2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

Αρχικά, θα ήθελα να ευχηθώ σ' όλους σας για άλλη μια φορά, να έχετε ένα υπέροχο 2010, γεμάτο υγεία, αγάπη και χαμόγελα για σας και τις οικογένειές σας.

Ο σκοπός αυτής την ανάρτησής μου, είναι για να σας ενημερώσω για την αντίθεση μου στο κλείσιμο του blog Ενωμένοι Bloggers που ανοίχτηκε με πρωτοβουλία δύο πολύ αξιόλογων bloggers και φίλων, που πάντα βοηθούν και συμπαραστέκονται σ' όλους που έχουν την ανάγκη μας και προωθούν την ενότητα των bloggers στην πράξη: τον Άνεμο και την Marianaonice.

Δεν ξέρω από που προέρχεται η απογοήτευση του blogger Άνεμου, αλλά φαντάζομαι ότι όλοι εμείς οι 100 συντάκτες του blog Ενωμένοι Bloggers, θα πρέπει να τον κάνουμε να αλλάξει γνώμη. Χωρίς εκείνον, δεν θα έχουν νόημα όλοι οι επόμενοι αγώνες και τυχόν συναντήσεις για την ενότητα των bloggers. Δεν μπορεί ο πρωτοστάτης της ενότητας μας, να μείνει απογοητευμένος, ειδικά μετά από την τόση βοήθεια που έχει προσφέρει σ' όλους μας. Ας στηρίξουμε την παραμονή του στο blog με την επίδειξη της εκτίμησης μας στον αγώνα και την προσωπική προσφορά του.

Μπορεί να μην έτυχε - προς το παρόν - να έχουμε γνωριστεί από κοντά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αναγνωρίζω πως είναι αναντικατάστατος και πως είναι αξιόλογος άνθρωπος. Ας επιδιώξουμε να καταλάβει πως είμαστε πολλοί περισσότεροι αυτοί που θα μας λείψει, από εκείνους -που τυχόν- θα ευχαριστηθούν από την αποχή του...

Άνεμε, σε χρειαζόμαστε!

Με εκτίμηση,

Matriga

3 σχόλια:

marianaonice είπε...

Μatriga μου
Θα σου στείλω μέηλ μα φοβάμαι θα είναι μάταια κάθε προσπάθεια να τον μεταπείσουμε.
Μόνο εγώ ξέρω πόσο πάλεψα να τον κάνω ν' αλλάξει γνώμη.
Στην αρχή του κάκιωσα πολύ, θύμωσα, φώναξααα, μα τίποτε!!! Στο τέλος σκέφτηκα ότι αυτός το άνοιξε, δεν έχω δικαίωμα να τον πιέσω να το κρατήσει.
Είπε ότι μας το χαρίζει. Πρέπει κάποιος να κάνει αντίγραφο και να συνεχίσουμε. Όποιος ξέρει ας το κάνει. Και εγώ εδώ θα είμαι να βοηθώ όπως πρώτα!
Παρ' ότι η στενοχώρια μου θα είναι δεδομένη, αφού θα συνεχίζω κάτι χωρίς αυτόν, που το εμπνεύστηκε και που μέχρι τώρα μοιραζόμουν το όραμα και τον αγώνα...
:(

She είπε...

Στηρίζω και υποστηρίζω την όλη προσπάθειά σας και πιστεύω ότι αυτό που αξίζει,αυτό που αγαπάμε πρέπει να το υπερασπιζόμαστε και να το υποστηρίζουμε μέχρι τέλους!

Εύχομαι να βρεθεί λύση ώστε ο Άνεμος να συνεχίσει να φυσά καθαρός όπως και πριν σε αυτό εδώ το περιβόλι.

Theodosia είπε...

Κι εγώ συμφωνώ με την Ανάσα και την Μαρία. Αυτός ο χώρος πρέπει να κρατηθεί από εκείνον που τον οραματίστηκε.Είμαστε όλοι ένοχοι που τον αφήσαμε μόνο του.
Ελπίζω να μας συγχωρέσει και να το ξανασκεφτεί.
Είμαστε δίπλα του, σε ότι ζητήσει.