2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Σ' ευχαριστώ !!

Πόσα θές να μας τρελάνεις αγορίνα μου γλυκιά κι εσύ?
Αν θες να τον ακούσεις ή να τον δείς τελοσπάντων....δές τον άλλη μια φορά τον πατριώτη μας !
http://youtu.be/fvJjd78Rbzo

http://youtu.be/gRUaffOKR3s

http://youtu.be/ZnFT6LKbZ2c

Ελεος πια με τον πόλεμο που έδωσες για τις πατριωτικές σου μάχες στην αρένα με τα θηρία, για τούς μόχθους σου και τα σουρταφέρτα σου μέχρι τέλους! Κι όλα αυτά για τη χώρα!
Ευχαριστώ που πόνεσες όσο κανείς την πατρίδα μ'..όσο κανείς άλλος τον Ελληνα πολίτη!
Ευχαριστώ που στεναχωρήθηκες καθε φορά που μου χωνες τ' αγγούρι όλο και πιο βαθιά και μου 'λεγες κάνε υπομονή για να μη χρεωκοπήσουμε!
Ευχαριστώ που με οδήγησες στην πείνα, στη φτώχεια!
Ευχαριστώ που καταπάτησες κάθε άρθρο του Συντάγματος για να μας σώσεις!
Ευχαριστώ που καταπάτησες την αξιοπρέπειά μου και την αξιοπρέπεια ανθρώπων που περίμεναν να έχουν γεράματα με αξιοπρέπεια και όχι να ζητιανεύουν ένα κομμάτι ψωμί και να κλαίν' επειδή δεν μπορούν ν' αγοράσουν τα φάρμακά τους!
Σ' ευχαριστώ για όλα!

 
Σ' ευχαριστώ που έκατσες αχ...τί κρίμα αγορίνα μου...που σε λιδόρισαν...σε χτύπησαν...σε έβρισαν...σε είπαν προδότη και τί δεν σε είπαν!
Σ' ευχαριστώ που τράβηξες τόσα πολλά για τη χώρα!
Σ' ευχαριστώ που για την προοπτική της χώρας μου έδωσες τη μάχη με τη συνείδησή σου!
Σ' ευχαριστώ που αναμετρήθηκες πρώτ' απ' όλα με τον εαυτό σου!
Σ' ευχαριστώ για τους πολέμους που έδωσες γιατί δεν αντιπροσώπευες το σύστημα!!
Σ' ευχαριστώ που έσπασες ταμπού!
          Τώρα άδειασέ μου τη γωνιά...να πάρω λίγο καθαρό αέρα  !
Οσον αφορά το τελευταίο σου σχόλιο λέγοντας πως "πρέπει να σταθούμε υπεύθυνα απέναντι στη Πατρίδα και τον ελληνικό λαό και να είστε σίγουροι ότι θα πετύχουμε", ένα εχω να σου πώ !!
Πάρε τα ψεύτικα λόγια και την ηλιθιότητά σου και φύγε από τον Ελλάδα γιατί Ελλην ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ !!
ΤΟ ΛΕΩ...ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ!
ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΙΣΤΟΡΙΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΙΣΑΙ !!

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: