2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΜΑΙ! ΟΧΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ!

 
 
Σήμερα θα επανέλθω στο γνωστό θέμα των μεταναστών και λαθρό ή όπως κάποιες οργανώσεις και ανθρωπιστικές οργανώσεις θέλουν να αποκαλούν κάποιους ως νόμιμους και κάποιους που δεν έχουν ΑΚΟΜΗ τα χαρτιά τους ως παράνομους!
Εχω εκθέσει τις αποψεις μου για το θέμα αυτό πάμπολλες φορές και έχω πια κουραστεί να λέω τα ίδια συνεΧώς γιατί κάποιοι ανθρωπιστές θεωρούν πως είμαι ρατσιστής και όλα τα συναφή μπλά..μπλιάχ!
Γι' αυτό ανέβασα το βιντεάκι που είδατε και κεί εκθέτω τις απόψεις μου και αν κάποιοι διαφωνούν ας εκθέσουν τις απόψεις τους όπως κάνω κι εγώ και τους χαρακτηρισμούς τους χυδαίους ας προσπαθήσουν να τους βάλουν στην άκρη για μια φορά! ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ! Απλά είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΏ ΝΑ κυκλοφορώ ελεύθερα στηνπατρίδα μου ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ!  
 
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!  

Δεν υπάρχουν σχόλια: