2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

Μητροπολίτης Άνθιμος : Ο νέος Υπουργός Οικονομικών της Ελλάδας

..Αναπαράχθηκε σήμερα από τοπικό ραδιοσταθμό της Θεσσαλονίκης αποστροφή του λόγου από άμβωνος του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμου μετά τη θεία λειτουργία της Κυριακής, και στην οποία αποστροφή ακούγεται ο ιεράρχης να καταθέτει πρόταση προς τους απλούς έλληνες πολίτες - αφού πρώτα τους διαχώρισε από τους μετανάστες (σιγά μη δεν έβγαζε το ρατσισμό του ο "άγιος πατέρας") - και αφού τους υπολόγισε σε 4 εκατομμύρια περίπου οικονομικά ενεργούς, για να λυθεί το δημοσιονομικό πρόβλημα της Ελλάδας να καταθέσει ο καθένας υπέρ του Δημοσίου από 1000 ευρώ, ούτως ώστε να μαζευτούν 40 δις και να λυθεί το πρόβλημα, ούτως ώστε να πάψουν οι "κουτόφραγκοι" (...ο χαρακτηρισμός δικός μου), να μας λοιδωρούν και να καταρρακώνουν την εικόνα της χώρας με τις απαξιωτικές τους δηλώσεις στα διεθνή φόρα και ΜΜΕ !!! Η πρώτη αντίδραση ίσως θα ήταν να χαμογελάσει κανείς για την αφέλεια του ιεράρχη και να προσπεράσει το θέμα. Από την άλλη μεριά όμως κι αν το καλοσκεφτούμε, με τέτοιες ανοησίες έχουμε φτάσει τελικά να καταπίνουμε όσα οι επαϊοντες μας σερβίρουν, αντί σόδας για όσα δεινά μας έχουν οι ίδιοι προκαλέσει...




Θέλω λοιπόν, να απαντήσω στον "άγιο" Πατέρα με όλο το σεβασμό :
1. Αγαπητέ μου παπά, τα 4000000 έλληνες Χ 1000 ευρώ πρώτα απ' όλα μας κάνει 4 δις και όχι 40, τουλάχιστον σύμφωνα με τα μαθηματικά του Πυθαγόρα και όχι του Ζακχαίου του οποίου την παραβολή μνημόνευσες από τον άμβωνα... 4 δις δεν φτάνουν ούτε για ζήτω που λένε...
2. Ρωτάς αν και πόσοι από τα 4 εκατομμύρια εργαζόμενων ελλήνων μπορούν να διαθέσουν 1000 ευρώ , όταν με το ζόρι βγαίνει ο μήνας και με αναπόφευκτη χρέωση της πιστωτικής κάρτας ? Εκτός αν νομίζεις κι εσύ όπως και οι κυβερνώντες αυτού του τόπου, πως εδώ είμαστε Νότια Δανία και έχουμε τόσα που δεν ξέρουμε τι να τα κάνουμε...
3. Δεν ΘΕΛΩ να πληρώσω από τη τσέπη μου για να σώσω τη χώρα από τη φτώχεια, όταν ξέρω πως όσοι ευθύνονται για την κατάντια της, πίνουν σήμερα στην υγεία των κορόιδων, ανέμελοι και ευτυχείς, γιατί είναι σίγουροι πως δεν πρόκειται ποτέ κανείς τους να πάει φυλακή κι ούτε φυσικά να τους ζητήσει κανείς να επιστρέψουν τα κλεμμένα..

Έχω να κάνω με το έναυσμα που μου δίνεις κι εγώ δυο-τρεις άλλες προτάσεις παπά μου, κάποιες ίσως τώρα πια στη σφαίρα της ουτοπίας, αλλά ωστόσο όλες ηθικά πιο αποδεκτές, αν το θέλεις κι έτσι :
1. Να αλλάξει άμεσα ο νόμος περί ευθύνης υπουργών . Για όσα σκάνδαλα έχουν κατά καιρούς ταλανίσει την χώρα να καταρτιστούν άμεσα διακομματικές εξεταστικές επιτροπές και να αποδοθούν ευθύνες σε όλους όσους έχουν αποδεδειγμένα συμμετάσχει στο πλιατσικολόγημα της χώρας τα τελευταία 35 χρόνια και να δημευθούν οι περιουσίες τους. Να φτάσει το μαχαίρι ως το κόκκαλο σε όλες της βαθμίδες διαφθοράς από τον τελευταίο υπάλληλο έως τους αρμόδιους υπουργούς... Ειρήσθω εν παρόδω, ξέρω και μερικούς παπάδες μέσα στο κόλπο, παπά μου....
2. Να φορολογηθεί η εκκλησιαστική περιουσία κι αν θέλεις να το πάμε και πιο πέρα, όσα από τα οικόπεδα, χωράφια, λίμνες, ξενοδοχεία, εταιρείες real estate, έχει στη κατοχή της η Εκκλησία με χρυσόβουλα ή οθωμανικές πράξεις κτήσης, να αποδοθούν στο Ελληνικό Δημόσιο . Να παραμείνουν στην Εκκλησία μόνο όποια ακίνητη ή κινητή περιουσία, χρησιμεύει για το όποιο ανθρωπιστικό της έργο (Ορφανοτροφεία, Σχολές,Σίτιση Αστέγων, Ανθρωπιστική βοήθεια προς το εξωτερικό κλπ). Η επί πλέον εκμετάλλευση της περιουσίας των Ελλήνων από τους επιχειρηματίες της ιερωσύνης, να σταματήσει τώρα.
3. Να διαχωριστεί το Κράτος από την Εκκλησία σήμερα. Όσοι θέλουν μέσω της ιερωσύνης να έρθουν κοντά στο Θεό τους, να αμοίβονται από το παγκάρι κι όχι από το Κράτος δίκην δημοσίων υπαλλήλων. Έτσι και τη ψυχή τους θα σώσουν και θα διευκολύνουν το Δημόσιο να εξοικονομήσει αρκετά εκατομμύρια ευρώ που πληρώνει κάθε χρόνο για μισθούς από καντηλανάφτες μέχρι μητροπολίτες....

Θα ήταν πιο εποικοδομητικό παπά μου αν θα σταματούσες επί τέλους να χειραγωγείς τα πλήθη των πιστών είτε με εθνικιστικές κορώνες για το σκοπιανό είτε με οικονομικές αναλύσεις σαν κι αυτές που μόλις δημοσίευσα, ούτε υπουργός εξωτερικών είσαι ούτε υπουργός οικονομικών κι ούτε μπορείς να γίνεις χαλίφης στη θέση του χαλίφη...Εσύ κι όλοι οι ιεράρχες καλύτερα να αφοσιωθείτε στη πνευματική σωτηρία όσων σας πιστεύουν και να αφήσετε τη πολιτική κατά μέρος....

Τουλάχιστον κάντε το για το Θεό σας αν όχι για το καλό όλων των Ελλήνων...

http://wwww.sabbpat.blogspot.com

20 σχόλια:

Στοππάκιος είπε...

Ο Άνθιμος, φίλε Sabb Pat, δεν είναι μόνο υπουργός Οικονομικών, αλλά και Εξωτερικών, και Εσωτερικών, και Παιδείας, και Πολιτισμού... Δε λες καλύτερα Πρωθυπουργός. Αλλά μόνο για τα του δήμου, γιατί για τα του οίκου του, μάλλον με μαφιόζο μου κάνει.:)

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Ο Ιερώνυμος που ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ στο Υπουργικό συμβούλιο καλεσμένος του Παπανδρέου τι είναι; Βέβεια αυτός είναι διορισμένος από αυτούς γι αυτό δεν κουνιεται φυλλο.
Επί Χριστοδούλου αν είχε συμβεί κάτι τετοιο θα είχε βουηξει το συμπαν και τα επιχορηγουμενα μμε.

Ο Μεσσηνίας στον οποίον δεν κουνιέται και πάλι φύλλο όταν μιλάει γιατί ανήκει στο ίδιο συνάφι τι είναι; Μία από τα ίδια αλλα δεν συμφέρει να τον κρινουμε γιατί ειναι και αυτος προασπιστής των συμφερόντων τους.

Δυο μετρα και δυο σταθμά σε ποια δημοκρατία είναι καταχωρημένα;

Στοππάκιος είπε...

Hellenicrevenge
Αν ήσουν από τη Θεσσαλονίκη θα καταλάβαινες το ειρωνικό μου σχόλιο για τον Ανθιμο. :))

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Δεν βλεπω τη ιδια ειρωνεια να σε διακατεχει και για αλλους ιερωμενους που ασχολουνται με τα κοινα.

Τα δυο μετρα και τα δυο σταθα που λεγαμε.

Δεν εισαι ο μονος που ειρωνευεσαι τον Ανθιμο. Ολη οι νεοεποχιτες το ιδιο πραττουν και δεν χρειάζεται να είμαι απο την Θεσσαλονικη ουτε από την Μεσσηνια για να καταλαβω τι παιζει.

Στοππάκιος είπε...

Είναι αλήθεια, το ομολογώ...Έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στον Άνθιμο. :)))

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Οι προσωπικες συμπαθειες η αντιπαθειες με αφηνουν αδιαφορη. Νομιζα οτι μιλαμε με πολιτικο λογο. Αν ειναι έτσι κι εγω εχω αδυναμια στις φραουλες με σαντιγι :)

Στοππάκιος είπε...

Hellnicrevenge
Σε διακατέχει τέτοιο μένος που αδυνατείς να πιάσεις την ειρωνεία. :(((

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Απλά δεν εμπλέκω χιουμορ με άκρως σοβαρες καταστασεις. Είναι σαν να χειρουργειται η μάνα μου και εσύ να μου λες ανέκδοτα με τον Τοτο.

Με το συμπάθειο αλλά έτσι είναι.

Unknown είπε...

..Φίλε/η HellenicRevenge (ποιον εκδικείται η Ελλάδα σου άραγε εκτός από τον εαυτό της..?), το ότι ο Ιερώνυμος κρατά στάση αποστάσεων από την πολιτική εξουσία, σε πληροφορώ πως σε μένα τον άθεο, έχει θετικό αντίκτυπο γιατί ο άνθρωπος δείχνει - τουλάχιστον αυτό - πως δεν θέλει να αναμειγνύεται στην πολιτική όπως έκανε ο προκαθήμενος του μακαριστός Χριστόδουλος, που εξέφραζε άποψη επί παντός επιστητού. Το ότι συμμετείχε σε υπουργικό συμβούλιο που τον κάλεσε - προφανώς για επικοινωνιακούς λόγους - ο Παπανδρέου, δεν συνιστά ούτε αμάρτημα (αν πρέπει να μιλήσουμε με θρησκευτικούς όρους) , ούτε ατόπημα για να τον εξοστρακίσουμε τον χριστιανό..Πιστεύω πως ο εν λόγω ιεράρχης που λοιδωρείς, ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, δεν έχει προκαλέσει με την στάση του το κοινό αίσθημα, όπως αντίστοιχα έχει κάνει ο Άνθιμος, που για εμάς που είμαστε από Θεσσαλονίκη , συνταυτίζεται σε απόψεις και θέσεις με τον Ψωμιάδη, και αυτό εκτός από γραφικό τον κάνει και επικίνδυνο...

Δεν κατάλαβα τι από το θέμα σε ενοχλεί...Το να βάλουμε στη φυλακή όλους τους κλέφτες πλιατσικολόγους πολιτικούς όπου κι αν ανήκουν? Το να ζητήσουμε τα ρέστα απ' τα κλεμμένα ? Το να φορολογήσουμε την εκκλησιαστική περιουσία ή ακόμη καλύτερα να περιέλθει στο ελληνικό δημόσιο ? Να διαχωρίσουμε την Εκκλησία από το Κράτος ? Ή το πρόβλημα σου είναι αν ο Άνθιμος είναι "παιδί του λαού" κατά το πρότυπο του Ψωμιάδη, ενώ ο Μεσσηνίας, φαίνεται σαν άνθρωπος τουλάχιστον να μιλά για τους μετανάστες σαν να πρόκειται για ανθρώπους ?

Δεν τον ξέρω τον Μεσσηνίας, αλλά απ' όσα διάβασα, θα ήθελα κι άλλοι ιεράρχες να διατυπώνουν απόψεις αλληλεγγύης για τους συνανθρώπους τους μετανάστες - τουλάχιστον μ' αυτό το τρόπο θα δικαιολογούαν το "αγάπα τον πλησίον σου" που εκπορεύει η δική τους (κι όχι δική μου) πίστη....

marianaonice είπε...

Θεωρώ ότι έργο των ιεραρχών και ιερέων είναι να περιθάλπτουν τους εξαθλειωμένους ανθρώπους χωρίς διάκριση ημεδαπών και αλλοδαπών και να κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους για την εξασφάλιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους! Τα πολιτικά δικαιώματά τους, είναι όντως αλλουνού παπά ευαγγέλιο!
Τώρα όσο για το να καταβάλλουμε όλοι από 1.000 Ευρώ για να σώσουμε την ελληνική οικονομία και εγώ αφελές θα το χαρακτήριζα, αφού είναι βέβαιο ότι ό,τι ποσό μαζευτεί θα γεμίσει πάλι τις τσέπες των άχρωμων σοσιαλιστικών και δεξιών πολιτικών κορακιών που επί δεκαετίας τώρα λυμαίνονται το μέλλον των παιδιών μας και καθόλου δεν θα γεμίσει τα άδεια μας ταμεία!

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Sabb Pat

Αποφασισε πρώτα αν θέλεις να έχει λόγο η Εκκλησία στα κοινά η οχι για να συνεχιστεί ο διάλογος. Δεν γίνεται να επιτρέπεις να έχουν λόγο μόνο οι ιεράρχες που συμφωνεις επικροτώντας τους και να απαγορεύεις από τους υπόλοιπους να έχουν γνώμη.

Αυτή την τακτική ακολουθεί πιστά η Αριστερά κατά το δοκουν. Τσιμουδιά δεν έβγαλαν όταν ο δικός τους εκλεγμένος Ιερώνυμος προσκληθηκε στο ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ αλλά αν ο Χριστοδουλος έβγαζε άχνα βοούσε το συμπαν. Το ίδιο και τώρα με τον Άνθιμο και Μεσσηνιας. Ο απέναντι είναι στο πυρ το εξώτερον και ο υπηρετων τα δικά της συμφέροντα είναι άξιος συγχαρητηρίων.

Με βάση τέτοιες ιδιοτελείς συμπεριφορές μόνο τραγέλαφος καταντούν.

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Να επαναλάβω ότι ό λόγος του Μεσσηνίας είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ οπότε μην θολώνεις τα νερά υπερασπιζόμενος αυτόν. Και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο δεν γίνεται. Αποφάσισε.

Unknown είπε...

HellenicRevenge είσαι σε πλήρη σύγχυση, γιατί απ' όσα γράφω, δεν ξέρω αν τελικά κατάλαβες κάτι, πιθανόν τα ελληνικά μου να μην είναι αρκούντως καλά για να είναι και κατανοητά ...

Με ρωτάς αν θέλω να έχει η Εκκλησία λόγο στα κοινά...

Από το άρθρο μου αυτό κατάλαβες ? Λέω ξεκάθαρα να γίνει άμεσος διαχωρισμός Κράτους - Εκκλησίας και οι ιεράρχες να πληρώνονται από το παγκάρι..Να μην ασχολούνται με υποθέσεις που είναι έξω από τις αρμοδιότητες τους όπως είναι το σκοπιανό ή η ελληνική οικονομία ή αν θέλεις και το μεταναστευτικό, άσχετα αν οι δηλώσεις αλληλεγγύης προς αυτή την κατεύθυνση είναι ανθρωποκεντρικές και πιθανόν να είναι περισσότερο αποδεκτές από ένα ιεράρχη. Να ασχολούνται αποκλειστικά και μόνο με το ποίμνιο τους. Δεν μπορώ να έχω συμπάθειες ανάμεσα στους ιεράρχες, έχω δηλώσει πως είμαι άθεος - ξέρω ξέρω πως θα πάω στη κόλαση και ποιος ξέρει τι φαντάζεσαι για μένα, αλλά το αν πιστεύω ή όχι είναι συνειδητή επιλογή μου και δικαίωμα μου και δεν πέφτει λόγος σε κανέναν...
Ούτε με τον Ιερώνυμο έχω φιλίες ούτε με τον Μεσσηνίας, πολλώ δεν μάλλον με τον Άνθιμο...Άποψη μου είναι να βγάλουν όλοι τον σκασμό και να κάτσουν στ' αβγά τους, είτε κρατούν ουδέτερη στάση (Ιερώνυμος) είτε κάνουν δηλώσεις αλληλεγγύης προς τους συνανθρώπους τους (Μεσσηνίας), είτε λένε ανοησίες επί παντός επιστητού (Άνθιμος)...

Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ...

Άλλο πρόβλημα έχεις εκτός από το να κατατάσσεις τους συνομιλητές σου εκεί που σε βολεύει και μιλώντας μ' ένα τόνο που αν μη τι άλλο προσβάλλει ?

Τέλος δεν ξέρω που κατάλαβες πως εγώ ασπάζομαι τα όσα λέει ο Μεσσηνίας...Οι δηλώσεις συμπαράστασης προς τους μετανάστες ούτε οικονομική πολιτική παράγουν ούτε εξωτερική, αν θέλεις μπορεί να ταυτίζονται με τις δικές μου απόψεις αλλά δεν τις αποδέχομαι από έναν ιεράρχη που εφόσον μιλά, φέρνει αναγούλα σε κάποιους άλλους- όπως εσύ εν προκειμένω - κι εν πάσι περιπτώσει δεν πρέπει να του πέφτει και λόγος (αναρμοδιότητα)...

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Επειδη το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν θα σου πω μονάχα πως αφορμη της ανάρτησής μου ήταν η δική σου που ειχε καθαρά πολιτικό λόγο.

Το τι είσαι και που πιστευεις ουδόλως με αφορά. Ο Μεσηνιας έχει ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ και αυτή ήταν και η ένστασή μου. Οτι δεν μπορούμε να κατηγορουμε ιεράρχες που έχουν διαφορετικο λογο απο αυτον που μας συμφέρει και να κάνουμε αναρτήσεις από ΛΟΓΟ αλλων που μας συμφέρει.

Και μην αρχίσεις τα "ανθρωπιστικά". Ο λόγος περι ιθαγενειας και ψηφου ειναι καθαρά πολιτικός και ως τέτοιον μονο τον κρινουμε.

Τα υπόλοιπα που αναφέρεις στην προσπάθειά σου να υπεκφύγεις δεν με αφορουν.

Unknown είπε...

Δεν ξέρω τι μένος έχεις με τον Μεσσηνίας και δεν με αφορά...Την υποστήριξη μου προς τον Μεσσηνίας που την είδες στο άρθρο μου και που ακριβώς υπεκφεύγω μια που ποσώς μ' ενδιαφέρει η άποψη σου για τον εν λόγω ιεράρχη ? Οι θέσεις μου ήταν συγκεκριμένες, αφορούσαν τις ανοησίες που ξεστόμισε ο Άνθιμος και συ μου πετάς τη μπάλα στον Μεσσηνίας...

Άντε για να σου κάνω την χάρη, παρότι όπου βλέπω παπαδαριό με πιάνει φαγούρα, να σου πω πως μεταξύ του Άνθιμου και του Μεσσηνίας, μου είναι συμπαθέστερος ο δεύτερος...

Μη μου αναγουλιάσεις πάλι, τα κριτήρια επιλογής μου αφορούν αποκλειστικά και μόνο το τι εκπέμπει σαν πρόσωπο ο καθένας...

Σε δυσαρεστώ , αλλά τι να κάνω ? Ψέμματα να πω ?.....

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Και πάλι τίποτα για το "δια ταύτα". Σε κουβέντα να βρισκόμαστε με ευφημισμούς, γενικολογίες και στρογγυλοποιήσεις.

Λυπάμαι αλλά έχω μάθει να μιλώ χτυπώντας κέντρο και όχι να περιφέρομαι σαν επιδέξιος πολιτικάντης.

Και γι αυτό απάντηση περι ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ εκπροσώπων της εκκλησίας δεν πήρα και ουτε ευελπιστώ. Χάσιμο χρόνου.

Unknown είπε...

Ακριβώς αυτό...Χάσιμο χρόνου...Στα ελληνικά ανταπαντάμε με τίποτα...

Δεν βαριέσαι, εγώ θα σου μάθω γράμματα ?....

HeLLeNiCReVeNgE είπε...

Σίγουρα όχι. Όπως δεν θα σου μάθω κι εγώ να μην μιμείσαι πολιτικάντηδες του doublespeaking. Εκείνοι έχουν όφελος. Εσύ κανένα. Η έχεις;

Unknown είπε...

..." Ή έχεις ?"

Αμφιταλαντεύτηκα στο αν τελικά θα έπρεπε να απαντήσω ή όχι και τελικά αποφάσισα να το κάνω, μια και σε τελική ανάλυση ένα τέτοιο ερώτημα δεν μπορεί να αιωρείται αφήνοντας υπόνοιες για το αν η παρουσία μου είναι ανιδιοτελής ή όχι στη μπλογκόσφαιρα... Ξέρεις μπορεί οι απόψεις μας να είναι εκ διαμέτρου αντίθετες, αλλά τι πιο θεμιτό αν δεν θέλουμε η ζωή μας να είναι μονοδιάστατη και επίπεδη...Αυτό όμως δεν δίνει σε κανένα μας το δικαίωμα να πετάμε λάσπη ή να αφήνουμε υπονοούμενα για τον συνομιλητή μας, που στο κάτω κάτω το ποιος είναι και τι κάνει στη πραγματική του ζωή, δεν μπορούμε να το ξέρουμε - προς το παρόν εγώ για σένα κι εσύ για μένα δεν είμαστε τίποτε άλλο παρά διαδυκά logins , 0 και 1. Μπορεί να με θεωρείς πράκτορα των αμερικάνων ή του Σόρος ή χαμαιρπή υπηρέτη του συστήματος, ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο μπορείς να φαντάζεσαι, αλλά εφόσον δεν γνωρίζεις τη δράση μου in real life, το καλύτερο θα ήταν να με αντιμετωπίσεις σαν ένα ισότιμο συνομιλητή,που όχι... δεν έχει σκοπό να σου επιβάλλει την άποψη του, αλλά να αντιμετωπίσεις ένα θέμα από τη δική του οπτική. Το ζητούμενο δεν είναι αν έχεις δίκιο εσύ ή εγώ, αλλά ανταλλάσσοντας απόψεις και ιδέες , διαφωνώντας αν θέλεις,να βοηθήσουμε να βγει ένα χρήσιμο συμπέρασμα από τη συζήτηση... Κι όχι αναγκαστικά για μας τους ίδιους, αλλά για όσους τυχαίνει να μας διαβάζουν...

Για να τελειώνουμε...Σ' όλο μου το κείμενο δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά για τον Μεσσηνίας. Πραγματεύτηκα μια αποστροφή του Άνθιμου περί της οικονομίας της χώρας και μιλώντας σε δεύτερο πρόσωπο - σαν να απευθύνομαι απ' ευθείας σε εκείνον - κατέθεσα τις δικές μου αντιπροτάσεις που μπορεί να διαφωνείς αλλά δεν μπορείς να τις απαξιώνεις, γιατί εγώ ΕΧΩ δικαίωμα στο πολιτικό λόγο, ενώ ο Άνθιμος δεν μπορεί να έχει ή να παράγει πολιτική μέσα από μια θέση που υποτίθεται έχει πνευματικούς καθαρά σκοπούς και στόχους. Ο Μεσσηνίας, δεν είχε ΚΑΜΙΑ απολύτως θέση στο άρθρο μου και σε σχόλιο σου, σου απάντησα πως αν και η δήλωση συμπαράστασης προς τους μετανάστες έχει ανθρωποκεντρικά κριτήρια όταν εκστομίζεται από έναν ιερωμένο, είμαι ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ να γίνεται εργαλείο μια τέτοια δήλωση σε εκείνους που υποστηρίζουν την απόδοση ιθαγένειας στους μετανάστες, και που θα χρησιμοποιηθεί σαν εφαλτήριο να στηριχθεί μια πολιτική θέση...

Τώρα το αν μου είναι περισσότερο συμπαθής ο Μεσσηνίας από τον Άνθιμο, επειδή έχει κάτι το ...τσακίρικο στο μάτι του, δεν μπορεί να δίνει λαβή σε οποιονδήποτε να αμφισβητεί την ανιδιοτελή μου παρουσία και να αφήνει υπονοούμενα, που εν πάσι περιπτώσει όσοι μας διαβάζουν διαθέτουν την απαραίτητη ευθυκρισία για να μην κατευθύνεται από τρίτους η άποψη τους...

Στοππάκιος είπε...

Sabb Pat
Φυσικά κι εσύ δεν μίλησες για τον Μεσσηνίας. H Hellenicrevenge συνέδεσε τον Άνθιμο με τον Μεσσηνίας. Κι εγώ δεν πολυκατάλαβα τη σύνδεση. Όσο για την ουσία: σήμερα άκουγα την Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ στο πρωινό του Mega. Μίλησε για πολλά, και για τους μετανάστες. Η ιστορία μας δείχνει, επισήμανε ότι η ελληνικότητα δεν μπορεί να αναζητηθεί στην καθαρότητα της φυλής. Συνδετικός κρίκος όλων των "Ελλήνων" απ' όπου κι αν προέρχονται, είναι ο τόπος στον οποίο ζουν -η Ελλάδα εν προκειμένω- και η γλώσσα, την οποία η Αρβελέρ χαρακτήρισε το λογισμικό του τόπου (ή κάτι τέτοιο). Ψάχνοντας στην ετυμολογία των λέξεων κάποιος μπορεί να βρεί πολλούς λαούς από πίσω. Ανέφερε ως παράδειγμα τον Ιωάννη Καντακουζηνό που μιλάει για την κάθοδο των Αλβανών στη Μεγάλη Βλαχία (τη Θεσσαλία δηλαδή). Ανάμεσα σ' αυτούς ήταν ο Λιόσιας και ο Σπάτας. Αν σας θυμίζουν τα γνωστά τοπωνύμια, ναι απ' αυτούς προέρχονται, τα Λιόσια και τα Σπάτα. Θα ήταν πολύ χρήσιμο αν κάποιος έβρισκε το σχετικό βιντεάκι με τη συνέντευξη και το ανέβαζε εδώ...