Απίστευτες καταστάσεις ζουν οι επιβάτες των αμαξοστοιχιών του ΟΣΕ στην βόρειο Ελλάδα!
Ο Οργανισμός αποφάσισε να καταργήσει κάποια δρομολόγια πριν από 2 εβδομάδες της γραμμής Έδεσσας-Πλατέος, απ’ όπου όλοι οι επιβάτες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, παίρνουν τρένο με ανταπόκριση για Αθήνα… Θα μου πείτε τώρα σίγα το νέο… Έτσι τον έχουν καταντήσει τον ΟΣΕ και τα τρένα μας..
Γιατί οι “φωστήρες” του Οργανισμού, τόσο πολύ υπολογίζουν το επιβατικό κοινό, που δεν σκέφτηκαν ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ήδη “κλείσει” τα εισιτήριά τους… Και αν ακόμη έκριναν ότι για τον οποιονδήποτε λόγω έπρεπε να καταργηθεί το δρομολόγιο η στοιχειώδης λογική και ευθιξία υπαγορεύει να ειδοποιηθούν εγκαίρως όσοι επιβάτες έχουν ήδη ΠΛΗΡΩΣΕΙ το εισιτήριο τους και να υπάρξει η πρόβλεψη να ταξιδέψουν με ένα άλλο δρομολόγιο χωρίς φυσικά περαιτέρω επιβάρυνση… Άλλωστε τα στοιχεία όσων προπληρώνουν, ιδιαίτερα μέσω ίντερνετ δηλώνονται εξ αρχής. Έστω ένα ενημερωτικό e-mail θα ήταν η ελάχιστη απόδειξη ότι υπήρξε η πρόθεση για ενημέρωση.
Αυτά όμως για τους ιθύνοντες του ΟΣΕ είναι πολύπλοκα ζητήματα, προφανώς, και γι’ αυτό και δεν ασχολήθηκαν καθόλου. Όχι μόνο δεν ειδοποίησαν τους επιβάτες που το ξανατονίζω ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ αλλά και η συμπεριφορά των προϊσταμένων απέναντι στους ανθρώπους που ξαφνικά ανακάλυψαν ότι όχι μόνο δεν θα μεταβούν στο Πλατύ, αλλά θα χάσουν και την ανταπόκριση για Αθήνα, ανέδυε την σαπίλα του δημοσίου που σιχαίνεται ο κόσμος και φτάνει στο ακραίο σημείο να ζητάει την ιδιωτικοποίηση των πάντων..
“Και τί θέλετε να σας κάνω κύριέ μου, απαντάει ο πολλά βαρύς προϊστάμενος στα παράπονα ενός πολίτη, εγώ εκδίδω τα εισιτήρια; Να κάνετε μια αναφορά στο αρμόδιο τμήμα για να την εξετάσουμε…”
Τα λόγια αυτά είναι ακριβώς τα λόγια ενός προϊσταμένου στους πολίτες… Καμία πρόθεση να βοηθήσει έστω και στο παρα πέντε, ούτε φυσικά να χαλάσει την “ζαχαρένια” του και ξαναγύρισε στον υπολογιστή του!
Με λίγα λόγια ο ΟΣΕ παίρνει τα χρήματα από προπώληση εισιτηρίων για δρομολόγια που θα καταργήσει (γιατί φαντάζομαι ότι η κατάργηση ενός δρομολογίου δεν γίνεται με απόφαση της στιγμής), δεν ενημερώνει τους επιβάτες, δεν τους δίνει λύσεις παρά ειρωνεία και τελικά τους αναγκάζει, αν πραγματικά πρέπει να ταξιδέψουν να πληρώσουν κάποιο άλλο μέσον μεταφοράς είτε για να προλάβουν την ανταπόκριση στο Πλατύ, είτε να κάνουν ολόκληρο το ταξίδι τους, με την “παρανοϊκή” σημείωση ότι θα εξετάσουν την περίπτωσή τους και αν κρίνουν ότι έχουν δίκιο θα αποζημιωθούν…
ΟΣΕ το μεγαλείο σου!!!!
ΥΓ: Τα γεγονότα είναι πραγματικά και αν υπάρχει έστω ένας ευσυνείδητος αρμόδιος του ΟΣΕ που θέλει να το διασταυρώσει μπορεί να επικοινωνήσει με το ιστολόγιο.
επιβάτης ΟΣΕ
σ.σ: Αν είστε από αυτούς που έχουν προπληρώσει εισιτήριο για κάποιο δρομολόγιο καλό θα ήταν να ελέγξετε ξανά αν το δρομολόγιό σας υπάρχει ακόμη, ώστε να μην μπλέξετε την τελευταία στιγμή σε μια απίστευτη ταλαιπωρία και εν τέλει δεν ταξιδέψετε και καθόλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου