2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣEI

Η ένωση φέρνει την ισχύ* . (Όμηρος από Μ. Ασία)
γράφαμε

ΤΕΤΆΡΤΗ, 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2010


Οχι στη λογοκρισία...Εστειλα μήνυμα στην google εδώhttp://www.google.com/support/contact/bin/request.py?contact_type=Google_legal&hl=el





ειδικά αυτή η σελίδα με τα παραμυθάκια είναι απαράδεκτοι
να βάλουν επισήμανση 
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Και η επισήμανση έφυγε από το 
και ο αδερφός 
την βοήθησε να βγάλει την μπάρα
Σε ευχαριστούμε ΑΛΑΤΑΚΙ και σε ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ,,,





Μασκαρέματα..

.ΓΡΑΦΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ

.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ

3 σχόλια:

Theodosia είπε...

Μπράβο Άνεμε για την παρέμβαση σου
και την βοήθεια που πρόσφερες στην καλή μου φίλη.:)
Πάντα δίπλα μας είσαι.!!!

marianaonice είπε...

Ετσι μπράβο!
Πολύ χαίρομαι που λύθηκε το πρόβλημα!
Και περισσότερο που ο Άνεμος και οι Ενωμένοι Μπλόγκερς στηρίζουν όλους μας.
Έτσι αποδεικνύεται ότι ο ένας για όλους και όλοι μας για τον ένα!
Η ισχύς εν τη ενώσει!
Σωστά!

to alataki είπε...

Καλοί μου φίλοι, δεν έχω λόγια αντάξια να σας ευχαριστήσω. Είμαι αληθινά συγκινημένη για την αυθόρμητη και ανιδιοτελή υποστήριξή σας, ένιωθα σαν ψάρι έξω από το νερό μέχρι πριν λίγο καιρό. Τώρα χάρη σε όλους σας νιώθω πως δεν είμαι πλέον μόνη, αλλά ένας από σας!
"Η ισχύς εν της ενώσει", έχει μεγάλη δύναμη τελικά...