2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη


Γράμμα στον Άγιο Βασίλη

Άγιε μου Βασίλη, το ξέρω ότι λαμβάνεις πολλά γράμματα από όλον τον κόσμο, γι’ αυτό και θα είμαι όσο πιο σύντομος μπορώ.
Με λένε Χειρουργό, είμαι 37ετών και είναι η πρώτη φορά που σου στέλνω γράμμα. Ξέρω, τώρα σκέφτεσαι που ήμουν τόσα χρόνια και πως είναι δυνατόν 37 χρονών μαντράχαλος να στέλνει γράμματα στον Άγιο Βασίλη. Έχω ψυχή μικρού παιδιού Άγιε μου, γι’ αυτό. Τώρα βγάζω δόντια.
Ήθελα να σου ζητήσω κι εγώ το δώρο μου. Ποτέ μου δεν σου έστειλα γράμμα ζητώντας σου δώρο, οπότε νομίζω ότι φέτος το δικαιούμαι.
Δεν θα σου ζητήσω ούτε γάλα για τα παιδιά μου, ούτε φαγητό, ούτε πετρέλαιο για να ζεσταθούμε, ούτε καν να επισκευάσεις την τρύπια στέγη στο σπίτι που νοικιάζω (για λίγους μήνες ακόμα πριν με διώξει ο απελπισμένος μου σπιτονοικοκύρης). Ούτε και τα νοίκια που χρωστάω δεν θα σου ζητήσω. Ξέρω, όλοι τα ίδια σου ζητάνε Άγιε μου Βασίλη. Δώς τους αυτά που θέλουν γιατί υπάρχει πολύ απελπισία εκεί έξω Άγιε μου…


Φέτος λοιπόν Άγιε μου Βασίλη θα ήθελα μια κούκλα Μπάρμπι. Νιώθω να χαμογελάς ειρωνικά Άγιε μου με την επιθυμία μου, και δεν είναι σωστό αυτό. Όχι, δεν είναι φουσκωτή, ούτε και αποφάσισα να το «γυρίσω» τώρα. Θα σου εξηγήσω. Τώρα που το σκέφτομαι όμως, τι έχεις να πεις για τον εαυτό σου που από ισχνός μελαχρινός Άγιος Βασίλης, επίσκοπος από την Καισαρεία μας έγινες στρουμπουλός Santa Klaus (Άγιος Νικόλαος δηλαδή) μοντέλο διαφήμισης της Κόκα κόλα από την βόρεια Σκανδιναβία;
Σου ζητάω λοιπόν μια κούκλα Μπάρμπι για τα Χριστούγεννα. Είναι μια ειδική έκδοση της Μπάρμπι, η Μερκε-Μπάρμπι! Είναι η μοναδική Μπάρμπι που έχει εκδοθεί ποτέ μονάχα για αγοράκια Άγιε μου Βασίλη! Μαζί με την Μερκε-Μπάρμπι Άγιε μου Βασίλη, αν μπορείς σε παρακαλώ στείλε μου και τα βελάκια εξάσκησης στην σκοποβολή, μια και στην Ελλάδα η κούκλα και τα βελάκια θα πωλείται ως σετ.
Σε ευχαριστώ Άγιε μου Βασίλη.

Υ.Γ. Άγιε μου αν δεν μπορείς να μου φέρεις την κούκλα, φέρε τουλάχιστον ελευθερία στην πατρίδα μας. Μπορείς;

Με εκτίμηση,
Ο Χειρουργός σας
http://xeirourgeio.blogspot.gr/

GoPetition


Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές  θα κατεβαίνουν αυτόματα!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: