2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

«Η Ελλάδα δεν μου πρόσφερε τίποτα»

 


Σχόλιο Ενδελέχεια: Με τις απόψεις που διατυπώνει ο συγκεκριμένος αθλητής - δικαίωμά του, φυσικά - πολύ καλά θα κάνει που δε θα σηκώσει την ελληνική σημαία: αρκετές ταπεινώσεις - βεβηλώσεις έχει υποστεί αυτή η υπερήφανη σημαία... Η Ελλάδα δεν έχει ανάγκη από άτομα που βλέπουν την πατρίδα ως αγελάδα προς άρμεγμα: από τέτοιους είμαστε υπερπλήρεις! Άλλωστε με αυτές τις απόψεις ταιριάζει άψογα με την ''πατρίδα'' που διάλεξε, μια χώρα που από την πείνα, την εξαθλίωση και τις αυτοκτονίες άλλων λαών αυγατίζει τα κέρδη της κι εξασφαλίζει το μέλλον των γενίτσαρών της (αυτά που λέει ο κ. Τασιάδης τα έχουμε ακούσει και από γερμανοτσολιάδες επί κατοχής) - έτσι κι αλλιώς, ο αθλητής είναι ως τα βάθη του όχι Γερμανός,  όπως λέει, αλλά Μερκελιστής. Εσύ τι της πρόσφερες της Ελλάδας, κύριε Τασιάδη, και ζητάς ανταμοιβή; Εδώ ήρωες έχυσαν το αίμα τους γι' αυτήν τη χώρα και ποτέ δε σκέφτηκαν να πουν ''τι μου πρόσφερε η Ελλάδα;'' Με τη δική του λογική οι ήρωες του '21 δε θα κουνούσαν ούτε το δαχτυλάκι τους, μιας και  ''η Ελλάδα δεν τους πρόσφερε τίποτε''. Μόνο, όταν κάποια στιγμή η ''πατρίδα'' του πάψει να του προσφέρει, ελπίζουμε να μη θυμηθεί την Ελλάδα...

Για την Ελλάδα που... τρώει τα παιδιά της μίλησε ο αργυρός Ολυμπιονίκης, Σιδέρης Τασιάδης, εξηγώντας γιατί κρατάει μόνο την γερμανική σημαία, αν και μέχρι τα 10 του ζούσε στην χώρα μας.
Στα 22 του χρόνια, ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου στο κανόε καγιάκ σλάλομ (C1), με τα χρώματα της Γερμανίας. Από τα 5 ως τα 10 ωστόσο έζησε στην Ελλάδα, απ' όπου και κατάγεται, αν και γεννήθηκε στο Άουγκσμπουργκ.
Και οι δύο γονείς του Τασιάδη εξάλλου είναι Έλληνες, η χώρας μας ωστόσο δεν του προσέφερε τίποτα, σε αντίθεση με την Γερμανία, όπως αναφέρει στο «protagon».

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Τασιάδη:

«Οι Γερμανοί συνάδελφοί σου με ρώτησαν ακόμα αν θα κρατήσω και την ελληνική σημαία μαζί με την γερμανική εφόσον καταφέρω να κερδίσω κάποιο μετάλλιο».

Και ποια ήταν η απάντησή σου;

«Φυσικά και όχι. Θα κρατήσω μόνο την γερμανική».

Γιατί; Γιατί όχι και την ελληνική;

«Γιατί πολύ απλά, η Ελλάδα ποτέ δεν μου προσέφερε τίποτα. Ούτε ένα τηλέφωνο δεν με πήρε ποτέ ένας υπεύθυνος για τις κατά καιρούς επιτυχίες μου. Δεν με διεκδίκησε κανείς. Δεν βοήθησε την οικογένειά μου, η οποία μετανάστευσε για να μπορέσει να με μεγαλώσει σωστά.

Αντίθετα, η Γερμανία με ανακάλυψε, με ανέδειξε, μου έδωσε όλα τα εφόδια για να αναπτυχθώ αθλητικά. Η Γερμανία με δέχθηκε και με αποδέχθηκε, αυτή με έκανε αυτό που είμαι. Εκεί μένω, εκεί μεγάλωσα και μεγαλώνω, εκεί έβγαλα σχολείο, εκεί προπονούμαι καθημερινά.

Μου παρείχαν προπονητή και ασφάλεια, μου εξασφάλισαν και το επαγγελματικό μου μέλλον εξαιτίας των αθλητικών επιτυχιών μου. Τον Σεπτέμβριο θα διοριστώ και επισήμως στην Αστυνομία και όταν με το καλό σταματήσω τους αγώνες, ξέρω ότι θα έχω μια σταθερή δουλειά.

Θα ήταν ασέβεια προς αυτήν την χώρα να ανεβάσω στο βάθρο οτιδήποτε άλλο πέρα από την γερμανική σημαία».

Δεν νιώθεις Έλληνας μέσα σου, δεν αισθάνεσαι ότι τρέχει ελληνικό αίμα;

«Δεν ξέρω πώς εσύ το εννοείς, αλλά πάνω από όλα νιώθω Γερμανός. Μπορεί να μην αρέσει, αλλά αυτή είναι η αλήθεια».

Αντιμετώπισες ποτέ κανένα πρόβλημα εξαιτίας της ελληνικής καταγωγής σου, ειδικά τώρα που φέρονται να μας στην μπούκα;

«Όχι, ποτέ και κανένα. Υπάρχει απόλυτος σεβασμός. Γνωρίζω βέβαια τα προβλήματα που υπάρχουν στην Ελλάδα και ειλικρινά εύχομαι να τα ξεπεράσετε».

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: