2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΘΝΙΚΗ ΝΤΡΟΠΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΘΝΙΚΗ ΝΤΡΟΠΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Σφουγγάρι όλα ;


Πανατζία μου!
Και μόνο που τον είδα πρίν τότε καλέ με τον μπουγέλωσε ο άλλος και με το γιαουρτάκι τρόμαξα!
Αλήθεια σας λέω!
Τί Μουσολίνι! Αυτός είναι τρίς χειρότερος!
Μια ματιά του μόνο φτάνει....
Σιγά τον πολυέλαιο δηλαδή!
Σιγά την πλάτη που ελάφρυνες ..τη δική μου;
Επρεπε να τα διαιρέσεις πόσο χρωστάγαμε επειδή τα κάνατε σκατά αφού φάγατε....τα πάντα διά του πληθυσμού και να μου τα ζήταγες και να σου τα'δινα ρε δικέ μου!
Γιατί έτσι....
Δεν ξέρεις τί θα γίνει...έβγαλες λές από την πλάτη μου τόσα λεφτά!
Εδώ από το καλοκαίρι ή δεν ξέρω πότε ακριβώς ο άλλος μίλησε για μειώσεις μισθών, απολύσεις και τελειωμό δεν έχει!
Να σου τα δώσω χέρι με χέρι και να τελειώσουμε!
Μιλάς για εθνική περηφάνεια;
Τί έχεις να πείς για την απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας;
Για βλάβη;
Για ποια βλάβη;

Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

get lost punk !!


Για ποια Ελλάδα "ελεύθερη,δημοκρατική και δίκαιη" μιλά ο ποιητής;
"πράσινες βάσεις και πράσινα άλογα.."
"εμείς δώσαμε τη μάχη για τα ευρωομόλογα,τη μάχη για το χτυπηματων cds..." μα καλά τί λέει επιτέλους....
"θα φτιάξουμε θέσεις για τη νεολαία μας...πατήσαμε πόδι και αποτρέψαμε κάθε ιδέα για κείνο και το άλλο..."
Εναντίον της νδ..ακόμη και σήμερα!
Ελεος αδελφάκι μου!
Σα δε ντρέπεσαι λιγάκι...!
"Δέχτηκε τα όσα κάναμε εμείς..αναίρεσε τα όσα επισήμως έλεγε...δέχτηκε η νδ ότι είχαμε δίκιο.."
"Εμείς...εμείς....! "
Κάναμε αυτό και το άλλο για την αξιοπιστία της Ελλάδος...σώσαμε τη χώρα...ευνομία και αυτονομία της πολιτικής..όποιος πολιτικός σκύψει το κεφάλι παύει να είναι πολιτικός αλλά γίνεται...ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ...
Το μόνο σωστό για να πω την αλήθεια είναι αυτό..το τελευταίο!
Για ποιες συντάξεις και για ποιο ασφαλιστικό μιλάς κύριε γιωργάκη μας;
Ποιος έιναι σίγουρος για το ασφαλιστικό και για το συνταξιοδοτικό;
Ο σημερινός υπάλληλος;
Ο συνταξιούχος που βλέπει να χάνεται μέρα με τη μέρα;
Για ποια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και για ποιο ηλεκτρονικό βιβλίο και αηδίες μου λές και πάλι..πράσινη ανάπτυξη στο προσκήνιο!
Ελεος φιλάρα!
Ελεος με την "πράσινη ανάπτυξη" πια!

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Δεν υπάρχεις !!


