2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Εάν διασχίσετε παράνομα τα σύνορα . . .

Εάν διασχίσετε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ της Βόρειας Κορέας . . . τρώτε 12 χρόνια σκληρής εργασίας.

Εάν διασχίσετε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ του Ιράν . . .κρατείστε επ' αόριστον.

Εάν διασχίσετε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ του Αφχανιστάν . . .τρώτε σφαίρα.

Εάν διασχίσετε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ της Σαουδικής Αραβίας . . .θα πρέπει να φυλακιστείτε.

Εάν διασχίσετε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ των ΗΠΑ . . .θα υποστείτε ξυλοδαρμό από την τοπική αστυνομία.

Εάν διασχίσετε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ της Κίνας . . .μπορεί να μην ακουστείτε ποτέ ξανά.

Εάν διασχίσετε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ της Βενεζουέλας . . .θα περαστείτε για κατάσκοπος και θα σφραγιστείτε σε κάνα κελί.

Εάν διασχίσετε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ της Κούβας . . .θα σαπίσετε σε πολιτική φυλακή.

Εάν διασχίσετε παράνομα τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ . . .ΠΑΙΡΝΕΤΕ:
- Μια θέση εργασίας,
- Μια άδεια οδήγησης,
- Κοινωνική ασφάλιση,
- Πρόνοια,
- Κουπόνια συσσιτίου,
- Πιστωτικές κάρτες,
- Επιδότηση ενοικίου ή δάνειο για να αγοράσετε ένα σπίτι,
- Δωρεάν παιδεία,
- Δωρεάν υγειονομική κάλυψη,
- Δωρεάν εξόδους απo τις φυλακές και σε πολλές περιπτώσεις ...
- Μπορείτε ακόμη και να ψηφίσετε.

- Αν πάρετε όλα τα παραπάνω δώρο . . .Η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ

πηγή: Αλφειός Ποταμός

11 σχόλια:

Exarchias είπε...

Καλημέρα Στοππάκιε.
Το κείμενο αυτό σίγουρα δεν μπορεί να θεώρηθει Ρατσιστικό, και υπογράφω και με τα δυο μου χέρια για αυτό.

Απο εκεί και πέρα, το θεώρω αποπροσανατολιστικό, και φυσικά θα διαφωνήσω.
Τα σέβη μου και την καλημέρα μου.

Yellow Kid είπε...

Καθίστε να βγει πρώτα το νομοσχέδιο ρε παιδιά! Μην δίνουμε ψευδείς ελπίδες στους ανθρώπους.

Στοππάκιος είπε...

Πρώτον, το κείμενο έχει μπει από μένα που σ' αυτό το μπλογκ έχω αντικρούσει πολλές ακροδεξιές επιθέσεις στους μετνάστες και η θέση μου είναι γνωστή.

Δεύτερον, το κείμενο έχει την ετικέτα χιούμορ. Δες το ως ανέκδοτο. Γιατί και στο θέμα της μετανάστευσης χωράει το χιούμορ.

Τρίτον, μπορείς να το προσεγγίσεις από πολλές σκοπιές. Μπορείς να επισημάνεις π.χ. την ανοχή και τον ανθρωπισμό που επιδεικνύει η χώρα μας στους μετανάστες σε σύγκριση με τις άλλες χώρες. Ας μη διαλέγουμε πάντα την χειρότερη ερμηνεία. Βέβαια δικαίωμα του καθενός είναι να διαλέξει όποια θέλει. Κι αυτό το κείμενο μου φάνηκε καλό γιατί σου δίνει αυτό το δικαίωμα και δε σε εγκλωβίζει σε μια κατευθυνόμενη-δεξιά ή αριστερή- προσέγγιση.

Στοππάκιος είπε...

Καλώς το yellow kid. Μην ακούσεις για μετανάστες, σπεύδεις αμέσως... :))))

Exarchias είπε...

Στοππάκιε φαντάζομαι ότι έχεις προσέξει ότι δεν ήρθα να σε προσβάλω.
Αλλά στην Ανάρτηση το θεώρω καθήκον να διαφώνησω και να την κρατήσω μακρια από της θέσης μου.
Δυσάρεστο μεν αλλά κάποιος πρέπει να το κάνει... είδη χθες με είπανε χρυσαυγίτη επείδη έχω το Blog στα Feeds μου.

Ερχομαι και εγώ σε δύσκολη θέση.
Ελπιζω στην κατανοηση σας.
Την καλημέρα μου.

Στοππάκιος είπε...

Βρε, διάλογο κάνουμε!!! Γιατί όταν κάποιος διαφωνεί νομίζει ότι προσβάλλει τον άλλον; Δεν νομίζω ότι τίθεται τέτοιο θέμα, από μένα τουλάχιστον :))))

Exarchias είπε...

Απολογούμε, επείδη έχω να κάνω με φίλους είναι ποιο δύσκολο να το χειρήστω το θέμα.
Ετοιμάζω μια δύσκολη ανάρτηση και είμαι αυπνος, και γι αυτό μαλλον το είδα και στραβα.
Για να ειμαι ειλικρινης την ετικέτα δεν την είδα.
Την καλημέρα μου :)

Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Στοππάκιος είπε...

Όσο γι αυτούς που σε είπαν χρυσαυγίτη, επειδή παρακολουθείς το συγκεκριμένο μπλογκ -που κι εγώ παρακολουθώ- να τους πεις αυτό που γράφει μια φωτο στο ιστολόγιό μου: Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο. Για να λειτουργήσει πρέπει να ανοίξει! :)

παπα-Ηλίας είπε...

Τους μετανάστες μας τους σέρβιραν ο καπιταλισμός και ο συνακόλουθος γκγκστερισμός.

Και συνέβη, στην περίπτωσή τους, ο,τι θα συνέβαινε και με μας, αν αντιμετωπίζαμε τη "δικαιοκρατική" και "δημοκρατική" κακουργία τους.

Που σημαίνει ότι τα θύματα αυτά της απανθρωπιάς δεν παύουν να είναι άνθρωποι. Ανεξαρτήτως του τρόπου, με τον οποίο τους αντιμετωπίζουν κάποιοι άλλοι...

Και, εδώ στον τόπο μας, ως ανθρώπους οφείλουν να τους νατιμετωπίσουν όσοι πιστεύουν ότι είναι και θέλουν να λέγονται άνθρωποι...

marianaonice είπε...

Πολύ ωραίο κείμενο όντως!
Με γλαφυρό τρόπο σκιαγραφεί κάποιες αλήθειες.
Και σαφώς είναι προτιμότερη η αντιμετώπιση της Ελλάδας σ' όποιον περάσει τα σύνορα, γιατί είναι ανθρωπιστική και γιατί δείχνει ότι η Ελλάδα έμπρακτα σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα!

Idea Studio είπε...

@ marianaonice
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!
Και είμαι περήφανη που ζω σε μια χώρα που αντιμετωπίζει το θέμα με αυτόν τον τρόπο!