
Όταν ένα ουδέτερο ερέθισμα (π.χ. ένα προϊόν), παρουσιαστεί ταυτόχρονα με ένα ανεξάρτητο προκλητικό ερέθισμα(π.χ. μια ελκυστική γυναίκα), ένα ερέθισμα δηλαδή το οποίο εκ φύσεως μας προκαλεί μια αυτόματη-ανεξάρτητη αντανακλαστική αντίδραση(όπως ευχαρίστηση ή σεξουαλική διέγερση στη συγκεκριμένη περίπτωση), τότε το ουδέτερο αρχικά ερέθισμα συνδέετεαι στο μυαλό του δέκτη, με το ανεξάρτητο προκλητικό ερέθισμα, λόγω αυτής της ταυτόχρονης παρουσίας τους. Η σύνδεση αυτή,...
Διαβάστε περισσότερα
1 σχόλιο:
πολύ σωστό και ενημερωτικό άρθρο και καλό είναι να το έχουμε όλοι υπόψη μας, μια και σήμερα η διαφήμιση έχει καταφέρει πολλές φορές να μας αποχαυνώσει...
Δημοσίευση σχολίου