2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Αντίσταση/ανυπακοή σε ασφαλιστικά ταμεία


ΠΡΟΣ: ΟΑΕΕ               
ΤΜΗΜΑ: ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ
                                                                                                                                                 
Πειραιάς 19/10/2012

ΑΙΤΗΣΗ/ΑΠΑΙΤΗΣΗ

• Επειδή τα χρήματα τα οποία πληρώνω στο ταμείο μου χρησιμοποιήθηκαν για να τζογάρουν κάποιοι στο χρηματιστήριο κατά τις περιόδους 2001 έως και 2007,
• Επειδή το ταμείο μου υπέγραψε χωρίς την άδειά μου για το κούρεμα των ομολόγων των ασφαλιστικών μου εισφορών, και με αυτόν τον τρόπο έχασα το 70% και πλέον από τα χρήματα που έχω ήδη καταβάλλει,

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ
Για κακή διαχείριση των χρημάτων μου όλους τους ιθύνοντες του ταμείου μου.  

ΕΠΙΣΗΣ
ΑΙΤΟΥΜΑΙ
Την απαλλαγή μου από την υποχρέωση καταβολής συνταξιοδοτικών εισφορών.
Την άρση της ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ καταβολής οποιουδήποτε χρηματικού ποσού κρίνω εγώ (ως μερισματούχος) ότι μπορεί να μην λάβω ποτέ ανταποδοτικά.



ΕΠΙΣΗΣ
ΑΙΤΟΥΜΑΙ
Βεβαίωση του συνολικού ποσού που μέχρι σήμερα (19/10/2012) έχω αποδώσει στο ασφαλιστικό μου ταμείο για σύνταξη,

ΕΠΙΣΗΣ
ΑΙΤΟΥΜΑΙ
Να μου επιστραφεί το συνολικό αυτό ποσό που έχω έως τη σήμερον καταβάλλει, εις ολόκληρον.
Στην περίπτωση που δεν μου επιστραφεί, σας δηλώνω ότι με την άρνησή σας αυτή μού δίνεται το δικαίωμα μη πληρωμής διοδίων, ΔΕΚΟ, εισιτηρίων, φόρων, κλπ. ως ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟ και μέχρι τελικής εξοφλήσεώς μου.

Η αιτούσα

Στεφανία Λυγερού του Ιωάννη


Υ.Γ. Θα κρατώ αντίγραφο μόνιμα πάνω μου. Σε περίπτωση που με πιάσουν να "παρανομώ" μη πληρώνοντας, θα το επιδεικνύω. (Μη πληρώνοντας συμψηφίζω τα χρήματα που δεν μου επιστρέφονται από το ασφαλιστικό μου ταμείο.)

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: