2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Η μπόρα πέρασε... συνεχίζουμε με @marianaonice

Η σημερινή μέρα ξημέρωσε πολύ δύσκολη!
Δεν ξέρω αλήθεια τι συνέβη και γιατί, αλλά χθες βράδυ ο @Άνεμος μου ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να κλείσει τη σελίδα μας.

Η απάντησή του στην έκπληξή μου και στη μεγάλη απορία μου ήταν ότι δεν θέλει να εκμεταλλεύεται τη φιλότιμη δική μου προσπάθεια να κρατηθεί αυτό το μπλογκ ζωντανό και με ενωμένα τα μέλη του, ότι δεν θέλει να με στοχοποιεί στους κάθε λογής λασπολόγους και να βάζει σε κίνδυνο την προσωπική μου υπόσταση και αξιοπρέπεια!

Η αφορμή, ίσως, ήταν η αποχώρηση με "απαξιωτικό" κάπως τρόπο μιας συντάκτριάς μας, η οποία ποτέ, μέχρι σήμερα, δεν είχε κάνει αισθητή την παρουσία της εδώ, ούτε καν σαν σχολιάστρια, σε κάποια ανάρτηση και ξαφνικά ήρθε "από το πουθενά" να μας δηλώσει δημόσια, ότι δεν θέλει να μας στηρίξει σε κανένα άλλο θέμα, πλην της φίμωσης, παρακαλώντας μας μάλιστα να τη διαγράψουμε από τους συντάκτες λες και την κρατούσαμε με το ζόρι και δεν μπορούσε να διαγραφεί και να αποχωρήσει μόνη της.
Δεν ξέρω αν ακολούθησαν, κάποια άλλα emails ή τηλεφωνήματα. Είναι πάντως γεγονός ότι κάποιοι συμβουλευτικά, δήθεν, μας έλεγαν να προσέχουμε τι γράφουμε...
Ο Άνεμος δεν μου είπε κάτι άλλο, συγκεκριμένο.

Σήμερα όμως η απόφασή του να κατεβάσει τη σελίδα και αν είναι δυνατόν να εξαφανιστεί από @εδώ ήταν απόλυτη.
Προσπάθησα να τον μεταπείσω με επιχειρήματα. Μου δήλωνε ότι κουράστηκε και απογοητεύτηκε, ότι το τελευταίο περιστατικό ήταν, απλά το κερασάκι στην τούρτα που ξεχείλισε την πίκρα του, γιατί αισθανόταν όλο τον καιρό ότι τον αγώνα τον έδινε αυτός, μαζί με μένα, μόνο και το χειρότερο, ότι πάντα υπήρχαν έτοιμοι οι κριτές και καλοθελητές, που παραφύλαγαν, εκ του ασφαλούς, για να μας βάλουν μία ταμπέλα, είτε του Πασόκου είτε του Εθνικιστή ή και ακόμη του σφετεριστή μιας κοινής προσπάθειας!

Βλέποντας ότι δεν μπορούσα να τον μεταπείσω θύμωσα και δήλωσα ότι αν κλείσει τη σελίδα αποχωρώ και από το @Άνεμος!
Και επίσης του δήλωσα ότι δεν θέλω, πλέον, ούτε να μου ξαναμιλήσει.

Αυτά ομολογώ ότι τον έκαναν να το ξανασκεφτεί!

Η δική μου άποψη είναι ότι δεν είχε δικαίωμα να εγκαταλείψει τώρα που εμείς τον εμπιστευτήκαμε και ακολουθήσαμε!

Προσωπικά δεν με νοιάζει αν δεν γράφετε όλοι οι συντάκτες, δεν με νοιάζει αν μας παρακολουθείτε ανελλειπώς ή όχι, δεν έχει σημασία αυτό για μένα, ξέρω ότι ο καθένας μας έχει τα δικά του προβλήματα και την αμείλικτη έλλειψη χρόνου, που του απαγορεύει να συμμετέχει ενεργά ακόμη κι αν το θέλει πολύ. Και ο Άνεμος το ξέρει αυτό και το αποδεχόταν.

Του ζήτησα λοιπόν να αφήσει σε μένα τη σελίδα, να τη συνεχίσω εγώ μαζί σας!
Αρκεί να μη την κλείσει!
ΤΟ ΔΕΧΘΗΚΕ ευτυχώς!
Ο ίδιος μου είπε ότι δεν ξέρει τι θα κάνει. Προς το παρόν δεν θέλει να συνεχίσει...
Δικαίωμά του! Από όσο τον γνωρίζω είναι πολύ συναισθηματικός και ευαίσθητος άνθρωπος και αυτό τον κάνει κάποιες φορές να ενεργεί παρορμητικά. Ελπίζω να του περάσει.
Εγώ συνεχίζω, εδώ μαζί σας και μου αρκεί να είστε παρόντες όταν χρειαστεί και ας μη κάνετε αναρτήσεις!

Η μπόρα πέρασε! Η σελίδα μένει ανοιχτή!
Σ'΄ευχαριστώ Άνεμε για όλα! Νάσαι καλά!

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλό κουράγιο, μπόρα ήταν και πέρασε!!

Exarchias είπε...

Μαριαννα να ξέρεις οτι έχεις την υποστήριξή μου...
Ναι ξέρω... υποστήριξη χωρις να γραφω ακουγετε κομματάκι αντιφατικο, αλλά έχω αποδείξει περίτρανα μέχρι σήμερα ότι η εμπνευση μου έχει στερέψει...
παρολαυτα ειμαι εδω.
Σας διαβάζω.
Σας συμπαραστέκομαι.

και θα συνεχίσω να σας στιρήζω.
Τα σέβη μου.

Λουκάς Σταμέλλος είπε...

«Η αφορμή, ίσως, ήταν η αποχώρηση με "απαξιωτικό" κάπως τρόπο μιας συντάκτριάς μας, η οποία [...] ξαφνικά ήρθε "από το πουθενά" να μας δηλώσει δημόσια, ότι δεν θέλει να μας στηρίξει σε κανένα άλλο θέμα, πλην της φίμωσης.»

Μα, συγγνώμη, για να καταλάβω, εδώ δεν υποτίθεται ότι συναχθήκαμε για το θέμα της φίμωσης; Για τί άλλο; Για όλα τα άλλα υπάρχει χάσμα απόψεων, που δεν είναι δυνατόν να γεφυρωθεί, ούτε να παραχθεί διάλογος και συναίνεση μέσα από ένα μπλογκ με 100 συγγραφείς.

Έστειλα νωρίτερα ένα email με σχετικές σκέψεις, στο κεντρικό email του «Ενωμένοι Μπλόγκερς».

Το έχω πει και παλιότερα.

Χρειάζεται πλαίσιο, αρχές και στόχευση, προκειμένου να προάγονται οι στόχοι που μας οδήγησαν όλους στο να συμμετάσχουμε σ' αυτην την προσπάθεια. Αλλιώς και δεν θα επιτυγχάνεται ποτέ τίποτε και οι διαχειριστές θα είναι πάντοτε εν μέσω διασταυρουμένων πυρών ένθεν κακείθεν.

Exarchias είπε...

Καλησπέρα Πότμε.
Όπως Θα πρόσεξες στο ίδιο Email έβαλα μερικές συμπληρώσεις με μερικές δικές μου προτάσεις για το Θέμα.
Τα σέβη μου.

Λουκάς Σταμέλλος είπε...

Το είδα, φάντασμα, κι έχω προσθέσει ήδη τη γνώμη μου επί των προτάσεών σου.

Περιμένω να απαντήσει και η Μαριάννα ή και ο Άνεμος.

marianaonice είπε...

@paokland
@Φάντασμα των Εξαρχείων
σας ευχαριστώ...

@Πότμος
Εδώ θα δεις την απάντησή μου στο ερώτημά σου.
Η ελευθερία της έκφρασης του λόγου δεν είναι μόνον θεωρία! Είναι πάνω απ' όλα πράξη απ' όσους την πιστεύουν και αντέχουν την αντίθετη άποψη σε θέματα γενικού ενδιαφέροντος, που αφορούν όλους μας!

marianaonice είπε...

