2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

φιμωση είναι και η λάσπη


επειδή μερικοί καινούργιοι συγγραφείς δεν το είδαν ακόμα εδώ γράφουμε σχετικά με την φίμωση
φίμωση είναι και η λάσπη όμως
την έχω ζήσει και εγώ ….
Εδώ ο Νασος είναι και ιδιοκτήτης στη σελίδα
Είδα σήμερα ότι έφαγε λάσπη από το τρωκτικό
Τσέκαρα και το θέμα και δεν θα σχολιάσω..
Θα το βρείτε στη σελίδα του
Ουδέποτε μου είπε να τον στηρίξω ,και δεν έκανε ανάρτηση εδώ, ενώ μπορούσε αφού η λάσπη καταγγέλλεται και από εδώ, για την προστασία μας
Μπράβο στο Νασο που αποκάλυψε τη συκοφαντία ,και την κατάγγειλε ,και ας δέχτηκε λάσπη
Γράφει με το όνομα του αλλά σας διαβεβαιω ότι είναι blogger και όχι δημοσιογράφος
Αυτό μου αρκεί

8 σχόλια:

Exarchias είπε...

Το τι είναι το Τρωκτικό και τι πουλάει λίγο πολύ το ξέρουμε όλοι όσοι είμαστε εδώ.
Το τι είναι ο κος.Βενιζέλος θα μπορέσετε να το καταλάβει μονάχα όταν κάθετε και τρώει, και βγάζει σε κοινή θέα τα πραγματικά του ένστικτα... οπότε εάν δεν τον κεράσω μπριζόλα τον κύριο δεν μπορώ να αποδείξω το ήθος του, (πάντως αξίζει να παριστάνετε λίγο τους Ντέντεκτιβ για να το ανακαλύψετε).
Τέλος ο κος Νάσος. συμπαθής και τίμιος. ανήκει στην μερίδα των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ, που αναγκάσανε το ΠΑΣΟΚ να δήχνει τουλάχιστον ένα ποιο ανθρώπινο πρόσωπο απο αυτό που έδηχνε κάποτε.
Έχει κερδήσει τον σεβασμό μου εδώ και καιρό παρόλο που τρέφει ακόμα την Ψευδαισθηση της αλλάγης.
Αυτα.
Τα σέβη μου.
Νασο είμαστε μαζί σου.

Exarchias είπε...

διορθωση:
*καταλάβετε

Φάντασμα είμαι... όχι φιλόλογος :P

marianaonice είπε...

Και η λάσπη είναι φίμωση!
Ούτε συζήτηση!
Και μάλιστα αποτελεσματική φίμωση τις περισσότερες φορές!!
Αφού τα θύματα δεν έχουν πάντα την αντοχή και το θάρρος να συνεχίσουν και υποχωρούν!
Υπάρχουν όμως και μερικοί με κότσια που δεν μασσάνε...
Και νομίζω ότι ο Νάσος ανήκει σ' αυτούς.

marianaonice είπε...

@Φάντασμα Των Εξαρχείων
Δεν έχω κάτι αντίθετο να αντιλέξω...
Μιλάς σαν να ξέρεις πολλά περισσότερα από εμάς...
Όσο για το Βενιζέλο... ποτέ δεν είχα την καλύτερη άποψη γι' αυτόν, μα θέλω να εμιστευτώ το Γιώργο Παπανδρέου ότι δεν θα επιτρέψει παρεκτροπές...
Ελπίδα εκφράζω έτσι?
:)))

Exarchias είπε...

@Mariannaonice: Λυπάμαι που δίνω αυτήν την εντύπωση, γιατί ειλικρινά ξέρω μονάχα όσα ξέρει κάθε μέσος Blogger.
Για τον ευγενή πόθο να φέρει την Αλλάγη ο κος Παπανδρέου, μπορώ να ομολογήσω ότι στο πίσω μέρος του μυαλού μου τρέφω και εγώ μια παρόμοια ελπίδα... αλλά φταίει μάλλον ότι δεν έχω αποτοξινοθεί ακόμα από το ναρκωτικό που ονομάζουμε ελπίδα.
και όσο για την αντοχή ενός θύμματος λασπολογίας συμφωνώ και θα το θεωρούσα καλή ευκαιρία να γραφτεί κάποια στιγμή μια καλή ανάλυση για το πως γίνετε ένας πολεμος λάσπης.
Αυτά.
Τα σέβη μου.

BUTTERFLY είπε...

Η λασπη ειναι ισως η αποτελεσματικοτερη μορφη φιμωσης, γιατι σε κολλαει στον τοιχο, βρισκεσαι να απολογησαι και να πειθεις η να προσπαθεις να πεισεις οτι δεν εισαι ελεφαντας και τελικα ειτε που εσυ θα απογοητευτεις και θα αυτοφιμωθεις απο τη στεναχωρια σου, ειτε οσοι πιστεψουν τη λασπη θα σε διαβαλουν, θα σε απομακρυνουν και θα σε περιθωριοποιησουν τελικα...
Νασο μπραβο και καλη δυναμη!

marianaonice είπε...

@Φάντασμα των Εξαρχείων
Στη σκέψη μου είσαι. Το σκεφτόμουν να κάνω μία ανάλυση πώς εγώ καταλαβαίνω τη φίμωση μέσα από τη λάσπη!

Exarchias είπε...

Μαριάννα μου αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον... περιμένω εναγωνίος να δω το αποτέλεσμα :)