2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΔΙΑΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ... ''ΜΕ ΚΟΥΡΔΟΥΣ ΣΥΝΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΥ''!!


Σχόλιο Ενδελέχεια: Γιατί η προσβολή ενός Έλληνα ήρωα θεωρείται προχωρημένη από κάποιους και εξυμνείται - σε κάποιους άρεσε! -, ενώ κάτι ανάλογο με ξένο ήρωα απ' τους ίδιους ανθρώπους θεωρείται ''ρατσισμός' - εδώ ένα αθώο ανέκδοτο προκάλεσε την ''ιερά'' μήνιν των ''αντιρατσιστών''-; Μετά απορείτε που η Ελλάδα παρακμάζει και δεν παράγει πολιτισμό: πώς να παράγει; Γελοιοποιώντας τα σύμβολα των Ελλήνων; Δηλαδή, ποιο το νόημα όλου αυτού του διασυρμού κάποιου που στο κάτω - κάτω θυσιάστηκε για μας; Αν παιζόταν κάτι αντίστοιχο για τον Αλέξη Γρηγορόπουλο, θα το καταδίκαζαν μετά βδελυγμίας, αλλά αφού πρόκειται για τους ήρωες του '21, το εκθειάζουν... Εγώ αυτό το ονομάζω συμπλεγματισμό (κομπλεξισμό) κάποιων που το μόνο που μπορούν είναι να χυδαιολογούν σε βάρος αυτών που δεν μπορούν να φτάσουν.

Οι Κυβερνήσεις πέφτουνε, αλλά ο Διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, Συριζαίος Γιώργος Λούκος, μένει στην θέση του για να συνεχίσει το ανθελληνικό έργο του. Το εν λόγω «μπουμπούκι» διορίστηκε από την κυβέρνηση του Καραμανλή το 2005...
(υπουργός Πολιτισμού ο πρώην μαοϊκός Πέτρος Τατούλης) και έκτοτε κανείς δεν τολμά να τον κουνήσει, γιατί τον γουστάρει τρελά η Αριστερά. Στα 7 χρόνια που διαφεντεύει την Επίδαυρο και το Ηρώδειο ο Γ. Λούκος, έχουν παρελάσει από τις σκηνές τους Τούρκοι, Σκοπιανοί, καραμπινάτοι Κίναιδοι, πάσης φύσεως Ανθέλληνες, ενώ έχουν κοπεί όσοι προσπαθούν να παράγουν Ελληνικό Πολιτισμό, όπως το Κρατικό Θέατρο της Κύπρου, το Λύκειο των Ελληνίδων και οι Χοροί της Δώρας Στράτου.

Αυτή την φορά, ο Γιώργος Λούκος ξεπέρασε τον εαυτό του: Ενέκρινε μετά πολλών επαίνων το βρωμερό θεατρικό έργο της αναρχοαριστερής ηθοποιού και συγγραφέως Λένας Κιτσοπούλου (φωτογραφία), «Αθανάσιος Διάκος, η Επιστροφή», το οποίο παίχτηκε πρίν λίγες ημέρες (14 και 16 Ιουλίου) στο Φεστιβάλ Αθηνών, στο θέατρο της οδού Πειραιώς. Ακόμη και η «Αυγή» της περασμένης Κυριακής βγήκε και έκραξε αγρίως το ανοσιούργημα της Κιτσοπούλου!.. Ούτε μία κριτική υπέρ δεν εισέπραξε το εν λόγω Ανθελληνικό κατασκεύασμα από τους δεκάδες αριστεροκουλτουριάρηδες γραφιάδες που λυμαίνονται (ΚΑΙ) την Θεατρική Κριτική…

Απολαύστε υπόθεση του Έργου που είναι γραμμένο σε Δεκαπεντασύλλαβο, για να ειρωνευτεί τον στίχο των Δημοτικών μας Τραγουδιών: Ο Ήρωας της Ελληνικής Επαναστάσεως, Αθανάσιος Διάκος, ξανάρχεται θαυματουργικά στην ζωή και ζεί στην Αθήνα του 2012 μαζί με την γυναίκα του την Κρουστάλλω. Δουλεύει σε μια ψησταριά (ντροπή, ρε βρωμιάρηδες!) στου Ψυρρή, σουβλίζει όλη μέρα αρνιά και κοτόπουλα και έχει ως υπαλλήλους ντελιβεράδες… Κούρδους Λαθρομετανάστες. Επειδή η Κρουστάλλω είναι όμορφη, ο Αθανάσιος Διάκος την ζηλεύει και με κάθε ευκαιρία την ξυλοφορτώνει όταν γυρίζει σπίτι. Η Κρουστάλλω για να τον εκδικηθεί, τον απατά στην συζυγική κλίνη με τον Κούρδο λαθρομετανάστη παραγιό του, ο κερατάς ο Διάκος κάποτε το μαθαίνει και την σφάζει με τα ίδια του τα χέρια! 

Περιττό να πούμε ότι η Λένα Κιτσοπούλου (που προ τριετίας είχε ζητήσει σε συνέντευξή της να πηδιώνται οι Ελληνίδες με μελαμψούς Λάθρο για να… ομορφύνει η Ελληνική Φυλή!!) σκιαγραφεί τον Αθανάσιο Διάκο ως έναν άθλιο Ελληνάρα, σάν έναν homo-malakas που βρίζει χυδαία, ξυλοφορτώνει και τελικά σφαγιάζει την έγκυο (από τον Κούρδο, φυσικά!) σύζυγό του, την Κρουστάλλω!.. Λεφτά δεν υπάρχουν για τον Ελληνικό Στρατό, αλλά υπάρχουν για να καταπολεμάται ο Ελληνικός Ρατσισμός με τέτοια χυδαιότατα Ανθελληνικά έργα που ανεβαίνουν σε πανάκριβες παραγωγές του Φεστιβάλ Αθηνών.
"ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ"
(Εφημερίδα "Στόχος", Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012)


Πηγή

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...


Ζούμε σε επόχή κάθετης κατάπτωσης της καλλιτεχνικής δημιουργίας. Και...

Οι ανίκανοι να δημιουργήσουν κάποιο έργο της προκοπής προκαλούν με κακοποιήματα βλακώδους και αισχρής εμπνεύσεως, μήπως τυχόν και εντυπωσιάσουν, για να κονομήσουν κανένα φράγκο.

Γιατί όλο και κάποιοι ανθέλληνες, αλλά και κάποιοι βλάκες θα πάνε να το δούνε...

Αλλα το πιθανότερο είναι ότι τα τερατουργήματα αυτά γράφονται, για να εξυπηρετούν τους δόλιους σκοπούς των ανθελλήνων, που τα χρηματοδοτούν και τα πριμοδοτούν...

Ανώνυμος είπε...

Σωστά τα λέτε. Άνθρωποι κομπλεξικοί, ανίκανοι να φτάσουν ούτε στο μικρό τους δαχτυλάκι ανθρώπους σαν τον Αθανάσιο Διάκο, κινητοποιημένοι απ' τα ποταπά τους αισθήματα φθόνου νομίζουν ότι εξευτελίζουν με τις αηδίες τους τέτοιους ανθρώπους. Και κάποιοι ηλίθιοι κριτικοί θεάτρου κάθονται και ασχολούνται με τις λεπτομέρειες του έργου και αδιαφορούν για την πράξη της προσβολής.

Είναι οι άνθρωποι που για ένα ''σχισμένο κοράνι'' (υποτίθεται) υπερασπίζονταν αυτούς που παραλίγο να κάψουν την Αθήνα, αλλά, όταν είναι για τα σύμβολα και ιερά των Ελλήνων τα προσβάλλουν με τη δικαιολογία ότι αυτό είναι ''πρόοδος'' και ''έλλειψη κόμπλεξ''.

Και ύστερα απορούν που δεν παράγεται πολιτισμός: μα ποιος να δημιουργήσει πολιτισμό; Ο κάθε κομπλεξικός που τον διαφημίζουν ως πρωτοποριακό;

Ανώνυμος είπε...


Πρόκειται, όπως λέει ο John Swinton για "διανοούμενες πόρνες".

Ξεφτιλισμένους, από κάθε άποψη, που εξευτελίζουν ακόμη και τα ιερά και τα όσια, για να προδώσουν και να κερδίσουν...

Αυτοί και τα υποχθόνια αφεντικά τους.

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί οι ανόητοι ψευτοκουλτουριάρηδες πουλάνε και την μάνα τους για λίγα φράγκα ! Αυτό κάνουν ! για τα λεφτά όλα ρε ξεφτυλισμένοι ε ?
Με τέτοια μυαλά θα φάτε καλά , να γιατί οι τούρκοι προοδεύουν και εμείς έχουμε φτάσει στον πάτο και οικονομικά και καλλιτεχνικά !!! ΑΧΡΗΣΤΟΙ