2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Έτοιμος ο νόμος ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΜΩΣΗ στην blogόσφαιρα


Σε σημερινό δημοσίευμα της η  ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ  αποκαλύπτει ότι είναι έτοιμος ο νόμος για την φίμωση των blogs
Κανόνες στο χάος της blogόσφαιρας έχει ως τίτλο
Συνολική νομοθετική ρύθμιση των θεμάτων που αφορούν τη λειτουργία της blogόσφαιρας, σχεδιάζει η κυβέρνηση.
Όπως πιστεύουν στο υπουργείο, στην πλειονότητά τους οι άνθρωποι του Διαδικτύου επιθυμούν να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση, ώστε να γνωρίζουν όλοι τους «κανόνες του παιχνιδιού» και να αποφευχθούν στο μέλλον φαινόμενα «κανιβαλισμού» και άλλων παράνομων προσωπικών επιθέσεων μέσω δημοφιλών ιστοσελίδων.
Ας πάνε να βρουν και να καταγγείλουν ποιοι δημοσιογράφοι ενέπλεξαν και μετέφεραν στην blogόσφαιρα
Τους εκβιασμούς τις απειλές ,τις μηνύσεις και να τους τιμωρήσουν
Ας μας πουν ποιοι κρύβονται πίσω από το τρωκτικό και να διαλευκάνουν την υπόθεση
Το να κάνουν blogόσφαιρα a la carte
Δεν θα περάσει
ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ
, θέματα που αφορούν την ανωνυμία του blogger, το χώρο από τον οποίον εκπέμπει, το περιεχόμενο των πληροφοριών που διαχειρίζεται, θα τεθούν στην ημερήσια διάταξη του δημόσιου διαλόγου.
Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟ
ΛΕΕΙ ΜΕΤΑ
Ο υπουργός Δικαιοσύνης Χάρης Καστανίδης προτίθεται, αμέσως μετά το καλοκαίρι, να καλέσει όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και πολίτες σ' έναν ανοικτό, δημόσιο διάλογο, ώστε να ρυθμισθούν μέχρι το τέλος του έτους όλες οι εκκρεμότητες
ΣΤΗΝ Ανοιχτή διαβούλευση ΘΑ ΣΥΜΕΤΑΣΧΟΥΝ η Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ), η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, ο Συνήγορος του Πολίτη- νομικοί αλλά και όσο το δυνατόν περισσότεροι bloggers
Έχουμε ξαναδεί τις στημένες ανοικτές διαβουλευσεις


Μήπως έχουν καμιά σχέση  δείτε το λινκ κάτω
 με την στημένη blogόσυνεντευξη 
του κυρίου πρωθυπουργού σε στημένους bloggers?
ΑΛΗΘΕΙΑ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ?
ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΔΕΝ  ΨΗΦΙΣΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ Η ΝΔ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ
ΕΝΑΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΜΠΛΟΓΚΕΡ?
Όπως πιστεύουν στο υπουργείο, στην πλειονότητά τους οι άνθρωποι του Διαδικτύου επιθυμούν να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση, ώστε να γνωρίζουν όλοι τους «κανόνες του παιχνιδιού» και να αποφευχθούν στο μέλλον φαινόμενα «κανιβαλισμού» και άλλων παράνομων προσωπικών επιθέσεων μέσω δημοφιλών ιστοσελίδων.
Άλλο ένα ψέμα
Ποιοι είναι οι άνθρωποι του διαδικτύου που συμφωνούν με την άρση της ανωνυμίας?
Μάλλον μονο οι μεγαλοδημοσιογραφοι, που θέλουν να καπηλευτούν την blogόσφαιρα
Αυτοί δεν έχουν πρόβλημα να γράφουν επώνυμα,αφού παίρνουν εκατομμύρια,έχουν μπράβους, γλύφουν τους πολιτικούς, και θέλουν να αφανίσουν κάθε ελεύθερη φωνή, μεταφέροντας τον αποπροσανατολισμό των μαζών από τα ΜΜΕ στο ιντερνετ
ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΛΕΕΙ
Έτσι, θέματα που αφορούν την ανωνυμία του blogger, το χώρο από τον οποίον εκπέμπει, το περιεχόμενο των πληροφοριών που διαχειρίζεται, θα τεθούν στην ημερήσια διάταξη του δημόσιου διαλόγου.
Εδώ δείτε ότι το έχουν έτοιμο
ανωνυμία του blogger, το χώρο από τον οποίον εκπέμπει, το περιεχόμενο των πληροφοριών που διαχειρίζεται
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ,ΕΝΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ,ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΨΕΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ..
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ
ΣΕ ΕΝΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ
Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟ
Για την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών, απαιτείται να έχει διαπραχθεί κάποιο ρητά αναφερόμενο σοβαρό έγκλημα (το πλημμέλημα της συκοφαντικής δυσφήμησης δεν ανήκει σε αυτά) και να αποφασίσει είτε το συμβούλιο πλημμελειοδικών είτε ο εισαγγελέας εφετών (για λόγους εθνικής ασφάλειας).
ΑΝΤΙΘΕΤΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΛΕΕΙ
Οι διωκτικές αρχές, επικαλούμενες τις εγκυκλίους του πρώην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γ. Σανιδά αλλά και του διαδόχου του, ζητούν από τις εταιρείες-παρόχους υπηρεσιών Ιντερνετ να τους δίδουν όλα τα στοιχεία και τις πληροφορίες για τους ιδιοκτήτες και διαχειριστές των ιστοσελίδων, σε βάρος των οποίων πολίτες και πολιτικοί, καταθέτουν μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμηση ή άλλά προσβολή της προσωπικότητάς τους.
ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΡΕΤΑΙ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΛΗΜΜΕΛΗΜΑΤΑ
ΚΑΛΩ ΟΛΗ ΤΗΝ blogόσφαιρα ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ
ΟΤΑΝ ΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΕΝΟΣ ΑΠΛΟΥ ΠΟΛΙΤΗ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ,ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΜΕΛΛΗΜΑ ΘΑ ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ Η ΑΠΕΙΛΗ ΜΗΝΥΣΗΣ ,ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ?
ΑΡΑ ΚΑΙ Η ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΝΟΣ ΑΠΛΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΦΙΜΩΝΕΤΑΙ 
ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΟ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΙΚΑΙ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ
ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΜΟ 
ΜΑΣ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ
ΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ 
ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ  ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΚΤΥΑ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΦΙΜΩΣΗΣ
Wall Street Journal
 Capital Economics
Reuters
http://www.cnn.com/
http://www.bbc.co.uk/news/world/europe/ 
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ ΙΤΑΛΟΙ
http://www.noberlusconiday.org/?page_id=82
ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ ΜΑΣ 10 ΤΟ ΒΡΑΔΥ  ΟΛΟΙ ΖΩΝΤΑΝΑ
http://radio-enomenoi.blogspot.com/
ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΡΑΔΙΟ?
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ..
ΜΑΛΛΟΝ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΣΑΜΕ
ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ
Δεν εμπιστευόμαστε ποια την χούντα της ΕΛΛΑΔΑΣ
θα καταγγελθειτε σε όλα τα διεθνή μέσα
ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ 

"Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους,
δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
 Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα,
γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. 
Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους,
ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. 
Όταν ο Χίτλερ φυλάκιζε ομοφυλόφιλους
δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν ομοφυλόφιλος 
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών
που αντιτάσσονταν στο φασισμό,
δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. 
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα,
αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου
Μπέρτολτ Μπρεχτ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Η ΘΑ ΜΑΣ ΕΞΑΓΟΡΑΣΟΥΝ Η ΘΑ ΜΑΣ ΦΙΜΩΣΟΥΝ
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
GoPetition Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, κόμματα, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

42 σχόλια:

Γιάννης Παπαϊωάννου είπε...

Προτείνω να πάμε αν μας καλέσουν και να δούμε τι έχουν να πουν και να αντιδράσουμε γενικώς.. Έτσι και αλλιώς θα ψηφίσουν κάτι ας ξέρουν ότι αντιδρούμε . Στην καλύτερη περίπτωση έχω στο μυαλό μια επιτροπή που θα πλειοψηφούν οι bloggers και θ αποφασίζουν για την άρση της ανωνυμίας σε εξεταστικές περιπτώσεις που δεν αφορούν πολιτική δράση.
Βεβαίως και ακούω αντιπροτάσεις
Από την άλλη πολύ καλή η πρωτοβουλία σου για ενημέρωση των διεθνών δικτύων... Θa μας χρειαστούν

Aνεμος είπε...

Γιάννη Παπαϊωάννου η λογική τους είναι οτι ψηφίζουμε νόμο απλά διαπραγματευόμαστε τους όρους..οι όροι βέβαια είναι προδιαγεγραμμένοι
άρση της ανωνυμίας
εμείς δεν θέλουμε καν νόμο κατά την γνώμη μου

Ανώνυμος είπε...

Σημειωση Παπατζήδων...
Τα καθεστωτικά ΜΜΕ δημιουργούν την θεωρία του Χάους στα blogs και στρώνουν ....χαλιά στην κυβέρνηση να περάσει νόμο που θα ελέγχουν τα Blogs είτε με αυτοφωράκηδες που θα βάλουν σε αυτά ( όσοι έχουν λεφτά και θέλουν να ελέγχουν κάποια απο αυτά να κάνουν παιχνίδι ) είτε αφαιρώντας τους τη δυνατότητα να σχολιάζουν γεγονότα πιστεύοντας οτι οι χρήστες θα διαβάζουν τις καθεστωτικές τους ηλεκτρονικές εκδόσεις!
Πόσο νυχτωμένοι είναι ...

Unknown είπε...

βαθειά νυχτωμένοι...
Εκατομύρια κόσμου ενημερώνονται από τα blogs αφού τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης ελέγχονται πλήρως.
Αν νομίζουν ότι θα καταφέρουν να ελεγξουν τα blogs πλανόνται πλάνην οικτράν.

Aνεμος είπε...

δοκιμάζουν τις αντιστάσεις μας
δεν θα τολμήσουν αν αντιδράσουμε όλοι

marianaonice είπε...

Λοιπόν δεν με εκπλήσσει!
Το περίμενα! Μετά το θόρυβο με το τρωκτικό και τον τραγικό θάνατο του Γκιόλια, ήμουν σίγουρη ότι κάτι ετοιμάζουν!
Όλα ηταν κατευθυνόμενα και η δολοφονία απλά τους έλυνε τα χέρια!
Τώρα εξηγείται και η αγάπη της ΣΕΧΤΑ για τους ανώνυμους μπλόγκερς!!
Σχέδιο απλό αλλά και πανούργο! Ήθελαν απλά να μας ταυτίσουν μαζί τους και να περάσουν στον κόσμο την καραμέλλα ότι είμαστε επικίνδυνοι. Τα υπόλοιπα θα έρχονταν από μόνα τους και ο νόμος της άρσης του απορρήτου του διαδικτύου θα φάνταζε λυτρωτικός από τους αόρατους και επικίνδυνους μπλόγκερ, σαν και όλοι να είμαστε ...τρωκτικοί!
Είναι φανερό έχουμε χούντα! Οι γνωμοδοτήσεις Σανιδά και των ομοίων του είναι παράνομες και κάθετα αντισυνταγματικές! Το διαδίκτυο δεν υπάγεται στο νόμο περί τύπου. Υπάρχει πλέον νομολογία του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Πειραιά. Οι μπλόγκερς δεν είναι επιχειρηματίες των ΜΜΕ, δεν έχουν να διαθέσουν δικηγόρους και διευθυντάδες αυτοφωράκηδες, όταν θα τους τρέχουνσ τα δικαστήρια με την πρόφαση δήθεν και ενός απλού πλημμελήματος της συκοφαντικής δυσφήμησης ή εξύβρισης που ο καθένας θα μπορεί να τους προσάψει ακόμη και άδικα!
Ούτε ένα έτος διακυβέρνησης και κατέλυσαν προαιώνια συνταγματικά δικαιώματά μας.
Αν άρουν την ανωνυμία στο διαδίκτυο τότε καταλύουν και το άρθρο 19 του συντάγματος που επιβάλλει το απόρρητο των επικοινωνιών (αλληλογραφίας και τηλεπικοινωνιών στις οποίες υπάγεται και το διαδίκτυο). Τότε θα φιμωθούν οι απλοί ιδιώτες μπλόγκερ και θα καταργηθεί η ελευθερία της έκφρασης του λόγου και η διάδοση των ιδεών.
Και τότε θα διαδίδονται μόνον οι δικές τους κατευθυνόμενες ιδέες και η πλύση εγκεφάλου θα είναι παιχνιδάκι γι' αυτούς.

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ.
ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ.
ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 128 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ!!

Aνεμος είπε...

ΜΑΡΙΑΝΝΑ και βέβαια θα κάνεις άρθρο αύριο με αυτό το τεκμηριωμένο σχόλιο σου
εξάλλου θα κάνουμε έκτακτο ραδιόφωνο μάλλον την τέταρτη η την τρίτη θα ενημερώσουμε

Ανώνυμος είπε...

σχετικα διαβαστε και αυτο

http://crazycows.wordpress.com/2008/03/01/%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%86%CE%AD%CF%83%CF%84%CE%BF/

Ανώνυμος είπε...

Κύριοι Μπόμπολα, Κοντομηνά, Λαμπράκη, Αλαφούζο, Κουρή.

Δεν δέχουμε να μου λέτε τι να σκέπτομαι, γιατί αυτό το μπορώ μόνος μου.

Έχουμε πλέον την ελευθερία της “μπλοκόσφαιρας” και με το τρόπο αυτό έσπασε ο φασισμός σας.

Ανώνυμος είπε...

ayto pu paei na ginei apo tous neopasokous den exei smbei puthena!prepei na kateboume stous dromous san tous italous!NTROPH!
ZOYME MIA XOUNTA!ANERGOI EIMASTE,LEFTA DEN EXOUME KAI THA MAS KLEISOUN KAI THN FWNH MAS?TA BLOGS MAS!AYTO DEN PREPEI NA PERASEI!PERIMENOUME TROPOUS ANTIDRASHS!

greeks_against_stupidity είπε...

