2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Μου λείπεις!!!




Ώρες κενές στη θύμηση σου...
Τα μάτια σου μου γνέφουν,
να 'ρθω εκεί...
Τα χείλη σου μου τάζουν,
Της ψυχής σου το φιλί...

Μια σου φωτογραφία...
Ένα νεκρό χαρτί..
Πόσα πολλά...
Πόσα ;
Μπορεί να πει ένα χαρτί?



Αναδύεται η άνοιξη...
Στης όψης σου τον κόσμο,
έχει πάντα άνοιξη...
Στολισμένη με της
αγάπης τα δώρα...
Με της ομορφιάς....
τις άπειρες λέξεις...
Με της ματιάς σου
τ αστέρια να γεμίζουν,
τον ουρανό της μοναξιάς μου...
Φως!!!


Απαλό χάδι στο χαρτί...
Φιλί στο μέτωπο σου...
Μια σταγόνα δάκρυ,
Στα μάτια σου...
Μου λείπεις!!
Πες με τρελό...
Νομίζω πως μου χαμογέλασες...
πως μου ψιθύρισες...
Είμαι εδώ!!
Σ αγαπώ!!
Κι εγώ σ αγαπώ!!!
Σε πήρα στην αγκαλιά μου...
Ξάπλωσα, έκλεισα τα μάτια μου...
Να ανοίξω τα φτερά μου,
Να 'ρθώ εκεί!!
Στ' όνειρο σου...
Στο όνειρο μας...
Να με περιμένεις...
Κι αν δε με δεις,
Να ξέρεις,
Θα είμαι εκεί...
Κλείσε τα μάτια σου...
Και θα με αισθανθείς...
Το άρωμα της ψυχής μου...
Θα απλωθεί στον αέρα...
Κλείσε τα μάτια...
Κι αν νοιώσεις το χέρι μου...
τα χάδια μου...
Μη φοβηθείς!!


Μου λείπεις!!!
Χρειάζομαι τροφή...
Νερό οξυγόνο για να ζήσω...
Χρειάζομαι όνειρα,
για να νικήσω...
Χρειάζομαι εσένα!!..
...Για να αγαπήσω...
Κλείσε τα μάτια σου,
Κι άκου...
Θα σου μιλήσω...
''Για σένα φιλαράκο μου... για σένα και τον άρχοντα πατέρα σου που έφυγε με αγάπη... γι αυτόν που έκανε εσένα και είσαι τόσο δυνατό, να πολεμάς πάντα και να αγωνίζεσαι με αγάπη, αλήθεια και πίστη... ακούραστος πάντα εδώ μαζί μας!! Και αν λυγίσεις κάντο σε παρακαλώ... κάντο... μην διστάσεις και μην υποκρίνεσαι, για να φαίνεσαι πάντα με ένα χαμόγελο, γιατί φιλαράκο μου και οι δυνατοί έχουν δικαίωμα να λυγίζουν... αλλά μετά, όπως σε παρακαλώ να το κάνεις δίχως δισταγμό... σε παρακαλώ να σηκωθείς για σένα και για εμάς που είμαστε εδω και σε αγαπάμε...''...σε αγαπώ φιλαράκο μου!!!!... ...σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!!!!!!!

Υγ 1:

θα ήθελα να παρακαλέσω θερμά όλους εσάς, που είμαστε ενωμένοι bloggers... να κρατηθεί αυτή η ανάρτηση, τουλάχιστον ρε παιδιά για ένα τετράωρο, ως ένδειξη εκτίμησης προς τον αγαπημένο μας Άλκη που άνοιξε την αγκαλιά του για όλους εμάς, για να μπορούμε να έχουμε φωνή!!!!!...
...σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Υγ 2:

Άλκη μου αγαπημένε θα βρεις και εδω την ανάρτηση.. που θα την κρατήσω για πολύ... και όσο έχει πνοή
τούτο εδω το ιστολόγιο!!!

Μαράκι1985

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

9 σχόλια:

marianaonice είπε...

