2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

η αλληλεγγύη των λαών....σέρνει στόλο


εχθές στο BADMINTON πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση που διοργάνωσε η πρωτοβουλία ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ του FREE GAZA MOVEMENT. στην αρχή της εκδήλωσης μίλησαν μέλη της πρωτοβουλίας με πρώτο τον "επικεφαλή" Βαγγέλη Πισσία, πανεπιστημιακό και καθηγητή των Τ.Ε.Ι. Αθήνας. στην συνέχεια απηύθηναν χαιρετισμό μέλη από Η.Π.Α., Σουηδία, Τουρκία.
ακολούθησε συναυλία με Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες και διαβάσθηκαν ποιήματα του Παλαιστίνιου Μαχμούτ Νταρουίς.
από τους καλλιτέχνες ενδεικτικά μόνο αναφέρω τον μεγάλο Ross Daly, την ορχήστρα "Μίκης Θεοδωράκης, τον συμπατριώτη μου και σημαντικό φιλοπαλαιστίνιο Βασίλη Λέκκα, την Νένα Βενετσάνου.
από τους Ενωμένους Μπλόγκερς βρεθήκαμε ο επίσης φιλοπαλαιστίνιος Νάσος Ζαγγογιάννης, το Φάντασμα των Εξαρχείων. υπήρχαν και άλλοι φίλοι μπλογκερς εκτός "Ενωμένων" όπως ο Εξω απο την Βουλή, οι Δασαμάρι SOS και Green it again
το Σάββατο θα υπάρχει και άλλη εκδήλωση (φωτο). θα ήθελα να βρεθούμε κι άλλοι. όσοι ενδιαφέρονται, ας το δηλώσουν

Κανόνας είναι να μην βάζετε αναρτήσεις που αφορούν, κόμματα, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

5 σχόλια:

Γιωργος είπε...

Μια διορθωση:
Η πρωτοβουλια "Ενα καραβι για τη Γαζα" δεν ανηκει στο Free Gaza Movement. Μπορει τα μελη της να ειχαν συμμετασχει σε προηγουμενες αποστολες του FGM αλλα πλεον συγκροτησαν τη δικη τους πρωτοβουλια με χαρακτηριστικα διαφορετικα απο αυτα του FGM.

marianaonice είπε...

Μπράβο!!
Συνεχίστε παιδιά...
Ελπίζω το Σάββατο να είμαι κι εγώ.
Χαίρομαι που έχουμε συμμετοχή και από τους Ενωμένους!

Εκάτη είπε...

Κάτι τέτοια συμβαίνουν κι ανασαίνει η καρδιά μου... Επειδή είναι αδύνατο να έρθω αυτό το Σάββατο, θα φροντίσω ώστε στην επόμενη συνάντηση να είμαι εκεί.

irizaar είπε...

επειδή το ντοκυμαντέρ τόχω δει, θα βρίσκομαι γύρω στις 8 για την συζήτηση. θα φροντίσω να έχω πάνω μου παλαιστινιακή μαντήλα για να με αναγνωρίσετε.

Aνεμος είπε...

ο Εξω απο την Βουλή, ειναι και αυτος στους ενωμενους αν δεις μπραβο σας