Εξαιρετικό, βάλαμε απ ευθείας link στο blog μας για αυτήν την ανάρτηση σας.

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΕΗΜΕΡΩΝΩΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΑΠ ΤΟΝ ΚΑΨΗ, ΤΟΝ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ, ΤΝ ΧΑΣΑΠΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΟΛΟΙΠΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ;
ΣΟΣΙΑ-ΛΗΣΤΈΣ ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΟΛΑ. ΟΛΕ!

e-NEWSandVIEWS είπε...

Εμείς, σαν e-NEWSandVIEWS (http://e-newsandviews.blogspot.com/) έχουμε πάρει ήδη πάρει θέση περί του όλου θέματος λέγοντας:

Δημοσιεύτηκε ότι μετά την δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια δρομολογήθηκαν άμεσα οι διαδικασίας για την ύπαρξη θεσμικού πλαισίου όσον αφορά τα blogs και ότι η απόφαση έχει ληφθεί από τον ίδιο τον Παπανδρέου…

Απαράδεκτες οι εξελίξεις στο χώρο της ελεύθερης έκφρασης των blogs. Τέτοιες κινήσεις κρίνονται σπασμωδικές αφού επιχειρείται η φίμωση των απόψεων. Η δημοκρατία δεν χρειάζεται πάτρωνες για να λειτουργήσει σωστά. Ας μη ξεχνάμε το περίφημο: Δημοκρατία υπάρχει εκεί όπου ένας πολίτης έχει το δικαίωμα να πει ελεύθερα πως δεν υπάρχει Δημοκρατία (John Kenneth Galbraith, Καναδός οικονομολόγος ).

Φαίνεται ότι οι Κυβερνόντες μας δεν έχουν ακούσει το: Αν δεν πιστεύουμε στην ελευθερία έκφρασης των ανθρώπων που απεχθανόμαστε, τότε δεν πιστεύουμε καθόλου σ' αυτήν. (Noam Chomsky, Αμερικανός γλωσσολόγος & πολιτικός) και προσπαθούν στο όνομα της τρομοκρατίας να καταφέρουν νέο τρομοκρατικό χτύπημα στη ελευθερία των blogs.

Aπλά Κύριοι της Κυβέρνησης, αφού γνωρίζεται τα πάντα και θέλετε να προστατέψετε -τάχα- τους bloggers, σας προτρέπω να ακολουθήσετε αυτό που είπε ο Noam Chomsky εδώ και χρόνια τώρα: Όλοι προβληματίζονται πώς να σταματήσουμε την τρομοκρατία. Υπάρχει όμως ένας πραγματικά εύκολος τρόπος: να σταματήσουμε να είμαστε μέρος της.

Πιστεύω ότι αυτό το τελευταίο, κάτι πρέπει να σας λέει…

(http://e-newsandviews.blogspot.com/2010/07/blogs.html)
Ελπίζουμε να πρυτανεύσει η λογική…

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ BLOG ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΟΝΟΜΑ;ή ΜΟΝΟ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΥΡΙΕ ΓΑΠ;ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΞΑΝΑΜΑΝΑ ΝΤΡΟΠΗ!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Δεν με βρισκει συμφωνη η ανωνυμια, θεωρω οτι οποιος εχει τα αρχίδια να πει κατι, λάθος ή σωστό, πρέπει να το λεει επώνυμα για να εχει και βαρος η καταγγελια του....
Ισως να ειμαι λάθος αλλα αυτη ειναι η άποψη μου

marianaonice είπε...

@Ρίκη μου
Μοιάζει σωστό αυτό που λες έτσι υπεραπλουστευμένο όπως το διατυπώνεις.
Όμως αν διαβάσεις με προσοχή τα σχόλια (και το δικό μου) θα καταλάβεις γιατί δεν είναι σωστό.
Δεν μπορούν όλοι να γράφουν επώνυμα, όχι γιατί θέλουν να παρανομήσουν συκοφαντώντας αλλά γιατί είναι τόσο ευάλωτοι που θα τους τυλίξουν σε μια κόλλα χαρτί αν διατυπώσουν αντίθετο πολιτικό λόγο κυρίως!
Άλλωστε υπάρχουν και άνθρωποι που λόγω επαγγέλματος, λειτουργήματος ή και λόγω της οικογενειακής ή κοινωνικής ζωής τους, δεν μπορούν να εκφραστούν επώνυμα. Αυτούς θα τους φιμώσουμε?
Δεν έχουν δικαίωμα να εκφράζουν απόψεις και γενικά σκέψεις και να διαδίδουν ιδέες?
Δεν θα σου πω περισσότερα.
Σε παραπέμπω να διαβάσεις το ποστ που μας παρέπεμψε ένας ανώνυμος @φίλος παραπάνω:
http://crazycows.wordpress.com/2008/03/01/%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%86%CE%AD%CF%83%CF%84%CE%BF/

marianaonice είπε...

