2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Τα νεύρα μου τα χάπια μου κι ένα ταξί να φύγω

Φωτογραφία
Οι Γερμανοί κάνουν ταμείο καθώς πλησιάζουν οι εκλογές και αναγκαστικά φανερώνουν τα κέρδη τους από την ευρωπαϊκή κρίση.
Προσωπικά θα αναλάβει το θέμα των πλειστηριασμών α' κατοικίας ο Πρωθυπαπάρας. Οι εμπλεκόμενοι με χρέη καλό είναι να ψάχνουν από τώρα που θα μείνουν τον χειμώνα... τα είπα εγώ, αυτή η πανσέληνος είναι επικίνδυνη… Αααααα…. Και να σας θυμίσω πως αυτός που αντιδρά μόνο όταν θίγεται δεν λέγεται επαναστάτης. Παρτάκιας λέγεται !

Αυτό που το ΣΔΟΕ ελέγχει από τον τυροπιτά στο Καστελόριζο μέχρι τον σουβλατζή στην Αλεξανδρούπολη αλλά ζορίζεται τόσο με τη λίστα Λαγκάρντ με ξεπερνάει… και μετά με πιάνουν τα νεύρα μου και μετά πλακώνομαι στα χάπια… και ύστερα σκάει μύτη δίπλα μου ο άλλος και μου λέει θα φταίει η Πανσέληνος…

 
Δηλαδή ρε παπάρα αυτό που κάνουν κατασχέσεις στους άπορους, αλλά διευκολύνουν τα φιλαράκια του Πρωθυπαπάρα για τον ΟΠΑΠ δε σε απασχολούν ε;.. Λοιπόν ναι δεν μας απασχολούν… απλά επιδερμικά ασχολούμαστε με τα συμβάντα χιουμορίζοντας και φιλοσοφώντας… και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα υποστούμε και τους πλειστηριασμούς παθητικά… συνηθίσαμε το λίγο λίγο να μας γδέρνουν… λίγο λίγο να μας πίνουν το αίμα… και εκείνη την περίοδο που θα ξεκινήσουν οι κατασχέσεις να μου το θυμηθείτε… ότι οι περισσότεροι θα γίνουμε μαθηματικοί. Θα μετράμε αυτόχειρες ανθρώπων που χάνουν τα σπίτια τους και θα τα αναγάγουμε μετά σε ποσοστά… Τελικά δεν είμαστε ούτε άξιοι της μοίρας μας, ούτε της τύχης μας. Είμαστε άξιοι της απάθειας μας!!!
https://www.facebook.com/O.feugatos?fref=ts
GoPetition Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: