2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Η νέα μας ψηφοφορία για το ψευδώνυμο των μπλόγκερς

Επειδή συχνά πυκνά οι μπλόγκερς δεχόμαστε επιθέσεις από δημοσιογράφους, πολιτικούς και άλλους ευυπόληπτους πολίτες για το ψευδώνυμο που χρησιμοποιούμε – «ανωνυμία» το αποκαλούν, εκ του πονηρού,
Επειδή πιστεύουμε ότι το ψευδώνυμο το χρησιμοποιούμε για άλλους λόγους και όχι επειδή είμαστε συκοφάντες, εγκληματίες ή απατεώνες,
Επειδή θέλουμε να αναδείξουμε τη χρήση του ψευδωνύμου ως αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε σκεπτόμενου πολίτη που είναι ο μλπόγκερ,
Σας προσκαλούμε να συμμμετάσχετε σε μια ψηφοφορία σχετικά με τους λόγους για τους οποίους έχετε επιλέξει το ψευδώνυμό σας. Αφορμή για αυτή την ψηφοφορία έδωσε η εξής ανάρτησή μας.
Οι κατηγορίες από τις οποίες σας καλούμε να επιλέξετε είναι οι εξής:
Το ψευδώνυμο αποτελεί:
πολιτικό προσωπείο: Αυτό σημαίνει ότι το χρησιμοποιείτε για να εκφράσετε ή να αποκρύψετε την ιδεολογική σας ταυτότητα ή ότι είναι αναφορά σε κάποια πολιτική προσωπικότητα (εδώ μπορείτε να προσθέσετε την αναφορά και σε κάποιο αντάρτικο ψευδώνυμο π.χ.).
κοινωνικό προσωπείο: Θέλετε δηλαδή να προστατευτείτε από τον κοινωνικό σας περίγυρο ή ακόμη και να ενταχθείτε σε ένα κοινωνικό περιβάλλον της αρεσκείας σας; Χρησιμοποιείτε το παρατσούκλι σας;
αισθητικό προσωπείο: Αποτελεί αναφορά σε κάποιο συγγραφέα, ήρωα του σινεμά, της λογοτεχνίας, ή στην τέχνη γενικότερα, ή απλώς επειδή σας αρέσει (είναι εύηχο π.χ.)
ψυχολογικό προσωπείο: Εδώ περιλαμβάνονται περιπτώσεις εγωκεντρισμού (προβάλλει καλύτερα το εγώ μου, χωρίς αυτό να έχει αρνητική σημασία), ναρκισισμού (μου αρέσει να παρατηρώ τον εαυτό μου σαν να ήταν κάποιος άλλος), κρυψίνοιας (μου αρέσει να κρύβομαι, χωρίς αυτό πάλι να έχει αρνητική σημασία –εδώ θα μπορούσαν να μπουν ψευδώνυμα που περιλαμβάνουν το μικρό όνομα του μπλόγκερ, markos π.χ., ψευδώνυμα που περιλαμβάνουν τα αρχικά του ονόματος του μπλόγκερ ή έναν συνδυασμό, Antcon για το Αντρέας Κωνσταντίνου π.χ.), απελευθέρωσης (από συμβάσεις, περιορισμούς κτλ).
χρησιμοποιώ το πραγματικό μου όνομα.

άλλο: Αν και δεν δίνεται η δυνατότητα από τo blogger να εξειδικεύσει ο καθένας μας τι είναι αυτό το άλλο, θα έλεγα να συμπεριλάβουμε σ' αυτή την κατηγορία και την πράξη μιμητισμού, που κανονικά θα έπρεπε να αποτελέσει αυτόνομη κατηγορία αλλά παραλείφθηκε εκ παραδρομής: Μπορεί δηλαδή κάποιος να χρησιμοποιεί ψευδώνυμο επειδή έτσι συνηθίζεται στο μπλόγκιγκ.

Μπορεί κάποιοι από εσάς να αισθάνεστε ότι ανήκετε σε περισσότερες από μια κατηγορίες. Θα πρέπει όμως να σκεφτείτε ποιά είναι η κυρίαρχη. Αν μη τι άλλο αυτή η ψηφοφορία έχει ως στόχο να προκαλέσει και την ενδοσκόπηση και την καλύτερη γνώση του εαυτού μας ως μπλόγκερς.
Μπορείτε να ψηφίσετε παραπλεύρως

6 σχόλια:

marianaonice είπε...

Πολύ ωραία η πρωτοβουλία σου αυτή Στοππάκιε.
Ψηφίζω δίπλα κι εγώ, μάλλον πιο πολύ μου πάει το ψυχολογικό προσωπείο, χωρίς να αποκλείονται τελείως φυσικά το κοινωνικό και το πολιτικό.
Σ' ευχαριστούμε.
Την ανάρτησή σου αυτή, να την αναδημοσιεύσουμε πάλι αργότερα σήμερα και αύριο, για να τη δουν όλοι, νομίζω.

Aνεμος είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΟΥ ΜΠΡΑΒΟ

Στοππάκιος είπε...

Εκ των υστέρων βέβαια σκέφτηκα και μια άλλη κατηγορία: Η χρήση του ψευδωνύμου μπορεί να αποτελεί πράξη μιμητισμού. Μπορεί να το χρησιμοποιεί δηλαδή κάποιος επειδή έτσι συνηθίζεται στο μπλογκιγκ. Δυστυχώς όμως δεν μπορούσα να την προσθέσω στην ψηφοφορία, γιατί ήδη είχαν ψηφίσει κάποιοι και ήταν αδύνατη η επεξεργασία. Ας θεωρήσουμε λοιπόν ότι αυτή η κατηγορία συμπεριλαμβάνεται στο άλλο.

Ανώνυμος είπε...

ψευδωνυμο ε?νομιζω πως οι εποχες που ζουμε...μας χωριζουν σε τρεις κατηγοριες ανθρωπων...αυτων που τη ζουν κ την συντηρουν...αυτων που καποτε ελπιζανε αλλα παραιτη8ηκανε...κ αυτων που ακομα κ τωρα προσπαθουν...
οχι με βομβες κ προκυρηκσεις...
αλλα μεσω των προσωπικων σκεψεων κ των προσωπικων ιδανικων..να ορισουν ενα στιγμα αντιθεσεις στα κακως κειμενα της εποχης μας...χωρις χρωμα...χωρις συμφεροντα...αλλα με σημαια την ανθρωπια κ την αλλυλεγγυη!!!(οποτε εχω μπει στο blogg σας..αυτο μου βγαζετε προσωπικα).
αυτο δυστυχως ομως,στις μερες μας απαιτει ανωνυμια...δεν χρειαζεται
να ξερεις ποιος σε φωναζει...αρκει να εισαι διατεθημενος να δωσεις χειρα βοηθειας....Ελληνες ειμαστε ρε παιδια...
ακουστε μας...οχι φιμωστε μας!!!!
οπως καταλαβαινετε...εχω ενα προβλημα να παρω μερος στην ψηφοφορια...γιατι δεν ξερω αν αυτα που ειπα παραπανω εκπροσωπουνται απο μια συγκεκριμενη...
παιδεια...ενα μεγαλο μπραβο σε ολους!!!
εσεις μιλατε κ οποιος ακουσε ακουσε....

Εκάτη είπε...

Νάσαι καλά που το σκέφτηκες. Και η ψήφος μου δόθηκε στον ψυχολογικό λόγο όχι όμως γι' αυτό που ανέφερες αλλά γιατί θα ήθελα να είχα αυτό το όνομα. Άσε που το έχω βάλει στο πρόγραμμα να το αλλάξω. Εξάλλου στις διευθύνσεις e-mail μου έχω το πραγματικό για να μην παραξηγούμαι και πιστέψουν ότι κρύβομαι.

Theodosia είπε...

Δεν φοβάμαι τίποτα δεν ελπίζω τίποτα
χρησιμοποιώ το πραγματικό μου όνομα:))