Πανατζία μου!
Και μόνο που τον είδα πρίν τότε καλέ με τον μπουγέλωσε ο άλλος και με το γιαουρτάκι τρόμαξα!
Αλήθεια σας λέω!
Τί Μουσολίνι! Αυτός είναι τρίς χειρότερος!
Μια ματιά του μόνο φτάνει....
Σιγά τον πολυέλαιο δηλαδή!
Σιγά την πλάτη που ελάφρυνες ..τη δική μου;
Επρεπε να τα διαιρέσεις πόσο χρωστάγαμε επειδή τα κάνατε σκατά αφού φάγατε....τα πάντα διά του πληθυσμού και να μου τα ζήταγες και να σου τα'δινα ρε δικέ μου!
Γιατί έτσι....
Δεν ξέρεις τί θα γίνει...έβγαλες λές από την πλάτη μου τόσα λεφτά!
Εδώ από το καλοκαίρι ή δεν ξέρω πότε ακριβώς ο άλλος μίλησε για μειώσεις μισθών, απολύσεις και τελειωμό δεν έχει!
Να σου τα δώσω χέρι με χέρι και να τελειώσουμε!
Μιλάς για εθνική περηφάνεια;
Τί έχεις να πείς για την απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας;
Για βλάβη;
Για ποια βλάβη;


