2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Προς τη «Δικαστική Εξουσία»…

 
 
 
«Στο όνομα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ο δικαστής του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών Δ. Γ. Βλ… έχοντας υπόψη του την αίτηση της Ανώνυμης Τραπεζικής Εταιρίας… ΚΑΤΑ του …, ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ… και Δίδεται εντολή προς Εισαγγελείς… Διοικητές και τους Αξιωματικούς της δημόσιας Δύναμης να βοηθήσουν στην εκτέλεση της διαταγής».
Η παραπάνω απόφαση της «Δικαιοσύνης» παρελήφθη από τον 91χρονο πατέρα μου κι όχι από εμένα τον εγκληματία που δεν μπορώ να εξυπηρετήσω τις δόσεις δανείου προς την Τράπεζα.
Επιπρόσθετα η «Δικαιοσύνη» αποφασίζει επιδικασθείσες δαπάνες:
-    373,00 ευρώ
-    Σύνταξη παραγγελίας 40 ευρώ
-    Επίδοση Διαταγής 50 ευρώ
-    Για τυχόν στο μέλλον σύνταξη εντολής 40 ευρώ
Πληρωμή με αναγκαστική εκτέλεση…
Ναι… πήρα δάνειο μετά από πιέσεις της τράπεζας την εποχή που μας βομβάρδιζαν και ναι δεν μπορώ να το εξυπηρετήσω.
Προτιμάω να αγοράσω ψωμί και γάλα για τα 3 παιδιά μου.
Έτσι σήμερα πρέπει να κάνω τις επιλογές μου και αναζητώ με αγωνία κάποιες συμβουλές για την καλύτερη επιλογή.
1.    Σκέφτομαι να προσφύγω σε δικηγόρο εντός 15 ημερών (το γράφει κι αυτό ο δικαστής) για να κάνω ανακοπή. Δηλαδή να προσλάβω δικηγόρο και να καταβάλω αμοιβές και χαρτόσημα… Αξίζει ο κόπος να μπω σε περιπέτειες και να βρω μπροστά μου έναν ακόμη «λειτουργό της δικαιοσύνης» σαν αυτόν που με την αίτηση της Ανώνυμης Τραπεζικής Εταιρίας… ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ… και ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ;
2.    Σκέφτομαι να αυτοκτονήσω, αλλά οι σκέψεις ότι κι έτσι θα πάρουν το σπίτι μου από τους κληρονόμους μου (σύζυγο και 3 παιδιά), αφού θα υπάρξει πάντα ο «λειτουργός της δικαιοσύνης» σαν αυτόν που με την αίτηση της Ανώνυμης Τραπεζικής Εταιρίας… ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ… και ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ, με προβληματίζει.
3.    Σκέφτομαι να περιμένω με την κυνηγητική μου καραμπίνα τον επόμενο δικαστικό επιμελητή, αστυνομικό ή κατασχέτη κι όποιον πάρει ο χάρος. Όμως, θα κερδίσουν κάτι τα παιδιά μου ή θα τους λένε ότι ο πατέρας τους ήταν ένας τρελός δολοφόνος;
4.    Σκέφτομαι φεύγοντας σκέφτομαι να μην πάρω μαζί μου τους πολιτικούς που μας έφεραν σ’ αυτή την κατάσταση, άλλωστε ο λαός πληρώνει αστυνομικούς να τους προστατεύουν και να πάρω μαζί μου ώστε να κοιτάμε μαζί τα ραδίκια ανάποδα και να διαλογιζόμαστε, τον δικαστή που αποφάσισε με την αίτηση της Ανώνυμης Τραπεζικής Εταιρίας χωρίς να με ρωτήσει. Ίσως έτσι βρεθούν κάποιοι συνάδελφοί του που όταν θα «δικάζουν» θα σκέφτονται πως καλά είναι τα αναδρομικά της κυβέρνησης, αλλά μπορεί να βρεθεί και κάποιος που θα τους πάρει μαζί του κι έτσι δεν θα δικάσουν με βάση τις εντολές του θεού χρήματος και των τραπεζών.
Ελπίζοντας ότι θα βρεθούν blogs που θα δημοσιεύσουν την αγωνία μου, εύχομαι η «δικαιοσύνη» με τους πιο τυφλούς υπηρέτες της συγκυβέρνησης-υπηρέτη της τρόικας να μην μπορέσουν ΠΟΤΕ να κοιμηθούν ήσυχοι!
Γ.Ι.


GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: