2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τρίτη, 23 Απριλίου 2013

TA συστημικα MME EXOYN βουλιάξει στα χρέη,και συντηρούνται με κρατικές διαφημίσεις


βλέπεται άλλη μια φορά πως μπουκώνουν τα ΜΜΕ με κρατικές διαφημίσεις και διαφημίσεις τραπεζών ,και τους κλείνουν το στόμα
Ο Τσίπρας τέλος έρχεται να υπερασπισθεί  το βρώμικο παιγνίδι εξαγοράς των ΜΜΕ που έχει στήσει η παράγγα του ΟΠΑΠ. 
TA συστημικα  MME  EXOYN βουλιάξει στα χρέη,και συντηρούνται με κρατικές διαφημίσεις και τράπεζες,ως αντάλλαγμα βέβαια ...την ανηθικότητα,και  το πούλημα του λαού
Ο ΟΠΑΠ κατά 90%παει στα χέρια του   Μελισσανίδη
όπως γράφει το μακελειό
Στον "κολλητό" επιχειρηματία του Σαμαρά, Μελισσανίδη, καταλήγει μεγάλο μέρος του δημιουργικού σκέλους του ΟΠΑΠ σε μια από τις ιδιωτικοποιήσεις-παρωδία για την οποία δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το παρασκήνιο είναι μεγάλο και θορυβώδες. Άλλωστε Σαμαράς και Μελισσανίδης συνδέονται και με άλλους "ζυγούς": Στενός σύμβουλος και συνεργάτης του πρωθυπουργού όλως τυχαίως τυγχάνει δικηγόρος του επιχειρηματία που τον εκπροσωπεί σε δύσκολες υποθέσεις. Το συνοικέσιο είχε γίνει από καιρό. Έτσι στον κρατικό μηχανισμό σε θέσεις κλειδιά είναι διορισμένοι όσων το επίθετο λήγει σε -οπουλος ενώ στις ιδιωτικοποιήσεις όσων η "μπογιά" τους βάφει τα "αυγά" της πρωθυπουργικής αυλής του Καλαματιανού.
αποκαλυπτικό ρεπορτάζ από το κουρδιστό πορτοκάλι  σε ποιους έδινε χορηγίες ο ΟΠΑΠ και μπούκωνε στόματα
Πρωταθλητές των χορηγιών (τα ποσά είναι άνευ ΦΠΑ) είναι η Nova sports με 7.500.000 ευρώ (ειδικό αθλητικό κανάλι), ο ANTENNA TV με 1 ΟΟΟ.ΟΟΟ ευρώ, ο όμιλος της «Καθημερινής»-ΣΚΑΪΤν-ΣΚΑΪ Ρ/skai.gr-Metropolis με 965.000 ευρώ, η εφημερίδα «Πρώτο θέμα» με την ιστοσελίδα της (protothema.gr) με 650.000 ευρώ, η εφημερίδα «Real» και η ιστοσελίδα της (real.gr) με 500.000 ευρώ, ο όμιλος «Εθνος»-«Ημερησία» με 750.000 ευρώ, με τον οποίο ο ΟΠΑΠ υποτίθεται ότι βρίσκεται σε χρόνια αντιδικία, επειδή ο πρώτος παραβίασε συμφωνία με τον ΟΠΑΠ διαφημίζοντας ανταγωνιστές του.
Καλοπληρωμένες χορηγίες έλαβαν μέχρι και κομματικές εφημερίδες, όπως είναι η «Αυγή» και ο «Ριζοσπάστης», από 100.000 ευρώ εκάστη, η νεοπαγής «Δημοκρατία» 100.000 ευρώ, αλλά τις ξεπερνά όλες η εφημερίδα «Αποψη», η οποία έλαβε 120.000 ευρώ.
Με δεκάδες χιλιάδες ευρώ επιχορηγούνται έντυπα του ειδικού τύπου του στοιχήματος.
Ενδεικτικά αναφέρονται οι χορηγίες στην εφημερίδα 12X & 12ΧΜΠΟΥΚ με 203.252 ευρώ, στην εφημερίδα ΧΡΥΣΗ ΣΤΗΛΗ/ΠΡΟΓΝΩΣΠΟΡ/ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ με το ποσόν των 203.252 ευρώ.
Από τα ενημερωτικά sites το μεγαλύτερο ποσό χορηγίας κατευθύνεται στη zougla.gr, 150.000 ευρώ, ακολουθεί η οικονομική ιστοσελίδα capital.gr με 121.951 ευρώ, το newsbeast.gr  με 100.000 ευρώ κ.λπ.
Εντύπωση προκαλεί η σταθερή επί χρόνια επιχορήγηση του ΤΗΛΕΑΣΤΥ, μέχρι πρότινος κομματικού καναλιού του ΛΑΟΣ.





Δεν πέρασαν ώρες από την ανακοίνωση του ΤAIΠΕΔ για τον ΟΠΑΠ και ο ΣΥΡΙΖΑ έσπευσε να κάνει λόγο για "στημένο" παιγίδι!
Ο Τσίπρας θεωρεί στημένο το γεγονός ότι κάποιοι ετοιμάζονται να δώσουν 700 εκατομμύρια ευρώ, πληρώνοντας σχεδόν 20 φορές πάνω την αξία του ΟΠΑΠ, ρισκάροντας η επένδυσή τους να εξαυλωθεί σε περίπτωση που επιστρέψουμε στη δραχμή. Η στην περίπτωση που συνεχισθεί η περιδίνηση της ελληνικής οικονομίας με αποτέλεσμα τα κέρδη του ΟΠΑΠ να μην μπορέσουν ούτε στο διηνεκές να αποσβέσουν το ποσό της εξαγοράς. Άλλωστε η τύχη του ΟΠΑΠ είναι άρρηκτα δεμένη με την οικονομία της χώρας. 
Είναι ο ίδιος ο Τσίπρας και οι συνδικαλιστές του Οργανισμού (που από πασοκαραίοι γίναν σε μια νύχτα συριζαίοι) που δεν βρήκαν ούτε μια λέξη να πουν για τις αμαρτωλές συμβάσεις του ΟΠΑΠ με την Intralot οι οποίες στα 23 χρόνια απέφεραν στα ταμεία της Intralot 3 δις ευρώ. Άλλα 3 δις ευρώ πήρε η Intracom από τον ΟΤΕ. Σύνολο για τον Κόκκαλη 6 δις ευρώ. Γι΄αυτή την ροή της κασαδούρας, με εξαίρεση τον Παπαδημούλη, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έβγαλε άχνα. Αλλά πως να βγάλει άχνα, από τη στιγμή που παραμονές των εκλογών ο Τσίπρας εθεάθη να επισκέπτεται τον Κόκκαλη και στην συνέχεια, μετεκλογικά, τους υπόλοιπους φιλάνθρωπους νταβατζήδες της χώρας μας; Λίγες ώρες πριν τα καρακώλια κάνουν ντου στις Σκουριές (ξημερώματα στα σπίτια εκείνων που συνελήφθησαν) ο αρχηγός Αλέξης έβλεπε τον Μπόμπολα στην Μεταμόρφωση-όνομα και πράμα.
Ο Τσίπρας λοιπόν που αφήνει υπονούμενα για στημένο παιγνίδι και ξεπούλημα γιατί δεν έφερνε δικούς του επενδυτές από την Βενεζουέλα και την Βραζιλία να δώσουν καλύτερη προσφορά;
Ο Τσίπρας προαφανώς θέλει να παραμείνει ο ΟΠΑΠ ως έχει για να μοιράζει ένα σκασμό εκατομμύρια στο μηντιακό παρακράτος, στα κόμματα και στους ξιπασμένους πολιτικούς που είχαν πρόσβαση στα ταμεία του. Ο Τσίπρας θέλει τον ΟΠΑΠ κρατικό για να τον αρμέγουν οι εκάστοτε κυβερνητικές συμμορίες και η διαπλοκή, όπως έχει δείξει η ιστορία.
Φυσικά ο Τσίπρας θα ήθελε να αποτύχει η πρώτη μεγάλη αποκρατικοποίηση ώστε να  πέσει η κυβέρνηση Σαμαρά μια και θα έπρεπε αυτά τα 700 εκατ. ευρώ να τα βρει από νέα μέτρα που θα εξαθλίωναν ακόμη περισσότερο τους πολίτες.
Ο Τσίπρας τέλος έρχεται να υπερασπισθεί  το βρώμικο παιγνίδι εξαγοράς των ΜΜΕ που έχει στήσει η παράγγα του ΟΠΑΠ. 

Ακόμη και στο πάρα 5 (μόλις χθες) ο ανεκδιήγητος Λουρόπουλος, ο οποίος κάθονταν σούζα μπροστά στον Μώραλη τις προάλλες, μοίρααε ένα σκασμό λεφτά στα κανάλια.
Μια προκλητική διαφήμιση του ΟΠΑΠ, (την είδαμε στο Mega) κάνει λόγο για το κοινωφελές έργο του Οργανισμού. 
Προφανώς ο ανεκδιήγητος Λουρόπουλος εννοεί το «κοινωφελές» έργο του Οργανισμού στην Intralot και επιχειρεί να μπουκώσει στόματα ακόμη και στo  +5’ της πώλησης ώστε να την σαμποτάρει. 
Ποιος ιδιώτης θα μοιράζει ένα σκασμό εκατομμύρια ευρώ, όπως έκανε ο ΟΠΑΠ, στους νταβατζήδες των ΜΜΕ;

Ούτε ο πλέον ζάπλουτος επιχειρηματίας του πλανήτη να ήταν ο αγοραστής, δεν θα τάιζε τα εγχώρια σαπάκια με ένα σκασμό εκατομμύρια. Το θράσος του Λουρόπουλου λοιπόν δεν έχει όρια.

ΙΔΟΥ Η "ΛΙΣΤΑ ΛΑΓΚΑΡΝΤ" ΤΟΥ ΟΠΑΠ ΓΙΑ ΤΟ 2012

Πρωταθλητές των χορηγιών (τα ποσά είναι άνευ ΦΠΑ) είναι ηNova sports με 7.500.000 ευρώ (ειδικό αθλητικό κανάλι), οANTENNA TV με 1 ΟΟΟ.ΟΟΟ ευρώ, ο όμιλος της «Καθημερινής»-ΣΚΑΪΤν-ΣΚΑΪ Ρ/skai.gr-Metropolis με 965.000 ευρώ, η εφημερίδα «Πρώτο θέμα» με την ιστοσελίδα της(protothema.gr) με 650.000 ευρώ, η εφημερίδα «Real» και η ιστοσελίδα της (real.gr) με 500.000 ευρώ, ο όμιλος «Εθνος»-«Ημερησία» με 750.000 ευρώ, με τον οποίο ο ΟΠΑΠ υποτίθεται ότι βρίσκεται σε χρόνια αντιδικία, επειδή ο πρώτος παραβίασε συμφωνία με τον ΟΠΑΠ διαφημίζοντας ανταγωνιστές του.
Καλοπληρωμένες χορηγίες έλαβαν μέχρι και κομματικές εφημερίδες, όπως είναι η «Αυγή» και ο «Ριζοσπάστης», από 100.000 ευρώ εκάστη, η νεοπαγής «Δημοκρατία» 100.000 ευρώ, αλλά τις ξεπερνά όλες η εφημερίδα «Αποψη», η οποία έλαβε 120.000 ευρώ.
Με δεκάδες χιλιάδες ευρώ επιχορηγούνται έντυπα του ειδικού τύπου του στοιχήματος.
Ενδεικτικά αναφέρονται οι χορηγίες στην εφημερίδα 12X & 12ΧΜΠΟΥΚ με 203.252 ευρώ, στην εφημερίδα ΧΡΥΣΗ ΣΤΗΛΗ/ΠΡΟΓΝΩΣΠΟΡ/ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ με το ποσόν των 203.252 ευρώ.
Από τα ενημερωτικά sites το μεγαλύτερο ποσό χορηγίας κατευθύνεται στη zougla.gr, 150.000 ευρώ, ακολουθεί η οικονομική ιστοσελίδα capital.gr με 121.951 ευρώ, το newsbeast.gr  με 100.000 ευρώ κ.λπ.
Εντύπωση προκαλεί η σταθερή επί χρόνια επιχορήγηση του ΤΗΛΕΑΣΤΥ, μέχρι πρότινος κομματικού καναλιού του ΛΑΟΣ.

ΜΕ ΠΟΣΑ ΤΟΥΣ ΤΑΙΣΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2013

Έγραφε η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ (Χρήστος Ιωάννου) για την λίστα Λαγκάρντ του ΟΠΑΠ και τις χορηγίες του Ιανουαρίου του 2013


Πρώτες στη λίστα των ετήσιων χορηγιών του ΟΠΑΠ εξακολουθούν να είναι εφημερίδες και ιστοσελίδες του Ομίλου Πήγασος, συμφερόντων της οικογένειας Μπόμπολα.
- Η εφημερίδα «Ημερησία» έλαβε μόνο για την έκδοση του Σαββάτου ποσό 100.000 ευρώ (άνευ ΦΠΑ) από τον ΟΠΑΠ. Μάλιστα, εξασφάλισε τη χορηγία στις 17 Ιανουαρίου 2013 (συνεδρίαση διοικητικού συμβουλίου του ΟΠΑΠ) - δηλαδή νωρίτερα από την ημέρα κατά την οποία ο εκδότης Φώτης Μπόμπολας απείλησε ότι κλείνει την εφημερίδα. Στο ίδιο Δ.Σ. ο ΟΠΑΠ ενέκρινε χορηγία 150.000 ευρώ (άνευ ΦΠΑ) και προς την εφημερίδα «Εθνος», του ιδίου ομίλου.
Λίγες ημέρες αργότερα (στις 30 Ιανουαρίου 2013) ο ΟΠΑΠ ενέκρινε άλλη μία χορηγία επίσης προς τον ίδιο όμιλο. Συμφώνησε για ποσό 100.000 ευρώ (άνευ ΦΠΑ κι αυτή) αυτή τη φορά προς την ιστοσελίδα e-go.gr (ανήκει στην Πήγασος Interactive, θυγατρική της Πήγασος Εκδοτικής). Σύνολο χορηγιών στον Ομιλο Πήγασος από τις αποφάσεις του Ιανουαρίου: 350.000 ευρώ.
- Για την εφημερίδα «Δημοκρατία» κλήρωσε διπλό τζόκερ. Το Δ.Σ. του ΟΠΑΠ ενέκρινε ποσό 150.000 ευρώ για την καθημερινή έκδοση και 75.000 ευρώ προς την «Κυριακάτικη Δημοκρατία». Σύνολο 225.000 ευρώ για να μην παραπονιέται... και γράφει ότι μόνο ο ΔΟΛ παίρνει χορηγίες.
- Στις 30 Ιανουαρίου 2013 είχε την τιμητική της η ιστοσελίδα pamesports.gr, που ανήκει στην εταιρεία Real Media Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης Α.Ε. Η ιστοσελίδα έλαβε ως χορηγία ποσό 60.000 ευρώ.
- Κι επειδή είπαν να μην αφήσουν κανένα παραπονεμένο, ποσό 50.000 ευρώ εγκρίθηκε και για την ιστοσελίδα www.scorer24.com, που ανήκει στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος Εκδοτική Α.Ε.».
- Ενα μήνα νωρίτερα το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΠΑΠ είχε εγκρίνει χορηγία 100.000 ευρώ για μία καμπάνια με τίτλο «Οδική ασφάλεια».


Πρωταθλητές των χορηγιών (τα ποσά είναι άνευ ΦΠΑ) είναι η Nova sports με 7.500.000 ευρώ (ειδικό αθλητικό κανάλι), ο ANTENNA TV με 1 ΟΟΟ.ΟΟΟ ευρώ, ο όμιλος της «Καθημερινής»-ΣΚΑΪΤν-ΣΚΑΪ Ρ/skai.gr-Metropolis με 965.000 ευρώ, η εφημερίδα «Πρώτο θέμα» με την ιστοσελίδα της (protothema.gr) με 650.000 ευρώ, η εφημερίδα «Real» και η ιστοσελίδα της (real.gr) με 500.000 ευρώ, ο όμιλος «Εθνος»-«Ημερησία» με 750.000 ευρώ, με τον οποίο ο ΟΠΑΠ υποτίθεται ότι βρίσκεται σε χρόνια αντιδικία, επειδή ο πρώτος παραβίασε συμφωνία με τον ΟΠΑΠ διαφημίζοντας ανταγωνιστές του.
Καλοπληρωμένες χορηγίες έλαβαν μέχρι και κομματικές εφημερίδες, όπως είναι η «Αυγή» και ο «Ριζοσπάστης», από 100.000 ευρώ εκάστη, η νεοπαγής «Δημοκρατία» 100.000 ευρώ, αλλά τις ξεπερνά όλες η εφημερίδα «Αποψη», η οποία έλαβε 120.000 ευρώ.
Με δεκάδες χιλιάδες ευρώ επιχορηγούνται έντυπα του ειδικού τύπου του στοιχήματος.
Ενδεικτικά αναφέρονται οι χορηγίες στην εφημερίδα 12X & 12ΧΜΠΟΥΚ με 203.252 ευρώ, στην εφημερίδα ΧΡΥΣΗ ΣΤΗΛΗ/ΠΡΟΓΝΩΣΠΟΡ/ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ με το ποσόν των 203.252 ευρώ.
Από τα ενημερωτικά sites το μεγαλύτερο ποσό χορηγίας κατευθύνεται στη zougla.gr, 150.000 ευρώ, ακολουθεί η οικονομική ιστοσελίδα capital.gr με 121.951 ευρώ, το newsbeast.gr  με 100.000 ευρώ κ.λπ.
Εντύπωση προκαλεί η σταθερή επί χρόνια επιχορήγηση του ΤΗΛΕΑΣΤΥ, μέχρι πρότινος κομματικού καναλιού του ΛΑΟΣ.

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: