2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ετικέτες ενότητα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ετικέτες ενότητα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Ίδια γεύση!! Ας το καταλάβουμε!




========================================================
Ο Παπανδρέου ξεπέρασε τον Καραμανλή!
"Εμείς μπορούμε να κάνουμε αυτά που εσείς δεν τολμήσατε"! Επιτέλους τα λόγια αρχίζουν να υλοποιούνται. Αμ' τι? Παίζουμε?...

Από το Στοχασμός Πολιτική

"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Κανόνας είναι να μην βάζετε αναρτήσεις που αφορούν, κόμματα, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Οι γερμανικές θηριωδίες ήταν ένα τίποτα μπροστά στους νεκρούς του εμφυλίου γράφει σήμερα το περιοδικό.


Την ώρα που ακόμα και η γερμανική κυβέρνηση αναγνωρίζει το ατόπημα και δηλώνει θλίψη για το δημοσίευμα μέσω του γερμανού πρέσβη, το Focus ξαναχτυπά

Περισσότεροι σκοτώθηκαν στον εμφύλιο απ' ότι στην Κατοχή
Τα καλύτερα όμως τα λέει παρακάτω :
«Δεν είναι τυχαίο ότι ο εμφύλιος πόλεμος (1944 - 1949) κόστισε τη ζωή σε περισσότερους ανθρώπους απ’ ό,τι ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος!»

ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΧΤΥΠΙΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙΡΟ, ΕΔΩ ΜΑΣ ΧΤΥΠΑΝΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΟΝΑΜΕ ΠΕΡΙ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

ΜΙΛΗΣΤΕ ΑΣ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΑΜΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΝΑΖΙΣΜΟ


Στα πεδία των μαχών των Βαλκανικών Πολέμων χάθηκαν 12.000 Ελληνες στρατιώτες, στη Μικρασιατική Εκστρατεία 37.000, στην ιταλογερμανική επίθεση 15.000 και στον Εμφύλιο ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΑΓΓΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ 70.000, στρατιώτες και αντάρτες, του Εθνικού και του Δημοκρατικού Στρατού.

ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΦΛΈΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2010 ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΘΛΙΨΗ ΕΥΤΥΧΩΣ ΛΙΓΟΥΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΟΥΝ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ!!


Γιατί ΕΜΕΙΣ στην ΕΛΛΑΔΑ προσπαθούμε να μην αναφερόμαστε καθόλου στο μελανό κεφάλαιο της ιστορίας μας ?
που λέγεται ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΌΤΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ όλα τα κανάλια μια φορά το μήνα δείχνουν το στραπάτσο που πάθανε με τους Ναζί.


Η Idea Studio είπε...



Στην ανάρτησή της για τη μάχη τoυ Μαραθώνα με τίτλο "ΝΕΚΡΟΙ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ"



Όπως τότε, μια χούφτα Έλληνες, δεμένοι σαν μια γροθιά κατάφεραν το ακατόρθωτο, μπορούμε και εμείς να το κάνουμε, αν σταματήσουμε τον αλληλοσπαραγμό με τα χρώματα και...
Και συνειδητοποιήσουμε ότι υπάρχει εχθρός και το μέγεθός του, και γίνουμε πάλι μια γροθιά και νικήσουμε...ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Το αποδείξαμε...

" δρόμοι που τους διαβήκαμε ολομόναχοι , μέρες θαμπές , χρόνια χαμένα , κι εκείνο το άρωμα που μας τυλίγει όταν μας έχει πια σφραγίσει το πεπρωμένο


ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΟ ΝΑΖΙΣΜΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ:

Δεν φταίνε κατά τη γνώμη μου οι Γερμανοί που παραποίησαν το άγαλμα. Φταίνε τα λαμόγια οι Έλληνες απατεώνες όλων των κυβερνήσεων που τους έδωσαν το δικαίωμα!! Και τώρα εμείς πέφτουμε στην παγίδα και αποπροσανατολίζουμε το πρόβλημα που είναι οι κλέφτες οι δικοί μας και όχι το τι μας σούρνουν οι Γερμανοί!!

