2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Επίκαιρο ! Φαρμακοποιός : Συγνώμη, κυρία μου, δεν ήξερα ότι έχεις συνταγή !



Ο Κόσμος είναι απελπισμένος.. Δεν ξέρει τι να κάνει..
 

Μια θεία μου 80 χρονών όταν πήρε την σύνταξη και είδε τις κρατήσεις τρελάθηκε..
Πήγε στο φαρμακείο και ζήτησε από τον φαρμακοποιό να αγοράσει δηλητήριο.
- Κυρία μου, τι το θέλεις το δηλητήριο; ρώτησε ο φαρμακοποιός.
- Να σκοτώσω έναν .....


....άνδρα που με κοροϊδεύει, απάντησε η θεια μου.
- Δεν μπορώ να σου πουλήσω δηλητήριο για να σκοτώσεις έναν άνθρωπο, απαντά έκπληκτος ο φαρμακοποιός.
Τότε η θεια μου βγάζει και του δείχνει μια φωτογραφία του ΓΑΠ .
Ο φαρμακοποιός βλέπει την φωτογραφία και της λέει..

- Συγνώμη, κυρία μου,δεν ήξερα ότι έχεις συνταγή !!

Harry Klynn- χαρρυ κλυνν

Πηγή

2 σχόλια:

Aνεμος είπε...

Καλά γελάτε με τον Γιωργάκη
Αν είχαμε φυτέψει όλοι μια γλάστρα….στο μπαλκόνι όπως είχε προτείνει θα τα βλέπαμε όλα ωραία τώρα
Πάλι προφητικος βγήκε
Το ανέκδοτο τα σπάει.....

marianaonice είπε...

Αχ αν μπορούσαν όλες οι "επιδημίες" να πέρναγαν με μία συνταγή... τι καλά που θα ήταν!!
:))