2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ Η ΕΛΛΑΣ !!!


Πέμπτη 8 Απριλίου του σωτήριου έτους 2010 , ώρα 11:45 ώρα Ελλάδος.

Έξι μήνες μετά την ιστορική νίκη του ΠΑΣΟΚ και του Γ.Α. Παπανδρέου , ο οποίος θα μας έβαζε σε μια νέα τροχιά ανάπτυξης , ή μάλλον την ιστορική ήττα του μέγιστου διδύμου απογραφέων Καραμανλή - Αλογοσκούφη .

Δεκαπέντε μέρες μετά την "ιστορική" συμφωνία των Βρυξελλών.

Τα spread δεκαετών ομολόγων στο ιστορικό ανώτατο όριο των 432 μονάδων βάσης.....και ο ανήφορος συνεχίζεται !
Το Χρηματιστήριο Αθηνών -3.90 % , στις 1900 μονάδες .... και ο κατήφορος συνεχίζεται !!
Γιατί όχι άλλωστε ; Όπως λέει και ένας φίλος μου : " Αν ο άλλος σε βάλει κάτω μετά σε πηδάει όπωβς θέλει" .

Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε . Η τροχιά έγινε εκτροχιασμός μάλλον.

Με τις υγείες μας .
Γίναμε οι πόρνες των διεθνών αγορών .Μάθανε ότι πηδιόμαστε και πλακώσαν και οι γύφτοι.
Όλοι αυτοί που σήμερα είμαστε μεταξύ 20 και 40 μαθάινουμε ότι ματαίως ζούμε.Είμαστε άχρηστα βάρη στους κρατικούς προυπολογισμούς και στις κοινωνικές δαπάνες.
Είμαστε ήδη ηθικά χρεωκοπημένοι.

Πότε θα παραδώσουμε και τα κλειδιά του μαγαζιού να ησυχάσουμε.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΞΩ

37 σχόλια:

marianaonice είπε...

Θυμήσου τις ιαχές,
την απόλυτη επιβεβαίωση
το πλήθος
τη μάζα
τον όχλο
οι μεταμορφώσεις της σκιάς
κι ο δισκοβόλος στο βάθος ακίνητος
ν' αγωνίζεται αιώνια
σ΄έναν αόρατο στίβο
πάντα μοναχικός
κι αδιαφιλονίκητα πρώτος
Ποιός μπορεί άραγε
να τον συναγωνιστεί
μες τη μαρμάρινη αθανασία?
απτόητος απ' την πραγματική του ηλικία...

Θα μας λυπηθεί κι εμάς ο Θεός
όλο και κάποια κόρη του
θα περάσει από δω
με το ζεμπίλι στον ώμο
σκύψε, κοίταξε μέσα άφοβα
πώς σπαρταρά το ψάρι
με τις πληγές απ' τ' αγκίστρι
βαθιά μέσα στο κόκκινο μάτι του
είσαι εσύ και εγώ...
-ακόμη δεν μας βλέπεις...

Γ. ΔΑΒΒΕΤΑΣ

Χριστός ανέστη, χρόνια πολλά @Aldebaran!

aldebaran είπε...

@Μαριάννα
Χρόνια Πολλά καλή μου.

Εκπληκτικοί στίχοι και πόσο αληθινοί.

".....πώς σπαρταρά το ψάρι
με τις πληγές απ' τ' αγκίστρι
βαθιά μέσα στο κόκκινο μάτι του
είσαι εσύ και εγώ...
-ακόμη δεν μας βλέπεις"

irizaar είπε...

αυτή τη στιγμή το όρνεα του Δ.Ν.Τ. (επιτηρητές) ελέγχουν τα δημοσιονομικά μας. το θέμα είναι τόσο αποτρόπαιο που δεν έπρεπε ούτε ένας Έλληνας και Ελλαδίτης νάναι σπίτι του. το τί σημαίνει ΔΝΤ πολύ λίγοι το ξέρουν και αυτοί ποιούν την νήσσαν. γινόμαστε χώρα του Τρίτου Κόσμου! ότι περιουσία του Δημοσίου έμεινε απούλητη θα πουληθεί. ανεργία, φτώχεια, ακρίβεια, διάλυση του κοινωνικού ιστού. θα κάνουμε δεκαετίες να συνέλθουμε. πού είναι η αντιπολίτευση και τα συνδικάτα;
γιατί δεν είμαστε στους δρόμους να τα κάνουμε λαμπόγιαλο;

marianaonice είπε...

...γιατί δεν είμαστε στους δρόμους να τα κάνουμε λαμπόγιαλο;...

Ποτέ δεν είναι αργά!!
Ας το σκεφτούμε κι ας το προκηρύξουμε έστω και από @εδώ μέσα, όλοι όσοι συμφωνούμε!!

marianaonice είπε...

Το "λαμπόγιαλο" φυσικά συμβολικά το εννοείς, γιατί δεν είμαστε υπέρ των καταστροφών περιουσιών αναίτιων πολιτών!!
Στη Βουλή να πάμε!! Εκεί να φωνάξουμε!

Theodosia είπε...

Στη Βουλή να πάμε!!!Εκεί να φωνάξουμε.Συμφωνώ απόλυτα προκυρήξτε το.

irizaar είπε...

Μαριάνα, φυσικά και δεν εννοώ καταστροφές.

marianaonice είπε...

@irizaar
Ήμουν σίγουρη καλή μου...
:)))

mareld είπε...

