2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΔΩΡΟ

Eιλικρινά έχω μείνει άφωνος
Eκατοντάδες άνθρωποι ,που δεν ξέρω τους περισσότερους προσωπικά εδώ,με συγκίνησαν
Aπέδειξαν την δυναμική του ίντερνετ που πίστεψα,και είναι απίστευτη
Πείσμωσαν όλοι,και μου έδιναν δύναμη.... λέγοντας ολοι θα προσφέρω και εγώ..
Δεν θα πολυλογήσω
Θα αφιερώσω,το καλύτερο δώρο που έχω πάρει ποτέ εδώ μέσα απο κάποιον..
Ενα δώρο απο το Χαμομηλάκι
http://hamomilaki.blogspot.com/2010/01/love-children-award.html
Βραβείο Αγάπης για το Παιδί
μου ειπε
ΔΕΝ δικαιούσαι να απογοητεύεσαι.
Η απογοήτευση είναι πολυτέλεια.


Άνεμε,
ένα να ξέρεις ...
Αρκεί και ένας να σωθεί από τους αγώνες σου.
Αρκεί και ένας !!

Ειλικρινά η μεγαλύτερη τιμή που μου έχει γίνει..
από μια σελίδα ,η προσωποποίηση  της ανθρωπιάς











To χαμομηλάκι
Το χαρίζω σε όλους εδώ συγγραφείς , αναγνώστες , φίλους
γιατί δεν είμαστε μόνοι
νοιώθω την αγάπη όλων 
Γιατί πως μπορεί ένας όπως εσείς να μιλάτε για Δικαιοσύνη, Ομόνοια, Αλήθεια,αν δεν αγαπάτε τα παιδιά,?
Δεν σας ευχαριστώ  έναν έναν προσωπικά  γιατί δεν προλαβαίνω
Σας χαρίζω το βραβείο ,το αξίζετε
και ενα τραγούδι απο την ψυχή μου










Emma Shapplin - Spente Le Stelle

H Δημοκρατία πρέπει να βασίζεται στον πλουραλισμό της σκέψης και του λόγου 


ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ

7 σχόλια:

Matriga είπε...

Καλημέρα Άνεμε και καλή εβδομάδα.
Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα για αυτή σου την βράβευση. Την αξίζεις με το παραπάνω. Εμείς σ' ευχαριστούμε για όλα ;)

Φιλιά

Aνεμος είπε...

Μαρια ειλικρινα συγκινητικό να είσαι καλα

Matriga είπε...

Και συ να είσαι καλά :)

marianaonice είπε...

Είμαι περήφανη που είμαι φίλη σου και συνεργάτης σου. Έτσι παίρνω κι εγώ λίγη, από τη μοναδική αυτή βράβευσή σου!!
Συγχαρητήρια Άνεμε!!
:))

Γραφεας Πεζικου είπε...

Πόσο ευχάριστη τάχα και συγκινητική η επιβράβευσή σου από το ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ;;;Μας έκανε ΟΛΟΥΣ κοντα Σου ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ!!! ΕΥΓΕ!Και.. Σ Υ Ν Ε Χ Ε Ι Α πάντα με Επιτυχίες!Είδες τι κάνει και πως αλλάζει την ψυχολογία ένα Χαμομηλάκι;...........

marianaonice είπε...

@Γραφεα Πεζικου
Ένα χαμομηλάκι σαν αυτό αλλάζει πολλά πράγματα, όχι μόνον την ψυχολογία!
;))

Γραφεας Πεζικου είπε...

Ακριβώς! αυτά και πολλά άλλα επικαλέστηκα κι εγώ με τελευταίο τη ψυχολογία και όχι μόνο.......