Τα emails δεν τα άνοιξα ακόμη παιδιά.
Δεν προλαβαίνω σήμερα.
Θα τα δω με προσοχή και θα τα ξαναπούμε.
Να είστε καλά.

Νοσφεράτος είπε...

Kαλώς
Παντως να πώ πως το να θεωρει καποιος οτι μπορουν Ολοι οι Μπλογκερς να συνυπαρξουν αρμονακικά ασχετως πολιτικής τοποθετησης
(ας πουμε αυτοι που ξεκινησαν την απιστευτα συκοφαντική και λασπολογική Τυπου Φαιοφασιστικής Γκαιπμελιστικης προπαγανδας εθνολαικιστική επιθεση κατα της κ Δραγωνα

με αυτους που υποστηριζουν την αλήθεια και αποκαλυπτουν τα Βρωμερα Ψεμματα )

..μου φαινεται
-πως να το πώ -
λικάκι ουτοπική..
Απο την αλλη μακάρι να κρατηθει οσο μπορει αυτή η προσπαθεια ( αλλά και να ξερουμε και τι μας γίνεται ε; )

marianaonice είπε...

@Νοσφεράτε
Δεν ξέρω τι εννοείς "απιστευτα συκοφαντική και λασπολογική Τυπου Φαιοφασιστικής Γκαιπμελιστικης προπαγανδας εθνολαικιστική επιθεση κατα της κ Δραγωνα".
Εκείνο που έχω να πω είναι ότι η κα Δραγώνα είναι πολιτικό, δημόσιο πρόσωπο και συνεπώς είναι αναπόφευκτο να δέχεται κριτική για τις πράξεις και σκέψεις της! Και κυρίως για την κοσμοθεωρία της και την πολιτική της άποψη περί Ελληνισμού και εθνικής ταυτότητας.
Αυτό ακριβώς εννοεί ο Άνεμος! Ότι αν διαφωνούμε με τις απόψεις της κας Δραγώνα δεν σημαίνει ότι κατ' ανάγκη είμαστε εθνικιστές, αλλά ότι έχουμε άλλη θεώρηση των εννοιών αυτών και θέλουμε να παραμείνουμε Έλληνες! Είναι κακό αυτό?
Ή ότι έχουμε επιφυλάξεις για την Οθωμανική αυτοκρατορία και για το πόσο ωφέλησε τον ελληνισμό?
Ο καθένας εκφράζει τις απόψεις του τις συζητά και δεν είναι ανάγκη να συμφωνήσουμε μαζί του. Αρκεί στο ότι συμφωνούμε στην ελευθερία της έκφρασης του λόγου, του πολιτισμένου λόγου φυσικά και πιστεύουμε στη δημοκρατία.

D.Angel είπε...

Καλημέρα Μαρία, καλημέρα κόσμε
καλημέρα ΑΝΕΜΕ!Δεν γράφω εδώ μιας κ γενικά κατεβαίνω ανεξάρτητη (με τις βλακείες που ανεβάζω στο δικό μου blog) χα χα χα Παρ όλα αυτά όμως σας διαβάζω συχνά κ που κ που αφήνω κ κάνα σχόλιο!Ελπίζω ότι και να απασχολεί τον Ανεμο να περάσει σύντομα και να ξαναρθει κοντά σας!
Συμβαίνουν αυτά στη Blogόσφαιρα!Ελπίζω απο καρδιάς όλα να πάνε καλά!Ανεμε αν κ δεν γνωριζόμαστε, φρόντισε να χαλαρώσεις και να επιστρέψεις το συντομότερο!Σαν το τραγούδι που λέει:Θα είμαι εδώ κ θα υπάρχω όπως μπορώ κ για το πείσμα σας ........
θα αντεχω!Φιλιά πολλά κι ας μη με γνωρίζετε! Οι πολλές γνωριμίες δεν είναι πάντα για καλό!Μαράκι keep going!Κράτα γερά.Φιλιά

ANAZHTHΣH είπε...