Τί λές ρε κομματάνθρωπε της χώρας μου !
Ξύπνησες ξαφνικά και αποφάσισες να μιλήσεις !!!
Ξύπνησες ξαφνικά και αποφάσισες να μιλήσεις !!!
Τί λές ρε ανήμπορο ανθρωπάκι που καθόσουν τόσα χρόνια στον καναπέ σου και πληρωνόσουν για να κάνεις τί?
Τί λές ρε προδότη της χώρας μου που σε πείραξε όταν στην παρέλαση την 28η Οκτωβρίου σε ενόχλησε που σε αποκάλεσαν "προδότη" !
Τί λές ρε σύ με τα πόσα εκατομμύρια ευρωπουλάκια που τσεπώνεις το χρόνο, βγήκες σήμερα και είπες πως παραιτείσαι του μισθού σου!
Τί λές ρε σύ που άφησες την Ελλάδα τόσο καιρό να διασυρθεί παγκοσμίως και απλά καθόσουν και δεν έκανες κάτι!
Τί λές ρε σύ που όταν η κ. Μπενάκη σου τα'λεγε τότε....σύ με το απλανές σου βλέμμα καθόσουν και άκουγες!
Τί λες ρε σύ που η εθνική μας κυριαρχία ποδοπατήθηκε, που οι γερμανοί ξαναμπήκαν στην πόλη και σύ καθόσουν απαθέστατος και συμφωνούσες  ΣΕ ΟΛΑ!
Τί λές που καθόσουν και αποδεχόσουν τον περιορισμό των εθνικών μας συνόρων!
Τί λες ρε σύ που άφησες τα δικαιώματα του πολίτη να παραβιάζονται από μορφές εξουσίας πέρα των γνωστών!

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Αει στο διάολο...!!!!

Ρε δε πάτε στο διάολο όλοι σας σείς οι εξόριστοι ήρωες που καθόσασταν κεί στην "εξορία" αγκαλίστα ούλοι σας, καπνίζατε το τσιγαριλίκι σας είχατε τις γκόμενές σας και μετά γυρίσατε ως ήρωες τρανοί και αναλάβατε τα πόστα σας δω στη χώρα μου  ξέρεις τώρα..."σύ θα πάς στην πράσινη γωνιά εγώ στην μπλέ...κι άλλος κάπου κεί στη μέση..." και όλοι μαζί θα τρώμε και θα δουλεύουμε τους μπουνταλάδες τους Ελληνες.
Ασε και τους άλλους...τους "ήρωες του πολυτεχνείου" !
Ηρωες κυρία μου τότε υπήρξαν, αλλά ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ!
Υπήρξαν κυρία μου οι αφανείς ήρωες!
Αυτοί που ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΓΝΩΣΤΟΙ...ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΩΣ ΕΠΡΕΠΕ!!
Οι άλλοι, οι γνωστοί που εμφανίστηκαν τότε που παιδιά σκοτώνονταν ήσαν κρυμμένοι στα λαγούμια και μετά πήγαν στις πρεσβείες μου ζητήσαν άσυλο και μετά μου γινήκαν βουλευτάδες, υπουργοί, επίτροποι και...και...!
                                    Δεν πάτε όλοι σας στο διάολο!
Κι έχεις και τον άλλον να σου λέει πως έκανε αντίσταση στα 14 του!
Σιγά ρε μεγάλε κι εσύ! Σε λίγο θα μας πείς πως πολεμούσες και στη μάχη των Θερμοπυλών!
Κι έχεις και τον ΕΛΛΗΝΑ κυρία μου να είναι αποχαυνωμένος μπροστά στις τσόντες, στα champions, στα τούρκικα σήριαλ και σε καθε μαλακία που περνάει μπροστά απ' το μάτι του στο χαζοκούτι!
Ολα είναι ανθηρά! Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ακούω να λένε είναι σκληρός λαός!
Ναί, δεν αντιλέγω!
Μόλις κυρία μου όμως ο Ελληνας δεν θα'χει όχι λίπος να τραφεί αλλά μόνο τις αλυσίδες να χάσει τότε θα ήθελα να τον δώ!

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Οταν "καίγεται" ο εγκέφαλος.....!!!

 

Ρε σείς καταλάβατε μήπως τί λέει το αγόρι αυτό?
Μπάς και είναι "γκάου" ??
Ξέρετε νομίζω τί σημαίνει αυτη η λεξούλα η μαγική!
Το λοιπόν "γκάου" ,είναι αυτός που είναι ο τσιριμπίμ...τσιριμπόμ...ο τρελάρας... ο σάϊκο....ρε παιδί μου πώς να σας το εξηγήσω..όταν ο εγκέφαλος "έχει καεί" αδελφάκι μου..."έχει βαρέσει gαme over" !
Αυτός είναι ο "γκάου" !
Δεν εξηγειται κυρία μου αλλιώς!
Θέλει το λοιπόν να λογοδοτήσει!
Σώώπά! Δεν θέλει να πάει στην ξενιτιά! 
Οχι ...μη πάς στην Κόστα Ρίκα και κατηγορείς κι εσύ εκεί την Ελλάδα για το έλλειμμα και άλλες τρίχες σαν τον άλλον τον μαραθωνοδρόμο μας!
Απολαύστε τον "κύριο" αυτόν!
Απολαύστε στο βίντεο, αυτόν τον αδιάβαστο...τον αμελέτητο!

Μιλάμε για την απόλυτη τρέλα κυρία μου εδώ!
Ο άνθρωπος "δεν παίζεται" με τίποτα! Αλήθεια πιστεύει πως με την ωμή αλήθεια που μας πετάει στα μούτρα τον τελευταίο καιρό κερδίζει τί άραγε?
Πως θα πούμε αχ καλέ...!! να ενας αληθινος άντρας με κάτι@## να που λέει ΑΛΗΘΕΙΕΣ...άρα ας τον κάνουμε και προεδρο του ΠΑΣΟΚ?
Κιτς...κιτς....πρρρ...σιαλάγα τα πρόβατα ούστ....που θα μου πείς εμένα για αλήθειες!
Τον θυμόσαστε τότε που βγήκε και είπε πως ο ΓΑΠ ούτε για αρχηγός αποκίας δεν κάνει καλέ??
Αϊντε ρε ούστ από δω!!!!

Ανατρίχιασα Χριστούλη μου!!!
Οχι...μη φύγεις!
We need you here mister!!
Yeah!!!
A real big man!!
Yeah...yeah!

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ Η ΕΛΛΑΣ !!!


Πέμπτη 8 Απριλίου του σωτήριου έτους 2010 , ώρα 11:45 ώρα Ελλάδος.

Έξι μήνες μετά την ιστορική νίκη του ΠΑΣΟΚ και του Γ.Α. Παπανδρέου , ο οποίος θα μας έβαζε σε μια νέα τροχιά ανάπτυξης , ή μάλλον την ιστορική ήττα του μέγιστου διδύμου απογραφέων Καραμανλή - Αλογοσκούφη .

Δεκαπέντε μέρες μετά την "ιστορική" συμφωνία των Βρυξελλών.

Τα spread δεκαετών ομολόγων στο ιστορικό ανώτατο όριο των 432 μονάδων βάσης.....και ο ανήφορος συνεχίζεται !
Το Χρηματιστήριο Αθηνών -3.90 % , στις 1900 μονάδες .... και ο κατήφορος συνεχίζεται !!
Γιατί όχι άλλωστε ; Όπως λέει και ένας φίλος μου : " Αν ο άλλος σε βάλει κάτω μετά σε πηδάει όπωβς θέλει" .

Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε . Η τροχιά έγινε εκτροχιασμός μάλλον.

Με τις υγείες μας .
Γίναμε οι πόρνες των διεθνών αγορών .Μάθανε ότι πηδιόμαστε και πλακώσαν και οι γύφτοι.
Όλοι αυτοί που σήμερα είμαστε μεταξύ 20 και 40 μαθάινουμε ότι ματαίως ζούμε.Είμαστε άχρηστα βάρη στους κρατικούς προυπολογισμούς και στις κοινωνικές δαπάνες.
Είμαστε ήδη ηθικά χρεωκοπημένοι.

Πότε θα παραδώσουμε και τα κλειδιά του μαγαζιού να ησυχάσουμε.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΞΩ