2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Απεβίωσε ο «παππούς με τη μάσκα» Βασίλης Παπανίκος



Απεβίωσε το Σάββατο 24 Νοεμβρίου, ο Βασίλης Παπανίκος γνωστός και ως «ο παππούς με την μάσκα». Η φωτογραφία του με την αντισφυξιογόνο μάσκα στο πρόσωπο κατά τη διάρκεια των μεγάλων διαδηλώσεων του 2011, έκανε τον γύρο του κόσμου μέσω των διεθνών ειδησεογραφικών  
Ο παππούς με τη μάσκα". Όλοι εμείς που τον ζήσαμε έστω για....
λίγο απο κοντά είμαστε περήφανοι που είχαμε δίπλα μας έναν τέτοιο άνθρωπο, έναν τέτοιο αγωνιστή!!!
ΥΓ Εμένα προσωπικά, για κάποιους δικούς μου λόγους θα μείνει βαθιά χαραγμένη στην μνήμη μου, μια φράση που μου είχε πει κατά την διάρκεια των εκλογών... "Η πολιτική είναι η πιο όμορφη ανακάλυψη του ανθρώπου! Αλλά είναι και πόλεμος παιδί μου...."

Καλό σου ταξίδι Κυρ Βασίλη!!!

: http://www.oparlapipas.com/2012/11/26112012-330.html#ixzz2DKl8ti00


GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: