2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Αναδημοσίευση της σημαντικής ανάρτησης του Στοππάκιου


Αναδημοσιεύω για να δούμε όλοι την ανάρτηση του Στοππάκιου για τη


νέα μας ψηφοφορία για το ψευδώνυμο των μπλόγκερς

Επειδή συχνά πυκνά οι μπλόγκερς δεχόμαστε επιθέσεις από δημοσιογράφους, πολιτικούς και άλλους ευυπόληπτους πολίτες για το ψευδώνυμο που χρησιμοποιούμε – «ανωνυμία» το αποκαλούν, εκ του πονηρού,
Επειδή πιστεύουμε ότι το ψευδώνυμο το χρησιμοποιούμε για άλλους λόγους και όχι επειδή είμαστε συκοφάντες, εγκληματίες ή απατεώνες,
Επειδή θέλουμε να αναδείξουμε τη χρήση του ψευδωνύμου ως αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε σκεπτόμενου πολίτη που είναι ο μλπόγκερ,


Σας προσκαλούμε να συμμμετάσχετε σε μια ψηφοφορία σχετικά με τους λόγους για τους οποίους έχετε επιλέξει το ψευδώνυμό σας. Αφορμή για αυτή την ψηφοφορία έδωσε η εξής ανάρτησή μας.
Οι κατηγορίες από τις οποίες σας καλούμε να επιλέξετε είναι οι εξής:
Το ψευδώνυμο αποτελεί:
πολιτικό προσωπείο: Αυτό σημαίνει ότι το χρησιμοποιείτε για να εκφράσετε ή να αποκρύψετε την ιδεολογική σας ταυτότητα ή ότι είναι αναφορά σε κάποια πολιτική προσωπικότητα (εδώ μπορείτε να προσθέσετε την αναφορά και σε κάποιο αντάρτικο ψευδώνυμο π.χ.).
κοινωνικό προσωπείο: Θέλετε δηλαδή να προστατευτείτε από τον κοινωνικό σας περίγυρο ή ακόμη και να ενταχθείτε σε ένα κοινωνικό περιβάλλον της αρεσκείας σας; Χρησιμοποιείτε το παρατσούκλι σας;
αισθητικό προσωπείο: Αποτελεί αναφορά σε κάποιο συγγραφέα, ήρωα του σινεμά, της λογοτεχνίας, ή στην τέχνη γενικότερα, ή απλώς επειδή σας αρέσει (είναι εύηχο π.χ.)
ψυχολογικό προσωπείο: Εδώ περιλαμβάνονται περιπτώσεις εγωκεντρισμού (προβάλλει καλύτερα το εγώ μου, χωρίς αυτό να έχει αρνητική σημασία), ναρκισισμού (μου αρέσει να παρατηρώ τον εαυτό μου σαν να ήταν κάποιος άλλος), κρυψίνοιας (μου αρέσει να κρύβομαι, χωρίς αυτό πάλι να έχει αρνητική σημασία –εδώ θα μπορούσαν να μπουν ψευδώνυμα που περιλαμβάνουν το μικρό όνομα του μπλόγκερ, markos π.χ., ψευδώνυμα που περιλαμβάνουν τα αρχικά του ονόματος του μπλόγκερ ή έναν συνδυασμό, Antcon για το Αντρέας Κωνσταντίνου π.χ.), απελευθέρωσης (από συμβάσεις, περιορισμούς κτλ).
χρησιμοποιώ το πραγματικό μου όνομα.

άλλο: Αν και δεν δίνεται η δυνατότητα από τo blogger να εξειδικεύσει ο καθένας μας τι είναι αυτό το άλλο, θα έλεγα να συμπεριλάβουμε σ' αυτή την κατηγορία και την πράξη μιμητισμού, που κανονικά θα έπρεπε να αποτελέσει αυτόνομη κατηγορία αλλά παραλείφθηκε εκ παραδρομής: Μπορεί δηλαδή κάποιος να χρησιμοποιεί ψευδώνυμο επειδή έτσι συνηθίζεται στο μπλόγκιγκ.

Μπορεί κάποιοι από εσάς να αισθάνεστε ότι ανήκετε σε περισσότερες από μια κατηγορίες. Θα πρέπει όμως να σκεφτείτε ποιά είναι η κυρίαρχη. Αν μη τι άλλο αυτή η ψηφοφορία έχει ως στόχο να προκαλέσει και την ενδοσκόπηση και την καλύτερη γνώση του εαυτού μας ως μπλόγκερς.
Μπορείτε να ψηφίσετε παραπλεύρως


κανόνας είναι να μην βάζετε αναρτήσεις που αφορούν , κόμματα, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις..
αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα

5 σχόλια:

Exarchias είπε...

Βρέ Μαριάννα μου, εγώ πότε θα κάνω την αναρτησούλα μου που σπαρταράει;
6 ώρες περιμένω το κακόμοιρο.
Τα σέβη μου.

marianaonice είπε...

Στοππάκιε με συγχωρείς αλλά έπρεπε να την αναδημοσιεύσουμε γιατί λόγω της πυκνής ροής των αναρτήσεων ίσως δεν την πρόσεξαν όλοι.

Είναι πολύ σπουδαίο το θέμα και έχει να κάνει με τις ύβρεις που μας εκτοξεύουν οι διάφοροι δημοσιοκάφροι.

marianaonice είπε...

Ωχ Φάντασμά μου, συγνώμη.... τη βάζω στο πρόχειρο και θα τη βάλουμε το πρωί αυτήν οκ??

Exarchias είπε...

Έβαλα κοινωνική αιτία, εάν και δεν ήταν και η καλύτερη επιλογή. Ουσιαστικά ήθελα να γλυτώσω απο εμένα... και έτσι φορεσα μια μάσκα για να μην με αναγνωρίζω.
Τα σέβη μου.

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Το πετρωμένο φυγείν αδύνατο

travoltaren ειδική αλοιφή για χορευτικές κακώσεις

Αυτά είναι δύο κλασσικά παραδείγματα που δείχνουν ψώνιο με τα λογο παίγνια, ενώ το άβαταρ έχει φωτο του Πάϊ Μέϊ απο την ταινία KILL BILL λόγω συστηματικής ενασχόλησης με το κούνγκ φου.
Άρα μάλλον αισθητικοί είναι οι λόγοι.