2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Μία πρόταση σε όλους μας...


Το σπουδαίο και αγωνιστικό μπλογκ @χαμομηλάκι που κάνει πράξη του την αγάπη για τα παιδιά, έκανε τη μεγάλη τιμή να χαρίσει ένα βραβείο στον @Άνεμο!

Το βραβείο αγάπης για το παιδί, το καλύτερο δώρο του, όπως μας είπε!!

Και αυτός, με τη σειρά του, μας έκανε την τιμή να το χαρίσει σε όλους εμάς εδώ, τους 100 Ενωμένους Μπλόγκερς!
Προτείνω λοιπόν για να τον ευχαριστήσουμε να τηρήσουμε τουλάχιστον έναν από τους κανόνες του βραβείου αυτού, όπως τους θέτει το
@χαμομηλάκι.

Να τοποθετήσουμε όλοι οι αποδέκτες το βραβείο στο blog μας, βάζοντας ένα μπανεράκι με το χαμομηλάκι, όπως αυτό που έβαλε ο Άνεμος, @εδώ αριστερά, έτσι ώστε να συμβάλλει το ιστολόγιο του καθενός μας, στην προβολή της Αγάπης ως το μόνο μέσο για την καλυτέρευση του κόσμου που ζούμε.

Πιστεύω αξίζει τον κόπο!!

24 σχόλια:

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια στον Άνεμο για το βραβείο.
Ένα μεγάλο μπράβο και ευχαριστώ συνάμα για την αξιέπαινη προσπάθεια που κάνει ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ καθώς και για το μεγάλο κοινωνικό έργο που προσφέρει.

Για μένα το καλύτερο και αυτονόητο θα ήταν όλοι οι (Έλληνες τουλάχιστον) bloggers να έχουνε ένα bannerάκι με link προς ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ στα blog τους, γιατί πραγματικά το έργο που κάνει ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ πρέπει να γίνεται γνωστό προς τα έξω.

Aνεμος είπε...

@ ΣΠΥΡΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΝΑ BANERAKI ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΑΝ ΒΑΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ

Exarchias είπε...

Ευχαριστώ πολύ Άνεμε. με τιμάει η προσφορα, αλλά επείδη το Blog μου είναι ακτιβιστικό, (και σε κατα καιρούς συνεργασία με το Χαμομηλάκι), Δεν μπορώ να Αναρτήσω κάτι τέτοιο παρα μόνο κατά απαίτηση του Αιτούντα.
Τα σέβη μου και καλημέρα.

Aνεμος είπε...

Κομφούκιος
"Το να αναγνωρίζεις το σωστό και να μην κάνεις τίποτε, είναι έλλειμα θάρρους

Aνεμος είπε...

φιλε μου απλα ενα baneraki να βαλουμε ολοι απο το χαμομηλακι το αξιζει...

Theodosia είπε...

Πολύ γλυκιά η σκέψη σου.Πρώτ`από όλα να σ`ευχαριστήσω που μας οδηγείς και τουλάχιστον για τους καινούριους είσαι παράδειγμα προς μίμηση.
Εγώ το έχω ήδη στην σελίδα μου,μια και ήταν το πρώτο που με καλοδέχτηκε σ`αυτόν τον χώρο.Έχω συνεργαστεί μαζί του,και χειροκροτώ το έργο του.
Αυτό το βραβείο θα το πάρω όμως γιατί είναι από σένα και με τιμάει ιδιαίτερα.

BUTTERFLY είπε...

Πολυ ευγενικο! Θα το παρω ευχαριστως! Κωδικο για το μπανερ που θα βρω;

marianaonice είπε...

@Πεταλουδίτσα καλημέρα!
Δεν είναι ακριβώς μπανεράκι με κωδικό. Το φτιάξαμε εμείς με τη φωτογραφία και το λινκ που παραπέμπει στη σχετική ανάρτηση στο @χαμομηλάκι.
Μπορείς και εσύ να φτιάξεις ανάλογο, ανεβάζοντας τη φωτογραφία στο gadget σου και βάζοντας το λινκ με μία λεζάντα.
Νάσαι καλά!
:))

Exarchias είπε...

θέλετε να σας φτιάξω;
Τα σέβη μου.

marianaonice είπε...

@Φάντασμα των Εξαρχείων
Γιατί όχι?
Αν δεν σου είναι κόπος...

Exarchias είπε...

Πες πως έγινε... μέχρι να πείς Μητσοτάκης θα είναι έτοιμο ;)

marianaonice είπε...

Μπρρρ που τον θυμήθηκες αυτόν??
Μη τον μελετάς, τώρα που στρώσαμε...
Χαχαχαχαα!!!!

Exarchias είπε...

βάλε με διαχειρηστη για 10 λεπτα και πες μου... για να γίνει σωστα η δουλεια ;)

marianaonice είπε...

@Φάντασμα Των Εξαρχείων
Επειδή το μπανεράκι εδώ το έβαλε ο Άνεμος, ας αφήσουμε να το δει ο ίδιος και αν θέλει να το αλλάξει με αυτό που έφτιαξες εσύ.
Όμως όσοι θέλουν μπορούν να πάρουν τον κωδικό που μας έδωσες και να τον βάλουν στο μπλογκ τους.
Είναι βολικό και εύκολο.
Σ' ευχαριστούμε πολύ.
:))

Exarchias είπε...

απλά σε ανάρτηση δεν φαινεται όμορφα και δεν εμπνέει εμπιστοσύνη.... ειναι φτιαγμένο να μπαίνει στην διάταξει...
Δεν πειράζει... ο κώδικας δουλέυει μια χαρα...
Τα σέβη μου.

marianaonice είπε...

Ωραίο το μπανεράκι αλλά δεν παραπέμπει στο μπλογκ @Χαμομηλάκι που είναι και το ζητούμενο.
Γιατί ο σκοπός της ανάρτησής του, στα μπλογκ μας είναι να παραπέμπουμε όλοι μας στο συγκεκριμένο αυτό αγωνιστικό μπλογκ για να γίνει η προβολή της αγάπης για το παιδί.

Ίσως δεν ήταν κατανοητή η ανάρτησή μου...
Δεν πειράζει, όμως, μη βασανίζεσαι άλλο, νομίζω ότι και έτσι όπως το έχουμε ήδη βάλει εκπληρώνει το σκοπό του.

Πάτα επάνω σ' αυτό που έβαλε εδώ ο Άνεμος αριστερά, να δεις σε ποια σελίδα σε παραπέμπει.

Και τα δικά μου σέβη... για την καλή σου διάθεση να κάνεις το καλύτερο!
:)))

Exarchias είπε...

παραπέμπει στο ρεζουμε :)
οτιδήποτε αλλάγη θελήσετε πείτε μου.
Με εκτίμηση.
Χρήστος

Aνεμος είπε...

an μπειτε στο χαμομηλακι εχει baneers στη σελιοδα του ευχαριστω

Exarchias είπε...

Θα με χαζέψετε πριν την ώρα μου... δεν κάνω διαφήμηση των Banners του χαμομηλιου.
Εξυπηρετηση για το βραβειο που μοιράζατε έκανα... ώστε να μπορείτε να το μοιράζετε ποιο έυκολα.

Exarchias είπε...

Ευχαριστώ παιδια. συγνωμη για πριν. Δεν ειχα πιει ακομα καφε και ημουν κομματακι αποτομος.
Την καλημέρα μου

Unknown είπε...

@ ΑΝΕΜΟΣ...ΕΓΩ ΤΟ ΈΧΩ ΒΑΛΕΙ ΒΑΝΝΕRS ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ !!!

;-)

ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ (ΜΕ ΤΟ ΒΑΝΝΕR) ΚΑΙ ΤΗΝ "ΕΡΙΞΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ", ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΕΝΑ ΜΠΕΡΔΕΜΑ KAI MIA MIKΡΗ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ.

:-(

Unknown είπε...

ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ BANNERS ΑΠΟ ΑΛΛΑ BLOGS Ή SITES.

ΑΠΛΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ BLOG (ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ) ΠΑΡΑΓΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ !!!

ΤΩΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ.

ΑΥΤΑ!

ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.

marianaonice είπε...

@Foyntas Spiros ( F.S.78)
Κανένα μπέρδεμα.
Όλα είναι ο.κ.!
Ο καθένας προσπαθεί να κάνει το καλύτερο εδώ μέσα.
Και συμφωνώ ότι το @χαμομηλάκι κάνει ουσιαστικό και κοινωνικό έργο.
Καλή σου μέρα Σπύρο!
:))

Unknown είπε...

@marianaonice

OK Μαριάννα,δεν το αμφισβητώ ότι όλοι σας προσπαθείτε για το καλύτερο και και χαίρομαι .
Την καλημέρα μου και πάλι.