2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Ι. Τζαμτζής: Πάιρνω ΜΟΝΟ 5.400 το μήνα! Οι Βουλευτές ξεραίνουν το σκ... τους για να ζήσουν!...

ΞΑΝΑΨΗΦΗΣΤΕ ΤΟΝ...
του Κώστα Βλουτή 
Δημοσιογράφος, ειδικευμένος σε θέματα ΑμεΑ
kostas.vloutis@gmail.com
 
" Έχω τα κότσια κι έχω βγει μέσα στη Βουλή και είπα: Αν είναι να πάρω δυο χιλιάρικα σαν βουλευτής, δεν θα είμαι βουλυτής!!!... Δεν θα γίνω βουλευτής γιατί εγώ δεν είμαι πλούσιος! Αν θέλετε, λοιπόν, στη Βουλή μόνο πλουσίους .. ας γίνει η Βουλή των πλουσίων!...
... Στο χέρι παίρνω 5.400...
...Οι βουλευτές ζούμε με πολύ προσοχή και χωρίς εξαλλοσύνες...
Δεν είναι υπερβολή πως υπάρχουν συνάδελφοι που δεν έχουν λεφτά και επιτρέψτε μου την έκφραση, ξεραίνουν και το σκατό τους!!!
Στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη, σήμερα, Παρασκευή, 15 του Νοέμβρη, 2013.




Άρθρο με Υπογραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια: