2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Μεγάλο Πρόβλημα, μικρή λύση



Από Κάκια Παυλίδου

Παραθέτω μέρος της ανακοίνωσης που μοιράστηκε από τους φορείς της πόλης μου για τη σημερινή απεργία. Τα τελευταία χρόνια έδωσα το παρόν σε όλες τις απεργιακές κινητοποιήσεις.
Σήμερα, η συνείδησή μου, που επιβάλλεται στη λογική των συνθηκών, με έσπρωχνε και πάλι στο δρόμο, μα αντιστάθηκα. Παρουσιάζω το σκεπτικό μου για να κριθεί η απόφασή μου.

Διαβάζω και ξαναδιαβάζω τα φλέγοντα ζητήματα που πρωταγωνιστούν στις πολιτικές ατζέντες επηρεάζοντας δυσμενώς τις συνθήκες εργασίας και ζωής μας.
Ταξινομώ τα αιτήματα των κινητοποιήσεων, ιεραρχώ τις προτεραιότητες και αντιλαμβάνομαι τη βαρύτητα και την σπουδαιότητα του Αγώνα.

Το παράδοξο είναι πως μπροστά στα Μεγάλα Προβλήματα προτάσσουμε μικρές λύσεις. Ημερήσια απεργία μέσα σε ένα πλαίσιο κρίσιμων αιτημάτων. Εκεί όπου οφείλουμε να δώσουμε τα μέγιστα για να κερδίσουμε το κάτι, δίνουμε το ελάχιστο και κερδίζουμε την αυτοϊκανοποίηση πως τάχα δεν παραδώσαμε τα όπλα. Δεν πιστεύω πια στη δύναμη των 24ωρων κινητοποιήσεων...

Είναι καιρός να ανασυνταχθούμε, να μαζέψουμε δυνάμεις και να πολεμήσουμε με Νέα Στρατηγική το Θηρίο.



Με βάση το νόμο Δράσης-Αντίδρασης, η άμυνα που προβάλεις πρέπει να είναι ανάλογη της επίθεσης που δέχεσαι.
24ωρη απεργία... έτσι για να διασφαλίσουμε πως η επίπονη μα ουσιαστική Απεργία Διαρκείας ΠΟΤΕ δεν θα πέσει στο τραπέζι της στρατηγικής του Αγώνα μας και η χύτρα, μέσα στην οποία κοχλάζει η οργή μας, θα εκτονώνεται πού και πού με ημερήσιες πορείες στα σοκάκια των επαναλήψεων. Γεγονός που βολεύει εργοδότες, νομοθέτες, πολιτικούς και ιθύνοντες του "αχ" των αναστεναγμών ολόκληρου του Λαού μας.

Δεχτή η όποια κριτική.
Απεργία δεν έκανα σήμερα, παρόλο που "σφάχτηκα" με τον εαυτό μου για  να καταλήξω στο Ναι ή στο Όχι της συμμετοχής μου σ αυτήν.








Δεν υπάρχουν σχόλια: