2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Ποιός είναι ο θύτης και ποιός το θύμα??


Στο κελί ο 14χρονος που σκότωσε τον πατριό του
Τον δρόμο για τις φυλακές του Αυλώνα πήρε χθες, μετά την απολογία του στον ανακριτή, ο 14χρονος από τη Σητεία, που πυροβόλησε και σκότωσε τον 39χρονο πατριό του. Φανερά καταβεβλημένος, ο ανήλικος, συνοδευόμενος από ισχυρή αστυνομική δύναμη για την αποφυγή επεισοδίων, οδηγήθηκε χθες το πρωί ενώπιον του δικαστικού λειτουργού, όπου με δάκρυα στα μάτια άνοιξε την καρδιά του και μίλησε για το μίσος που έτρεφε για τον άνθρωπο που τον είχε «υιοθετήσει» και ταυτόχρονα κακοποιούσε τον ίδιο αλλά και τα υπόλοιπα αδέρφια του.



Η είδηση δεν ξαφνιάζει, δεν εκπλήσσει, μόνο πονάει, μαχαιρώνει βαθιά την ανθρωπιά μας, κομματιάζει τις ευαισθησίες μας, πληγώνει την υποτιθέμενη αξιοπρέπειά μας και τελικά ανατρέπει το νόμο που προστάζει ο γονιός, ακόμη και ο θετός, να προστατεύει και να αγαπά το παιδί του!
Ανατρέπει την ίδια τη φύση, φέρνει το ανάποδο στη ζωή μας, και οργιζόμαστε για μοναδική φορά ίσως, όχι με τον πατροκτόνο αλλά με το δολοφονημένο!!





Ένα παιδί ακόμη, σήμερα δεν προσδοκά την ανάσταση της ψυχής του, δεν προσδοκά τη Λαμπρή με τα τσουρέκια και τα κόκκινα αυγά, δεν προσδοκά τη χαρά, μόνο βυθισμένο στην ανείπωτη δυστυχία του, απλά φυλακίζεται γιατί δεν άντεξε τον τόσο άδικο πόνο της ζωής του, δεν άντεξε που ήταν παιδί ενός ανάλγητου και διεστραμμένου θετού πατέρα, ένα παιδί που σήμερα ξανασταυρώνεται...
Και είναι πολλά αυτά τα σταυρωμένα παιδιά στον κόσμο!
Καθημερινά και νέα κρούσματα βίας κατά ανηλίκων όχι μόνον από ξένους αλλά από τους ίδιους τους γονείς τους, τους παππούδες τους και τους συγγενείς τους, κατακλύζουν τις ειδήσεις...
Ποτέ δεν θα ξεχάσω στην αρχή της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας, σε μία επαρχιακή πόλη ένα ανήλικο πάλι, αγόρι 15χρονο τότε, παραφύλαξε και σκότωσε με καραμπίνα τον σατράπη και γεμάτο κακότητα φυσικό, αλλοίμονο, και όχι θετό πατέρα του, τον πυροβόλησε και του διέλυσε το κεφάλι, ενώ κοιμόταν σε μία αγροικία τους.
Δεν άντεξε κι αυτό να τον βλέπει μέθυσο να ξεσπά στη μάννα, να τη χτυπά αλύπητα, να ξερνά πάνω της, το μεθύσι του και να κοιμάται στη συνέχεια σαν ένα κτήνος, ανίκανο να νοιώσει τον παραμικρό οίκτο ακόμη και για το ίδιο του το σπλάχνο!!

Μαχαίρι στην ψυχή μου, αυτά τα ανήλικα ορφανεμένα από αληθινούς πατέρες, παιδιά... που την ψυχή τους πλημμύρισε το απύθμενο μίσος για τον άνθρωπο που θάπρεπε να λατρεύουν!

Και δεν υπάρχει πιο μεγάλη πίκρα να νοιώθεις "ορφανός", παρότι οι γεννήτορες σου, φυσικοί ή και θετοί, ζουν και βασιλεύουν...

Κανόνας είναι να μην βάζετε αναρτήσεις που αφορούν, κόμματα, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

8 σχόλια:

mareld είπε...

Σε όλα τα βασανισμένα παιδιά του κόσμου..

Νανούρισμα

Βλέφαρό μου

Έλα ύπνε πάρ’ το, σε μετάξι απάνω βάλ' το, σιγά
Κι από μέλι, γάλα να ’ν' του ονείρου του η σκάλα, πλατιά

Βλέφαρό μου, σφαλιστό, αχ τυχερό μου
Μη χαράζεις άστρο της αυγής μη μου τρομάζεις

Έλα ύπνε πάρ’ το, σε μετάξι απάνω βάλ' το, σιγά
Κι από μέλι, γάλα να ’ν' του ονείρου του η σκάλα, πλατιά

Βλέφαρό μου, σκαλιστό, αχ τυχερό μου
Μη χαράζεις άστρο της αυγής μη μου τρομάζεις

Έλα ύπνε πάρ’ το, σε μετάξι απάνω βάλτο, σιγά..

http://www.youtube.com/watch?v=NCjz0ufsnHM&feature=player_embedded


Και η προσευχή για μας...

Προσευχή

Δώσ' μου ένα σύνορο να περπατώ
Δώσ' μου ένα όνομα να μη χαθώ
Δώσ' μου ένα όνειρο να κρατηθώ
Δώσ' μου ένα όραμα ν'αντισταθώ

Δώσ' μου ένα παιδί να εξομολογηθώ
Δώσ' μου ένα φιλί να πλύνω το κακό
Ξύπνησέ με το πρωί μ'ένα σκοπό
Που να λέει χαλάλι στη ζωή που ζω
Αλεξίου Χάρις


http://www.youtube.com/watch?v=hk-BAS3O9Sk&feature=player_embedded

marianaonice είπε...

@mareld μου
πονεμένες πολύ οι καταγραφές σου...
και μένα με πονάνε πολύ τα βασανισμένα παιδιά...
και μένα με σφάζουν οι γονείς που δεν πονάνε τα σπλάχνα τους...
Δεν έχει άλλο πόνο πιο μεγάλο, απ' αυτό για ένα παιδί...
:(

Aνεμος είπε...

Και είναι πολλά αυτά τα σταυρωμένα παιδιά στον κόσμο!

aldebaran είπε...

Πόσος πόνος άραγε κρυμμένος αντιστοιχεί πίσω από κάθε φανερό πόνο ;
Η φρίκη και η δυστυχία δεν έχουν τέλος.
Η φρίκη .....Η φρίκη .....

@mareld

φέγγεις πραγματικά

@ΜΑΡΙΑΝΝΑ
Πως γίνεται άραγε να μην πονάς το σπλάχνο σου ;

marianaonice είπε...

@aldebaran
Ποτέ δεν μπόρεσα να το καταλάβω αυτό και φοβάμαι ότι ούτε πρόκειται να πάρουμε ποτέ απάντηση σ' αυτό το ερώτημα...
Έχω ζήσει το δράμα ενός τέτοιου παιδιού που έγινε πατροκτόνος και η λέξη "φρίκη" είναι πολύ φτωχή για να εκφράσει αυτό που είδα...
:(

mareld είπε...

Αγαπημένοι μου Φίλοι!

"Εάν ένα δέντρο το τσακίσει η καταιγίδα, εάν το δέντρο μαραζώσει από την έλλειψη του ήλιου, εάν μείνει καχεκτικό από τη φτώχεια του εδάφους, ποτέ δεν θα πούμε πως αυτή ήταν η πραγματική του φύση"..
Karen Xorney


"ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ακουσω αγερα ή μουσικη
που κινουσα σε ξαγναντο να βγω
(μιαν απεραντη κοκκινη αμμο ανεβαινα
με τη φτερνα μου σβηνοντας την Ιστορια)
παλευα τα σεντονια Ηταν αυτο που γυρευα
και αθωο και ριγηλο σαν αμπελωνας
και βαθυ και αχαραγο σαν η αλλη οψη τ' ουρανου
Κατι λιγο ψυχης μεσα στην αργιλλο
"..


Κάποτε..επιθυμώ να σας συναντήσω και με κόκκινο κρασί/αίμα Ταύρου/ στα ποτήρια μας να μιλήσουμε..

Καλή Ανάσταση!

mareld είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
mareld είπε...

Αγαπημένοι μου Φίλοι!

Τυχερή που Σας νιώθω τόσο κοντά μου!


Η ουσία της ζωής

"Η τέχνη και η ηθική είναι...ένα. Η ουσία τους είναι η ίδια.Η ουσία και των δύο είναι η αγάπη. Αγάπη είναι η αντι- ληπτικότητα των ατόμων. Αγάπη είναι η εξαιρετικά δύσκολη συνειδητοποίηση ότι κάποιος άλλος εκτός από τον εαυτό μας, είναι πραγματικός. Η αγάπη, επομένως και η τέχνη και η ηθική, είναι η ανακάλυψη της πραγματικότητας. Σαστίζουμε-και μέσα από το σάστισμά μας συνειδητοποιούμε το υπερ-έλλογο πεπρωμένο μας-όχι μπροστά στο άμορφο της φύσης, όπως φαντάστηκε ο Καντ, αλλά μπροστά στην άφατη ιδιαιτερότητά της και το πιο ιδιαίτερο και εξατομικευμένο φυσικό πράγμα είναι ο ανθρώπινος νους." Ίρις Μέρντοχ


«Μέρα Λαμπρή, μέρα γιορτή, μέρα λουλουδιασμένη»

Εύχομαι η ζωή Σας να είναι μια διαρκής γιορτή!