2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τετάρτη, 5 Σεπτεμβρίου 2012

Η κιτς τέχνη μιας Κιτσοπούλου...-ποια είναι ρε παιδιά αυτή;;;;;;;;;; Την ξέρει η μάνα της;-


Γράφει η Ρίκη Ματαλλιωτάκη
Αλήθεια, από πότε η τέχνη, και μάλιστα τέχνη επιχορηγούμενη με 41.000 , ναι, ναι, 41.000 ευρουλάκια που στερούνται από αλλού που πραγματικά υπάρχει ανάγκη να δοθούν,  ανοίγει πόρτες και δικαιώματα να μετατρέπει το κάθε αιδοίο  ανθρώπους-σύμβολα σε ότι γουστάρει το αρρωστημένο μυαλό του;
Από πότε είμαι υποχρεωμένη στο όνομα του αντιρατσισμού που τάχα μου δήθεν υπηρετείτε να δέχομαι όλες αυτές τις αισχρές  ρατσιστικές μπουρδολογίες που εκτοξεύετε για μένα;
Γιατί ναι, δυστυχώς για σας είμαι κι εγώ μέσα στο ανώνυμο πλήθος που κατηγορείται για ρατσισμό αφού δεν θέλω την κόρη μου να την γ....ει ένας ωραίος μαύρος όπως μας παροτρύνετε.
- Οι Έλληνες μοιάζουν μεταξύ τους, επειδή ακόμα δεν μάθανε να ανακατεύονται με άλλες φυλές. Είναι ακόμα ρατσιστές και θέλουν να διαιωνιστεί η δική τους φάτσα, ο δικός τους κώλος, κι ας είναι δυο επι δυο, δεν έχει σκεφτεί ποτέ ο Έλληνας πατέρας''μακάρι την κόρη μου να τη γαμούσε ένας ωραίος μαύρος, να βγεί το εγγονάκι μου ωραίο.'' Όοοχι. Προτιμάει να διαιωνίσει την φάτσα, προτιμάει το εγγονάκι του να γίνει 1,50 μ. στο ύψος, αλλά να του μοιάζει. Στ' αρχίδια του αν το εγγονάκι δεν θα παίξει ποτέ στην ομάδα μπάσκετ του σχολείου, αρκεί να του μοιάζει. Να πάρει και το όνομά του. Δεν πα να τον λένε και Παπάρα. Δεν έχει σημασία. Και το εγγόνι θα λέγεται Παπάρας. Οι Παπάρηδες πρέπει να διαιωνίζονται.-

Συγνώμη μανταμίτσα αλλά είσαι για γέλια και θα γελούσα μαζι σου αν δεν βιαζόμουν να σου υπενθυμίσω πως ξέχασες μάλλον πως  από αυτή τη χώρα που λέγεται Ελλάδα πέρασαν οι πάντες, όλοι οι Βάρβαροι πριν μετοικήσουν στην Ευρώπη, άρα οι Έλληνες έχουν αναμειχθεί με δεκάδες λαούς εδώ και αιώνες, αλλά είτε σας αρέσει είτε δεν σας αρέσει τα δικά τους φυλετικά χαρακτηριστικά επικράτησαν.


Οπότε αν επιμένετε να ψάχνετε για ωραίο μαύρο με "πολλά προσόντα" κρατήστε τον για την πάρτη σας, σαν ζητιάνα του παίους που από μακριά κάνετε μπαμ ότι είστε, μια κι υποθέτω πως κι ο δικός σας πατέρας ένας συνηθισμένος Έλληνας ήταν, ή παραχωρείστε τον στην κόρη σας που πιθανόν να είναι σαβούρα σαν εσάς. Η δική μου και όμορφη είναι και  δίμετρη και δεν έχει ανάγκη...
Το τι θα αποφασίσετε ωστόσο να κάνετε είναι δικαίωμα σας, αναρωτιέμαι όμως ποιος σας είπε πως είναι δικαίωμα σας στο όνομα της άτεχνης τέχνης σας να διακωμωδείτε ένα ανθρώπινο σύμβολο σύμφωνα με τις ορέξεις σας και τις ορέξεις των αφεντικών σας ;
Τώρα βέβαια μπορείς να μου πεις "εδώ κάνουμε θέατρο" αλλά κι εγω θα σου απαντήσω " ακριβώς το ίδιο κάνει και το υπουργείο που σε πληρώνει μωρή παρδάλω για να γράφεις τις μαλακίες που γράφεις.
Και για όσους δεν έχουν πάρει ακόμα χαμπάρι τι παίζει με τη κυριούλα, το σενάριο του έργου της έχει ως εξής:
Σχεδόν 200 χρόνια μετά τον μαρτυρικό του θάνατο, αφού σουβλίστηκε από τους Τούρκους στην Αλαμάνα, ο Αθανάσιος Διάκος «επιστρέφει» στην Αθήνα του σήμερα, δια χειρός και "εμπνεύσεως" της συγγραφέως, ηθοποιού και σκηνοθέτιδας Λένας Κιτσοπούλου. Η ίδια, όπως δημοσιεύει το Πρώτο Θέμα εμπνεύστηκε και παρουσίασε τον ήρωα της Επανάστασης ως βαρύμαγκα ιδιοκτήτη σουβλατζίδικου με τζιν και τσαρούχια, που βρίζει και δέρνει τη γυναίκα του επειδή τη ζηλεύει, ώσπου εκείνη τελικά τον απατά με Κούρδο λαθρομετανάστη. Στην πορνογραφική φαντασία της κυρίας Κιτσοπούλου, ο «κερατάς» Αθανάσιος Διάκος στο τέλος σκοτώνει την έγκυο γυναίκα του σε ένα έγκλημα πάθους.
Κι όλα αυτά, επαναλαμβάνω, με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων, ενώ η παράσταση βιντεοσκοπήθηκε για εκπαιδευτικούςσκοπούς και προβλήθηκε τον περασμένο Ιούλιο στο πλαίσιο του φετινού εκπαιδευτικού προγράμματος εκδηλώσεων του Φεστιβαλ Αθηνων στο θέατρο Πειραιώς.

Τι λες μωρή βρώμα;;; Από που πήρες την άδεια να ξεφτιλίζεις έτσι ένα εθνικό ήρωα που έδωσε τη ζωή του για να ζεις εσύ σήμερα ελεύθερη να γράφεις τις αηδίες σου;

Αν θες όντως να κάνεις τέχνη πιάσε λίγο να ξυρίσεις το μουνί σου...ίσως αν το περιποιηθείς να έχεις μεγαλύτερες απολαβές και περισσότερα κέρδη ασκώντας την παλαιότερη, στους αιώνες, τέχνη των γυναικών...
Γιατί αν πιστεύεις πως κάνεις τέχνη πλανάσαι πλάνη οικτρά...γι' αυτό και σαν γυναίκα θα σου δώσω μια φιλική συμβουλή:

Α, να μην το ξεχάσω, έχω ένα ανιψιό που είναι ακριβώς 1,92. Δώσε διεύθυνση να στον στείλω...


GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

11 σχόλια:

παπαηλιας-υφαντης είπε...


Ρίκη

Το "περί Κιτσοπούλου" άρθρο σου μου άρεσε παρά πολύ.

Καποιοι αμπελοφιλοσοφούντες λένε:

Οι έλληνες τοποθέτησαν τον άνθρωπο στον εγκέφαλο. Και δημιούργησαν τηφιλοσοφία, την επιστήμη, την τέχνη κλπ,

Ο χριστιανισμός τον πήγε στην καρδιά. Μιλώντας γι' αγάπη, ευσπλαχνία,κλπ.

Ο Μαρξ τον κατέβασε στην κοιλιά και μας μίλησε για τον "οικονομικό άνθρωπο".

Ο Φρόυδ τον κατέβασε ακόμη παρακάτω και τον πήγε στο υπογάστριο.

Αλλά το πρόβλημα, στην προκειμένη περίπτωση, πιστεύω ότι πηγαίνει πολύ πιο κάτω.

Η "τέχνη" ή τα "συγγράματα" του είδους αυτού δεν είναι δημιουργήματα κοιλιοδουλείας ή σεξοδουλείας, αλλά μαμωνοδουλείας.

Και μάλιστα μαμωνά, ο οποίος είναι καρπός, όχι μόνο εσχάτης, αλλά και-όπως στην προκειμένη περίπτωση- αισχίστης προδοσίας.

Οι σιωνιστές και οι Αμερικάνοι, κλπ, στρατολογούν κάποια καθάρματα, στα οποία προσφέρουν άφθονο χρήμα, προκειμένου να υπονομεύσουν την πολιτισμική φυσιογνωμία κάποιου λαού.

Με ιδιαίτερη προτίμηση, όπως φαίνεται, σε μας τους Έλληνες.

Και απ' αυτή την άποψη τα κακοποιήματα αυτού του είδους είναι από κάθε άποψη κατάπτυστα.

Ορθά, λοιπόν, χρησιμοποίησες αυτή τη γλώσσα, που χρησιμοποίησες. Και σε παριπτώσεις τέτοιας ξετσιπωσιάς, και ακόμη πιο τσουχτερή χρειάζεται.

Το κυνικό θράσος και η "ύβρις", απέναντι στα ιερά και τα όσια, πρέπει ν' αντιμετωπίζονται με καταιγιστικό και ακατάσχετο σφυροκόπημα.

Άλλωστε, όπως λέει κι ο ποιητής, "είναι καιρός να πούμε τα λιγοστά μας λόγια. Γιατί αύριο η ψυχή μας κάνει πανιά".

marianaonice είπε...

σε μιά τέτοια περίοδο απόλυτης παρακμής και απόλυτης κατάρευσης των πάντων η εξουσία έχει απόλυτη ανάγκη τα πνευματικά (κι'όχι μόνο) λούμπεν στοιχεία. Γιατί ανάμεσά τους στρατολογεί τα πρόθυμα σκουλίκια που χρειάζεται για να κάνει τις βρώμικες δουλειές της. Μιά απ'αυτές τις βρώμικες δουλειές, είναι η νεοφασιστική προπαγάνδα. Εκεί το πρώτο βιολί είναι βέβαια οι δημοσιογράφοι. Δεν αρκούν όμως μόνο αυτοί. Υπάρχει και η "δήθεν τέχνη". Ο "δήθεν πολιτισμός". Σε όλους τους τομείς της καλλιτεχνικής δημιουργίας. Στα εικαστικά, στην λογοτεχνία, στο θέατρο και τον κινηματογράφο.

Όπως όταν ο Ελληνικός λαός διαμαρτύρεται για την λαθρομετανάστευση βρίσκει μπροστά του μιά λέξη - τοίχο - που καλείται "ρατσισμός". όταν διαμαρτύρεται πολιτικά υπάρχουν άλλες λέξεις -τοίχοι - όπως "λαϊκισμός". ή "συνωμοσιολογία", έτσι κι'εδώ, υπάρχει η ανάλογη τέτοια. Είναι "η ελευθερία της καλλιτεχνικής έκφρασης".

Έτσι, διάφορα σκουλικάκια σαν την πιο πάνω κυρία (και σήμερα είναι πάρα πολλά) που διπλώνονται και ξεδιπλώνονται αηδιαστικά στα πόδια της εξουσίας έτοιμα να κάνουν τα πάντα για το "χρήμα και την αναγνώριση", έχουν την λεκτική δαμόκλειο σπάθη που κρέμεται πάνω απο το κεφάλι οποιου δήποτε διαμαρτυρηθεί για τα τερατουργήματά τους. "Είσαι εναντίον της ελεύθερης καλλιτεχνικής έκφρασης, άρα είσαι οπισθοδρομικός, άρα φασίστας".

από το http://egersis2.blogspot.gr/2012/09/blog-post_7481.html

Κώστας Ντελ. είπε...

@ παπαηλιας-υφαντης

#1

Θα ήθελα να κάνω κάποιες προσωπικές επισημάνσεις.

Οι αμπελοφιλοσοφίες ως γνωστόν δεν βασίζονται σε λογικά επιχειρήματα. Πράγματι λοιπόν οι 4 αυτές προτάσεις είναι δείγμα αμπελοφιλοσοφιών καθώς γεννούν κάποιες παρερμηνείες.

Οι προ-Σωκρατικοί πράγματι είναι οι πρώτοι που έβαλαν τα θεμέλια της φιλοσοφίας. Ωστόσο, ερωτήματα γύρω από την ύπαρξη υπήρχαν πριν από αυτούς με όποιους περιορισμούς στην ανθρώπινη σκέψη. Στην εξέλιξη της ανθρωπότητας, κάθε καινούργιο επηρεάζεται από το υπάρχον και το παλαιότερο και αυτό γίνεται και με τη νόηση (ως αποτέλεσμα οργανικής ανάπτυξης του εγκεφάλου βεβαίως).

Ο χριστιανισμός δεν ήταν αιώνια θρησκεία στη Γη και πιθανόν να υπάρχει και το τέλος της, όπως υπήρχε και η αρχή της. Εμφανίστηκε σε συγκεκριμένη περίοδο, κάτω από συγκεκριμένες κοινωνικές συνθήκες τις οποίες οφείλουμε να μελετήσουμε και με τη βοήθεια των θεολόγων. Για μεταφυσική ερμηνεία και γεγονότα, θαύματα και συναφή δεν θα ήθελα να επεκταθώ. Όμως, κατά τη γνώμη μου ο χριστιανισμός με τον ελληνισμό συνδέθηκαν με την επανάσταση του 1821 και τη δημιουργία του σύγχρονου έθνους-κράτους σε μια προσπάθεια ομογενοποίησης, των διάσπαρτων μέσα στο φεουδαρχικό οθωμανικό καθεστώς, ραγιάδων. Η ερμηνεία περί αφηρημένου ανθρώπου και της λατρείας του ταίριαξε στο νέο κοινωνικοοικονομικό σύστημα που αναδυόταν, γι' αυτό και ο προτεσταντισμός ήταν ένας παράγοντας που εξηγεί την άνθιση των οικονομιών των βόρειων χωρών.Αλλά και η ορθοδοξία και ο καθολικισμός μιλάνε για εθνική ενότητα, υπομονή και καρτερικότητα και μπορεί να δει κανείς ψύχραιμα ότι κάτι δεν πάει καλά ιδιαίτερα στις κρίσιμες εποχές που ζούμε. Πως μπορεί να επιτευχθεί η εθνική ενότητα μεταξύ ενός νεόπτωχου, ενός άστεγου και μιας γνωστής πλούσιας και λατρεμένης των πλαστικών χειρουργών κυρίας που ξεπλένει τα χρήματά των επιχειρήσεων της, νόμιμων και παράνομων, κάνοντας αγαθοεργίες με την εκκλησία;

Κώστας Ντελ. είπε...

#2

Όσο για τον Μαρξ, είναι αυτός που συνέβαλλε στη θεμελίωση της κοινωνιολογίας ως επιστήμης καθώς και των επιστημονικών μεθόδων ερμηνείας της πραγματικότητας. Αυτό το έκανε σε μια συγκεκριμένη περίοδο, όπου οι επιστήμες είχαν κάνει τεράστια πρόοδο και ολόκληρη η ανθρωπότητα έλυνε πολύ βασικά ερωτήματα γύρω από την ύπαρξη και την εξέλιξη των ανθρώπινων κοινωνιών. Δεν καταλαβαίνω τον'' οικονομικό άνθρωπο'' ως έννοια. Αν μπορείτε γίνετε περισσότερο σαφής. Αυτό που σίγουρα απέδειξε είναι η ύπαρξη κοινωνικών τάξεων, διαφορετικών μορφών σε κάθε οικονομική περίοδο, που η συνεχής τους πάλη ήταν η κινητήριος δύναμη στην εξέλιξη της ανθρωπότητας, από το δουλοκτητικό έως το σημερινό καπιταλιστικό σύστημα. Στα πλαίσια αυτά, μελέτησε τον κεφαλαιοκρατικό τρόπο παραγωγής και διέκρινε τους παραγωγούς του πλούτου της ανθρωπότητας, που έγινε την βοήθεια του σώματος και του μυαλού τους και όχι κάποιου θεού, και τους ατομικούς ιδιοκτήτες αυτού του πλούτου και όλες τις παραμέτρους αυτής της διαδικασίας.

Όσο για τον Φρόυντ δεν κατανοώ και πάλι το νόημα της φράσης. Ωστόσο δεν μπορούμε να μην αποδεχτούμε πως η ψυχιατρική μας απαλάσσει και αυτή ως επιστήμη από δεισιδαιμονίες, αφού αποδεικνύει πως δεν υπάρχει κάποιο αόρατο, άυλο σύστημα για τη σκέψη, αλλά κύτταρα, νευροδιαβιβαστές, υποδοχείς και άλλα συστήματα.

Επιπλέον θα ήθελα αποδείξεις για τον χρηματισμό από τους σιωνιστές και τους Αμερικάνους, γιατί αυτό που βλέπω είναι ότι ο χρηματισμός γίνεται από τους φορολογούμενους προς την Ορθόδοξη εκκλησία.

Για την συγκεκριμένη ανάρτηση
Δεν μπορώ να πιστέψω πως αποδέχεστε το μένος της αρθρογράφου και συναινείτε στους άσχημους χαρακτηρισμούς. Αποδέχεστε αυτό το υβρεολόγιο, που κάλλιστα μπορεί να αναγκάσει την κυρία Κιτσοπούλου να προβεί σε μηνύσεις εις βάρος της αρθρογράφου.

Καταλαβαίνω και σέβομαι την αντίθεση ανθρώπων σε κάθε πράγμα, αλλά η χριστιανική αγάπη φαίνεται στα μάτια μου να έχει όρια. Γιατί οι προτροπές που κάνετε για χρήση κάτι χειρότερου προκειμένου να απαντήσει κανείς σε αυτήν την παράσταση ή και σε άλλες μου γεννάει υποψίες ακόμα και για κάψιμο στην πυρά. Ο χριστινισμός την περίοδο που γινόταν αυτό δεν είχε και την καλύτερη σχέση με την αγάπη. Ούτε με άλλες θρησκείες.

Η γνώμη της αρθρογράφου για την Κιτσοπούλου, από μέρους μου θα ήταν σεβαστή αν δεν προέβαινε σε κολασμένες αμαρτίες. Σεξισμός, ανακρίβειες και χυδαιολογία που συγκαλύπτουν οποιαδήποτε πρόθεση της να κριτικάρει και να απορρίψει το θεατρικό.


Επιπλέον, επιτρέψτε μου να σας αναφέρω τι θεωρώ εγώ ιερό και όσιο. Την πάλη για την ελευθερία του καθένα να αναζητά την αλήθεια για κάθε τι που τον περιβάλλει. Γνωρίζω ότι δεν πρόκεται ποτέ να κατακτήσω την μοναδική αλήθεια, αλλά ξέρω ότι κατοχυρώνοντας μικρές αλήθειες με την βοήθεια της επιστήμης θα κάνω βήματα προς τα εκεί. Γι΄αυτό δεν μπορώ να αποδεχτώ ως μοναδική αλήθεια τον Χριστιανισμό και καμία θρησκεία που η αλήθεια είναι κάτι άϋλο και μη αποδεδειγμένο γιατί με περιορίζει στην αναζήτηση μου. Γι΄αυτό θα ήθελα σεβόμενος όλες τις αντιλήψεις γύρω μου αλλά παλεύοντας να αναζητώ κατά πόσο ερμηνεύουν τα πάντα γύρω μου, να μου αποδείξετε την χριστιανική αγάπη και να μην προβείτε αλλά και να μην εγκρίνετε επιθέσεις σαν της αρθρογράφου στο θεατρικό της Κιτσοπούλου.

Κώστας Ντελ. είπε...

Ευχαιστώ για την φιλοξενία.

Καλό ξημέρωμα.

Κώστας Ντελ.

Χρήστος Δημάρης είπε...

ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ Ή ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ:

Κύριε Κώστα να πω και εγώ μερικές σκέψεις μου.

1) Για την Ορθοδοξία η καρδιά δεν είναι μια απλή αντλία αίματος. Η καρδιά είναι το κέντρο της συνείδησης του κάθε ανθρώπου. Όσο και να σας φαίνεται απίστευτο η καρδιά είναι μέρος του dna του κάθε ανθρώπου. Με την καρδιά έβλεπε ο άνθρωπος τον Θεό πριν την πτώση του. Μετά την πτώση των πρωτοπλάστων όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται με αρρωστημένη την καρδιά τους. Και ο σκοπός όλων των ανθρώπων είναι να ξαναλειτουργήσει η καρδιά τους.

2) Η Εκκλησία μας είναι ένα μεγάλο νοσοκομείο και ο κάθε άνθρωπος πρέπει να έχει τον δικό του γιατρό. Αυτός ακριβώς είναι ο ρόλος του πνευματικού πατέρα που πρέπει να έχει ο κάθε Χριστιανός. Και για να μην υπάρχει παρεξήγηση σημειώνω πως η Ορθοξία δεν αρνείται τον επιστημονικό ρόλο των ψυχιάτρων των ψυχαναλυτών κλπ.
Η θεραπεία όμως του ψυχαναλυτή είναι άχρηστη αν δεν υπάρχει και η θεραπεία του πνευματικού πατέρα.

3)Η Εκκλησία μας είναι ιστοριοκρατική και όχι φυσιοκρατική. Αυτό φαίνεται και απο το γεγονός ότι ο Θεός είναι πρόσωπο και έγινε μέρος της ιστορίας που διδάσκουν στα σχολεία τους όλα τα έθνη.

4) Ο Ελληνισμός δεν ενώθηκε με την Ορθοξία το 1821. Ηταν ενωμένος απο την εποχή του Βυζαντίου. Αντιθέτως οι Δυτικοί τον ξεχώρισαν από την Ορθοδοξία μετά το τέλος της επανάστασης. Ο Παπουλάκος αντιστάθηκε στα δόλια σχέδια της Βαυαροκρατίας και η Βαυαροκρατία δεν δίστασε να βάλει τον υπέργηρο καλόγερο στην φυλακή!

5) Η λύση στα προβλήματα μας είναι ακριβώς αυτή: Να επιστρέψουμε στην εποχή της Ρωμηοσύνης. Να επιστρέψουμε στην εποχή του Κολοκοτρώνη που πρώτα δηλώναμε την πίστη μας στον Χριστό και μετά δηλώναμε την πίστη μας στην πατρίδα μας. Όπως μας έλεγε ο Πατροκοσμάς και ο Χρυσόστομος η πραγματική μας πατρίδα είναι η Βασιλεία των Ουρανών και σαν και αυτήν την πατρίδα πρέπει να γίνουν και οι πρόσκαιρες πατρίδες μας.

παπαηλιας-υφαντης είπε...


Κύριε Κώστα

Είναι προφανές ότι με το σχόλιό μου δεν είχα την πρόθεση να κάμω διαλέξεις επί των θιγομένων θεμάτων.

Και ούτε προτίθεμαι να το κάμω με αφορμή τα γραφόμενά σας.

Σχετικά με τον χρηματισμό εκ μέρους των σιωνιστών και των Αμερικάνων;

Όπως φαίνεται, μπορεί να συμβαίνουν και πράγματα, πέρα από αυτά, που θέλετε ή δεν θέλετε εσείς να βλέπετε.

Σχετικά με τη συγκεκριμένη ανάρτηση:

Είναι φυσικό, νομίζω, να μη μπορείτε να πιστέψετε, που συναινώ στη φρασεολογία της αρθρογράφου, γιατι, όπως φαίνεται, κινείστε σε άλλη συχνότητα...

Δεδομένου ότι η, με το πρόσχημα της τέχνης χυδαία καθύβριση μιας απ' τις πιο ωραίες μορφές της ιστορίας μας, αποτελεί βάναυση πρόκληση προς το κοινό και εθνικό αίσθημα.

Όσο για την πυρά;

Αυτή την συναντήσαμε στα ολοκαυτώματα του Αφγανιστάν, του Ιράκ, της Σερβίας. Και πρόσφατα της Λιβύης και τώρα της Συρίας. Αλλά και διαχρονικά της Παλαιστίνης...

Δικαίωμα καθενός να έχει τα δικά του ιερά και όσια. Και την οποιαδήποτε θρησκευτική πίστη.

Σε καμιά όμως περίπτωση δεν δικαιούται να υπερβαίνει κάθε όριο βανδαλισμού και κανιβαλισμού σε βάρος όσων κάποιοι άλλοι πιστεύουν ως ιερά και όσια...

παπαηλιας-υφαντης είπε...


Έχει αναρτηθεί εδώ πέρα (Ενωμένους Μπλόκερς) το σχετικό με την υπόθεση αυτή άρθρο μου "Ο σατανάς στην ανεργία".

Που επίσης είναι αναρτημένο στο μπλοκ μου ΥΠΕΡΒΑΣΗ:

http://papailiasyfantis.wordpress.com/2012/08/21/%ce%bf-%cf%83%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%bd%ce%ac%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%ce%bd%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%af%ce%b1/

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ευχαριστώ παπά Ηλία, η γνώμη σου μετρά για μένα πάρα πολυ και είναι ένα φάρμακο στην επίθεση που δέχτηκα κι εξακολουθώ να δέχομαι απο ένα άλλο μπλοκ.
Ο Θεός να σε έχει καλα!

παπαηλιας-υφαντης είπε...


Ρίκη

Ο, τι κάνουμε, δεν το κάνουμε, για να εισπράξουμε εκατέρωθεν φιλοφρονήσεις και ευχαριστείες.

Αλλά από αγάπη για την πατρίδα και σεβασμό για τον πολιτισμό και την ιστορία μας.

Λέει, μεταξύ των άλλων, ο κ. Κώστας Ντελ.:


"θα ήθελα να...μου αποδείξετε την χριστιανική αγάπη και να μην εγκρίνετε επιθέσεις σαν της αρθρογράφου στο θεατρικό της Κιτσοπούλου".

Ακηθινά, πολύ περίεργη άποψη:

Κάποιοι να θέλουν να σε βασανίζουν, να σε ακρωτηριάζουν, με τον απροσχημάτιστο και βάναυσο τρόπο...

Και ν' απαιτούν εσύ τρισευτυχισμένος να τους χαμογελάς και να τους ευχαριστείς για τα βασανιστήρια στα οποία σε υποβάλλουν.

Κάνοντας επιδειξη και προσφέροντας "αποδείξεις χριστιανικής αγάπης".

Ο Χριστός είπε για τους φυσικούς αυτουργούς της στάυρωσής του (στρατιώτες, δημίους, κλπ) το "Πάτερ άφες αυτοίς ου γαρ οίδασι τι ποιούσι"".

Παρότι τον βασάνιζαν και τον χλεύαζαν ποκιλοτρόπως. Γιατί δεν ήξεραν τι έκαναν....

Αλλά τους ηθικούς αυτουργούς-γραμματείς και φαρισαίους- τους πέρασε "γενεές δεκατέσσαρες".

Γιατί όχι μόνο ήξεραν τι έκαναν, αλλά και είχαν προσχεδιάσει το καθετί με δολοφονική ακρίβεια....

Όπως ακριβώς κάνουν και αυτοί, που σήμερα σταυρώνουν τους λαούς. Μεταξύ των οποίων και το δικό μας.

Όχι μόνο με τη χαλκευμένη οικονομική χρεοκοπία, αλλά και με τόσες άλλες υπονομεύσεις στο πολιτισμικό, θρησκευτικό, γλωσσικό, κλπ, επίπεδο.

Γιατί δεν νομίζω ότι είναι τυχαία η -παράλληλα με την οικονομική- ομοβροντία επιθέσεων εναντίον του ιστορικού, πνευματικού, κλπ, παρελθόντος μας.

Όπως με το 1821 του ΣΚΑΪ. Την τουρκολαγνεία κάποιων σιωνοκαναλιών. Κλπ, κλπ,κλπ...

Και, βεβαίως, με το χαλκευμένο-κατά τη γνώμη μου- "θεατρικό" τερατούργημα της κ. Κιτσοπούλου.

Το οποίο έχει τόση σχέση με την τέχνη, όση και η αφεντιά μου, για να το πω έτσι, με την αστροφυσική, για παράδειγμα...

Πάλεψε, λοιπόν, και αγωνίζου. Κι ας μην έχεις την υποστήριξη της Νέας Τάξης κακουργημάτων.

Αρκεί να βρίσκεσαι σε αρμονία με τη συνείδησή σου ότι έκαμες το χρέος σου προς ο, τι αγαπάς και σέβεσαι...








marianaonice είπε...

"Πάλεψε, λοιπόν, και αγωνίζου. Κι ας μην έχεις την υποστήριξη της Νέας Τάξης κακουργημάτων.
Αρκεί να βρίσκεσαι σε αρμονία με τη συνείδησή σου ότι έκαμες το χρέος σου προς ο, τι αγαπάς και σέβεσαι..."

@πατέρα Ηλία υποκλίνομαι γι' άλλη μια φορά στον καθαρό και θαρραλέο λόγο σας!