2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

Πρετεντέρη η ιθαγένεια δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα.


ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΣΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ


Το δικαιωμα της ψηφου ειναι δικαιωμα πολιτικο...

οχι ανθρωπινο-ατομικο

ενω το αρθρο 4 που επισης αναφερεται στα ατομικα δικαιωματα στην παρ 3 κανει αναφορα στις προυποθεσεις αφαιρεσης της ιθαγενειας

οχι στην χορηγηση που ειναι πολιτικη πραξη

και ανηκει στην διακριτικη ευχερια του καθε κρατους κατι που δεν συμβαινει με τα ανθρωπινα δικαιωματα που θεωρητικα ολα τα κρατη βαση του καταστατικου του ΟΗΕ αλλα πολυ περισσοτερο τα ευρωπαικα και λογω Ε.Ε ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΑ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ
Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΤΕ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΤΟΝ ΛΑΟ Η ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!!!!


"...«τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν μπαίνουν σε δημοψηφίσματα».Είμαι ιδιαιτέρως υπερήφανος που αυτό το τελευταίο το δήλωσε ο Πρωθυπουργός της χώρας. "

19 σχόλια:

Unknown είπε...

Χωρίς να θέλω να συνηγορήσω υπέρ του Πρετεντέρη που θεωρώ δημοσιογραφίσκο κατευθυνόμενο, τα δικαιώματα ισονομίας σε μια οργανωμένη κοινωνία - πέρα από το τι ορίζει το Σύνταγμα και το αν αυτό χρήζει αναθεώρησης - γιατί θα πρέπει να μην λογίζονται σαν ανθρώπινα δικαιώματα από τη στιγμή που ούτε σε ζούγκλα ζούμε χωρίς τις στοιχειώδεις αξίες της Ευρωπαϊκής έννοιας για τη Δημοκρατία αλλά ούτε μόνοι μας στην έρημο Σαχάρα ?
Σε μια πολυκατοικία που καλείται ο καθένας μας να ζήσει χωρίς να μπορεί να ελέγξει τον διαχειριστή επειδή οι υπόλοιποι ένοικοι δεν του δίνουν δικαίωμα ψήφου, γιατί δεν θα έπρεπε να νιώθει ένοικος β' κατηγορίας μια που παρόλα αυτά τα τα κοινόχρηστα τα πληρώνει ? Η έννοια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων εφόσον μιλάμε για έννομα διαμένοντες στη χώρα εργαζόμενους αλλοδαπούς ΠΟΛΙΤΕΣ και όχι σκέτα ανθρώπους,αποκτούν ταυτόσημη έννοια με τα πολιτικά δικαιώματα, μια και η μη χορήγηση ιθαγένειας ή το δικαίωμα ψήφου σε όσους έχουν αυτό το δικαίωμα , είναι αξίες που το έλλειμμα τους παράγει διάκριση μεταξύ ανθρώπων και μία αυτονόητη αρχή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι η ΜΗ διάκριση μεταξύ των ανθρώπων...

Μου φαίνεται πως για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα, πιανόμαστε από τις λέξεις για τη στήριξη θέσεων που δεν έχουν ωστόσο κανένα ηθικό έρεισμα... Ακόμη και να μην ταυτίσουμε τις αυτονόητες αρχές με τις οποίες μπορεί να ζήσει ένας σύγχρονος άνθρωπος σε μια οργανωμένη κοινωνία (ελευθερία, πρόσβαση σε εργασία, ασφάλιση, δικαίωμα στο εκλέγειν και εκλέγεσθαι) με εκείνες που το Σύνταγμα και ο ΟΗΕ που επικαλείσαι, θέσπισαν σε εποχές μεταπολεμικές και μεταπολιτευτικές που ακόμη κι η έννοια άνθρωπος έπρεπε να ορισθεί εκ νέου μετά από την εξαθλίωση του πολέμου ή της χούντας στη χώρα μας ειδικότερα, σήμερα δεν μπορούμε να μιλάμε για ανθρώπινα δικαιώματα αφήνοντας τα πολιτικά στην άκρη, μια και το ίδιο το κοινωνικό γίγνεσθαι δεν μπορεί να νοηθεί χωρίς τις δύο έννοιες σαν ταυτόσημες αξίες....

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Απαντούμε με το παρακάτω στους λάτρεις του διαπλανητικού φασισμού που επιθυμούν μαζοποιημένους λαούς χωρίς ταυτότητα και ισλαμοποιημένη Ευρώπη.

ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ:"ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ"

http://hellenicrevenge.blogspot.com/2010/01/blog-post_18.html

Unknown είπε...

Οι χαρακτηρισμοί και οι ταμπελοποιήσεις του ποιος είναι τι, έχουν να κάνουν κάτι με το δικαίωμα του να είναι κανείς ελεύθερος ΠΟΛΙΤΗΣ ?

No comment..............

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Το Σύνταγμα είναι ΣΑΦΕΣ.

Ιθαγένεια και Ψήφος αποτελούν ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.

Όσοι θέλουν να ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ και να ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΟΥΝ το ΣΥΝΤΑΓΜΑ είναι ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΕΣ του ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ. Όπου επιδιώκουν να ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΙ το "ΔΙΚΑΙΟ" που εξυπηρετεί τα ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ συμφεροντά τους ΚΑΤΑΠΑΤΩΝΤΑΣ τα δικαιώματα των ΙΘΑΓΕΝΩΝ.

Unknown είπε...

Επειδή απ' όσο κατανοώ στα 50 μου, ο φασισμός έχει αρχίσει να χαρακτηρίζει φασίστες (!!!) - προφανώς ερήμην άλλων επιχειρημάτων - όσους καταπολεμούν τους διαχωρισμούς μεταξύ των ανθρώπων (1η φασιστικό αξίωμα : οι φυλές δεν είναι ίσες - οι άνθρωποι δεν μπορούν να είναι ίσοι), να υποθέσω πως όλοι όσοι είναι μπλόγκερ εδώ μέσα και κωφεύουν , έχει αρχίσει η ανατροπή των δημοκρατικών ιδεών και δεν το έχω πάρει χαμπάρι ?

Μάλιστα...

Ποιοι είναι οι νεοταξίτες σήμερα ? Γιατί οι εθνικιστές πιπιλίζουν αυτή την καραμέλα χωρίς να ξέρουν τι σημαίνει ? Να ενημερώσω τους αγαπητούς εθνικιστικούς κύκλους, πως ο τίτλος που απονέμουν στους απέναντι τους, είναι ακριβώς αυτό που εκφράζουν οι ίδιοι.Η Νέα Τάξη πραγμάτων (Ordine Nuovo) είναι ένα κίνημα νεοφασιστών της δεκαετίας του 1980 στην Ιταλία, που εξέφραζε μια στροφή της Ιταλίας αλλά και ολόκληρης της Ευρώπης γενικότερα σε μια πιο δεξιά στροφή , κάτι σαν αντίποδας του συστήματος απέναντι στις Ερυθρές Ταξιαρχίες (Brigate Rosse) και.. ω του θαύματος ! το σήμα τους ήταν ο σταυρός μέσα σε κύκλο !! Δεν ξέρω αν θυμίζει κάτι αυτό στους ευγενείς αναγνώστες (κάτι σαν ΛΑΟΣ ας πούμε...),αλλά είναι φαιδρό οι οπαδοί του ΛΑΟΣ με το σήμα του σταυρού σε κύκλου, να αποκαλούν τους απέναντι, αυτούς που δεν είναι μισάνθρωποι ή αντίφυλοι, σαν συνοδοιπόρους σ' ένα σύγχρονο φασιστικό μπουρδούκλωμα..Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποια η σχέση του Σταύρου Θεοδωράκη μέ την ordine nuovo - για να μην τρελλαθούμε κιόλας........

Κι αν δεν έχετε επιχειρήματα, σταματήστε να βάζετε ταμπέλες στους ανθρώπους......

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Επειδη η καραμέλα του "ακροδεξιού" και "φασίστα" έλιωσε από τους ΝΕΟΦΑΣΙΣΤΕΣ του ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ που κάνουν χρήση αυτής σου απαντά ο Μίκης στο ΑΡΙΣΤΕΡΟ περιοδικό Ρεσάλτο. resaltomag αν ενδιαφερεσαι. όπως επίσης απαντά και το 85% του ελληνικου λαου που δεν θελει το νομοσχεδιο. Ποιοι ειναι οι φασιοστες εν τελει;

Τι θα κάνεις ; Θα πεις κι αυτούς φασίστες;

(η καραμέλα περί φυλών ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ) είναι νεο εφευρημα. Καπως έτσι λειτουργούσε και το πρωτοπαλικαρο του Χίτλερ ο Γκεμπελς όταν έστεινε την μαυρη προπαγανδα (πες πες ολο και κατι θα μεινει απο αυτό που δεν ειπωθηκε ποτε)

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

υγ, Οσοι παρακολουθουν το ιστολογιο μου γνωριζουν οτι το κραξιμο σε ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣτα κομματα έχει παει συννεφο. Είμαι διατεθειμενη να βαλω και λινκς.

