Τρίτη 27 Απριλίου 2010
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΦΙΔΙΑ ......ΚΑΙ ΤΡΑΙΝΑ
Ανάμεσα στην καταιγίδα των μέτρων εξυγίανσης , κυβέρνηση προτίθεται να καταργήσει τον ΟΣΕ και τις θυγατρικές τους (ΕΡΓΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ κλπ) και να προβεί στην ιδιωτικοποίηση του ,μέσω στρατηγικού επενδυτή.Είναι η πιο ζημιογόνα δημόσια επιχείρηση με χρέος κοντά στα 9.5 δισ. ευρώ. Τώρα πως γίνεται κάποιος να έχει το μονοπώλιο και ταυτόχρονα να "μπαίνει και μέσα" , είναι μια άλλη κουβέντα για άλλη ανάρτηση.
Προφανώς θα ήταν κάποιο άλλο ΠΑΣΟΚ αυτό που τις δημιούργησε όλες αυτές τις εταιρίες και βόλευε εκεί διαφόρους "ημέτερους" με παχυλότατους μισθούς , που συμπεριφέρονταν λες τα τραίνα και τα δρομολόγια ήταν τα δικά τους τσιφλίκια .
Από την άλλη η ΕΡΓΟΣΕ έχει όλα αυτά τα χρόνια προχωρήσει στην δημοπράτηση και στην εκτέλεση έργων δισεκατομμυρίων ευρώ και έχει εκσυχρονίσει από άποψη γραμμών σχεδόν το σύνολο του υπάρχοντος δικτύου και έχει προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό και την ηλεκτροκίνηση. Η ΕΡΓΟΣΕ δεν ήταν και από τις εταιρίες με την υποδειγματικότερη και πιο διάφανη λειτουργία ( μιλάω εκ πείρας), αλλά έκανε έργο αναμφισβήτητα.
Πήγαινε και ο κόσμός ταξίδια με το τραινάκι φτηνά και άνετα και κάθε χρόνο ήταν και καλύτερα.
Τώρα λεει ο υπουργός θα καταργηθούν τα ζημιογόνα δρομολόγια εκτός από αυτά που εξυπηρετούν κοινωνικούς σκοπούς.
Εγώ ρωτώ ένα πράγμα . Ποιο μέσο μαζικής μεταφοράς ρε μπαγλαμάδες είναι αυτό που δεν εξυπηρετεί κοινωνικούς σκοπούς άραγε . Αυτό που μετακινείται η Γιάννα Αγγελοπούλου για τα ψώνια, ή αυτό που το τραίνο που παίρνει ο Βγενόπουλος για να πάει στην δουλειά του στη MIG , ή αυτό που παίρνει ο Πάρης Κασιδοκώστας για να πάει για γκόμενες ; Η όλη ιστορία μου θυμίζει την άγονη γραμμή με τα πλοία .Προφανώς η λέξη κοινωνική πολιτική δεν συμβαδίζει με το νέο ΠΑΣΟΚ και το ΔοΝηΤή του.
Θα έρθει που λέτε ο στρατηγικός επενδυτής , δεν θα αναλάβει ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΕΟΣ , θα βρει έτοιμα τα δίκτυα υποδομών , θα βρει ανασφάλιστο και φτηνό εργατικό δυναμικό , θα τριπλασιάσει και τα εισιτήρια (τιμές Ευρώπης φυσικά) και θα είναι μια ωραιότατη κερδοφόρα επειχείρηση ,για την οποία θα καμαρώνουν .Φυσικά την συντήρηση και την επέκταση του δικτύου θα την επωμίζεται το κράτος ( βλ. οι Έλληνες που θα πληρώνουν φόρους για να κερδοσκοπεί μια αποικιοκρατικού τύπου επιχείρηση που οι κυβερνώντες ονομάζουν εξυγίανση) .
Το ίδιο θα γίνει φυσικά και σε άλλους τομείς .Έρχεται και η σειρά της ενέργειας και των υπόλοιπων φυσικών πόρων μας (νερό κλπ).
Με τις υγείες μας ......
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
5 σχόλια:
συγχαρητήρια ALDEBARAN
για άλλη μια αλήθεια που είπες
Φυσικά την συντήρηση και την επέκταση του δικτύου θα την επωμίζεται το κράτος ( βλ. οι Έλληνες που θα πληρώνουν φόρους για να κερδοσκοπεί μια αποικιοκρατικού τύπου επιχείρηση που οι κυβερνώντες ονομάζουν εξυγίανση) .
Το ίδιο θα γίνει φυσικά και σε άλλους τομείς .Έρχεται και η σειρά της ενέργειας και των υπόλοιπων φυσικών πόρων μας (νερό κλπ).
Πολύ σωστά. Όλα στο σφυρί μισοτιμής. Αυτή είναι η κατάντια που φτάσαν την Ελλάδα τα δύο κόμματα της εξουσίας. Πρέπει να τους πάρουμε με τις πέτρες.
Καλό βράδυ.
Γιατι δεν τους παιρνουμε ρε παιδια! Με τις ντοματες εστω! Δεν καταλαβαινω, ειμαστε ολοι τοσο αγανακτισμενοι, ολοι μιλαμε για γιαουρτωμα και δεν το κανουμε! Ας παμε εξω απο τη Βουλη να τους γιαουρτωσουμε ολους, ας τους γιαουρτωνουμε οπου τους πετυχουμε, μην το γελατε για ολους αυτους ενας τετοις διασυρμος δεν ειναι μικρο πληγμα!
Κάποτε πρέπει να τους ταρακουνήσουμε για τα καλά!
Οι αποκαλύψεις έρχονται πλέον η μία μετά την άλλη σαν ντόμινο κι αυτοί ακόμη στέκονται στις θέσεις τους!
Ως πότε πια??
έχω καλό μου φιλαράκι που δουλεύει στον ΟΣΕ στο γκισέ εισητηρίων στη Θεσσαλονίκη. πέρυσι μου είπε πως στις γραμμές από εξωτερικό, στα κομπιούτερ παρουσιάζεται εικονική πληρότητα και 0 διαθέσιμες θέσεις. αυτό γίνεται για να φεύγουν άδεια τα βαγόνια και οι επιβάτες να παίρνουν ΚΤΕΛ για Αθήνα, με απώτερο σκοπό να έχει μειωμένα έσοδα ο ΟΣΕ, να πουληθεί σε ιδιώτες και να βγάλουν από την πώληση τα υψηλόβαθμα στελέχη του το κάτι τις τους. ότι δηλαδή έγινε και με την Ολυμπιακή και με άλλους Δημόσιους Οργανιμούς. τους κάνουν ζημιογόνους για να πουληθούν
Δημοσίευση σχολίου