2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

1821-2013

1821-2013

Τη μέρα του Ευαγγελισμού
πήγα στην εκκλησία
ν’ ακούσω κάποιους να μιλούν
για παλιγγενεσία…


Δεν είδα όμως μαθητές
δασκάλους και δασκάλες,
όπως στις εθνικές γιορτές
γινόταν τις μεγάλες…

Αλλά κι οι άλλοι οι πιστοί
Ήταν κι εκείνοι λιγοστοί…
Ζήτησα απ’ τους ιερείς
να πω, έστω, λίγα λόγια
Κι αυτοί μου είπαν αυστηρά:
Διόλου να μην αναφερθείς
στα σύγχρονα λαμόγια.


Της Υπερμάχου θύμισα
Τα’ αντρειωμένα λόγια
Που των φτωχών και ταπεινών
Τα σπίτια γεμισμένα
Θέλει και των τυράννων μας
Τα κάστρα γκρεμισμένα!

Κι ακόμη για τη λευτεριά
Μίλησα, που απ’ τα ιερά
Τα κόκαλα βγαλμένη
Ξεσπάθωσε, άλλη μια φορά
Σαν πρώτ’ αντρειωμένη.

Και ήταν τελείως αδύνατο
Διόλου ν’ αποσιωπήσω
Και τη σημερινή σκλαβιά
Να μην διεκτραγωδήσω…

«Δια ταύτα» οι αιδεσιμότατοι
και άγιοι παπάδες,
όπου στον οίκο του Θεού
νιώθουν σαν τσιφλικάδες:
Αν τέτοια λόγια θες να λες,
μου είπαν, «περί πάτρης»
θα σου το πούμε ορθά κοφτά:
Εδώ να μην ξανάρθεις!

παπα-Ηλίας

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...


οι διαβολάνθρωποι του σιωνισμού και παγκόσμια δολοφόνοι και τα ντόπια ανδρείκελά τους έχουν μπλοκάρει το ιμέηλ μου και δεν μπορώ να επικοινωνήσω.

marianaonice είπε...

Πατέρα Ηλία
εμένα μου ήρθε στο email μου το άρθρο σας πάντως....

Ανώνυμος είπε...


@marianaonice

Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Με έχουν μπλοκάρει εδώ και καιρό. Μου κάνουν πόλεμο νεύρων.

Τα ιμέηλ, που έχουν σχέση με τα κείμενά μου, έχουν χαρακτηριστική δυστοκία, προκειμένου να ανοιχτούν.

Έχουν κάνει στο ιμέηλ-και ενδεχομένως και σε άλλων-κάποιες αλλαγές, που με μπέρδεψαν και με αναστάτωσαν. Ευτυχώς βρήκα το μίτο της Αριάδνης.

Πάντως ευχαριστώ για την επικοινωνία.

ΒLOGGERS ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ" είπε...

Nάστε πάντα καλά πατέρα Ηλία! εμείς σας ευχαριστούμε που είστε πάντα στις επάλξεις!