Οποτε και η καραμελα περι ΛΑΟΣ μόλις επεσε στο κενο. Πέρνα στην επόμενη.

marianaonice είπε...

Συμφωνώ ότι τα πολιτικά δικαιώματα δεν ταυτίζονται πλήρως με τα ανθρώπινα! Τα δεύτερα προηγούνται των πρώτων για μένα.
Και αυτό πρέπει να προέχει αυτή τη στιγμή. Να εξασφαλίσουμε ανθρώπινα δικαιώματα σε ημεδαπούς και αλλοδαπούς πολίτες, όπως ψωμί, υγεία, παιδεία, εργασία, ασφάλεια, δικαιοσύνη, και ισοτιμία που κατ' ανάγκη θα φέρει και το δικαίωμα της ελληνοποίησης υπό προϋποθέσεις και με περιορισμούς.
Είμαστε ακόμη πολύ πίσω και στην Ελλάδα πάντα ξεκινάμε ανάποδα γι' αυτό πάμε πίσω αντί για μπρος!
Και δεν μπορώ να δεχθώ σήμερα να ψηφίζει για την επιλογή έστω και δημάρχου, ένας αλλοδαπός που στη χώρα μου βρέθηκε πριν κάποια χρόνια (5 είναι ελάχιστα) ακόμη και παράνομα! Οι περισσότεροι από αυτούς ακόμη δεν μας έχουν αισθανθεί σαν πατρίδα τους, αλλά αποταμιεύουν για να τα στείλουν στις δικές τους πατρίδες!!
Είναι άκαιρο λοιπόν το θέμα της χορήγησης της ελληνικής ιθαγένειας.

Unknown είπε...

..Το μένος σας εναντίον ανθρώπων που ονειρεύτηκαν να ζήσουν σαν ΠΟΛΙΤΕΣ σε μια άλλη πατρίδα, ευτυχώς γι' αυτούς δεν το βίωσαν οι έλληνες που καραβιές ολόκληρες μετανάστευσαν στην Αμερική ή δούλεψαν για χρόνια έως μια ολόκληρη ζωή στη μεταπολεμική Γερμανία... Κι αν το μένος δεν προέρχεται από απέχθεια προς το διαφορετικό ή δεν αναδεικνύει ξενοφοβικά σύνδρομα, τότε τι στο καλό είναι ?

Παρακαλώ , σταματήστε να ταμπελοποιείτε όποιον εκφράζει διαφορετική άποψη από τη δική σας...Τι θα πει διαπλανητικός νεοφασισμός (κάτι σαν star trek μου φέρνει στο νού αυτός ο νεολογισμός..), όπως επίσης αν δεν γνωρίζετε τι θα πει νεοταξίτης και νεοεποχίτης, μην κατηγοριοποιείτε τους συνομιλητές σας, γίνεστε φαιδροί αν νομίζετε πως μπορείτε να την "βγείτε" από τα αριστερά σε ένα θέμα που έχει αναδειχθεί σαν η κορωνίδα της ακροδεξιάς, φασιστικής, φανατικής μισαλλόδοξης πολιτικής...

Σταματήστε να μεταχειρίζεστε τον Μίκη για να προβάλλετε τις θέσεις σας λόγω ένδειας επιχειρημάτων - το ό,τι λέει ο Μίκης δεν ήταν και δεν είναι πάντοτε σωστό. Είναι τεράστια προσωπικότητα για να γίνεται υποχείριο σας, σεβαστείτε το έργο του πριν χρησιμοποιήσετε το όνομα του για να στηρίξετε την άποψη σας....

Υ.Γ. Πότε έγινε ρε παιδιά το δημοψήφισμα και αποφάσισε το 85% των ελλήνων να εκτελέσουμε με συνοπτικές διαδικασίες τους μετανάστες αφού τους μαζέψουμε σε στρατόπεδα συγκέντρωσης ? Γιατί δεν βλέπω τι άλλο μπορούμε να τους κάνουμε αν δεν σκύψουμε πάνω στο θέμα με σοβαρότητα και προσήλωση στις πανανθρώπινες αξίες....
Δυστυχώς, οι φωνές σας δεν ξεχωρίζουν σε χροιά από εκείνες του Καρατζαφέρη, του Άδωνι και των άλλων χρυσαυγιτών - η μισαλλοδοξία δεν έχει θέση σε άλλους πολιτικούς χώρους, όσο κι αν θέλετε να υποδεθείτε τα πρόβατα, κάνει μπαμ η μουσούδα του κακού λύκου...

marianaonice είπε...

@Sabb Pat
H τεράστια προσωπικότητα του Μίκη νομίζω ότι συνηγορεί και στην τεράστια σημασία των λεγομένων του!
Και νομίζω ότι τα επιχειρήματά του μπορούν κάλλιστα να γίνουν και επιχειρήματα όσων, από εμάς, χωρις να είμαστε εθνικιστές, θεωρούμε την ελληνοποίηση των αλλοδαπών σήμερα ανεδαφική και επικίνδυνη.
Συμφωνώ απόλυτα ότι οι χαρακτηρισμοί και οι ταμπελοποιήσεις δεν πρέπει να αντικαθιστούν τα επιχειρήματα μας. Και θα παρακαλούσα όλους τους εδώ συγγραφείς και σχολιαστές αυτό να το σεβαστούν, για τη διαφύλαξη του κοινού μας μπλογκ!
Τέλος ξαναλέω: Μη συγχέεται τη χορήγηση του πολιτικού δικαιώματος της ελληνικής ιθαγένειας στους αλλοδαπούς με τη μισαλλοδοξία και την αντιανθρωπιστική αντιμετώπισή τους!
Κανείς δεν λέει να εκτελέσουμε με συνοπτικές διαδικασίες τους μετανάστες, αφού τους μαζέψουμε σε στρατόπεδα συγκέντρωσης!!
Αντίθετα το άλλο που μπορούμε να κάνουμε είναι πράγματι να σκύψουμε πάνω στο θέμα τους με σοβαρότητα και προσήλωση στις πανανθρώπινες αξίες, εξασφαλίζοντας τους πρώτα από όλα ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης και ασφάλεια και ποιότητα της ζωής τους ....
Που φοβάμαι ότι δεν θα τους την εξασφαλίσει η ελληνοποίησή τους, αφού δεν μας την έχει εξασφαλίσει ούτε εμάς που είμαστε έλληνες πολίτες από ρίζα!

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Η συνηθισμένη τσίχλα που παραπέμπει στους δικους μας ΝΟΜΙΜΟΥΣ μετανάστες είναι χιλιομασημένη δεν νομίζεις sab Patt? Η παρομοίωση είναι άκυρη.

Στο Πακιστάν μόνο ζουν δεκαδες εκατομμυρια, τι λες να έλθουν όλοι εδώ να τους περιθάλψουμε;

Στην πατρίδα μας δεν έρχονται γέροι και γυναικόπαιδα αλλά κατά κύριο λόγο νέοι οι οποίοι μπόρεσαν να εξασφαλίσουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Το πως είναι μια άλλη υπόθεση που απαντά και στον δείκτη εγκληματικότητας της χώρας μας.

Αν εσένα σε νοιάζει να είσαι πολίτης μιας γης οποιασδήποτε, την πλειοψηφία του ελληνικού λαού την ενδιαφέρει να έχει πατρίδα και να μην είναι μια μαζοποιημένη πλέμπα. Αυτή που επιχειρούν να κατασκευάσουν οι εκπρόσωποι του Δ Ράιχ δίχως πόλεμο. Μιλούμε για ισλαμοποίηση της πατρίδας μας που δεν θα έχει πλεον ταυτότητα. Μιλούμε για έναν επιλεγμένο στρατο κατοχής. Μιλούμε για ήθη όπως τα αυτομαστιγώματα και παρόμοια του Ισλαμ να παίρνουν σάρκα και οστά σε μια υποτιθέμενα "πολιτισμένη" Ευρώπη.Μιλάμε για μπούκωμα με δολλάριο συλληβδην σε ολα τα μεγάλα δημοσιογραφικά συγκροτηματα για να περνούν την προπαγάνδα των "κακόμοιρων" λαθρομεταναστών.Ούτε ένα δεν προβάλει την ΟΡΘΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΚΗ άποψη. Αν προσωπικά εσένα δεν σε ενδιαφέρει να κληροδοτήσεις στα παιδιά σου αυτό που παρέλαβες από χιλιάδες που έχυσαν το αίμα τους για το χώμα που πατάς τότε απλώς η Ελλάδα δεν σε αφορά.

