Η ανάρτηση στην ουσία είναι συνέχεια της προηγούμενης γιατί δεν ήθελα να γράψω τέτοιο μακροσκελές σχόλιο , απαντώντας και συμπληρώνοντας .
Εδώ τώρα φτάσαμε στο μεγάλο ερώτημα αγαπητοί μου. Πως γίνεται να έχω το μονοπώλιο στις μεταφορές , στην ενέργεια , στις τηλεπικοινωνίες και παρόλα αυτά να μπαίνω μέσα.
Όλα γίνονται από τα ιδιωτικά συμφέροντα τα οποία θέλουν να βάλουν το χέρι στο βάζο με το μέλι.Για να εξαγοράσω κάτι πρέπει αφενός να το κάνω ζημιογόνο και αφετέρου να το απαξιώσω και να το ευτελίσω στα μάτια του κόσμου .
Μήπως το ίδιο δεν έγινε και με τις δημόσιες συγκοινωνίες κατόπιν πιέσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας για να προωθηθεί το ΙΧ έναντι των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς . Θυμάστε πως ο Εθνάρχης ξήλωνε το τραμ ;
Δεν χρειάζονται πολλά . Αρκεί μια ομάδα κυβερνητικών στελεχών με χαλαρή ηθική , μια άλλη ομάδα ηλίθιων που άγονται και φέρονται και κάνουν άκριτα ότι τους λένε, η πελατειακή λογική κάποιων βολεμένων και ένας λαός με χαμηλό επίπεδο.
Από την άλλη έχουμε φάει το παραμύθι της κερδοφορίας για πράγματα για τα οποία δεν υφίσταται.
Είναι δυνατόν να κάνεις κοινωνική πολιτική και ταυτόχρονα να έχεις και ενεργητικό ;
Αυτά είναι εξορισμού αυτοαποκλειόμενα . Το είπε και κάποιος κύριος John Maynard Keynes που κάτι ήξερε από αυτά.
Πως γίνεται ένα πλοίο που είναι άδειο κατά τα 3/4 9 μήνες το χρόνο επειδή εξυπηρετεί την άγονη γραμμή και μερικούς που "φυλάνε Θερμοπύλες στην νησιωτική Ελλάδα" , να έχει κέρδος ; Όπως και με τον Ολυμπιακή και τα δρομολόγιά της στα νησιά.
Είναι δυνατόν να μας πουλάνε το παραμύθι του κράτους επιχειρηματία και εμείς να το καταπίνουμε αμάσητο ;
Επειδή δηλαδή βρέθηκαν κάποιοι ( ή και αρκετοί αν το θέλετε) αληταράδες επίορκοι δημόσιοι υπάλληλοι που τα "καβάτζωναν" χοντρά , έτσι εύκολα εμείς παρασυρόμενοι από τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ δεχόμαστε άκριτα να γκρεμίσουμε συθέμελα τον δημόσιο τομέα;
Ο Ρήγκαν , αυτός ο "στοχαστής" πρώην δευτεροκλασάτος ηθοποιός σε γουέστερν την κακιάς ώρας, είπε την δεκαετία του '80 είπε ότι το κράτος είναι πάντα το πρόβλημα και ποτέ η λύση και η Θάτσερ συμφώνησε. Μαζί τους και όλοι αυτοί που μηδένισαν τους κρατικούς ελέγχους , ενίσχυσαν την ιδιωτική ασυδοσία και βούλιαξαν την παγκόσμια οικονομία 20 χρόνια αργότερα.
Εμείς ως καθυστερημένοι σε όλα αυτά και με αργά αντανακλαστικά, παραζαλισμένοι από τα χαστούκια που τρώμε και τρομοκρατημένοι από την ατολμία των ηγητόρων μας τα τελευταία 20 χρόνια , κοιτάμε απλά τις πρόσφατες μαριονέτες που έχουμε για κυβέρνηση (τους οποίους βγάλαμε και με ισχυρή πλειοψηφία , να μην ξεχνιόμαστε) να παραδίδουν την εξουσία στα χέρια κάποιων τεχνοκρατών του εξωτερικού που ξέρουν μόνο από δείκτες και αριθμούς, κέρδη για αυτούς και απώλειες για εμάς.
Γιατί π.χ. ο ΟΤΕ επέτρεψε όλες αυτές τις εταιρίες που παρέχουν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες να πάρουν τέτοιο μερίδιο στην αγορά. Πως γίνεται να έχεις τα πάντα από υποδομές , οι άλλλοι να νοικιάζουν από σένα γραμμές και να είναι και πιο φτηνοί και ανταγωνιστικοί . Αν ο ΟΤΕ καταργούσε π.χ. το πάγιο θα τους έκλεινε όλους σε μια νύχτα. Όταν όμως το δημόσιο κάνει κάτι τέτοιο είναι αθέμιτος ανταγωνισμός , ενώ όταν το κάνει ο ιδιώτης είναι απλά μια έξυπνη επιχειρηματική κίνηση .
Είναι δυνατόν η ΔΕΗ να μην μπορεί να γίνει κερδοφόρα ; Κανείς δεν λέει να θησαυρίζει , απλά να πληρώνει ικανοποιητικά τους υπαλλήλους της και να παρέχει τα όσα παρέχει ; Βέβαια και είναι .
Όμως αντί εμείς να κρατήσουμε τα κυριαρχικά μας δικαιώματα στα νευραλγικά σημεία επιτρέποντας μια κάποια ιδιωτική πρωτοβουλία, η οποία και είναι φυσικά επιθυμητή , αλλά "ψαλιδίζοντας" με αυστηρούς μηχανισμούς ελέγχου την ιδιωτική ασυδοσία , απλά δώσαμε τα πάντα σαν να χαρήκαμε που ξεφορτωθήκαμε το παλιό μας αμάξι που έκαιγε πολύ και ήταν ασύμφορο.
Καιρός να πάψουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
Θα έρθουν στιγμές που όλες οι κοινωφελείς υπηρεσίες θα είναι στα χέρια όχι απλά ιδιωτών , αλλά ξένων ιδιωτών , θα πληρώνουμε πανάκριβα και θα στενάζουμε και όλα αυτά γιατί;
Επειδή κάποιοι ηγέτες δεν στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και δεν είδαν μακριά ως όφειλαν.
Επειδή κάποιοι αξιωματούχοι σε υψηλές θέσεις αλληθώριζαν προς τις σειρήνες του ιδιωτικού κεφαλαίου.
Επειδή κάποιοι απλοί ΕΛΛΗΝΕΣ εργαζόμενοι έχεζαν εκεί που έτρωγαν και δεν είχαν ίχνος σεβασμού για τους συμπολίτες τους , ξεχνώντας ότι οι δημόσιες υπηρεσίες και οι υπάλληλοι τους πρώτα από όλα ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ τους άλλους και μετά τον εαυτό τους .
Επομένως να μην παραπονιόμαστε . Είχαμε τις ευκαιρίες μας , είχαμε και το μαχαίρι και το πεπόνι ....κάποτε .
Τώρα το τραίνο μας ξέμεινε στο σταθμό και κοιτάει τα άλλα τραίνα να περνούν , μαζί με τον ΟΣΕ και τους άλλους πάλαι ποτέ κραταιούς , υπερφίαλους" σοβιετικού τύπου" οργανισμούς .Στον σκουπιδοτενεκέ της ιστορίας με μόνη κληρονομιά τους τα παχυλά προνόμια που απολαμβάνουν στο όνομα των κορόιδων των επόμενων γενεών οι συνταξιούχοι τους.Για εμάς τους υπολοίπους μια πικρία που βλέπουμε τα όνειρά μας για μια αλλιώτικη Ελλάδα στα σκουπίδια.
1 σχόλιο:
Δεν χρειάζονται πολλά. Αρκεί μια ομάδα κυβερνητικών στελεχών με χαλαρή ηθική , μια άλλη ομάδα ηλίθιων που άγονται και φέρονται και κάνουν άκριτα ότι τους λένε, η πελατειακή λογική κάποιων βολεμένων και ένας λαός με χαμηλό επίπεδο.
Τίποτε πιο σωστό!!!
Δημοσίευση σχολίου