2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ

Δεν κατάλαβα ρε μάγκες
Ανοίξαμε αυτή τη σελίδα για να μας παραφυλατε στην γωνία αν ειμαστε Πασοκοι η Εθνικόφρονες?
αυτο καταλάβατε τόσο καιρό?





Δεν κατάλαβα ρε μάγκες
Ανοίξαμε αυτη τη σελίδα για να πιάσουμε γκόμενα?



Δεν κατάλαβα ρε μάγκες
ανοίξαμε εδω για να κάνουμε κομμα??



Δεν κατάλαβα ρε μάγκες


ανοίξαμε αυτή τη σελίδα
για να μας τρομοκρατείτε στα τηλέφωνα ως δήθεν φιλοι ...να προσέχουμε τι γράφουμε??



Δεν κατάλαβα ρε μάγκες
ανοίξαμε αυτή τη σελίδα
να τρώμε ασύστολη λάσπη και να λέτε συγνώμη πρέπει να τα έχουμε με όλους καλά?



Δεν κατάλαβα ρε μάγκες
ανοίξαμε αυτή τη σελίδα
να σπαταλαμε 3 ωρες απο τον υπνο μας και να μην βοηθαει κανενας



Αν κατάλαβα ρε μάγκες 
μείναμε στάσιμοι στο επίπεδο να αυτοφτιαχνομαστε
Ευχαριστώ 308 αναγνώστες και 100 συντάκτες
αλλά δεν πάει έτσι
τσάμπα μάγκας δεν ειμουν ποτέ
Η σελίδα κλείνει
Και είχα και σκοπό να συναντηθούμε
αλλά μάλλον δεν αξίζει
όποιος κάνει κάποια παρόμοια κίνηση θα τον στηρίξω με όλη την ψυχή μου
Πανηγυρίστε τώρα σκυλιά της λάσπης 
τα καταφέρατε
Αυτό δεν θέλατε τόσο καιρό??
στις 12 το βραδυ η σελιδα κλεινει
ENA ΣΥΓNΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΟΙΑΣΩ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ .ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ..ΚΑΙ ΝΟΙΩΘΩ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΟΥ

Buon Anno a tutti e niente bavagli alla Internet grecia

KOΡΥΦΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ 
ΛΕΓΟΝΤΑΣ 
BLOGGERS ENOMENOI GRECIA
MAΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΧΩΡΑ



ΤΟ ΜΟΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ  ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ Η IP
ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΙ
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΉ 
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗΣ
ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΜΟΝΙΜΩΣ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ...ΦΙΛΟΤΙΜΟΥΣ


ΟΠΩΣ Η MARIANAONICE








    NA είστε καλά
ΥΓ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ  ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΔΩ  MARIANAONICE
ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ 
ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΕΒΑΣΤΗ




YΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΗΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΑΙΛ ΤΗΝ ΧΑΡΙΖΩ



41 σχόλια:

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Τι συνέβη Άνεμε;

Ποιος σε πείραξε να τον κράξουμε όλοι;

Είναι άδικο να κλείσεις αυτή την προσπάθειά σου.

Μίλα ανοιχτά. Η τρομοκρατία δεν χωρά ΠΟΥΘΕΝΑ και ειδικά σε αυτό εδώ το blog.

Έχεις την αμέριστη συμπαράστασή μου.

Φιλικά

Hellenicrevenge

Aνεμος είπε...

να σε καλα δεν τολμανε βεβαια να μας τρομοκρατησουν
καμια σχεση
απλα απογοητευτηκα

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Μην τους χαρίσεις καν μειδίασμα ΝΙΚΗΣ αλλά κράτησε αυτό εδώ το blog και μη το χαρίσεις πουθενά.ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΠΟΣ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ.

Δωσε στον εαυτό σου λίγο χρόνο, ξανασκέψου το πιο ψύχραιμα και μην προσφέρεις τέτοια χαρά σε κανένα και για κανένα λόγο.

Απογοητεύσεις θα λάβεις πολλές. Αλλά είσαι δυνατό και μαχητικό άτομο και είμαι σίγουρη πως ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ότι και αν είναι αυτό που συμβαίνει.

Με τη βεβαιότητα πως θα αλλάξεις γνώμη σου αφιερώνω το ακόλουθο πρωτίστως για να αλλάξεις διάθεση.

http://www.youtube.com/watch?v=Hxu9wygGDjs

Aνεμος είπε...

@ HeLLeNiCReVeNgE σε ευχαριστω
αλλα για να το κανω δεν ειναι ηττα
αλλα απογοητευση απο εμας τους ιδιους να εισαι καλα

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Επειδή ίσως έχω χάσει επεισόδια και αρκετοί άλλοι σαν και εμένα το ίδιο, θέσε το πρόβλημα και ας πούμε όλοι τη γνώμη μας. Είναι απαράδεκτο κάποιοι να κάνουν να κλωτσήσεις την προσπάθειά σου, ακόμα και αν είμαστε εμείς οι ίδιοι αυτοί, ακόμη και αν ίσως είμαι εγώ ένας από αυτούς.

Ας πουν την γνώμη τους όλοι αφού μάθουν τι συμβαίνει και αποφασίζεις κατόπιν. Είμαι σίγουρη πως θα δικαιωθείς στο τέλος.

Aνεμος είπε...

@ HeLLeNiCReVeNgEΤ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΛΗΞΕΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ

olympia.gr είπε...

Κρίμα, πολύ κρίμα. Να θυμάσαι ότι δουλειά της μειοψηφίας είναι να ουρλιάζει για να ακούγεται ώστε να γονατίσει την πλειοψηφία. Με το διαδίκτυο οι κραυγές έχουν σταματήσει να φοβίζουν και ο κόσμος δειλά - δειλά σηκώνει κεφάλι.
Εσύ ακόμα φοβάσαι τις φωνές;

ΗΛΕΚΤΡΑ είπε...

ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ!
ΚΑΝΕΙΣ ΦΟΒΕΡΟ ΑΓΩΝΑ & ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ!

Φταιω και εγω γιατι δεν προλαβα τοσο καιρο να αναρτησω ενα αρθρο!
Φταιμε ολοι!

Μην την κλεισεις ομως τη σελιδα!
Μην κανεις σε κανενα το χατηρι!

Και θα σου δωσω μια φιλικη συμβουλη για ο,τι σε ποναει & σε απογοητευει: block,spam & delete.
Εγω το εκανα και βρηκα την υγειά μου!

Πολιτκή Πρόταση είπε...

Φίλε ΑΝΕΜΕ πρέπει να μιλήσεις.
Η προσπάθειά σου δεν πρέπει να έχει αυτό το τέλος.
Σίγουρα δεν φταίει το γεγονός ότι όλοι συντάκτες δεν έγραφαν στο blog. Είναι κάτι πιο σημαντικό.

Theodosia είπε...

Θα συμφωνήσω κι εγώ κι ας μην συμμετείχα ενεργά να κάνω αναρτήσεις.
Είναι κρίμα πολύ κρίμα.
Τόσος κόπος κι αγώνας από σένα να τους τα χαρίσεις.
Τελικά φταίμε όλοι που δεν σε στηρίξαμε όπως έπρεπε.
Σου ζητώ συγγνώμη.

Unknown είπε...

Άνεμε, μη το βάζεις κάτω...Δράση στην αντίδραση...
Αν κάποιοι θέλουν να κλείσεις τη σελίδα, μην τους κάνεις την χάρη...Αν κάποιοι λίγοι ανεγκέφαλοι θέλουν να φιμώσουν ένα βήμα όπου εκτός από την αρθρογραφία, συντελούνται και εποικοδομητικοί διάλογοι στο σχολιασμό των άρθρων - γεγονός που λογικά δεν συμβαίνει τόσο εκτεταμένα στα μεμονωμένα bloggs , ιδίως νέων bloggers όπως είμαι εγώ (όχι σε ηλικία δυστυχώς αλλά σε ενεργό blogging), είναι ένα χτύπημα στην ελευθερία διακίνησης ιδεών που είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ όλων μας να μην την αφήσουμε να περάσει. Έγινα blogger για να στηλιτεύω, να φωνάζω ενάντια στον τσαμπουκά και την χειραγώγηση των ιδεών από λίγους ανεγκέφαλους νταήδες και θέλω να σου καταθέσω κατηγορηματικά μ' αυτό το μήνυμα την συμπαράσταση μου στον αγώνα ενάντια στον σκοταδισμό που προσπαθούν να επιβάλουν κάποια ανόητα υποκείμενα...

Είναι άποψη μου πως πριν πάρεις κάποια απόφαση εν θερμώ, να την συζητήσουμε νηφάλια όλοι μαζί και είμαι σίγουρος πως η δύναμη της πλειοψηφίας - της ενωμένης πλειοψηφίας που κάνω έκκληση να δηλώσει την αντίθεση της με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο στην αλητεία μερικών - θα σου αντιστρέψει την όποια απογοήτευση νιώθεις αυτή τη στιγμή...

Μην κάνεις πίσω, είναι κρίμα !!!

Unknown είπε...

Δεν θα επιτρέψει κανένας μας να κλείσει η σελίδα.
Δεν θα περάσουν οι απειλές από όπου κι αν προέρχονται.
Θα μας βρουν απέναντι ενωμένους.
Όλους μαζί.
Μια γραθιά.

ΒLOGGERS ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ" είπε...

όποιος θέλει να πάρει τη σελίδα με ολα τα διακαιώματα εχω αντίγραφο ευχαριστω

Unknown είπε...

Βλεπω οτι εισαι απολυτος στην αποφασή σου και υποψιαζομαι οτι ειναι κατι πολυ σοβαρο.Παντως επανεξέτασέ το.Αλλιως αρκετοι απο εδω μεσα μπορουμε πιστευω να το κρατησουμε.Εγω εχω ηδη στη πλατη μου τρια δικα μου και γραφω σε ενα ακομα.Ενα ακομα δεν ειναι και προβλημα.Αλλα σε θελουμε μαζι μας,μη σταματας!!!

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... είπε...

Για ποιόν λόγο να κλείσεις την σελίδα σου;για να χαρούν κάποιοι και να τους δώσεις την ικανοποίηση να χλευάσουν;γιατί αυτό θα κάνουν.....θα πούν:"δες,το βάζει στα πόδια!κλείνει η σελίδα!"Και δεν νομίζω να θες να το πούν αυτό!Μήν το κάνεις αυτό σε παρακαλώ,όχι για σ'ένα μόνο,αλλα και για όλους εμάς που σε διαβάζουμε........

παπα-Ηλίας είπε...

Άνεμε, καλό μεσημέρι

Λόγω ελλείψεως τεχνογνωσίας, δεν μπορώ να αναλάβω ένα τέτοιο μπλογκ.
Πιστεύω όμως ότι το σύνθημα "μπλογκερς ενωμένοι, ποτέ νικημένοι" δεν θα πρέπει να διαψευστεί.
Πολύ περισσότερο, αφού η πάσης φύσεως λασπολογία επιδιώκει ακριβώς την διακοπή αυτής της προσπάθειας. Αφύ οι "ενωμένοι μπλογκερς ήταν ένα προπύργιο άμυνας απέναντι στους πάσηε φύσεως
και αποχρώσεως ηλίθιους και διεστραμμένους και εγκάθετους.
Που ψάχνουν να βρουν την αχίλλειο πτέρνα μας, για να μας αναγκάσουν να παραιτηθούμε.
Αν δεν έχω ακούσει και δεν ακούω συχνότατα οχετό ύβρεων και προπηλακισμών.
Σιγά που θα τους κάνω τη χάρη!
Η προσπάθειά σας έχει μεγάλη σημασία και-κατά τη γνώμη μου-δεν πρέπει να εγκαταλειφθεί.

Aνεμος είπε...

@ παπα-Ηλίας
KAPOTE σε ειπα δεσποτα και ειχες δικιο
ειπες εισαι ενας απλος ιερεας
το ιδιο και εγω..
μαλλον πρεπει να αλλαξω χωρα

marianaonice είπε...

@Aνεμε
Αυτή σου η απόφαση με βρίσκει τελείως αντίθετη!
Και εδώ δημόσια θα σου πω ότι δεν περίμενα ότι θα αποφάσιζες εσύ χωρίς εμένα!
Αναγνωρίζεις ότι έκανα αγώνα για αυτό το μπλογκ! Έχεις εσύ δικαίωμα να πετάξεις το δικό μου αγώνα?
Θέλεις να εγκαταλείψεις??
Φοβήθηκες? Κουράστηκες? Απογοητεύτηκες??

ΟΚ!! δεκτό!
Την ip σου θα την πάρω εγώ!
Θα συνεχίσω μόνη μου, γιατί ποτέ μου δεν παρέδωσα τα όπλα σε όποιο αγώνα έκανα στη ζωή μου!
Και εσύ ξέρεις πολύ καλά τι αγώνες έδωσα και τους έδωσα εντελώς μόνη μου εκεί έξω στην αρένα της σκληρής πραγματικότητας!! Απέναντι σε πανίσχυρους που θέλησαν να με λιώσουν!
Δεν μάσησα ποτέ και σε τίποτε!
Αυτό το μπλογκ, αυτοί οι άνθρωποι που είδαν σε μας ένα όραμα να πάμε μαζί ενωμένοι, μπροστά πέρα από χρώματα και κόμματα μου δίνουν δύναμη!
Δεν έχω δικαίωμα να τους διαψεύσω!
Και δεν θα το κάνω!
Αν εσύ το κάνεις με τόσο ελαφριά την καρδιά, δικαίωμά σου.
Προσπάθησα να σε πείσω μα μάταια!
Λυπάμαι νόμιζα ότι εδώ θα πηγαίναμε ενωμένοι και πρώτα απ' όλα εμείς οι δύο που ξεκινήσαμε μαζί με όραμα και ελπίδα!
Διαχωρίζω τη θέση μου.
Κρατώ το μπλογκ εγώ! Δεν έχεις δικαίωμα να το κλείσεις! Δεν ανήκει πια μόνον σε σένα!
Αυτό το μπλογκ ανήκει και σε μένα και σε όλους μας!
Δεν πειράζει είναι δύσκολο να το παλέψω μόνη μου, όμως πιστεύω ότι όλοι εδώ μέσα θα βοηθήσουν!
ΛΥΠΑΜΑΙ!!!!!!!!!!!!!
ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!!!!!!!!!!

Υ.Γ. Ξανασκέψου το!

Unknown είπε...

@Mariannaonice
Αν και μολις πριν 12 ωρες εγγραφτηκα στην ομαδα(το μπαννερ σας τοχω στο δικο μου απο τον Αυγουστο),αν και εχω ηδη υποχρεωσεις στα δικα μου μπλογκς,ευχαριστως θα προσφερω τις οποιες γνωσεις μου να σε στηριξω.
Ειμαι μαζι σου για να συνεχισει αυτη η προσπαθεια.

marianaonice είπε...

@Περίοπα
Σ' ευχαριστώ πολύ!
Θέλω ακόμη να ελπίζω ότι δεν θα εγκαταλείψει ο @Άνεμος.
Θέλω να ελπίζω ότι θα τον μεταπείσουμε. Είναι πολύ απογοητευμένος και κουρασμένος από τη "φαινομενικά" αδιάφορη στάση πολλών μα κυρίως από την ύπουλη διαβολή που κάποιοι του κάνουν...

Unknown είπε...

Ελπιζω και γω να μην τα παρατησει,οπως και να εχει εγω ειμαι παρον σε οσα προ ειπα.Αλλα εχεις δικιο οτι θα επρεπε να ερωτηθεις για την αποφασή του αυτη και να την χειριστειτε μαζι χωρις δημοσιευσεις με πιο ηρεμο τροπο.
Και στην τελικη με την αναρτηση που εκανε "δινει" τροφη για χαμογελα στους αντιπαλους του.(μας).

ΒLOGGERS ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ" είπε...

επαναλαμβάνω αν βρεθεί κάποιος να πάρει την ip μέχρι τις 12
αλλιώς τσάμπα μάγκες

marianaonice είπε...

@Ανεμε
Γράφεις κάθε ένστασή μου σεβαστή!
Λοιπόν τη μόνη ένσταση που έχω είναι ότι δεν έχεις δικαίωμα να μας διαψεύσεις όλους μας!
Η μόνη ένσταση μου είναι ότι δεν πρέπει να κλείσεις τη σελίδα και ότι πρέπει να μείνεις στις επάλξεις!
Αν στόχος σου είναι να απαλλάξεις εμένα από την ευθύνη σε πληροφορώ ότι εγώ θα συνεχίσω και χωρίς εσένα.
Κι αυτή τη σελίδα να μη μου δώσεις, θ' ανοίξω άλλη!
Θέλω να συνεχίσω με όποιο κόστος και θα το κάνω!
Γιατί η ενότητα στους αγώνες για μένα πάντα ήταν το όραμά μου και το είδα εδώ μέσα να παίρνει σάρκα και οστά!
Δεν έχεις δικαίωμα να χαλάσεις το δικό μου όραμα και όλων όσων μας ακολούθησαν, για ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΟ!!!

Κράτα λοιπόν το λόγο σου και σεβάσου τη μοναδική μου ένσταση!
Δώσε άλλη μια ευκαιρία στον εαυτό σου και σε όλους εμάς!

Αλλιώς νάσαι καλά και σ' ευχαριστώ για τη μέχρι τώρα συνεργασία μας.

marianaonice είπε...

Σου είπα παραπάνω θα την πάρω εγώ την ip σου.
ΟΚ? Νομίζω ότι προηγούμαι, εκτός αν δεν θέλεις ούτε αυτό.

marianaonice είπε...

@Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά.
Και μόνο το ότι ζητάς συγνώμη για κάτι που δεν φταις θα έπρεπε να κάνει τον Άνεμο να το σκεφτεί ξανά πριν πάρει την άδικη αυτή απόφασή του.
Σ' ευχαριστώ προσωπικά εγώ όπως και όλους σας που με στηρίζετε και συμφωνείτε μαζί μου.
Νόμιζα ότι τον αγώνα αυτό θα τον έδινα μαζί με τον Άνεμο. Φαίνεται ότι θα τον δώσω μόνη μου και μάλιστα τώρα, έχοντας απέναντί μου και αυτόν!
Πολύ λυπάμαι!

Aνεμος είπε...

στέλνω στους συγγραφείς το αρχείο αν θέλουν να διατηρήσουν τη σελίδα με τη δικιά τους ip ευχαριστώ
στις 12 το βράδυ κλείνει

zoyzoy είπε...

Πραγματικά δεν μπορώ να ξέρω τι συνέβη και"τα έχεις πάρει τόσο"Ανεμε?
Αλλά μετά τόσους κόπους και θυσίες πιστεύω είναι άδικο!
Μπορεί να μην συμμετέχω ενεργά στα θέματα που ανεβάζεις δεν παύω όμως να σε παρακολουθώ και να σε στηρίζω.
Υπήρξαν και παλιά λόγοι που σ'εφεραν αντιμέτωπο με πολλά μέλη και όμως κράτησες τώρα τι μπορεί να σε κάνει να παίρνεις αυτή την απόφαση.
Αν πιστεύεις ότι δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης το blog τότε τι να πω!
Εσύ ήσουν ο πρωτεργάτης θα είσαι και ο κλειδοκράτωρας του!

Γραφεας Πεζικου είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ-ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Παιδιά βρείτε τα και συνεχίστε τον ωραίο Σας αγώνα!Εμπρός Αδέρφια μην το βάζετε κάτω;ΦΩΝΕΣ Σαν τις δικές Σας ΔΕΝ πρέπει επ ουδενί να Σιγήσουν!ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΔΕΡΦΙΑ!ΜΗΝ ΚΙΟΤΕΨΕΤΕ!!!
"ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ"
ΜΕ ΚΛΟΝΙΣΜΕΝΗ ΥΓΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΩ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΑΥΡΙΟ ΚΛΕΙΝΩ 70 ΧΡΟΝΙΑ "ΖΩΗΣ";

Aνεμος είπε...

@ Γραφεας Πεζικου το ΜΗΝ ΚΙΟΤΕΨΕΤΕ!!! το ειχε πει ο θοδωρης τενεζος ποτέ δεν κιοτεψα αδελφέ απλά σιχάθηκα...να είσαι πάντα καλά

Unknown είπε...

@Ανεμε...πες μου το εξης:
Θα κλεισης μονο το παρον ιστολογιο?
Τα υπολοιπα καμια 10αρια που εχεις
ιδιοκτησια παραμενουν??
Κι αν ναι οφειλεις μια ξεκαθαρη εξηγηση στο ΓΙΑΤΙ,αλλιως τζαμπα μαγκιζεις εσυ...Αν κουραστηκες και θες να απαγκιστρωθεις απο το Οραμα που εσυ ενεπνευσες και σε ολους τους υπολοιπους ειναι δικαιωμα σου.Αλλα οφειλης καθαρη εξηγηση.

Unknown είπε...

Τολμω να εκφρασω το φοβο οτι κατι παιχτηκε με την διαπιστευση στο Υ.Π.Διαψευστε με!!!!

Γραφεας Πεζικου είπε...

Ανεμος:Και απλά και σύνθετα και γενικώς και ειδικώς είναι "σκατά"δυστυχώς!Τα χαστούκια μου εξακολουθώ να τα τρώω σ'αυτή τη πουτάνα τη 'ΖΩΗ"και δεν το βάζω κάτω...Επέτρεψε με ορισμένα "ποιητική αδεία" να ξεφουρνίζω δίχως να με παρεξηγείς Αδερφέ μου
ΧΙΛΙΑ ΚΑΛΑ ΝΑΧΕΤΕ ΟΥΛΟΙ ΣΑΣ!!!
ΑΝ ΠΟΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΑΡΧΗΣΑ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ....αλλά προς το παρόν θα σε παρακαλούσα λίγο να με διαβάσεις ΟΤΑΝ και ΑΝ βρείς το χρόνο!Σε διαβεβαιώ θα ηρεμήσεις,γιατί υπάρχουν και πολύ χειρότερα;ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ....
ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

marianaonice είπε...

@Περίοπα
Αυτό μη το ξαναπείς!
Ο Άνεμος ποτέ δεν θα έκανε παζάρια με την εξουσία!
Απλά κάτι συνέβη και τον απογοήτευσε, τον έκανε να σιχαθεί γιατί είναι αλήθεια ότι έφαγε πολλή λάσπη σ' αυτό του τον αγώνα.
Είναι άνθρωπος ευαίσθητος και καμιά φορά ενεργεί παρορμητικά...
Ας ελπίσουμε να το σκεφτεί!

Unknown είπε...

Δεν εννοουσα παζαρια με κανενα.Τη λασπη εννοουσα και για αυτο ζητησα απαντηση για τα αλλα Ιστολογια.Περα απο αυτο υπαρχει το τεκμηριο της Αθωοτητας για ολους.Αν δεν θελει να μας απαντησει πλεον,τι να πω?
Λαμβανω την φραση που σου ξεφυγε παραπανω "θα τον εχω απεναντι μου"ως δεδομενο,που το απευχομαι και σταματω εδω.Αλλα το τζαμπα μαγκες ,περα απο την αναρτηση του,το ανεφερε και δω αρκετα.Εννοει καποιον απο μας???

Margo είπε...

Παιδιά καλησπέρα κι από μένα λυπάμαι για ότι συμβαίνει, ελπίζω να βρεθεί κάποιος τρόπος να συνεχίσει το blog, πολλές φορές νιώθω ανίκανη να βοηθήσω το ομολογώ, μα είμαι και θα είμαστε εδώ να το στηρίζουμε.

Ανώνυμος είπε...

Αν υπάρξει απογοήτευση και χάσεις το μεράκι και την όρεξη γι αυτό που κάνεις πραγματικά είναι πολύ δύσκολο να συνεχίσεις.
Να ευχηθώ γρήγορα η πίστη για δημιουργία να γεμίσει την ψυχή σου και να συνεχίσεις από κει που σταμάτησες.

Όσο για το Blog όπως και κάθε blog δεν έχει αξία, μόνο οι συγγραφείς και οι άνθρωποι πίσω από το πληκτρολόγιο το δίνουν αξία και ζωή.

Unknown είπε...

Άνεμε καλησπέρα, καλησπέρα σε όλους σας και χρόνια πολλά και καλά.

Εύχομαι να έχουμε όλοι μας μια καλή χρόνια, με υγεία και ευτυχία.

Επί του θέματος μας, Άνεμε σήμερα έλαβα το μήνυμά σου facebook ότι το ιστολόγιο αυτό κλείνει κι ομολογώ ότι δυσαρεστήθηκα .

Πιστεύω πως ότι και να έχει πραγματικά συμβεί, σίγουρα μπορεί να βρεθεί μια λύση.

Καλό θα ήταν να μην σταματήσει αυτή η προσπάθεια εδώ.

Αν μπορώ από μέρους μου κι εγώ σαν blogger να κάνω κάτι, είμαι μέσα.

Φιλικά Σπύρος

PISTOS788 είπε...

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ...
ΕΝΑΣ ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΕΓΓΟΝΟ ΤΟΥ,ΒΑΔΙΖΑΝ ΜΕ ΤΟ ΓΑΙΔΑΡΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ.
ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΥΝΑΝΤΟΥΝ ΕΝΑ ΔΙΑΒΑΤΗ,ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ,
ΛΕΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ-
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΟ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ,ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ.
-ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ,ΕΙΠΕ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΟΝ ΕΓΓΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ.
ΠΙΟ ΚΑΤΩ ,ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΔΥΟ ΔΙΑΒΑΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΕ ΝΑ ΛΕΝΕ
-ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ-
ΤΟΤΕ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΕΓΓΟΝΙ ΚΑΙ ΑΝΕΒΗΚΕ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΟ.
ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΝ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ.
ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΕ ΝΑ ΛΕΝΕ-
ΤΟΝ ΠΑΛΙΟΓΕΡΟ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΒΑΛΑ ΣΤΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ...ΓΙΑΤΙ
ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΑΝΩ!
ΤΟΤΕ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΑΝΕΒΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΓΟΝΙ ΣΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΟ.
ΣΥΝΑΝΤΩΝΤΑΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ ΠΕΖΩΝ,ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΕ ΗΤΑΝ
-ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟ ΤΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙ,ΘΑ ΤΟ ΣΚΑΣΟΥΝ...
ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΑΝΤΙΚΡΥΣΑΝ ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΘΕΑΜΑ.
ΕΝΑΣ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΞΥΛΟ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΤΟΥΣ,
ΕΝΑΝ ΓΑΙΔΑΡΟ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ...

ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ...
ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΜΠΡΑΒΟ,ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΘΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙΣ.
ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙΣ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΡΑΒΟ,ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΓΙΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ...
ΕΚΕΙΝΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΙΚΡΑΝΕΙ ΠΟΤΕ...
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΤΕΛΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΚΡΑΝΟΥΜΕ,ΕΙΤΕ ΑΘΕΛΑ ΜΑΣ,ΕΙΤΕ ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ...
ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ...
ΖΚΕ...

marianaonice είπε...

@PISTOS788
Απίστευτα συμβολική η ιστορία σου!
Ακριβώς έτσι συμβαίνει και στη ζωή!
Νάσαι καλά!

dyosmaraki1 είπε...

@Ανεμος
Αν και δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι έχει μεσολαβήσει Ανεμε και είσαι τόσο απογοητευμένος, νοιώθω πως οφείλουμε όλοι να στηρίξουμε αυτή τη προσπάθεια (ομολογώ πως ούτε εγώ έχω συμβάλει με αναρτήσεις) και η σελίδα αυτή να συνεχιστεί.
Σίγουρα θα έχεις τους λόγους σου, όμως ίσως αυτή η έκρηξή σου να ενεργοποίησε όλους εκείνους που διαβάζουν το blog. Βλέπεις πως πρόκειται για την ανάρτηση με το μεγαλύτερο αριθμό σχολίων που αντιδρούν στο κλείσιμο του ιστολογίου.
Και εγώ πάντως θα ήθελα να μάθω ποιοί είναι οι λόγοι που σε απογοήτευσαν. Εάν είμαστε εμείς οι υπόλοιποι συγγραφείς που δεν είμαστε τόσο ενεργοί, έχεις κάθε δίκιο να αντιδράς, άλλωστε περί ομαδικού ιστολογίου πρόκειται, δεν μπορεί να γράφουν μόνο 4-5 άτομα.
Εάν όμως είναι άλλοι λόγοι (λασπολογία κλπ) νομίζω πως θα ήταν χρήσιμο να μάθουμε κι εμείς τι συμβαίνει.
ΥΓ. Καλή χρονιά είπα???

marianaonice είπε...

@Δυοσμαράκι
Καλή χρονιά!!
Όλα λίγο πολύ συνετέλεσαν στην απογοήτευση του Άνεμου.
Λίγο που κάποιες φορές τρώει άδικα λάσπη, λίγο η αδιαφορία μας, έφεραν αυτή την έκρηξή του!
Θέλω να ελπίζω πώς θα περάσει το κακό και θα δει τα πράγματα πιο δυναμικά!