Ο Γκαίτε είπε κάποτε:
"Δεν ξέρω τι έχω πετύχει στην Τέχνη.
Το μόνο που ξέρω είναι ότι με την Τέχνη
έγινα ευγενέστερος".
Ε, εγώ έχω γίνει ευγενέστερος μαχόμενος
για την αταξική κοινωνία.
Δεν μ ενδιαφέρει η οικτρή ουτοπία.
Εγώ θέλω να είμαι ευγενέστερος και το να είμαι
ευγενέστερος σημαίνει να αγωνίζομαι
για την επικράτηση της αταξικής κοινωνίας»
Νίκος Καρούζος


Από το δάσος της βροχής σε όλους σας με αγάπη!!!

http://www.youtube.com/watch?v=rW8Hw7MLOhA&feature=related


Κάποτε ρώτησαν τον Ραμπί Μεναχέμ Μέντελ του Βόρκι, τι ξεχωρίζει ένα παιδί του Αβραάμ από τους άλλους ανθρώπους. Κι αυτός απάντησε: "Τρία πράγματα του ταιριάζουν. Γονατίζει όρθιος, κραυγάζει άλαλος, χορεύει ακίνητος"

marianaonice είπε...

@mareld
"...Γονατίζει όρθιος, κραυγάζει άλαλος, χορεύει ακίνητος..."

Η παρέμβασή σου, όπως πάντα καταλυτικήηη!!!
:)))

mareld είπε...

Γλυκιά μου Μαριάννα!!!

Ακούω

Μέσα μου ο αέρας που φυσά
Δε λέει να ημερέψει
Μου ξεσηκώνει την καρδιά
Και μου σκορπάει τη σκέψη..

και στο αφιερώνω..

http://www.youtube.com/watch?v=DylQ33IKCT8&feature=related

marianaonice είπε...

@mareld μου
σ' ευχαριστώωω!!
Τα αφιερώματά σου πάντα σκάβουν την ψυχή μου, στα κατάβαθα!!
Κι εγώ με τη σειρά μου το αφιερώνω σ' όλους τους Ενωμένους Μπλόγκερς που
μέσα τους ο αέρας που φυσά δεν λέει να ημερέψει...

Φιλιάαα!
:)))

mareld είπε...

Σε όλους Σας με αγάπη από το δάσος της βροχής!!!!!

No es sueño la vida. ¡Alerta! ¡Alerta! ¡Alerta!

Όνειρο η ζωή δεν είναι
κι όποιος πόνεσε στον πόνο
πάντοτε θε να πονάει
κι όποιος θάνατο φοβάται
θα τον κουβαλάει στους ώμους.

Ψέμμα είναι πως κοιμούνται
στ' ουρανού τα φυλλοκάρδια.
Ούτε ένας δε σταλιάζει.
Μ' αν κανείς τα μάτια κλείσει
μαστιγώστε τον αδέρφια,
μαστιγώστε τον για να 'χει,
να 'χει ορθάνοιχτα τα μάτια
και φλεγόμενες πληγές.
Κανείς στο κόσμο δεν κοιμάται
ούτε ένας δεν κοιμάται.

Μουσική: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
Στίχοι: Frederico Garcia Lorca

http://www.youtube.com/watch?v=A0Zv5FECZ_w&feature=related

marianaonice είπε...

Κανείς στο κόσμο δεν κοιμάται
ούτε ένας δεν κοιμάται...

Σ' ευχαριστούμε υπέροχη φίλη μας!!
Νάσαι πάντα καλά και πάντα εδώ @κοντά μας, έστω κι αν βρίσκεσαι μίλια μακριά ξενητεμένη!
:))

Theodosia είπε...

Κάποτε ρώτησαν τον Ραμπί Μεναχέμ Μέντελ του Βόρκι, τι ξεχωρίζει ένα παιδί του Αβραάμ από τους άλλους ανθρώπους. Κι αυτός απάντησε: "Τρία πράγματα του ταιριάζουν. Γονατίζει όρθιος, κραυγάζει άλαλος, χορεύει ακίνητος"
Μάλλον δεν εννοούσε τους Ελληνες.
Αν ήταν έτσι ο Ελληνας όλα θα τα είχε δεχτεί αμαχητί.
Και δεν θα είχε την ιστορία του ΟΧΙ KAI TOY 1821.
Μ`ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ Αβρααμ

marianaonice είπε...

@Theodosia
Νομίζω ότι οι εκφράσεις: "Γονατίζει όρθιος, κραυγάζει άλαλος, χορεύει ακίνητος" δεικνύουν ακριβώς αυτή την εσωτερική δύναμη της ψυχής που ακόμη κι αν τη γονατίσεις παραμένει όρθια, αν της κλείσεις το στόμα, αυτή συνεχίζει να κραυγάζει κι αν τη δέσεις ακίνητη αυτή μπορεί και χορεύει!!
Δηλαδή εννοούν την αδούλωτη ψυχή που παραμένει πάντα ελεύθερη και αντιστέκεται ακόμη και σ' ένα κελί!!
Έτσι υπέλαβα εγώ το νόημα αυτών των φράσεων που μας παρέθεσε η @Mareld!!
Και νομίζω ότι αυτό χαρακτηρίζει και τους αληθινούς Έλληνες, όσοι απόμειναν πλέον!

mareld είπε...

Σε ευχαριστώ Μαριάννα μου!

Τυχερή που σε κουβαλάω ανάλαφρα στη καρδιά μου!

Συνήθως μου θυμίζεις τον αγαπημένο μου Γκιμπράν

"Γιατί στην φιλία, όλες οι σκέψεις, όλες οι επιθυμίες, όλες οι προσδοκίες
γεννιούνται και μοιράζονται χωρίς λέξεις, με χαρά που είναι άφωνη".

Ωραία η Ελλάδα με κυριεύει αλλά όχι μόνη..τυχαίνει να είμαι πολίτης του κόσμου!!!!

marianaonice είπε...

@mareld
Τυχερή εγώ που απολαμβάνω της φιλίας μιας πολίτη του κόσμου και μιας βέρας Ζακυνθινιάς που κουβαλάει μέσα της όλο το γαλάζιο της Ελλάδας!!
Ο Γκιμπράν και δικός μου αγαπημένος:

"...Όταν σας λέει την άποψή του ο φίλος σας, μη φοβηθείτε το "όχι" του νου σας και μην αποσιωπήσετε το "ναι". Κι όταν μένει σιωπηλός, η καρδιά σας συνεχίζει να αφουγκράζεται τη δική του..."

Είναι φανερό πια ότι αφουγκράζομαι την καρδιά σου και αφουγκράζεσαι τη δική μου, ακόμη και σιωπώντας...

Φιλιάαα!!!
:)))

Aνεμος είπε...

@ γλυκια mareld
Δεν μ ενδιαφέρει η οικτρή ουτοπία.
Εγώ θέλω να είμαι ευγενέστερος και το να είμαι
ευγενέστερος σημαίνει να αγωνίζομαι
για την επικράτηση της αταξικής κοινωνίας»
φοβερο

Ανώνυμος είπε...

@ Mareld ειπες :
Κάποτε ρώτησαν τον Ραμπί Μεναχέμ Μέντελ του Βόρκι, τι ξεχωρίζει ένα παιδί του Αβραάμ από τους άλλους ανθρώπους. Κι αυτός απάντησε: "Τρία πράγματα του ταιριάζουν. Γονατίζει όρθιος, κραυγάζει άλαλος, χορεύει ακίνητος"
Και γω ο αδαεις ερωτω: 1)Ποιος ειναι αυτος ο Εβραιος ??Γιατι θα πρεπει να δωσω σημασια σε αυτα που λεει?Τον ξερει κανεις αλλος εκτος απ τη φυλη του και τους οπαδους των αταξικων κοινωνιων που μας οδηγουν στην παγκοσμιοποιηση? 2)Και κατι τελευταιο,οι Ελληνες δεν ειναι παιδια του Αβρααμ ,εκτος αν εννοειτε τους προσφατα πολιτογραφομενους νεοελληνες με το νεο νομοσχεδιο...Εσεις σαν "πολιτης του κοσμου" βλεπω οτι αντιδρατε στο να σας κυριευση η Ελλαδα,λογικο ειναι να προτιματε τις ριζες σας..
@Marianaonice "Φοβου τους Δαναους και δωρα φεροντες" Η πυροσβεση ειναι καλο να γινεται αλλα με φειδω..
@ Ανεμε οταν τα ειπε αυτα ο Καρουζος σαν απαντηση για τον Γκαιτε ,ο αταξικος αγωνας του προλεταριατου ηταν στο φορτε του..Σημερα η αταξικη κοινωνια οχι απλα φανταζει σαν ουτοπια αλλα ειναι αδυνατο να συμβει με την παγκοσμιοποιηση προ των πυλων..Η οποια πονταρει στην εκμεταλλευση των ανθρωπων απο τα κτηνη που την προωθουν..Πρωτος τους στοχος ..ο Ελληνισμος ,και οτι αυτος περικλειει..

marianaonice είπε...

@Περίοπα
Δεν νομίζω ότι η @Mareld με την παράθεση των παραπάνω παραπομπών ήθελε να μιλήσει για τη σημερινή προσχεδιασμένη δήθεν αταξική κοινωνία του Παγκόσμιου Καπιταλισμού.
Ήθελε να μιλήσει απλά για το όνειρο όλων των απλών, ιδεολόγων και ονειροπόλων δημοκρατικών και γιατί όχι αριστερών τότε, ανθρώπων που πίστεψαν σ' αυτή την αταξική κοινωνία και πολλοί θυσιάστηκαν γι' αυτό τους το ιδανικό!
Και όταν μίλησε για το τέκνο του Αβραάμ σαφώς και δεν ήθελε να υπονοήσει τα τέκνα των Εβραίων, αλλά το τέκνο του εκλεκτού του Θεού, που σίγουρα έπρεπε να ξεχωρίζει και να έχει αδούλωτη και με εσωτερική δύναμη ψυχή και πνεύμα!!!
Μη τα παίρνετε παιδιά όλα στην κυριολεξία, γιατί κινδυνεύουμε να πέσουμε σε παρανόηση ο ένας του άλλου!
Οι στίχοι αυτοί και οι γραφές όταν αποτυπώθηκαν η κοινωνία ήταν αλλιώς και τα οράματα και τα ιδανικά ήταν πιο ξεκάθαρα!
Οι ρήσεις αυτές είναι διαχρονικές και αφορούν την αλήθεια, δεν έχουν να κάνουν με τη σημερινή υποκρισία των δήθεν σοσιαλιστών που είναι πιστοί στη Λέσχη Μπίλντεμπεργκ!

Aνεμος είπε...

αν εξαιρέσω το τρολαρισμα που κάποτε το κάνανε εχθροί και τωρα το κάνουν φίλοι... δηλαδή δεν γράφουμε για κανένα αρθρο σχόλιο ,ουτε για τα άμοιρα παιδιά ,και εμμένουμε στα μιση μας,πράγμα που θλιβερό,απαντω με τους στίχους ΑΠΟ τον καινούργιο δίσκο του
Παπακωνσταντίνου Βασίλη
Πάντα γλιτώνω απ' τις κακές μου σκέψεις,
απ' τις φωνές και τις μεγάλες φασαρίες μου. Χρόνια φορτώνω.
Σα μετανάστης έφτιαξα πατρίδα μέσα από τις θεωρίες μου,
αλλού τα μάτια, αλλού τα χέρια μου,
εδώ δεν πιάνουν τα γέλια μου. Χρόνια φορτώνω.

