2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Αν τ' αυτό ήταν από τ' άλλο..κι αν..!


Λίγη τσίπα τελικά δεν υπάρχει στη χώρα τούτη παιδί μου!
Τελείωσε πια!
Αν ήταν έτσι και δεν έπρεπε να ειπωθεί το "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.." θα κάναμε το άλλο, ενώ αν η γιαγιά μου είχε καρύδια εγώ θα γ@μούσα και θα'δερνα..αν ήταν το έτσι του αλλουνού και αν ο άλλος του θειού του αδελφού της θειάς της ξαδέλφως της κυρά-φρόσως ήταν από τ' άλλα τότε...ε!
Αει στα σκατά λέω γω...άϊντε απο κεί χάμω τέρατα!
Βγαίνει κι ο άλλος και μιλά για ναζισμό και κουκουλοφόρους και άλλα τέτοια!
Ρε σύ διάβασε πρώτα το βιβλίο " Ο ΑΓΩΝ ΜΟΥ" και έλα πές μου τί σου θυμίζει!

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

2 σχόλια:

marianaonice είπε...

Ομολογούν ότι το "λεφτά υπάρχουν" ήταν λάθος... δηλαδή ειπώθηκε για να εξαπατήσουν το λαό και να πάρουν την ψήφο του!
Δηλαδή ομολογούν ότι οι άνθρωποι είναι κοινοί απατεώνες που με εξαπάτησή μας ανέλαβαν να μας "σώσουν" ...

Δεν αντέχονται πια!!!

Ανώνυμος είπε...

Είναι όλως διόλου ξεδιάντροποι! Όπως και τα κοπάδια, που τους ακολουθούν και τους χειροκροτούν.

Οι χρυσαυγίτες μιλούν για το Χίτλερ ή χαιρετούν χιτλερικά.

Αυτοί, οι απατεώνες και κουκουλοφόροι του χειρίστου είδους, τον ακολουθούν και τον αντιγράφουν πιστά.

Ντροπή να κυβερνούν την Ελλάδα τέτοια καθάρματα!...