Το 85% των πολιτών είναι ενάντια στο νομοσχέδιο. Αν εσύ θέλεις να τους κατηγοριοποιήσεις ως φασίστες αναρωτήσου τι είσαι εσύ που καταργείς την πλειοψηφία αν και αποτελείς μειοψηφία. Άλλο σεβασμός στη μειοψηφία και άλλο καπέλωμα της πλειοψηφίας από την μειοψηφία. Αυτό συνιστά κατάργηση του Συντάγματος.

Ο Μίκης δεν πρωταγωνίστησε για να τον αναπαράγουμε. Απλά επανέλαβε την θέληση και την βούληση του ελληνικού λαού οσφριζόμενος τον νέο Φασισμό που είναι εντός των Πυλών και κινείται από νήματα έξωθεν. Αν σε εκπλήσσει που ένας αριστερός έχει τέτοια θέση να σου υπενθυμίσω πως δεν είναι ο μόνος κόντρα σε ότι πρεσβευουν τα κομματα της αριστερας που ειναι υπερ του καταπτυστου νομοσχεδίου. Γιατί εδώ δεν εχουν θέση τα κομματα παρα μονο η Ελλάδα.

Το ποσοστό έχει δημοσιευθεί στην εφημερίδα το παρόν μετά από δημοσκόπηση γνωστής εταιρείας.

Εσύ συνέχιζε να χτυπάς τον ταμπουρά περί ΛΑΟΣ . Αν από κει αντλείς αντιεπιχειρήματα λυπάμαι αλλά είναι αν μη τι άλλο φαιδρά.

Επίσης όλοι όσοι μιλούν εκ του ασφαλούς ας κάνουν μία βόλτα από το κέντρο και των περιξ περιοχών και ας πουν με το χέρι στην καρδιά αν ζουν σε Αθήνα η Ισλαμαμπάντ.Αν πάλι επιθυμουν να ζουν στη νιρβάνα τους είναι μονο προσωπικό τους θέμα.

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Μικης στη Σφήνα

http://4.bp.blogspot.com/_HkA8abZiQzY/S1TSS6gyKQI/AAAAAAAAAEE/yZNQFbTbQDg/s1600-h/Mikhs+theodwrakhs.JPG

Unknown είπε...

HellenicRevenge,
Την υστερία περί ισλαμοποίησης δεν μπορώ να την παρακολουθήσω, έχω επιχειρηματολογήσει σχετικά ήδη σε άλλα άρθρα και σχόλια στο παρόν μπλογκ, με σοβαρή συζήτηση και συνομιλητές που αν μη τι άλλο απέφυγαν να υποβαθμίσουν την κουβέντα με εθνικιστικές κορώνες και αλαλαγμούς...

Ανάξιο σχολίου το να περιθάλψουμε εκατομμύρια πακιστανών στην Ελλάδα, τα περί Δ' Ράιχ (!!!) , αυτομαστιγώματα κλπ κι όσες κινδυνολογικές φαιδρότητες κατατίθενται στη συζήτηση δίκην επιχειρημάτων - συγγνώμη και με όλο το σεβασμό αλλά όλα αυτά είναι αστήρικτα, ξενοφοβικά κι όσο κι αν δεν σας αρέσει ο όρος άκρως ρατσιστικά....

Καλή σας ημέρα....

Υ.Γ. Το ότι μιλά ο Μίκης δεν σημαίνει πως όσα λέει είναι και σωστά..Έχει κάνει λάθη στην πορεία του και ένα από τα μεγαλύτερα, ήταν η συμμετοχή του στην κυβέρνηση Μητσοτάκη. Η εθνολατρεία που τον έπιασε στα γεράματα δεν σημαίνει πως ακυρώνει την προηγούμενη διαδρομή του, άλλωστε το γήρας ου γαρ έρχεται μόνον...

Δεν ξέρω τι έχει πει ενάντια στη μετανάστευση κι αν αυτά που δημοσιεύουν τα εθνικιστικά μπλογκ είναι αλήθεια, το μόνο που έχω βρει είναι ένα κείμενο ΥΠΕΡ των μεταναστών και κατά της Αμερικανικής / Ευρωπαικής πολιτικής, που δημιουργώντας εστίες αναταραχής στη Μέση Ανατολή, εξώθησαν τους εκεί πληθυσμούς σε μαζική μετανάστευση- http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1081613 --

Γι' αυτό αποφασίστε τελικά αν θα χρησιμοποιήσετε σαν υποχείριο αυτή την τεράστια προσωπικότητα με τα καλά της και τα στραβά της, για να στηρίξετε τα επιχειρήματα σας.....

Ειδάλλως αφήστε ήσυχο τον Μίκη....

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Προφανώς ζεις σε κάποιο πολυτελές προάστειο ή έχεις χάσει την επαφη με την πραγματικότητα.

Άγριο αυτομαστίγωμα μουσουλμάνων με λάμες. αλυσίδες και μαχαίρια στον Πειραιά. Από τις ειδήσεις του Alter.

http://www.youtube.com/watch?v=DDakGYHEBwo

Οσο για το μεγεθος αυτων που προορίζονται να περάσουν τα συνορα μας μεσα στις επόμενες ημερες αντιγράφω απο την φιλοπασοκικη presstime.

200.000 ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΑΣ
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2010/01/200000.html

Αν αυτός δεν ειναι εποικισμος τοτε ποιος ειναι;

Αν θα ήθελες να δεις προσεχως και κάτι παρόμοιο... (ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ.)

http://www.greektube.org/content/view/63658/2/

δεν έχεις παρα να το δηλώσεις ευθέως.

Οσο για την "πηγή" το indymedia που αναφέρεις που χρηματοδοτείται από τον πολυεκατομμυριούχο Σόρος (υπάρχουν και ντοκουμέντα) και αν και έχει διαπράξει πληθώρα ποινικων αδικημάτων ΔΕΝ το αγγιζει κανεις είναι μάταιο να το χρησιμοποιείς ως επιχειρημα-πηγη μιας και ο ίδιος ο ομοιδεατης τους Κουνταρδας στον "Μαχητη" και σε ραδιοφωνικό ξεσκεπάζει τον πρακτορικο μισθοφορικό και ξενοκινητο ρόλο τους.(υπάρχει και το πρωτοσέλιδο στο λινκ).

ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑ: ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΩΝ ΟΙ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ»

http://hellenicrevenge.blogspot.com/2010/01/blog-post_2640.html

Έχω σωρεία από λινκς με βιασμούς απο λαθρομεταναστες, εγκληματικότητα,σφάξιμο και βρώση ζώων (όχι επειδη πεινούν αλλα επειδη θεωρειται ακριβός μαζές σε ασιατικές χωρες καθ ομολογία τους), κτηνοβασίες σε ταράτσες στον Αγιο παντελεημωνα και λοιπά αλλά λόγο ελλειψης χρόνου μοορώ να στα παραθετω αποσπασματικά.

υγ. Μέχρι και ο Στάθης αρχίζει να είναι "εθνικιστής"... και δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που επρόκειτο να θεσει υποψηφιοτητα με το ΣΥΡΙΖΑ.

http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=16/01/2010&id=121669

δεν ειναι καιρός να πεταχτεί αυτη η καραμέλα που χαρακτηριζει έτσι την συντριπτικη πλειοψηφια του ελληνικού λαου (δημοσκοπηση απο το παρον της κυριακης) επειδη δεν βγαινουν τα κουκια της νεοταξικης λαίλαπας;

θα επανέλθω σύντομα με περισσότερα.

marianaonice είπε...

@Sabb Pat
H δήλωση του Θεοδωράκη για τους μετανάστες αποδεικνύει ακόμη περισσότερο ότι δεν "τα έχει χάσει" λόγω γήρατος, αλλά αντίθετα διαπνέεται από ανθρωπιστικά αισθήματα όσο κανείς άλλος και ότι αναγνωρίζει την αιτία του κακού γι' αυτούς τους άδικα ξεσπιτωμένους ανθρώπους!
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η χορήγηση της ελληνικής ιθαγένειας θα εξαλείψει την αιτία του κακού τους ούτε ότι θα τους εξασφαλίσει τα ανθρώπινα δικαιώματά τους, αντίθετα θα θέσει σε μεγαλύτερο ακόμη κίνδυνο τα δικαιώματα και του ελληνικού λαού, με τις σημερινές συνθήκες που διαβιώνει!
Και αυτό ο Μίκης το αντιλαμβάνεται καλύτερα από όλους μας, ακριβώς λόγω της εμπειρίας σε αγώνες και του γήρατός του!
Ξαναλέω άλλο ανθρωπισμός και περίθαλψη ανθρώπων ξένων που έχουν ανάγκη κι άλλο ελληνοποίησή τους!

Το λάθος του να συμμετέχει στην κυβέρνηση Μητσοτάκη τότε, για μένα πηγάζει από την πράγματι βαθειά ενωτική του διάθεση, πέρα από τους διχασμούς του παρελθόντος. Εκεί ενήργησε ως νεαρός ρομαντικός κι αυτό για μένα δεν έχει να κάνει με τη σημερινή του οντότητα! Απλά πίστεψε ότι θα τα κατάφερνε...
Δεν ωθήθηκε από τα ταπεινά ελατήρια της εξασφάλισης υπουργικής καρέκλας και των ωφελειών της, όπως σήμερα κάνουν πολλοί αριστεροί και δεξιοί που μετακινούνται ανάλογα με το που πέφτει το χρήμα!
Γι' αυτό και του το συγχωρώ το ατόπημά του αυτό, που είμαι σίγουρη ότι και ο ίδιος το έχει κατανοήσει.

Unknown είπε...

@hellenicrevenge,
Δεν έχει νόημα η αντιπαράθεση..

Μνημονεύω : Νεοταξίτες, νεοεποχίτες, τσιράκια του Σόρος, Δ' Ράιχ, Διαπλανητικός φασισμός, πράκτορες, μισθοφόροι, ξενοκίνητοι... Η παγκόσμια συνωμοσία να χάσει η Ελλάδα την εθνική της ταυτότητα και να ισλαμοποιηθεί είναι σε πλήρη εξέλιξη κι εμείς εθελοτυφλούμε !!! Προφανώς οι Στοππάκιος και Φάντασμα των Εξαρχείων από νωρίς κατάλαβαν την μισαλλοδοξία και τον φανατισμό και απαξίωσαν την όποια συζήτηση, μια που φτάσαμε να μιλάμε για όλα αυτά τα ευτράπελα που μας αράδιασες πως θα συμβούν στην Ελλάδα αν δεν ξυπνήσουμε...

Το να καθορίσω τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ΟΛΩΝ των μεταναστών επειδή μερικοί βλαμένοι πακιστανοί αυτομαστιγώνονται στα εθιμικά πλαίσια μιας θρησκευτικής τους γιορτής, υποβιβάζει τη συζήτηση . Με την ίδια λογική ξέρω πως σε διάφορα μέρη του κόσμου, υπάρχουν μερικοί περίεργοι χριστιανοί που αναπαριστώντας την σταύρωση του Χριστού, τους καρφώνουν πάνω στο σταυρό τους, τι πάει να πει αυτό ? Πως όλοι οι χριστιανοί είναι τόσο βλαμένοι που σταυρώνονται από μοναχοί τους ? Ή ο θρησκευτικός φανατισμός των χριστιανών είναι σε πιο "πολιτισμένα" επίπεδα ?

Κι εν πάσι περιπτώσει, μιλώντας για το μεταναστευτικό θέμα,εξομοιώνουμε όλους τους μετανάστες με τον Ισλαμικό φανατισμό ? Έχεις δει πολλούς αλβανούς, πολωνούς,ρώσους ομογενείς, γεωργιανούς, ουκρανούς, βουλγάρους και ρουμάνους να αυτομαστιγώνονται ? Αυτοί που αναφέρω, αποτελούν το 85% των μεταναστών κι αφορά αυτούς κατά βάση το νομοσχέδιο που θα έρθει προς συζήτηση...

Η υστερία και το μένος, καθρεφτίζεται απόλυτα σε όσα σχόλια στο βίντεο στο youtube διάβασα. Αλλά φυσικά, δυστυχώς αυτός ο φανατισμός και η μισαλλοδοξία απέναντι στο διαφορετικό και το ξένο έχει μεταφερθεί κι εδώ ...

@marianaonice, δεν ήθελα να συνεχίσω τον διάλογο, δεδομένου ότι συμφώνησα μαζί σου σε σχόλιο του άρθρου σου για τη παγκοσμιοποίηση, πως για το καλό του μπλόγκ θα ήταν καλύτερο να σταματήσουν οι αναρτήσεις και τα σχόλια για το μεταναστευτικό..Πιστεύεις πως με αυτές τις φωνές που φιλοξενούνται εδώ είναι δυνατόν να σταματήσει μια διχαστική συζήτηση που πουθενά δεν οδηγεί ?
Συμφωνώ σε πολλά από αυτά που λες για τον Μίκη, άλλωστε είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο για την Ελλάδα - είναι ένας από τους λίγους εν ζωή έλληνες που είναι παγκόσμια αναγνωρίσιμος - και δεν θα μπορούσε κανείς έλληνας να διάκειται αρνητικά απέναντι του - κι ας πει και καμιά κουζουλάδα...

Φυσικά, δεν πρόκειται να επανέλθω στη συζήτηση, θεωρώ τον διάλογο στείρο - ο φανατισμός δεν μου ήταν ποτέ συμπαθής απ' όπου κι αν προέρχεται...

Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε να συνομιλήσετε μαζί μου έως εδώ - αυτό το λέω χωρίς καμία απολύτως διάθεση απαξίωσης...

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Κατεβάζοντας τα μακρυά σεντόνια με φαιδρά φληναφήματα το μονο που κανεις είναι να υποβιβάζεις την νοημοσύνη μας και το τι βιώνουμε καθημερινά. Εμείς όχι εσύ και πιθανό εκεί που ζεις.

Αν εσενα η εγκληματικότητα δεν σε έχει αγγίξει σημαινει οτι ζεις εις τας εξοχάς του Διονυσου και της Εκάλης. Γιατί ο κοσμάκης βιώνει την εγκληματικότητα καθημερινά στο πετσί του μη μπορώντας να κυκλοφορήσει στο δρόμο ουτε αυτός ουτε τα παιδιά του. Τους χαρακτηρισμους σου στους επιστρέφω μιας και απο επιχειρήματα πάσχεις οικτρά και κατανοώ την αδυναμία σου να είναι αυτοί το ίστατο όπλο σου.

Επίλογος με άλλον έναν φόνο που τον έφαγε το μαυρο σκοτάδι

ΑΛΒΑΝΟΑΣΙΑΤΙΚΗ ΣΠΕΙΡΑ ΓΑΖΩΣΕ ΜΑΝΙΩΔΩΣ ΜΕ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ!

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catid=1&artID=1132669

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=1&artID=1133427

μοκο έκαναν ολοι σε ολα τα καναλια. Εντολή να μην δίνουν εθνικοτητες των δραστών πλεον τα μεγαλα συκγροτηματα των μμε. καντε μια γυρα , αναζητήσετε τα εγκληματα και τα αδικηματα και θα το διαπιστώσετε.

Μια ελληνιδα στη γκράβα παραμονες Πρωτοχρονιας βιάστηκε άγρια δολοφονηθηκε απανθρωπα και πεταχτηκε σαν το σκυλι στο δρομο. Ακόμα να μας πουν την εθνικοτητα της. Ο πατέρας της ΕΛΛΗΝΑΣ την αναγνωρισε την ιδια μερα στο νεκροτομειο. Οι δραστες στα χερια της αστυνομιας αλβανοι. Ακόμα περιμένουμε... βλέπεις εκείνες τις ημερές ειχαν δώσει ολο το βαρος στον Χιλιανό που επιτίθετο με λάμα σε περαστικους (αν δειτε φωτο ειναι μια ντουλαπα που 3 δεν τον κανουν καλά γι αυτο και δεν πολυκυκλοφορησαν) και επίσης έσπευσαν να του δωσουν και....πολιτικο άσυλο...εχει και πολιτικά διωκομενους η Χιλη και δεν το ξέρουμε...

Αν το επόμενο θυμα - καθ οιονδήποτε τρόπο - είσαι εσύ - ω μη γενοιτο - να ξέρεις εμείς θα το δημοσιεύσουμε...μπορεί να είμαστε και οι μόνοι....

Unknown είπε...

Αγαπητή Hellenicrevenge δήλωσα πως για την συνοχή του μπλογκ δεν θα συνεχίσω μια ανούσια κονταρομαχία ιδεών, μια και οι απόψεις διίστανται και ούτε εγώ να πείσω εσένα μπορώ - και δεν θέλω άλλωστε - ούτε και συ μπορείς να κάνεις το ίδιο...

Ο διάλογος δεν είναι γόνιμος πια, μια κι ο αναγνώστης έχει βγάλει τα όποια συμπεράσματα του και όλη η υπόλοιπη συζήτηση δεν μπορεί να λογισθεί παρά μόνον σαν αμπελοφιλοσοφήματα...

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Αγαπητέ Sabb Pat όπως θα έχεις παρατηρήσει δρω σιωπηρά εδώ κι εγώ όπως έχω ξανααναφέρει για την συνοχή του μπλογκ.. Δεν θα ξεκινούσα ποτέ μια τέτοια συζήτηση από μόνη μου.
Αφορμή στάθηκε η ανάρτηση που προανέφερα και στην οποία θεώρησα χρήσιμο να απαντήσω με μία νέα και όλα πήραν την τροπή που πήραν.

Θα συμφωνήσω πως οτι είχαμε να πούμε το είπαμε.

Καλό σου απόγευμα