2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Αυτόν τον βρήκαν εκείνους που τους κατέκλεβαν τόσα χρόνια δεν τους έβρισκαν!!!



ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ μου πέθανε 21 Μαρτίου ,και είχε ασφάλεια ΙΚΑ
Η ΣΥΝΤΑΞΗ του μπαίνει 22 του μηνός
για μια ημέρα όχι, ΜΟΝΟ δεν πήρε σύνταξη και δώρο,
αλλά βρήκα και τον μπελά μου να τρέχω κάθε μέρα να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας.
Αυτοί ισχυρίζονται , ότι έχει πάρει την σύνταξη ,600 ευρω, ενώ απο τις καταθέσεις φαίνεται το ποσό των 250 ευρω. Τους λέω,να μου δώσουν τα έξοδα κηδείας,που δικαιούται,και ας αφαιρέσουν από εκεί το ιλιγγιώδες ποσό...των 250 ευρω. Αρνούνται πεισματικά, εξαντλώντας όλη την γραφειοκρατία,και λένε θα δούμε σε 3 μήνες όταν κλείσει η υπόθεση.
Σε κάθε συναλλαγή μας με αντιμετωπίζουν σαν τρομοκράτη,που έριξα έξω το δημόσιο,με τις λαμογιες μου.
Περιττό να σας πω,δεν μου είπαν τυπικά ούτε ένα συλληπτήρια!!
απορία πρώτη:
Αυτόν τον βρήκαν αμέσως, εκείνους που τους κατέκλεβαν τόσα χρόνια δεν τους έβρισκαν!!!
Ούτε αυτούς που έπαιρναν παράνομα βοηθήματα και επιδόματα ούτε τους υπαλλήλους που κατέκλεβαν το ΙΚΑ.
απορία δεύτερη:
Με τόσες γραφειοκρατίες και σπατάλη χρόνου, πως μπορεί ένας εργαζόμενος να φεύγει, από την δουλειά του, να ασχολείται με εσάς. Και μια γριούλα ,πως θα μπορέσει να αντεπεξέλθει, για τα αυτονόητα,που δούλευε μια ζωή
ΥΓ
το όνομα του αναγνώστη και των υπαλλήλων του ΙΚΑ είναι στην διάθεσή μας


GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

1 σχόλιο:

marianaonice είπε...

Ελλάς το ...μεγαλείο σου!!!!
τι να πει κανείς!
έχεις τον πόνο σου σε περίπτωση απώλειας συγγενούς σου έχεις και να αντιμετωπίσεις τα ...λαμόγια της γραφειοκρατίας και της αλητείας.