Με πόζες και σπαστά ελληνικά γράφουν ιστορία οι πεθαμένοι,
μ' ασθενοφόρα και με περιπολικά ξυπνάν απ' τ' όνειρό τους οι ευτυχισμένοι.
Κανείς, κανείς δεν παίρνει την ευθύνη,
κανείς, κανείς μια φωτιά δε δίνει.

Φωνάζει η πόλη, πεσμένο κάστρο,
που έφυγαν οι φίλοι κι αφήσαν τις σημαίες τους. Με θέλουν όλοι.
Παίρνουν τηλέφωνα να μπω στις διαλυμένες τις παρέες τους,
όπως τα βρήκαν, έτσι τ' αφήσανε,
βουνά ανεβήκαν, κυλήσανε. Χρόνια φορτώνω.

Με πόζες και σπαστά ελληνικά γράφουν ιστορία οι πεθαμένοι,
μ' ασθενοφόρα και με περιπολικά ξυπνάν απ' τ' όνειρό τους οι ευτυχισμένοι.
Κανείς, κανείς δεν παίρνει την ευθύνη,
κανείς, κανείς μια φωτιά δε δίνει.

Εε φωνάζει η πόλη,
εε με θέλουν όλοι.
Εε μου ρίχνουν την ευθύνη,
εε κανείς φωτιά δε δίνει.

Χρόνια φορτώνω.

Theodosia είπε...

@marianaonice
"Οι στίχοι αυτοί και οι γραφές όταν αποτυπώθηκαν η κοινωνία ήταν αλλιώς και τα οράματα και τα ιδανικά ήταν πιο ξεκάθαρα"!
Στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η χώρα μας και στην κακή φυχολογία που είμαστε όλοι μας είναι άκαιρα τέτοια ποιήματα.
Και μάλλον η συγκεκριμένη κυρία σαν πολίτης του κόσμου δεν μπορεί να κατανοήσει την σοβαρότητα και την κρισιμότητα των καιρών εδώ στην Ελλάδα.

marianaonice είπε...

@Theodosia
Η συγκεκριμένη Κυρία, με το Κ κεφαλαίο, είναι ένας υπέροχος άνθρωπος και είναι φίλη του Άλκη εδώ και δύο χρόνια κι από αυτόν τη γνώρισα κι εγώ και ειλικρινά ένοιωσα τυχερή που απολαμβάνω της φιλίας της!
Με στενοχωρεί λοιπόν όταν την παρανοούν και την απαξιώνουν!
Δεν το αξίζει, έχει δώσει για την πατρίδα μας, πολύ περισσότερα από όσα φαντάζεσαι, έφυγε κυνηγημένη και σήμερα κατάφερε να κρατήσει αναλοίωτο και ονειροπόλο τον εαυτό της, μέσα στη γενική ισοπέδωση των πάντων!
Τα ποιήματα και η λογοτεχνία διαχρονικά αποδείχθηκαν οι καλύτεροι σύμβουλοι και ο καλύτερος τρόπος για την εμψύχωση του κάθε δοκιμαζόμενου λαού!
Με ποιήματα και τραγούδια πήγαν οι νέοι μας μπροστά στις επαναστάσεις και στον πόλεμο!!!

Ανώνυμος είπε...

@Marianaonice Δεν αναζητησα υπονοιες στα γραπτα της Mareld,η ιδια ειπε οτι ειναι "και πολιτης του κοσμου"διαζευτικα απο την Ελλαδα που την κυριευει..Οταν απευθυνουν μια ερωτηση σε καποιον Εβραιο για το τεκνο του Αβρααμ ,ειναι σαφεστατο οτι προσμενουν απαντηση για τα τεκνα του Ισραηλ.Δεν εχω τιποτε με τα αμοιρα τεκνα του που συρονται και αυτα οπως ολοι μας ,θυσια στο βωμο του Μαμωνα...Η αναφορα ομως σε Ραβινους και τα γραπτα τους μονο τους σκοπους των εχθρων ολης της ανθρωποτητας εξυπηρετει.Οι οπου γης πολιτες του κοσμου ειναι πλανημενοι οταν τους χρησιμοποιουν διαβλεπωντας τους απωτερους σκοπους τους που ταυτιζονται απολυτα και με τους Πατερες του Χριστιανισμου..Να αποκοιμησουν τους ιδεαλιστες και ονειροπολους πολιτες του κοσμου ειναι ολων τους η εννοια.Και αυτο προσπαθησα να αναδειξω με το προηγουμενο σχολιο μου..ισως αστοχα, λεω εγω τωρα...
@ Ανεμε Δεν καταλαβα ,εννοεις οτι θα πρεπει να σχολιαζουμε ολες τις αναρτησεις εδω μεσα για να γλυτωνουμε το κινδυνο να μας πει καποιος οτι τρολλαρουμε?Αν ειναι ετσι..ευχαριστω δεν θα παρω..κι ας με πει οποιος θελει οτι τρολλαρω...Εμενα η Γαζα και τα παιδια της π.χ.θα με απασχολησει οταν θα εχω καταφερει/φροντισει την επιβιωση των κοντινων μας παιδιων,της γειτονιας του χωριου ή της πολης μας.Μετα ερχεται η σειρα της οποιαδηποτε γειτονος χωρας..Αν αυτο εσενα σου δειχνει "μισος" και "εμμονη" !...
Β-(( τοτε ας φερει η Μαριανα και κατα δω πυροσβεστηρες....και προβολεις να το φωτισουμε..Και ο Βασιλης σαν ακομα ενας Νταλαρας συνεχιζει να κανει καλα τη "δουλεια" του.

Ανώνυμος είπε...

ποιος παίρνει την ευθύνη για αυτό το άμοιρο παιδί τι σημασία έχει από που ήταν
ήταν ένα παιδί ειλικρινά εξοργίζομαι όταν έχετε ρατσιστές συντάκτες αλλά μάλλον δεν φταίτε εσείς τι να πρωτοπροβάλλετε

Ανώνυμος είπε...

@ Περίοπας είσαι λίγο μα...κας?/
έχουν τα νεκρά παιδιά πατρίδα??
εσύ εξοργίζεσαι για ένα στίχο και απαξιώνεις τα νεκρά παιδιά του κόσμου που σκοτώνονται από τυφλή βια
αυτό το άρθρο δεν γράφτηκε?
http://enomenoiblogers.blogspot.com/2010/04/blog-post_5889.html
ρε ουστττττττττττττ
γυμνοσάλιαγκες

Ανώνυμος είπε...

@ Ανωνυμε Ανεμε...μηπως καταλαβαινεις εσυ τι εχεις γραψει??
Παντως αν τα καταλαβαινεις τοτε εσυ εισαι οχι λιγο αλλα πολυ μα..κας χωρις ?.Εκνευριζεσαι και κανεις μα..κιες ,μου ηρθαν διπλα τα σχολια σου..δυο ανωνυμου και δυο Ανεμου ,ευχαριστω..ο γυμνοσαλιαγκας...
Επισυναπτω και το ενα προς γνωσιν :
Ο χρήστης Aνεμος άφησε ένα νέο σχόλιο στην ανάρτηση "ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ Η ΕΛΛΑΣ !!!":

@ Περίοπας είσαι λίγο μα...κας?/
έχουν τα νεκρά παιδιά πατρίδα??
εσύ εξοργίζεσαι για ένα στίχο και απαξιώνεις τα νεκρά παιδιά του κόσμου που σκοτώνονται από τυφλή βια
αυτό το άρθρο δεν γράφτηκε?
http://enomenoiblogers.blogspot.com/2010/04/blog-post_5889.html
ρε ουστττττττττττττ
γυμνοσάλιαγκες

aldebaran είπε...

Έχω την εντύπωση πως τα σχόλια από ένα σημείο και μετά δεν είχαν και πολλή σχέση με την συγκεκριμένη ανάρτηση .
Η Mareld παρέθεσε απλά κάποιους στίχους , δεν νομίζω πως σκοπό είχε να προπαγανδίσει την αταξική κοινωνία .Το να συζητήσουμε για το ουτοπικό η μή της υπόθεσης δεν νομίζω πως είναι θέμα της ανάρτησης.Ούτε το να αμφισβητούμε την Ελληνικότητά της mareld επειδή δηλώνει πολίτης του κόσμου ,μια φράση ούτως ή άλλως γενική .
Για μένα ένα σωστός Έλληνας τέτοιος πρέπει να είναι . Πάντα οι Έλληνες ήταν κοσμοπολίτες πολυταξιδεμένοι λόγω απασχόλησης , ανήσυχου πνέυματος αλλά και των δυσκολων συνθηκών που τους ανάγκαζαν να "παίρνουν τα μάτια τους και να φεύγουν".
Θέλω πάντως να πιστεύω ότι αφήσαμε πίσω μας την εποχή των πάσης φύσεως "πιστοποιητικών" .
Επίσης θέλω να κάνω μια άλλη παρατήρηση .Νομίζω ότι οι περισσότεροι όταν στο μυαλό σας έχετε επαναστάσεις , αντίσταση και ξεσηκωμούς φαντάζεστε κάτι ρομαντικό με τραγούδια , ποιήματα και γαρύφαλλα στις κάνες των όπλων. Τίποτα δεν αλλάζει με τα όπλα και τα λουλούδια και θα πρέπει να σας θυμήσω ότι τα ποιήματα και τα τραγούδια έρχονται όταν όλα τελειώνουν. Οι επαναστάσεις , η αντίσταση και ο ξεσηκωμός έχουν ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ, πόνο , αίμα , κορμιά που πέφτουν και δάκρυα .
Πριν όταν κάποιος μίλησε για "λαμπόγυαλο" όλοι αποκηρύξατε μετα βδελυγμίας την άσκηση βίας και καλά κάνατε , με βάση το ηθικό σας υπόστρωμα.Όμως έτσι δεν αλλάζει τίποτα , δυστυχώς εκεί έχω καταλήξει,όλοι προσπαθούμε να λύσουμε τον "γόρδιο δεσμό" με φιλολογίες.
Ο μέγας Αλέξανδρος δεν έμεινε στην ιστορία επειδή κατέκτησε την Ασία (και άλλοι το έκαναν ) , αλλά επειδή έκοψε τον "γόρδιο δεσμό". Κατάλαβε που τελειώνουν τα λόγια και που πρέπει να αρχίσουν τα έργα.
Εμείς δεν το έχουμε καταλάβει.Ακόμα.
Λυπάμαι που θα σας το πω , αλλά με τις κουβέντες δεν πρόκειται να σταματήσουν να μας πατάνε κάτω .
Αυτό όμως για να το καταλάβουμε θα πρέπει να πιασουμε πάτο , ακόμα έχουμε πολλά να χάσουμε για να αρχίσουμε να αντιδρούμε με την απλεπισία και την παραίτηση που είναι απαραίτητη για τέτοιου είδους αγώνες.
Ξεχάσαμε άραγε εμεις οι Έλληνες ότι ο τροχός της ιστορίας μας γύριζε πάντα με αίμα ;
Όσο για τα παιδιά της Γάζας και του κόσμου, θα σας πω ότι τα λυπάμαι και τα συμπονώ όπως όλα τα παιδιά, ασχέτου χρώματος. Μέχρι στιγμής είμαστε τυχεροί γιατί έχουμε την πολυτέλεια να τα σκεφτόμαστε και να τα βοηθάμε.Μην ξεχνάτε όμως ότι η φιλανθρωπία δεν είναι τίποτα άλλο από τις τύψεις των χορτάτων .Σε λίγο θα έχουμε την "Γάζα " , αν δεν την έχουμε κιόλας , στις γειτονιές μας .