Τελευταία γνώρισα τη συγκεκριμένη σελίδα.Οι καλοπροαίρετες προσπάθειες με συγκινούν και τις στηρίζω.Ξέρω από αγωνιστικό πείσμα μα και από απογοητεύσεις και κούραση και καταλαβαίνω και τους δυο σας και το σέβομαι.Ειδικά σήμερα πιστεύω ότι οι προσωπικές πρωτοβουλίες και οι με καλή πρόθεση συσπειρώσεις είναι ό,τι πιο αναγκαίο και σημαντικό.Καλή δύναμη σε όλους μας.

marianaonice είπε...

@D.Angel
@ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Σας ευχαριστώ για τη στήριξη και τα καλά σας λόγια.
Ελπίζω κι εγώ ότι θα περάσει το κακό και ο Άνεμος θα ...χαλαρώσει. Άλλωστε τον ξέρω καλά, δεν μπορεί χωρίς αγώνες, δεν μπορεί χωρίς ενότητα, δεν μπορεί χωρίς το μπλογκινγκ, δεν μπορεί χωρίς εσάς!!
Ας του δώσουμε λίγο χρόνο να ηρεμήσει και να πάρει δύναμη!
Μαριάνα
:)))

Unknown είπε...

Μαριάνα, καλό κουράγιο για τη συνέχεια κι από μένα... Σου εκφράζω την αμέριστη συμπαράσταση μου στην προσπάθεια σου και να ευχηθώ περισσότερη δημιουργικότητα απ' όλους τους συντάκτες για να μπορέσει η σελίδα να κρατηθεί ζωντανή....

marianaonice είπε...

@Sabb Pat
Νάσαι καλά @φίλε!
Είναι τόσο δυνατή η πρόκληση για μένα να βρίσκομαι @εδώ και να συζητώ με όλους όσους εκφράζουν ακόμη και διαφορετική άποψη από εμένα, όμως έχουν τη δύναμη και την αληθινή δημοκρατικότητα να με ακούν, να μου λένε τα επιχειρήματά τους και να συζητούν μαζί μου!
Παίρνω τόσα πολλά από αυτή την @κουβέντα που δεν θέλω με τίποτε να το χάσω αυτό!!
:))

dyosmaraki1 είπε...

Δηλώνω κι εγώ τη στήριξή μου και θα προσπαθήσω για μια πιο ενεργητική συμμετοχή (με αναρτήσεις).
Συμφωνώ όμως και με τον Πότμο πως θα πρέπει να διευκρινιστεί κάποιο "περιοριστικό" πλαίσιο θεματολογίας. Δίχως να θέλω να δώσω μια αρνητική χροιά στην έννοια "περιοριστικό" νομίζω πως οι αναρτήσεις θα πρέπει να έχουν ένα κεντρικό άξονα θεματολογίας αλλοιώς θα χαθούμε.

Είχα προτείνει και παλιότερα τη πιθανή δημιυργία ενός google group όπου θα συζητούνται διαδικαστικά θέματα ανάμεσα στους συγγραφείς του blog αντί αυτά να βγαίνουν με τη μορφή αναρτήσεων ή σχολίων εδώ. Κάπως έτσι έχει λειτουργήσει το xeblogarisma.blogspot.com με απίστευτες λεπτομέρειες που έπρεπε να συζητιώνται μα δεν αφορoύσαν όλους τους αναγνώστες του blog.
Πάντως χαίρομαι που η σελίδα δεν κλείνει και θα χαρώ ακόμη περισσότερο εάν επιστρέψει ο Ανεμος.
Καλησπέρες πολλές

marianaonice είπε...

@Δυοσμαράκι
Το πρόβλημα εδώ σε μας είναι η έλλειψη χρόνου.
Το google group χρειάζεται πολύ χρόνο που δεν έχουμε να αναλώσουμε.
Τον ελάχιστον ας τον σπαταλάμε εδώ κάνοντας αναρτήσεις κοινού ενδιαφέροντος.
Για τη θεματολογία που μπορούμε να αναπτύσσουμε εδώ δες προηγούμενη ανάρτησή μας, όπου περίπου λέμε κατά τη γνώμη μας πως πρέπει να κινούμαστε.

Unknown είπε...

Έστω κι έτσι...δεν θα μας φιμώσει κανένας.
Συνεχίζουμε δυνατά.

marianaonice είπε...

@EGERSIS
Ναι συνεχίζουμε!
Έστω και έτσι...

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Έχω τη βεβαιότητα - ένστικτο - πως θα επιστρέψει ο Άνεμος.

Καλή δύναμη.

Νοσφεράτος είπε...

@marianaonice

Αυτή τη στιγμή ολη η Μπλογκοσφαιρα Βοά απο το αποδεδειγμένο αισχος της σκοπιμης διαστρεβλωσης που επιχειρησαν οι Εθνοολαικιστές του ΛΑΟς και οι συν αυτώ λεγονατς σκοπιμα ΨΕΜΜΑΤΑ για το βιβλιο της Δραγώνα..

Μη μου πεις οτι δεν το ηξερες Ολοι ποια το ξερουν .


Η Βρωμερη σκευωρια εχει αποδειχτει ..

Τι ειναι αυτά περι κριτικής σε...δημοσια προσωπα κλπ που μου λές ;.

Εδω μιλαμε για Βρωμερα και σκοπιμα Ψευδη .

ΓιαΓκαιμπελιστικη και σκοπιμη συνομωσια .

Το εχουν αποδεχτει και ζητησαν συγνώμη ακομα και Μπλογκ που αρχικά αναπαρηγαναν το ψεμμα οπως αυτό του Ακριτα ....
Ειναι Ντροπή να παραμεινει απαθες μπροστα στην αποκαλυψη μιας Βρωμερωτατης συκοφαντιας εναντιον της κυριας Δραγώνα αυτο εδώ το Μπλογκ .

marianaonice είπε...

Σε διαβεβαιώνω @Νοσφεράτε ότι όχι δεν το ξέρω.
Δώσε λινκ σε παρακαλώ να δω και εγώ περί τινος πρόκειται.
Αλλά όχι μόνον εγώ, όλοι όσοι θέλουν να ενημερωθούν σωστά.

Είμαστε και μείς εδώ! είπε...

Marianaonice την καλησπερα μου.
Χαιρομαι που ο Ανεμος ειναι μαζι μας.Ελειπα απο τη μπλογκοσφαιρα απο τις 6 του μηνα εως και 11,σε δουλεια στην Αθηνα.Παρολο που'χα το φορητο μαζι δεν μπηκα μεσα να ενημερωθω.Οπως σου δηλωσα τη βραδυα της κρισης,θελω να συνεισφερω και γω στην προσπάθειά σας.Αναρτω ηδη σε τεσσερα μπλογκ,εχω δυνατοτητα να κανω το ιδιο σε πεντε ή και περισσοτερα.Αν θελετε μπορειτε να με ενταξεται στους συγγραφεις του παροντος.Τα λεω(χωνω)δεξια και αριστερα σε ολους οσους κατα την γνωμη μου κανουν λαθη σε σχεση με θεματα κοινου ενδιαφεροντος.Αν εχω την αδεια σας στειλτε μου λεπτομερειες.Ειμαι γνωστος στα Μπλογκς(τρομαρα μου)σαν Περίοπας.

@Νοσφερατου το "Βρωμερα και σκοπιμα Ψευδη,για Γκαιμπελιστικη και σκοπιμη συνομωσια" μάλλον σας ανηκει μαζι με την παρεα σου.

marianaonice είπε...

@Περίοπα καλημέρα
Σ' ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκρισή σου στο κοινό κάλεσμα αυτού το μπλογκ μας.
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει θέση για άλλο συντάκτη μας, αφού είμαστε ήδη 100 και μέχρι τόσους επιτρέπεται από την google για ένα μπλογκ.
Σου υπόσχομαι ότι στην πρώτη ευκαιρία που αδειάσει θέση, θα σε καλέσω.
Πάντως και ο σχολιασμός των αναρτήσεων είναι εξίσου ευπρόσδεκτος και εποικοδομητικός.

Πέρασα από το μπλογκ σου, αλλά "κόλλησα" και δεν μπόρεσα να σου αφήσω σχόλιο. Θα επιχειρήσω ξανά.
Σ' ευχαριστώ και πάλι
:)))