Στη Δικαιοσύνη εναποθέτει όλες τις ελπίδες της 30χρονη, μητέρα δύο ανήλικων παιδιών, έξι και οκτώ ετών, προκειμένου να αποζημιωθεί για το τραγικό ατύχημα που υπέστη, όταν απαρχαιωμένη η μηχανή του κιμά σε γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ όπου εργαζόταν της πολτοποίησε το δεξί χέρι από τον αγκώνα!
Η Θεοδώρα Σαμαρά, η οποία βιώνει τον Γολγοθά της αναπηρίας από τον Φεβρουάριο του 2009, όταν η απαρχαιωμένη μηχανή του κιμά, που λειτουργούσε χωρίς προστατευτικό πλέγμα, της παγίδευσε το δεξί χέρι, αναγκάστηκε να προσφύγει στο τμήμα εργατικών διαφορών του Πρωτοδικείου της Αθήνας, διεκδικώντας αποζημίωση από την ιδιοκτήτρια εταιρεία, προκειμένου να καταφέρει να συντηρήσει τα δύο ανήλικα παιδιά της, αφού επιπλέον βρίσκεται σε διάσταση με τον σύζυγό της.
Η άτυχη γυναίκα, η οποία από τότε είναι οριστικά ανίκανη για εργασία, αναγκάζεται, όπως είπε η συνήγορός της, να ζει με ένα πενιχρό επίδομα 200 ευρώ και με τη βοήθεια που προσφέρουν οι ηλικιωμένοι γονείς της. Χθες ζήτησε από το δικαστήριο, όπου εκδικάστηκε η υπόθεση, να υποχρεώσει την εταιρεία σούπερ μάρκετ να της καταβάλλει εφόρου ζωής μισθό, ενώ παράλληλα διεκδικεί αποζημίωση για την ηθική βλάβη που υπέστη.
Η 30χρονη, η οποία -όπως αναφέρει στην αγωγή της- είχε προσληφθεί τον Φεβρουάριο του 2008 ως πωλήτρια και στην πραγματικότητα της είχε ανατεθεί η θέση του ταμία, "Ποτέ" τονίζει, "δεν είχα απασχοληθεί στο τμήμα κρεάτων και ειδικότερα στην κοπή κιμά...", υποστηρίζει ότι, την 2-2-2009 στις 10 το πρωί και ενώ βρισκόταν στη θέση της στο ταμείο, της δόθηκε εντολή από την προϊσταμένη να πάει στο τμήμα κρεάτων, λόγω του ότι η υπεύθυνη υπάλληλος του τμήματος είχε σταλεί σε άλλη εργασία.