Με συγχωρείτε αν είμαι λίγο κατηγορηματικός και πικρόχολος , ίσως φταίνε και οι καιροί. Ειλικρινά πιστεύω ότι όλα τα άτομα του blog έχουν καλές προθέσεις και πραγματικά χαίρομαι π.χ. με τις αναρτήσεις και τις παραινέσεις της mareld , που δείχνουν άτομο με ευαισθησία , κάτι που ισχύει και για την Μαριάνα και την Θεοδοσία αλλά και άλλους. Απολαμβάνω πραγματικά τους "ποιητικούς μας διαλόγους" και είναι μια όαση μέσα στην πνευματική και επικοινωνιακή ισοπέδωση που υφιστάμεθα καθημερινά .


Θα ‘ρθουν στιγμές που ίσως πεις για πού πηγαίνεις
Σε ποιους θεούς την πίστη σου σκορπάς
Στυφός θα είναι o αγέρας που ανασαίνεις
Καρδιά δεν θα ‘χεις τους ανθρώπους ν΄ αγαπάς

Όμως μην πεις πως η ζωή πηγαίνει πίσω
τι κι αν γινήκαμε κομμάτια χωριστά,
έλα λοιπόν τους φοιτητές να σου θυμίσω
και τους εργάτες που τραβήξανε μπροστά

Θα ‘ρθουν στιγμές που ίσως πεις για ποιους δουλεύεις
για ποιες χαρές ξοδεύεις τη ζωή
Πικρά θα είναι τα τραγούδια που γυρεύεις,
Φτηνό τσιγάρο η ψυχή σου το πρωί

Όμως μην πεις πως η ζωή πηγαίνει πίσω
τι κι αν γινήκαμε κομμάτια χωριστά,
έλα λοιπόν τους φοιτητές να σου θυμίσω
και τους εργάτες που τραβήξανε μπροστά

ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ;


Την καλημέρα και την εκτίμησή μου σε όλους σας.

mareld είπε...

Έχω κι εγώ μια δική μου ζωή και πρέπει να τη ζήσω. Όχι εκδίκηση. Τί θα μπορούσε ν` αφαιρέσει απ` το θάνατο, ένας θάνατος ακόμη και μάλιστα βίαιος; - στη ζωή τί να προσθέσει; Πέρασαν τα χρόνια. Δε νιώθω μίσος πια. – ξέχασα μήπως; κουράστηκα; Δεν ξέρω. […] Πάμε τώρα – […] όχι για την εκδίκηση, όχι για το μίσος – διόλου μίσος – μήτε για την τιμωρία (ποιός και ποιόν να τιμωρήσει;) […] ίσως για κάποιο «ναι», που φέγγει αόριστο κι αδιάβλητο πέρα από σένα κι από μένα, για ν` ανασάνει (αν γίνεται τούτος ο τόπος. Κοίτα τι όμορφα που ξημερώνει. (Ορέστης)

aldebaran είπε...

Συμφωνώ με όλα αυτά καλή μου mareld.Δεν είμαι τυμπανιστής της βίας και του πολέμου .
Τι γίνεται όμως όταν δεν μας αφήνουν αυτήν την ζωή που έχουμε ,να την ζήσουμε όπως θα έπρεπε,σε αυτήν την έρημη χώρα ;
Βλέπω από μακριά τα σύννεφα να πυκνώνουν , αργά η γρήγορα η μπόρα θα ξεσπάσει και ξέρεις ποιο είναι το κακό ;Όταν βρέχει , βρέχει και επί δικαίων και επί αδίκων..

....Ποιες ρίζες απλώνονται γρυπές, ποιοι κλώνοι δυναμώνουν
Μέσα στα πέτρινα τούτα σαρίδια; Γιε του ανθρώπου,
Να πεις ή να μαντέψεις, δεν μπορείς, γιατί γνωρίζεις μόνο
Μια στοίβα σπασμένες εικόνες, όπου χτυπάει ο ήλιός,
Και δε σου δίνει σκέπη το πεθαμένο δέντρο, κι ο γρύλος ανακούφιση,
Κι η στεγνή πέτρα ήχο νερού. Μόνο
Έχει σκιά στον κόκκινο τούτο βράχο,
(Έλα κάτω απ’ τον ίσκιο του κόκκινου βράχου),
Και θα σου δείξω κάτι διαφορετικό
Κι από τον ίσκιο σου το πρωί που δρασκελάει ξοπίσω σου
Κι από τον ίσκιο σου το βράδυ που ορθώνεται να σ’ ανταμώσει
Μέσα σε μια φούχτα σκόνη θα σου δείξω το φόβο.....

