2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κοινωνική δυναμική του διαδικτύου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κοινωνική δυναμική του διαδικτύου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

«ΝΑΙ» ΣΤΟ Ν/Σ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ


http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=5208
Τα θετικά σχόλια της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών συγκεντρώνει η απόφαση της κυβέρνησης να αναρτώνται στο ίντερνετ οι αποφάσεις και οι πράξεις κυβερνητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων καθώς και οργάνων διοίκησης φορέων στο Διαδίκτυο και να τίθενται σε δημόσια διαβούλευση. Κύρια σημεία της πρωτοβουλίας, από την οποία πρακτικά δεν εξαιρείται κανένα όργανο, είναι η ανάρτηση στο Διαδίκτυο όλων των αποφάσεων και πράξεων, γεγονός που θεωρείται απαραίτητη προϋπόθεση για τη νομιμότητά τους. Την πρώτη εβδομάδα ανάρτησης του επίμαχου νομοσχεδίου στην ιστοσελίδα του υπουργείου Εσωτερικών (www.ypes.gr) όπου τίθεται σε δημόσια διαβούλευση,μεταξύ των πολιτών και όλων των ενδιαφερομένων φορέων, περίπου 270 πολίτες έχουν καταθέσει τα σχόλια και τις παρατηρήσεις τους.

Σάββατο 15 Αυγούστου 2009

Oι δημοσιογράφοι δεν ειναι bloggers!



XΡONIA ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ/ΟΥΣ...

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,ΘΕΩΡΩ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 'ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ' ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ..
ΔΗΛΑΔΗ 'ΑΥΤΟΚΛΗΤΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΈΣ' ΤΟΥ TROKTIKOU ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ...

ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ,ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΙ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ,ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΈΡΕΤΕ ΚΑΤΙ Ή' ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΤΡΩΚΤΙΚΟΥ?

ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΟΤΑΝ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΜΠΛΟΓΚΣ!
'Η' ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ???

ΕΧΕΤΕ ΙΔΕΑ ΤΙ ΣΚΟΠΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ TROKTIKO?
ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ?
ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ?


ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ BLOG ΤΟ ΤΡΩΚΤΙΚΟ...ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΛΕΓΟΜΑΙ BLOGGER...

ΑΝ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΗΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ ΦΙΜΩΣΗ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΑ (ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ BLOG) ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ 'BLOGGERS' Κ 'ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ'

ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ Κ ΑΝΕΒΑΣΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΤΟ ΜΠΑΝΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ANTINEMECIS

'Oι δημοσιογράφοι δεν ειναι bloggers' καταλαβετε το!!!

ΜΗΝ ΓΙΝΕΣΤΕ ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΙ ΣΤΑΤΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ!!!!
BLOGGERS EΙΣΤΕ!

Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

Να γιατί θέλουν να φιμώσουν τα blogs!!!

Στο τεύχος 2546 του Ενημερωτικού Δελτίου του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας δημοσιεύτηκε ένα πολύ κατατοπιστικό άρθρο των Ερευνητών Θεοδώρου Τσεκέρη δόκτωρα του ΕΜΠ και ερευνητή του ΚΕΠΕ και Χαράλαμπου Τσεκέρη διδάσκοντα στο Τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με τον τίτλο

Tα blogs και η κοινωνική δυναμική !!

Διαβάστε το!!
Εγώ παραθέτω μόνο τα παρακάτω αποσπάσματά του, που λένε πολλά:

.......
"Η εκρηκτική λειτουργική σύζευξη (η διακλάδωση) μεταξύ πληροφορίας και διαδικτυακής τεχνολογίας ενέχει κρίσιμες διαστάσεις καθημερινής κοινωνικής ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ! Η τεράστια, ανεξάντλητη και αναπόδραστη δύναμη των "webglogs" ή " blogs" (και στα ελληνικά ιστολόγια) κυριολεκτικά γονάτισε και συνέτριψε τη στατική, ομοιογενοποιητική και μονόδρομη λογική της τηλεόρασης και της τηλεοπτικής ενημέρωσης. Τα blogs δυνητικά αναταράσσουν τα λιμνάζοντα νερά της καθημερινότητας, αναστατώνουν, ετερογενοποιούν και αποσταθεροποιούν την κοινωνία, παράγοντας συνεχώς πολλαπλές "συνεργατικές αλήθειες" και μια "μεταβλητή κοινωνική γεωμετρία"!

Αλλά δεν υπάρχει τίποτε πιο κοινωνικό από τα ίδια τα blogs!!!!

Για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρώπινης επικοινωνίας το "ακροατήριο" αυτονομείται, απομαζικοποιείται, εξατομικεύεται και κινητοποιείται/ενεργοποιείται κατά τρόπο διαλογικό/διαδραστικό, γνήσια δημοκρατικό και ουσιαστικά συμμετοχικό!!
Τώρα πλέον πολλοί επικοινωνούν με πολλούς και όχι ένας με έναν (πχ. ραδιόφωνο, τηλεόραση).
"Το διαδίκτυο δεν είναι μεγάφωνο είναι συζήτηση"
Το κλασσικό δίπολο πομπός - δέκτης καταργείται, εφόσον όλοι μας γινόμαστε πομποί και δέκτες ταυτόχρονα, συμβάλλοντας συνειδητά ή ασυνείδητα στη "διαιώνιση της συζήτησης"!!

Τα blogs καταδεικνύουν και αποδεικνύουν στην πράξη ότι η κοινωνική δυναμική δεν θα πάψει ποτέ να μας εκπλήσσει ευχάριστα ή δυσάρεστα. (τουλάχιστον έτσι μπορούμε να αποφεύγουμε τη μονοτονία και να ελπίζουμε!!!....)

Η ηνιόχηση (δηλαδή ο ολοκληρωτικός έλεγχος από τα πάνω) της κοινωνικής δυναμικής υπό τη μορφή λ.χ. μιας ορθολογιστικής "επιστημονικής, κοινωνικής πολιτικής" φαντάζει απολύτως ανέφικτη!!

Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΟΥΤΕ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ, ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ, ΟΥΤΕ ΠΕΡΙΣΤΕΛΛΕΤΑΙ!!!
Μετά τη ραγδαία ανάπτυξη και διείσδυση του ευρυζωνικού διαδικτύου, οι κοινωνικές πραγματικότητες παράγονται διαρκώς και με ταχύτατους ρυθμούς!! ... Δημιουργείται ταχύτατα ένα εντελώς ρευστό και αποκεντρωμένο ή άκεντρο, παγκόσμιο δυνητικό σύστημα αυτοοργανούμενων, αυτορυθμιζόμενων και αυτοεξελισσόμενων δυνητικών κοινοτήτων.

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟ, ΜΟΝΟΛΟΓΙΚΟ, ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΕΝΤΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΡΟΣΩΠΑ "ΜΑΖΙΚΑ" ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΑ ΤΗΣ!!"
.......

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι περισσότερο, για να καταλάβουμε γιατί βάλθηκαν να μας φιμώσουν!!
Απλά γιατί, όπως παραπάνω, επιστημονικά και τεκμηριωμένα, αναλύεται από πανεπιστημιακούς καθηγητές, ενοχλούμε και απειλούμε το Σύστημα Εξουσίας γενικά και ειδικά τα ΜΜΕ του!!
,