@Ανώνυμε 02 Αυγούστου 2010 4:45 π.μ.
Διάβασα το ποστάκι που μας παρέπεμψες
Με βρισκει απόλυτα σύμφωνη και προτρέπω και τους άλλους σχολιαστές και αναγνώστες μας να το διαβάσουν.
Σ' ευχαριστούμε.

Ανώνυμος είπε...

Οι κανόνες στο “χάος” του διαδικτύου θα συμπεριλάβουν και τους πράσινους εκβιαστές;


http://olympia.gr/2010/08/02/%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%87%CE%AC%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%84%CF%8D%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B1/

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μαριάννα μου διαβασα προσεκτικά τα σχολια και καταλαβαινω πάρα πολυ καλά τι εννοεί ο καθένας.
Κι αν το διαπίστωσα
έτσι υπεραπλουστευμένο όπως λες, το εκανα γιατι θεωρω ότι μονο έτσι υπεραπλουστευμενα μπορουμε να διατηρησουμε πια τη ζωή και το μυαλο μας στη θεση τους.
Βαρεθηκα τα συνθετα, θελω αυτη τη ζωή που μου απομένει να μη μου τη δυσκολευεουν ....αν αποφασίσω να τη δυσκολέψω εγω δικαιωμα μου....όχι ομως των αλλων....κανενός αλλου
Στο ζητουμενο τώρα, εγω προσωπικά, σαν Ρίκη, δεν μπορω να δώσω καμια βαρύτητα σε ανωνυμη καταγγελια....μου θυμιζει το ψαρι που βγηκε απο τη ψαρόβαρκα μαρίδα κι ισαμε να φτάσει στη ψαραγορά έγινε φαλαινα....
κάτι που απεδειξα απο τη πρώτη στιγμη που μπηκα στη παρέα της μπλογκογειτονιας βγάζοντας φατσα φόρα τα στοιχεία μου, με όχι και τόσο ανωδυνες―πάντα τουλάχιστον― αναρτήσεις...
Οσο τώρα για το « όχι γιατί θέλουν να παρανομήσουν συκοφαντώντας αλλά γιατί είναι τόσο ευάλωτοι που θα τους τυλίξουν σε μια κόλλα χαρτί αν διατυπώσουν αντίθετο πολιτικό λόγο κυρίως!» η αληθεια δεν ειναι ποτέ συκοφαντία, ειναι ΑΛΗΘΕΙΑ!!!!


Για δε το « υπάρχουν και άνθρωποι που λόγω επαγγέλματος, λειτουργήματος ή και λόγω της οικογενειακής ή κοινωνικής ζωής τους, δεν μπορούν να εκφραστούν επώνυμα. Αυτούς θα τους φιμώσουμε?» οποιος δεν θελει να διακινδυνέψει να κατσει σπιτι του
Η καθε λογής ελευθερία μόνο με αίμα κερδίζεται.....
Δεν μπορείς να εισαι αραχτός στο καναπέ σου και να εχεις την απαίτηση να διαδίδεις ιδεες....


Αυτη βεβαια, ειναιεμένα η προσωπικη μου αντιληψη.....

marianaonice είπε...

@Ρίκη μου
Την εγκυρότητα της πληροφορίας, της καταγγελίας ή γενικά της ιδέας και της έκφρασης δεν τη δίδει το ονοματεπώνυμο κάποιου, αλλά το περιεχόμενο όσων γράφει και η αναφορά και διασταύρωση των πηγών του.
Μόνο αυτό θα σου πω:
Εγω γράφω με ψευδώνυμο και όχι με τα πραγματικά μου στοιχεία. Έχουμε γνωριστεί από κοντά, όμως δεν ξέρεις ποια είμαι και πως με λένε στην πραγματικότητα.
Έχει αυτό κάποια σημασία για σένα, σε όσα εκφράζω και διαδίδω μέσα σ' αυτή τη μπλογκόσφαιρα?
Αν όμως με υποχρεώσουν να δώσω τα στοιχεία μου, εγώ θα είμαι ανάμεσα σ' αυτούς που δεν θα μπορώ πλέον να γράφω καν, διότι τότε θα πρέπει να εγκαταλείψω και τη δουλειά μου.
Μήπως είναι πολύ βαρύ το τίμημα, για να έχω το δικαίωμα να επικοινωνώ και να εκφράζομαι εδώ μέσα?
Αν νομίζεις ότι έτσι πρέπει να κάνω, τότε λυπάμαι αλλά θα σου πω ευθέως ότι δεν έχω το θάρρος να απαρνηθώ όσα με κόπο τόσων χρόνων έστησα στην επαγγελματική μου ζωή και δεν έχω το θάρρος πολύ περισσότερο να βγω στην ανεργία.
Άρα το μόνο που απομένει είναι αφού δεν είμαι θαραλλέα, να πάψω να εκφράζομαι ελεύθερα και να διαδίδω τις ιδέες μου στο διαδίκτυο....
Μπορεί και να έχεις δίκιο...
:))

Ανώνυμος είπε...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη
Απασχόληση: Δημοσιογράφος

KATAΛΑΒΑΜΕ...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Δεν καταλαβες τιποτα φιλε ανωνυμε....αλλα και δεν υποχρεουμε να σου εξηγησω...

marianaonice είπε...

@Ανώνυμε
Όχι δεν ...καταλάβατε.
Η Ρίκη δεν είναι απο τους ...δημοσιογράφους που εννοείς...
Εκτός από αυτούς που καταδικάζουμε όλοι, υπάρχουν και δημοσιογράφοι που τιμούν το επαγγελμά τους και δεν είναι διαπλεκόμενοι. Εργάζονται για την πληροφορία και την είδηση, πολλές φορές έναντι πινακίου φακής και πάντα από τα μετώπισθεν.
Είναι και συγγραφέας άλλωστε, η Ρίκη.

Μη ξεχνάς η γενίκευση είναι φασισμός!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μαριαννα, γινεται τετοιο μπαχαλο εδω μέσα, που δεν μπορεις να γνωριζεις εκ των προτέρων ποιο ειναι το μαυρο και ποιο το άσπρο....
Χωρια που θα πρέπει να εχεις πολυ μεγάλη και οξεία αντίληψη για να διασταυρώσεις την εγκυρότητα της πληροφορίας, της καταγγελίας ή γενικά της ιδέας και της έκφρασης οπως λες κι εσυ...
Αλλα και βεβαια τα οσα σου είπα δεν σημαινουν πως δεν πιστεύω πως υπαρχουν και εξαιρέσεις....
Οπως επισης δεν με ενδιαφερει ο συνομιλητης παρα μονάχα τα οσα πρεσβεύει
Ομως, αυτοι που πρεσβεύουν αυτο που σε σενα ειναι τοσο ξεκάθαρρο, θαρρω ειναι λιγοι....άρα ποιος με βεβαιώνει εμένα πως πίσω απο κάποιες καταστάσεις δεν κρυβετε κάτι αλλο
Ασε Μαριάννα μου, μπαχαλο....δικιο κι εσυ, δικιο κι εγω, μοιραζεται άραγε ποτέ το δικιο στη μεση;

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αυτο το πινακιο φακής ειναι η δικη μου ανταμοιβη και των περισσοτέρων συναδελφων μου εδω Μαριάννα μου.....
Και ξερεις, εχασα πριν 2― 3 χρονια την πιο καλη ισως δουλεια που είχα αποκτήσει στη ζωη μου γιατι δεν δεχτηκα να κουκουλώσω.....

Ειχα ομως στην αρχη ενα δάσκαλο, που μου εμαθε πως ο έντιμος δημοσιογραφος οφείλει να βγαινει πάντα μπροστά στην από την ειδηση...οχι πισω....οπως ακριβως ο καπετάνιος οφείλει να βγαίνει τελευταιος απο το καραβι...θα μου πεις αλλο τι οφειλουμε κι αλλο τ δινουμε.....σωστα

Για μενα ομως ειναι αργα πια για να αλλάξω...

marianaonice είπε...

"...μοιραζεται άραγε ποτέ το δικιο στη μεση;"
Ποιός ξέρει Ρίκη μου, μπορεί και να μοιράζεται...
:)))

marianaonice είπε...

@Ανώνυμε 2:13 μ.μ.
Και κάτι ακόμη.
Η @Ρίκη πιστεύει στην ελευθερία της έκφρασης του λόγου έμπρακτα, αφού έχουμε την τιμή να είναι και συντάκτρια των Ενωμένων Μπλόγκερ.

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...
Δεν με βρισκει συμφωνη η ανωνυμια, θεωρω οτι οποιος εχει τα αρχίδια να πει κατι, λάθος ή σωστό, πρέπει να το λεει επώνυμα για να εχει και βαρος η καταγγελια του....
Ισως να ειμαι λάθος αλλα αυτη ειναι η άποψη μου

02 Αυγούστου 2010 12:57 μ.μ


ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ;AΦΟΥ Η ΙΔΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΦΙΜΩΣΗΣ!

marianaonice είπε...

@Ανώνυμε
Δεν σε κοροϊδεύω, είδα τι γράφει η Ρίκη.
Όταν λέω ότι είναι υπέρ της ελευθερίας της έκφρασης του λόγου, αυτό δεν σημαίνει κατ' ανάγκη ότι πρεσβεύει και την ανώνυμη ελεύθερη έκφραση.
Η άποψή της αν κατάλαβα καλά, είναι ότι πρέπει να είμαστε ελεύθεροι να στοχαζόμαστε και να διαδίδουμε τους στοχασμούς μας και τις ιδέες μας, επώνυμα όμως.
Αυτή είναι η άποψή της.
Δεν συμφωνώ μαζί της, και απλά της εξήγησα το γιατί.
Όμως είναι ελεύθερη κι αυτή να έχει τη δική της άποψη.

dyosmaraki είπε...

Κάθε απόπειρα για κατάργηση της ανωνυμίας των blogs είναι ένα ακόμη βήμα προς την κατάργησης της ελευθερίας του λόγου.

Εξ άλλου η κυβέρνηση πέφτει σε αντιφάσεις: Πως είναι δυνατόν από τη μια το ο προϊστάμενος του Υπουργείου Προστασίας οτυ Πολίτη να στηρίζει την ανώνυμη κατγγελία για τα κακώς κείμενα της Υπηρεσίας και από την άλλη ο Υπουργός Δικαιοσύνης να προωθεί την κατάργηση της ανωνυμίας στα blogs?

Φανταστείτε τον εαυτό σας να είστε δημόσιος υπάλληλος και να γνωρίζετε πως ο προϊστάμενός σας ενώ πήρε κονδύλια για να φτιάξει βιβλιοθήκη στην υπηρεσία, τα χρησιμοποιήσε για να φτιάξει προσωπική γκαρσονιέρα!!!! Πως μπορεί να καταγγείλετε αυτό το γεγονός επώνυμα? Την άλλη μέρα θα μετατεθείτε στο Σουφλί!!!!!

Οσο για τις παράνομες πράξεις το έχουμε ξαναπεί: Οταν υπάρχει καταδικαστική δικαστική απόφαση (στοιχειοθετημένη) τότε κανείς δεν έχει αντίρρηση να αρθεί η ανωνυμία. Ομως δεν είναι δυνατόν για τις 5-10 εξαιρέσεις να θεσμοθετηθεί ένας κανόνας που θα θίγει το σύνολο των blogs!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αυτο που εγω επιθυμω λοιπον ειναι η χρυση τομη Μαριάννα μου....


Κι εσυ τουλάχιστον ξέρεις, οσο γίνετε να ξερεις, πως ειμαι υπερ της ελευθερης έκφρασης.....

Σιγαλας Μακαριος είπε...

Kαλησπέρες... τα σέβη μου...
Αν σε ενδιαφέρει...
Απαιτώ Δικαιοσύνη- Θέλω την Πατρίδα μου Λεύτερη: Γίνομαι ΣΥΝ-ΜΗΝΥΤΗΣ ΤΩΡΑ!
ΓΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΥΝ-ΜΗΝΥΤΕΣ ΣΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ & ΤΟΥ Δ.Ν.Τ!


Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ:

1. ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΒΟΛΟ "ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ", ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΑΣ. ΚΟΣΤΙΖΕΙ 10 ΕΥΡΩ.


2. ΓΡΑΨΤΕ: " Εγώ ο/η...κάτοικος ...οδός.., δηλώνω παράσταση πολιτικής αγωγής, στην υπ'αριθμόν:

ΑΒΜ: Α10/1688/27-5-10 μήνυση που κατέθεσε στη Χαλκίδα ο Δημήτριος Αντωνίου, κατά των βουλευτών του Ελληνικού κοινοβουλίου για εσχάτη προδοσία.



3. ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΑΣ ΑΠ'ΟΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟΥ.

4. ΖΗΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ.



Ενημερώστε όλους τους Έλληνες

Τώρα μπορούμε να συμμετέχουμε στον αγώνα για την πατρίδα μας

Μήνυση για εσχάτη προδοσία (το κείμενο εδώ: http://bloggingvsmanipulation.wordpress.com/2010/06

Σιγαλας Μακαριος είπε...

και όσο για την ανωνύμια στα μπλοκς μεγάλο κεφάλαιο. Η χρηση της ανωνυμίας αποδεικνυει αν το προσημο είναι θετικο η αρνητικό. Η καταργηση της ειναι προς τη λάθος κατευθυνση πάντως για χιλιάδες λόγους...
Υ.Γ Αν καποιος θελει να σας βρει έστω και σαν ανωνυμο θα σας βρει πάντως μην τρεφετε αυταπατες... Τα παντα παρακολουθούνται...