Theodosia είπε...

@aldebaran
Kαλή σου μέρα και σ`ευχαριστώ που εκφράζεις ότι ακριβώς σκέφτομαι γι` αυτό και καμιά φορά γίνομαι σκληρή στα σχόλια.
Οι επαναστάσεις για μένα κι η αντίσταση δεν είναι απλώς να λέμε αλλά να πράττουμε όσο κι αν μας στοιχίζει όπως πολύ σωστά τονίζεις στο σχόλιό σου.
Και πάλι καλή σου μέρα.:)

mareld είπε...

Αγαπημένε Λαμπρέ των Υάδων!

"Τι πήρες; τι έδωσες;
Δεν έχεις καιρό να λογαριάσεις.
Την πρώτη και την τελευταία σου λέξη την είπαν
ο έρωτας και η επανάσταση.
Όλη σου τη σιωπή την είπε η ποίηση"


"Ο συναισθηματικά ώριμος άνθρωπος χαρακτηρίζεται από τη νοημοσύνη της καρδιάς: δεν μπορεί πλέον να αδιαφορήσει για την τύχη του άλλου, δεν μπορεί πλέον να ανεχτεί την αδικία, τον κυνισμό ή τη δυστυχία και, κυρίως, δεν μπορεί να συμμετέχει.
Όταν αποκτά κανείς αυτογνωσία και γνωρίζει τις συνέπειες των πράξεων του, όταν αποκτά μεγαλύτερη συναισθηματική και κοινωνική ωριμότητα, όταν αναπτύσσει τη νοημοσύνη της καρδιάς, υπάρχουν πράγματα που δεν μπορεί να κάνει πια.
Η συναισθηματική ωριμότητα οδηγεί, φυσικά, στην πνευματικότητα. Ο όρος καλύπτει εκτός από τη θρησκευτικότητα, τη συνείδηση μας σε έναν πιο διευρυμένο κόσμο και τη θέση μας σ’ αυτό το σύμπαν. Ο αυτόνομος και συναισθηματικά ώριμος άνθρωπος στρέφεται προς τον άλλο, θέλει να εκπληρώσει την «αποστολή» του, να ενεργοποιήσει το δυναμικό του, να χρησιμοποιήσει τις πηγές του για να δώσει σάρκα και οστά στις αξίες του, να θέσει τις ικανότητες του στην υπηρεσία μίας υπόθεσης που έχει κάποιο νόημα στο σύμπαν.
Η καρδιά είναι ένα πέρασμα ανάμεσα στον ουρανό και στη γη. Το να ζούμε τη ζωή με τη καρδιά, το να είμαστε όσο γίνεται περισσότερο ο εαυτός μας, το να πάρουμε τη θέση μας, το να έχουμε συνείδηση του ρόλου μας μέσα στο σύμπαν και να τον παίξουμε, όλα αυτά φανερώνουν τη νοημοσύνη της καρδιάς.
Οι άνθρωποι είναι αυτoί που κάνουν τις κοινωνίες, έστω κι αν αυτές δεν προσαρμόζονται με τους ανθρώπους που τις αποτελούν. Το να αλλάξουμε την κοινωνία χωρίς να αλλάξουμε τον άνθρωπο είναι ουτοπία.
Οι καρδιές μας οφείλουν να γνωρίσουν τον κόσμο της λογικής και η λογική πρέπει να έχει ως οδηγό μία συνειδητή καρδιά. Το συναίσθημα, όπως κάθε γλώσσα, διαθέτει μία γραμματική. Μπορούμε να μάθουμε να εκφραζόμαστε, να δείχνουμε τα συναισθήματα μας και να ακούμε τον άλλον. Μπορούμε να μάθουμε να δαμάζουμε τους φόβους μας, να μοιραζόμαστε τις χαρές μας, να ξεπερνάμε ένα πένθος, να ελέγχουμε τους θυμούς μας χωρίς να τους θάβουμε μέσα μας και να τους μετατρέπουμε σε αγωνίες, κατάθλιψη ή αρρώστια.Το συναισθηματικό αλφαβητάρι είναι η πρόκληση των ημερών μας. Ας ακούμε τις καρδιές μας, μαζί"

Σε ευχαριστώ τόσο πολύ...

Ανώνυμος είπε...

@ Aldebaran οπως βλεπεις ενοχλησα καποιους με το να σχολιασω οτι η αναφορα εκεινη στο Ραβινο εδινε μια ταση μεμψιμοιριας για το αρθρο με το οποιο σχολιαζουμε κι αυτο προσπαθησα να καταδειξω.Δεν με ενοχλουν οι οποιες πεποιθησεις της Mareld ,δικαιωμα της να τις εχει και να τις εκφραζει ειτε με λογοτεχνικη ειτε ποιητικη αδεια .Ουτε εγω εκδηλωσα προθεση να περιορισω το χωρο καποιου απο δω μεσα.Διαλογο προσπαθησα να ανοιξω επι της ουσιας ,οτι οι αγωνες πρωτα πλημμυριζουν στο αιμα απο θυσιες επαναστατων και επονται τα τραγουδια..Αντιθετως καποιος απο δω θελησε να περιορισει εμενα,σε σημειο που υποπτευομαι πως μαλλον ηταν προσχεδιασμενο..Ενοχλησα καποιον φαινεται..πραγματικα ομως ενοχλησα κατα πως δειχνη το ζητημα,οχι "δηθεν" με επαναλαμβανομενα συνεχη αρθρα για να το εμπεδωσουμε.Δυστυχως συμφωνουμε και εδω,για να αλλαξουμε τον κοσμο αν το θελουμε,πρεπει πρωτα να αλλαξουμε τον ανθρωπο μεσα μας.Καποιος ομως επιμενει να ακουει μονο το συναισθημα του το οποιο δεν διαθετει και γραμματικη...κι εχει θαφτει μεσα στην πλαστη του αγωνια..
@ Mareld ,Ζεστα και μεστα τα λογια σου,να σε περιορισω ουτε που διανοηθηκα,να σε ελευθερωσω θελησα..καποιος ομως νοιωθει κτητωρας σε ολα και φοβηθηκε οτι κινδυνευει η ασφαλεια του κοτετσιου του...περιορισε και εβγαλε απο δω εμενα,ας ειναι δεν πειραζει...συνεχιζω να ζω μαθαινοντας ακομα τους ανθρωπους..

Ανώνυμος είπε...

Να συμπληρωσω στα προηγουμενα οτι ο περιορισμος/αφαιρεση μου τελικα με ελευθερωσε απο τα δεσμα του παρελθοντος σχετικα με τους ενωμενους...Τωρα θα δεχεστε την κριτικη μου χωρις να με ενδιαφερει η επιπλαστη ενοτητα σας του ενος ατομου αρχη.Ειχα την εντυπωση εως τωρα ,ασχετα με τις μικροδιαφωνιες μου σε μικροπραγματα,οτι οι "βασικοι" εδω μεσα γραφουν οπως σκεπτονται και πραττουν οπως γραφουν.Διαψευστηκα παταγωδως,αλλα γραφουν,αλλα σκεπτονται και εντελως διαφορετικα πραττουν..

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
marianaonice είπε...

Εγώ ακόμη δεν κατάλαβα που ενόχλησαν τα ποιήματα της @Mareld και σαφώς και τα δικά μου ή του @Aldebaran (γιατί κι αυτός σχολιάζει ποιητικά) και τι ήταν αυτό που έκανε τους διαχειριστές μας @Θεοδοσία και @Περίοπα να ορμήξουν στη Mareld, κατ' αρχάς και σε μένα που την υποστήριξα οπωσδήποτε, και να "μας τα χώσουν" γιατί δήθεν δεν πονάμε για την Ελλάδα που υποφέρει σήμερα, επειδή γράφουμε "ποιήματα άκαιρα και άτοπα"!!
Έλεοςςς!!
Ήθελα να ρωτήσω τα ποιήματα αναιρούν τη δράση μας και έξω από αυτό το @χώρο??
Άλλωστε την επανάστασή μας δεν θα την κάνουμε εδώ μέσα, εδώ δεν φαίνονται τα όπλα ούτε παίρνουν φωτιά τα ξίφη!! Εδώ μόνο ιδεολογική επανάσταση κάνει ο καθένας με τον τρόπο του, είτε γράφοντας ποιήματα, είτε τραγούδια, είτε εμβατήρια ή πεζά!!
Ο καθένας στο στίβο της ζωής του την κάνει την επανάστασή του, στη δουλειά του, στο σχολείο του, στο σπίτι του, στη γειτονιά του, στην πόλη του!! Και εσείς δεν ξέρετε φυσικά τι κάνουμε ο Άνεμος κι εγώ ή η Mareld στην προσωπική ή επαγγελματική μας ζωή, κι ούτε θα βγάλουμε παράρτημα εδώ μέσα για διαφήμιση!!
Άυτοί που μας κατηγόρησαν ότι γράφουμε ποιήματα, άραγε την κάνουν αυτή την επανάστασή τους ή κάθονται ολημερίς και μοιρολατρούν και ψάχνουν να δουν ποιός και τι τους φταίει δίκαια ή άδικα??
Η απόρριψη και η απογοήτευση δεν είναι κάτι καλό συμφωνώ, όμως η αξιοπρέπεια είναι το μέγιστο!!
Όσο για τα παιδιά των γειτονικών λαών προσωπικά είμαι εγώ που υποστηρίζω να μη τους δοθεί η ελληνική ιθαγένεια, (για το λόγο και μόνο ότι δεν έχω εμπιστοσύνη στο ελληνικό κράτος ότι θα την αποδώσει σωστά και χωρίς καιροσκοπισμούς) όμως ποτέ δεν υποστηρίζω ότι δεν πρέπει να πονάμε που γίνονται λιωμένες σάρκες από τις βόμβες των δήθεν επαναστατών μας, ούτε ότι τα παιδιά της Γάζας δεν δικαιούνται να ζήσουν ανθρώπινα στον τόπο τους!
Άλλο τα ανθρώπινα δικαιώματα κάθε ανθρώπου αλλοδαπού ή ημεδαπού, στη χώρα μου ή στη δική του χώρα και άλλο η απονομή της ιθαγένειας του τόπου μου, ανεξέλεγκτα και σωρηδόν, που ξέρουμε καλά ποιούς εξυπηρετεί!!

Πάψτε λοιπόν να υποκρίνεστε ότι δεν είστε ρατσιστές! Ένα παιδί διαμελισμένο, ενός άλλου Θεού για εσάς, κηδεύεται σήμερα κι ένα άλλο έμεινε τυφλό, προς δόξα της υποκρισίας του "κράτους πρόνοιας" που κόπτεται να τους αποδώσει την ελληνική ιθαγένεια, λες κι όλα τ' άλλα και κυρίως το δικαίωμα να ζουν με ασφάλεια και ανθρωπιά, τους τα απέδωσε ήδη!!!