Πιο όμορφο, πιο τρυφερό πιο ανθρώπινο και αέρινο αφιέρωμα δεν έχω ξαναδιαβάσει...
Ναι έτσι είναι, η απώλεια ενός δικού μας ανθρώπου... μας λείπει και ίσως και του λείπουμε... κι η αέρινη ψυχή του να είναι εδώ δίπλα μας και να μας συντροφεύει μ' ένα άγγιγμα της σκέψης και της καρδιάς μας...

Μπράβο Μαράκι!!
Πολύ όμορφο...
Το αξίζει ο Άλκης!
:)

Maria Nefeli D είπε...

Προσπάθησα να βάλω αυτό που το συνοδεύεις και εσύ αγαπημένε μου Άλκη αλλά δυστυχώς δεν γινόταν με επιτυχία η δημοσίευση.

Αλλά πραγματικά είναι να το ακούς με σένα μαζί και να κλαις...
Για σένα λοιπόν αγαπημένε μου Άλκη

Maria Nefeli D είπε...

Μαριαννάκι μου ο Άλκης αξίζει πολυ περισσότερα από αυτό εδώ!!
Μακάρι να ήταν αλλιώς οι κατάστασεις. Αλλά αυτή η ριμάδα η ζωή μας παίρνει και μας φέρνει σαν μαριονέτες μας παίζει και πάλι απ´ την αρχή..

Τουλάχιστον "Ας μην ξεχνάμε πως αυτός ο κόσμος, μια βιτρίνα είναι...το τι υπάρχει στο "μαγαζί" του καθε περίεργου, σιγά, σιγά το ανακαλύπτουμε"...

Σας αγαπώ
Καλημέρα σε όλους και πιο πολυ στον Άλκη μας. Τον δικό μας Αρχηγό!!

Υγ. Τώρα προσπαθώ να κάνω νανάκια μα οι συνθήκες με δυσκολεύουν. Που θα πάει..θα κοιμηθώ έστω και λιγο...ευελπιστώ...

Aνεμος είπε...

Αναδύεται η άνοιξη...
Στης όψης σου τον κόσμο,
έχει πάντα άνοιξη...
Στολισμένη με της
αγάπης τα δώρα...
Με της ομορφιάς....
τις άπειρες λέξεις...
Με της ματιάς σου
τ αστέρια να γεμίζουν,
τον ουρανό της μοναξιάς μου...
δεν έχω λόγια Μαρία ειλικρινά..το αφήνω απλά να μην το χαλάσω με σχόλια.. άφωνος

ΒLOGGERS ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ" είπε...

Μπήκε το βίντεο που ήθελες Μαρία...
Νάσαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά έμεινα άφωνος

Ποιο είναι το κοριτσάκι αυτό που έγραψε τα πιο όμορφα λόγια και αφιέρωσε τόσο τρυφερά εδω στον Άλκη μας?

Πραγματικά παγωσα μόλις το διάβασα. Ανατριχιασα...
Μπράβο μικρή μου όποια και να είσαι. Μπράβο ψυχή μου!! Ο Άλκης μας, αξίζει αυτό που μας έκανε όλους να νιώσουμε δέος και να δακρισουμε καθώς το διαβάζουμε.

Άλκη μου δεν εχω λόγια. Είσαι άξιος

Κώστας

Aνεμος είπε...

Κώστα είναι μια συγκλονιστική κοπέλα έχει παραπομπή κάτω στην σελίδα της

Ανώνυμος είπε...

Άλκη μου δεν εχω λόγια γι αυτό το παιδί γιατί είναι όντως παιδί και τόσο σοφό. Πρέπει όλοι εμείς να την στηρίξουμε και πρακτικά. Πρέπει. Πρέπει. Πρέπει.

Θα ζήσει αυτός ο άγγελος
Αλκη μου δεν εχω λόγια για οτι έγινε

Φιλακια πολλά

Maria Nefeli D είπε...

Καλό μήνα Άλκη μου
Καλό μήνα σε όλους τους ενωμένους μπλοκερς... και ας ξεκίνησε άσχημα

Να προσέχεις εσένα ρε φιλαρακο. Σε παρακαλώ πολύ

Με αγάπη
Μαράκι1985