2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Ολοι μαζί..ας κλάψουμε !


Τον θαυμάσατε καλέ τον άνθρωπο που τα μισά και βάλε της ζωής του τα πέρασε στη Βουλή "δουλεύοντας";
Τί δουλειά κι αυτή ρε παιδί μου!
Τί κούραση..!
Ε;
Τί λειτούργημα!
Μανούλα!
Αν ήθελαν κυρία μου να προσφέρουν στα λεγόμενα "κοινά" θα έπρεπε να το κάνουν αφιλοκερδώς!
Στην καθομιλουμένη...ΤΖΑΜΠΑ!
Αλλά τί λέω κι εγώ ο τρελός του χωριού τώρα!
Πώ..πώ...!
Τί μας είπε!
Δεν θα είναι ξανά υποψήφιος..πως το'πε αυτό;

"..δεν θα δώσω καν τη δυνατότητα στο Λαό να με ψηφίσει.."
"..η δυνατότητα ανταλλαγής..μεταξύ ενός ατόμου και του Λαού λήγει.."
Τί εννοεί;
Εγκό..ντέν καταλαβαίνει!!
Τί σιγουριά κι αυτή Θεέ μου!
Ε;;; θα σε ψήφιζαν λές;
Μπορεί...γιατί από πρόβατα να φαν κι οι κότες στη χώρα του Ελλαδιστάν !
Αυτό κυρία μου λέγεται θράσος και όχι μόνο!
τς..τς..κρίμα..πάντως...δεν θα είναι ξανά υποψήφιος γιατί είναι λέει μεγάλος άνθρωπος και άλλες τρίχες!
Γι' αυτό κύριε..ή...;;;


GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: