Ευχομαι η Ανθρωπια μας να ειναι παντα παρουσα σε ολη μας τη ζωη.Οπως μας "Εδειξε" Ο Κυριος με την πεννα του Καζαντζακη σε κλασματα δευτερολεπτου πανω στον σταυρο Του,απο τον "Τελευταιο Πειρασμο".
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

Aνεμος είπε...

,να εξαφανίσω αυτό τ' ανθρωπάκι που κουβαλώ μέσα μου απο προσώπου γης. Να ξαναγίνω ΑΝΘΡΩΠΟΣ....

BbisbosS είπε...

Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής να΄ναι αναστημένες!

Χρόνια Πολλά σε όλους !!!