2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Η Δημοκρατία στην Ελλάδα του σήμερα !


Μου πήγε και το άλλο το..μη το χαρακτηρίσω τώρα και μετά λέν και στέλνουν μηνυματάκια για πρόστιμα από το "τάδε" σώμα και μπούρδες γιατί είπες τον "έτσι" "γιουβέτσι"..άϊντε πια!
Τελοσπάντων!
Μου πήγε και κατέθεσε στεφάνι στον άγνωστο στρατιώτη έλεγε ο δημοσιογράφος εκ μέρους όλων των Ελλήνων!
Είδατε Ελληνες κάπου κεί κοντά στην παρέλαση;

Η αστυνομία και τα ΜΑΤ παρέλασαν!
Επρόκειτο για παρέλαση παρωδία!
Αυτοί που ήταν κοντά του ήταν όλα τα "μπουζούκια"..λιμοκοντόροι πολιτικοί άχρηστοι που έφαγαν..έφαγαν..και τρώνε αδιάκοπα με 100 μασέλες!
Αλήθεια τη λίστα με κάτι ονόματα με κάτι περίεργες καταθέσεις την είδατε;
Ολοι τους ήταν αποκλεισμένοι κι όταν κάποιοι ρε παιδί μου ξέφυγαν κι έκαναν το παραμικρό, τότε ε....πήγε η εξουσία και τα συμμάζεψε όλα.


Κύριε σύ που μου πήγες και κατέθεσες το στεφάνι στον άγνωστοστρατιώτη γιατί δεν άφηνες και τον Ελληνικό Λαό να είναι δίπλα σου την ώρα κείνη;
Γιατί κείνη την ώρα δεν σε εειδα να κάνεις το Σταυρό σου ως όφειλες;
Μήπως δω..κάτι βρωμάει;
Σας το ξαναπεί για δαύτους κει μέσα!
Στις επαρχίες (σε συγκεκριμένη πόλη) κυρία μου για να σε ενημερώσω δεν υπήρχαν καν επίσημοι!
Μου ανέβαιναν οι τάχα μου "επίσημοι" κάτι ανθρωπάκια μη σκεφτείς βουλευτάδες..".αλλοι" κρυμμένοι ανάμεσα στα παιδιά-σημαιοφόρους που ανέβαιναν για να ετοιμαστούν με σκυμμένα τα κεφάλια τους και κάποιοι από αυτούς ήχαν και το θράσος να χαμογελάν γιατί..ήξεραν πως η αστυνομία θα κάνει καλά τη δουλειά της!
Αυτή είναι η Δημοκρατία στην ΕΛλάδα κυρία μου!
Αν αυτό έχουμε στην Ελλάδα ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΩ!
ΑΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ...ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ!
Πάρτε τη Δημοκρατία σας που την καταντήσατε σκατά και τρίψτε τη στη μουράκλα σας ρε!

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

1 σχόλιο:

Aνεμος είπε...

Επρόκειτο για παρέλαση παρωδία!
Αυτοί που ήταν κοντά του ήταν όλα τα "μπουζούκια"..λιμοκοντόροι πολιτικοί άχρηστοι που έφαγαν..έφαγαν..και τρώνε αδιάκοπα με 100 μασέλες!