ΤΟ ΠΡΩΚΤΙΚΟ είπε...

Απάνω τους Άνεμε.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ανωνυμε το βλέπεις αυτο;


EK MEΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΡΗΤΗ ,.ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΗ ΜΑΣ 6/8/10 ΣΤΟ ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΧΑΝΙΩΝ ΞΕΝ ΜΙΝΟΑ ΠΑΛΛΑΣ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΕΥΤΕΞΗ ΤΥΠΟΥ.ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ Κ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.WWW.200000.GR
http://WWW.200000.GR/
WWW.200000.GR


εγω ομως εκει δεν θα παω, και ποτέ δεν πήγα σε τετοιου ειδους συγκεντρώσεις.....γιατι δεν γουστάρω να πηγαινω....

marianaonice είπε...

@dyosmaraki
Περιττό να σου πω πόσο σύμφωνη με βρίσκεις καλή μας @φίλη!

@WishmasteR
Το έχουμε υπόψη μας το θέμα και το παρακολουθούμε... Έχουμε μάλιστα ορισμένοι από εμάς υπογράψει...
Σ' ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

marianaonice είπε...

@Ρίκη μου
Εγώ σε ξέρω πλέον...
Και γι' αυτό χαιρομαι που είσαι εδώ @μαζί μας.
Νάσαι σίγουρη!
:)))

Aνεμος είπε...

. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.

2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.

3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα ή συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.

4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν "ενημερωτικά" και "μη ενημερωτικά" blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.

5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.

6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.

7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.

8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.

9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger." -

Aνεμος είπε...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη με όλη την συμπάθειά μου ξεκινάς με λάθος βάση άλλο ΜΜΕ και άλλο bloggers
έγραψα κάποιους κανόνες επάνω

Τσακ είπε...

Μαγκες...
Οσο έσβησαν το τσιγάρο, άλλο τόσο θα κλείσουν και τα blogακια μας!!!

Στο Ελλαδισταν είμαστε!Don t worry be happy!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ανεμε, κρατω τη συμπάθεια κι αφηνω εξω ολα τα υπολοιπα

dimotis-paggeou είπε...

Διαβάζω και προσπαθώ να καταλάβω! Εγώ θέλω να δώσω μία άλλη διάσταση στο θέμα.
Είμαι blogger σε μία πολύ μικρή κοινωνία και προσπαθώ να διορθώσω διάφορα στραβά της, έχω αποκαλύψει πολλές αλήθειες που πονάνε διάφορους σε τοπικό επίπεδο, έχω θίξει θέματα ταμπού για μικρές κοινωνίες, αλήθειες πάντα με στοιχεία π.χ οικονομικές ατασθαλίες στον Δήμο , το μεγάλο πρόβλημα του νερού με το Αρσενικό και άλλα πολλά. Πολλοί σήμερα θέλουν τους Δημότες του δήμου μας να ζουν στο σκοτάδι μετά τα γεγονότα του Δεκεμβρίου (δολοφονία του Δημάρχου Παγγαίου) αυτές τις αλήθειες γιατί δεν τις διαβάζουμε πουθενά αλλού ΕΠΩΝΥΜΑ και πιστεύει κανείς ότι εγώ θα μπορούσα να τις γράψω επώνυμα αλλά να το θέσω και αλλιώς στο μικρό μου blog πίσω από την ανωνυμία μπορώ και θέτω και άλλα πολύ μικρότερα κοινωνικά θέματα π.χ ασυδοσία Ελληναράδων με μηχανές με σούζες σε κεντρικούς δρόμους στο μικρό χωριό μου αν τα έλεγα επώνυμα θα έτρωγα κάθε μέρα το ξύλο της ζωής μου.
Η αλήθεια είναι αλήθεια και δεν χρειάζεται επώνυμο, το ψέμα είναι ψέμα και καθημερινά το ζούμε επώνυμα από την τηλεόραση και τα ΜΜΕ. Και στο κάτω κάτω ρε παιδιά υπάρχει αληθινά προστασία ανωνυμίας. Εγώ σαν blogger είμαι σίγουρος ότι αν αύριο οι αρχές - αρχές! θέλουν να με βρουν θα τα καταφέρουν πολύ εύκολα.
Επίσης άστους να λένε ότι και να θέλουν να περάσουν δεν είναι μόνο δικό τους θέμα όταν τα blogs φιλοξενούνται στο εξωτερικό.
Keep blogging και μην μασάτε απλώς οι εντεταλμένοι δημοσιογράφοι και τα αφεντικά τους κινδυνεύουν και όχι η Δημοκρατία.