Κανόνας είναι να μην βάζετε αναρτήσεις που αφορούν, κόμματα, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Η μπόρα πέρασε... συνεχίζουμε με @marianaonice

Η σημερινή μέρα ξημέρωσε πολύ δύσκολη!
Δεν ξέρω αλήθεια τι συνέβη και γιατί, αλλά χθες βράδυ ο @Άνεμος μου ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να κλείσει τη σελίδα μας.

Η απάντησή του στην έκπληξή μου και στη μεγάλη απορία μου ήταν ότι δεν θέλει να εκμεταλλεύεται τη φιλότιμη δική μου προσπάθεια να κρατηθεί αυτό το μπλογκ ζωντανό και με ενωμένα τα μέλη του, ότι δεν θέλει να με στοχοποιεί στους κάθε λογής λασπολόγους και να βάζει σε κίνδυνο την προσωπική μου υπόσταση και αξιοπρέπεια!

Η αφορμή, ίσως, ήταν η αποχώρηση με "απαξιωτικό" κάπως τρόπο μιας συντάκτριάς μας, η οποία ποτέ, μέχρι σήμερα, δεν είχε κάνει αισθητή την παρουσία της εδώ, ούτε καν σαν σχολιάστρια, σε κάποια ανάρτηση και ξαφνικά ήρθε "από το πουθενά" να μας δηλώσει δημόσια, ότι δεν θέλει να μας στηρίξει σε κανένα άλλο θέμα, πλην της φίμωσης, παρακαλώντας μας μάλιστα να τη διαγράψουμε από τους συντάκτες λες και την κρατούσαμε με το ζόρι και δεν μπορούσε να διαγραφεί και να αποχωρήσει μόνη της.
Δεν ξέρω αν ακολούθησαν, κάποια άλλα emails ή τηλεφωνήματα. Είναι πάντως γεγονός ότι κάποιοι συμβουλευτικά, δήθεν, μας έλεγαν να προσέχουμε τι γράφουμε...
Ο Άνεμος δεν μου είπε κάτι άλλο, συγκεκριμένο.

Σήμερα όμως η απόφασή του να κατεβάσει τη σελίδα και αν είναι δυνατόν να εξαφανιστεί από @εδώ ήταν απόλυτη.
Προσπάθησα να τον μεταπείσω με επιχειρήματα. Μου δήλωνε ότι κουράστηκε και απογοητεύτηκε, ότι το τελευταίο περιστατικό ήταν, απλά το κερασάκι στην τούρτα που ξεχείλισε την πίκρα του, γιατί αισθανόταν όλο τον καιρό ότι τον αγώνα τον έδινε αυτός, μαζί με μένα, μόνο και το χειρότερο, ότι πάντα υπήρχαν έτοιμοι οι κριτές και καλοθελητές, που παραφύλαγαν, εκ του ασφαλούς, για να μας βάλουν μία ταμπέλα, είτε του Πασόκου είτε του Εθνικιστή ή και ακόμη του σφετεριστή μιας κοινής προσπάθειας!

Βλέποντας ότι δεν μπορούσα να τον μεταπείσω θύμωσα και δήλωσα ότι αν κλείσει τη σελίδα αποχωρώ και από το @Άνεμος!
Και επίσης του δήλωσα ότι δεν θέλω, πλέον, ούτε να μου ξαναμιλήσει.

Αυτά ομολογώ ότι τον έκαναν να το ξανασκεφτεί!

Η δική μου άποψη είναι ότι δεν είχε δικαίωμα να εγκαταλείψει τώρα που εμείς τον εμπιστευτήκαμε και ακολουθήσαμε!

Προσωπικά δεν με νοιάζει αν δεν γράφετε όλοι οι συντάκτες, δεν με νοιάζει αν μας παρακολουθείτε ανελλειπώς ή όχι, δεν έχει σημασία αυτό για μένα, ξέρω ότι ο καθένας μας έχει τα δικά του προβλήματα και την αμείλικτη έλλειψη χρόνου, που του απαγορεύει να συμμετέχει ενεργά ακόμη κι αν το θέλει πολύ. Και ο Άνεμος το ξέρει αυτό και το αποδεχόταν.

Του ζήτησα λοιπόν να αφήσει σε μένα τη σελίδα, να τη συνεχίσω εγώ μαζί σας!
Αρκεί να μη την κλείσει!
ΤΟ ΔΕΧΘΗΚΕ ευτυχώς!
Ο ίδιος μου είπε ότι δεν ξέρει τι θα κάνει. Προς το παρόν δεν θέλει να συνεχίσει...
Δικαίωμά του! Από όσο τον γνωρίζω είναι πολύ συναισθηματικός και ευαίσθητος άνθρωπος και αυτό τον κάνει κάποιες φορές να ενεργεί παρορμητικά. Ελπίζω να του περάσει.
Εγώ συνεχίζω, εδώ μαζί σας και μου αρκεί να είστε παρόντες όταν χρειαστεί και ας μη κάνετε αναρτήσεις!

Η μπόρα πέρασε! Η σελίδα μένει ανοιχτή!
Σ'΄ευχαριστώ Άνεμε για όλα! Νάσαι καλά!

Τετάρτη 12 Αυγούστου 2009

Οτιδήποτε σκεφτείς ή ονειρευτείς, σίγουρα κάπου υπάρχει...

Το όνειρο άρχισε σιγά σιγά να γεννιέται...
Η ελπίδα για ενωμένη αντίσταση στο σύστημα εξουσίας, παίρνει σάρκα και οστά...
Η απειλή της φίμωσης της σκέψης και του λόγου μας άρχισε να ξεθωριάζει...

Δεν ξέρω αν μετάνοιωσαν και δεν θα το επιχειρήσουν να κατεβάσουν το νομοσχέδιο, με βάση τις οδηγίες και τη γνωμοδότηση του Σανιδά, ή η εβδομάδα του Δεκαπενταύγουστου είναι η αιτία της χαλάρωσης και της αδράνειάς τους...
Ίσως μετά την επιστροφή τους από τα μπάνια τους, οι "φωτισμένοι" ηγέτες μας, την ερχόμενη εβδομάδα και προς το τέλος του Αυγούστου, επιχειρήσουν να υλοποιήσουν τα σχέδιά τους για τον έλεγχο του διαδικτύου και την κατάλυση του δικαιώματός μας στην ελευθερία της έκφρασης και του λόγου!
Περιμένουμε πανέτοιμοι για μάχη αν χρειαστεί, όσο κι αν οι μέρες αυτές συνηγορούν σε μία γλυκειά χαλάρωση και νάρκη των καλοκαιρινών διακοπών μας...

Αυτό που εγώ νοιώθω πάντως, είναι ότι υπάρχει σίγουρα, αυτό που πάντα ονειρευόμουν, δηλαδή η ομοψυχία και η αλληλεγγύη σε κοινά προβλήματα και σε κοινούς αγώνες, η ενότητα των ανθρώπων που ακόμη επιμένουν να φυλάττουν Θερμοπύλες, έστω κι αν ξέρουν ότι ο Εφιάλτης θα φανεί, το θάρρος για μάχες και το συναίσθημα των συνοδοιπόρων...

Επομένως δεν χάθηκαν όλα!

Ακόμη μπορούμε να ονειρευόμαστε...
Απόδειξη αυτό το μπλογκ που μέσα στο κατακαλόκαιρο κατάφερε να μαζέψει τόσους συντάκτες και @φίλους!!
Ναι φθάσαμε τους 88 συντάκτες με τους διαχειριστές μαζί και τους 132 @φίλους αναγνώστες, σε λιγότερο από μήνα!!!
Αυτό ξεπερνά τα όνειρα μου και τις προσδοκίες μου... όμως είναι αληθινό!!
Και με κάνει να ελπίζω και να μη νοιώθω μόνη μου σ' έναν κόσμο παράλογο και αδιάφορο!!

Καλό Δεκαπενταύγουστο εύχομαι σε όλους!!
.
ΑΠΟ ΜΑΡΙΑΝΝΑ