2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Οταν "καίγεται" ο εγκέφαλος.....!!!

 

Ρε σείς καταλάβατε μήπως τί λέει το αγόρι αυτό?
Μπάς και είναι "γκάου" ??
Ξέρετε νομίζω τί σημαίνει αυτη η λεξούλα η μαγική!
Το λοιπόν "γκάου" ,είναι αυτός που είναι ο τσιριμπίμ...τσιριμπόμ...ο τρελάρας... ο σάϊκο....ρε παιδί μου πώς να σας το εξηγήσω..όταν ο εγκέφαλος "έχει καεί" αδελφάκι μου..."έχει βαρέσει gαme over" !
Αυτός είναι ο "γκάου" !
Δεν εξηγειται κυρία μου αλλιώς!
Θέλει το λοιπόν να λογοδοτήσει!
Σώώπά! Δεν θέλει να πάει στην ξενιτιά! 
Οχι ...μη πάς στην Κόστα Ρίκα και κατηγορείς κι εσύ εκεί την Ελλάδα για το έλλειμμα και άλλες τρίχες σαν τον άλλον τον μαραθωνοδρόμο μας!
Απολαύστε τον "κύριο" αυτόν!
Απολαύστε στο βίντεο, αυτόν τον αδιάβαστο...τον αμελέτητο!

Μιλάμε για την απόλυτη τρέλα κυρία μου εδώ!
Ο άνθρωπος "δεν παίζεται" με τίποτα! Αλήθεια πιστεύει πως με την ωμή αλήθεια που μας πετάει στα μούτρα τον τελευταίο καιρό κερδίζει τί άραγε?
Πως θα πούμε αχ καλέ...!! να ενας αληθινος άντρας με κάτι@## να που λέει ΑΛΗΘΕΙΕΣ...άρα ας τον κάνουμε και προεδρο του ΠΑΣΟΚ?
Κιτς...κιτς....πρρρ...σιαλάγα τα πρόβατα ούστ....που θα μου πείς εμένα για αλήθειες!
Τον θυμόσαστε τότε που βγήκε και είπε πως ο ΓΑΠ ούτε για αρχηγός αποκίας δεν κάνει καλέ??
Αϊντε ρε ούστ από δω!!!!

Ανατρίχιασα Χριστούλη μου!!!
Οχι...μη φύγεις!
We need you here mister!!
Yeah!!!
A real big man!!
Yeah...yeah!

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φαντασθείτε ποιοι μας κυβερνούσαν και συνεχίζουν να μας κυβερνούν!

Δεν είναι μόνο δοσίλογοι! Είναι και γελοίοι...

Όπως και εκείνοι, που ύστερα απ' το ρεσιτάλ δοσιλογισμού και γελοιότητας, επιμένουν να τους ακολουθούν...

don kixotis-Mariarmkatia Spprr είπε...

Εδώ μιλάμε για την απόλυτη παλαβομάρα και βλέπουμε πως από το φόβο τους πλέον δεν ξέρουν τί να πουν και μάλλον ήλθε η ω΄ρα της γελοιότητας του γελοίου...
Ω ΓΕΛΟΙΟΙ !!